SRJN Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 Si mie mi-a placut mult de tot X11 pana cand am vazut unul in realitate si nu mi-a mai placut la aspect. Ce nu mi-a placut: rezervorul IMENS prea lat Si chestiile alea de platic care incadreaza radiatorul Pt. mine un naked inseamna sa se vada motorul.Din pacate motorul nu prea se vede de cadru.Din acelasi motiv nu-mi place asa mult nici Suzuki GSR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mickhollotty Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 nu stiu ce si cum e cu replica sau de ce au scos-o cert e ca e super marfa motoru mi-am luat si eu unul dar din pacate inca nu am permis de A sper ca in scurt timp sa imi iau si din ala si sa nu crap asa rpd.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 sper ca in scurt timp sa imi iau si din ala si sa nu crap asa rpd.... ... asta depinde de cat de rpd ai de gand sa incepi sa te dai cu el. Sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosm1n Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 eu am X11. Ce vreti sa stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbm Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 zi-ne cum e cu consumul!!! zi-ne cum e cu consumul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 he he, putin offtopic, borkonnen asta s-a lasat de motociclism, da nu il putem invinui, la cat a stat prin ghips. insa, am reusit sa il fascinez cu yamaha mt 03, desigur cu mt 01, si acuma bunul meu amic a devenit mare fan mare de yamaha bulldog si peroreaza pe tema putinilor cai putere dar a marelui cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosm1n Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 consum 8.5 % la mers linistit. consum 10 % la mers sportiv (prea sportiv poate). in medie, prin oras (70%), prin afara orasului (30% - nu autostrada) cu 18l fac aprox. 220 km Alte comentarii: - aia cu r6 nu se aproprie de mine - merge umar la umar cu r1. - la 240 km/h nu simti vant etc (daca stai sub parbriz/aftermarket) si stai la fel de confortabil ca intr-un escalade - se ridica pe o roate din accelearatie 1, 2, 3. - treapta a 2-a e mortala....nu vrei sa te intreci cu mine. - are motorul de pe cbr1100xx cea mai rapida motocicleta in 1999. acum a doua, dupa gsx1300r hayabusa. - nu e dificil de mers in oras cu ea - frane demetiale. - se incalzeste f.f. repede. daca mergi numai printre masini a1-a, a 2-a prin oras pasagerul se arde la picioare. - are nevoie de oarece viteza sa se raceasca (inteleg ca e problema comuna pt. motoare 1000+ in 4 cil linie) - nu intra in voblaj deloc. -are ghidonul un pic cam scurt (dupa gustul meu). alte comentarii la cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackmoonrider Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Prima data cand am vazut modelul asta am ramas impresionat de evacuarea pe care o stiam foarte bine de pe XX, saptamana trecuta am reusit sa schimb cateva cuvinte in germana cu proprietarul, iesind de un mic testdrive . Concluzii...putere cat doresti, acceleratii impresionante, pe autobahn 245 fara probleme din cauza vantului chiar si fara aftermarket, sunet bestial! In oras, incredibil de manevrabila pentru dimensiunile ei. Mi-a adus aminte de miile de km facuti pe XX...dupa parerea mea, cel mai potrivit motor pentru mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 acum a doua, dupa gsx1300r hayabusa. Acum e a cine stie cata dupa Hayabusa,ZZR1400,BMW K1200S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosm1n Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX1300R history/1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) Acum e a cine stie cata dupa Hayabusa,ZZR1400,BMW K1200S ... ZX-12, Suzi B(urger)-King si alte rachte. Si daca merge cot la cot cu R1 inseamna ca ala de pe R1 e praf. Editat August 16, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 honda x11, albastru, 2003, 13500km, toba DAM, cauciucuri noi, 5000 euro negociabil. belgia. stare de showroom. chiar asa de scumpe nu sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ancutza_tuareg Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 ce inaltime are x11 la sa? eu am 1,74m si vreau sa stiu daca ajung cu picioarele jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mbm Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 are 80 pozitia minima...daca ii intaresti suspensia la maxim depinde foarte mult de greutatea ta , daca atingi cu picioarele..eu am 1,80 si ajung foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 sal all, pot sa ma alatur si eu posesorilor de x11? este al doilea meu motor si sincer dupa prima impresie nu vreau nimik alceva trage ca un dibol numa sa nu te piarda primul drum cj-sm am scos un consum de 7,2% ceea ce zic eu ca e bine asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 frate ce nu am inteles eu la big naked bikes....de ce nu au fost echipate cu furci USD ?...care este explicatia tehnica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 - are motorul de pe cbr1100xx cea mai rapida motocicleta in 1999. acum a doua, dupa gsx1300r hayabusa. in 1999 era si Busa...dar poate XX`u era cea mai rapida....when the BUSA flies by Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Cum va stau caii in garaje? Deabia astept sa treaca odata iarna si sa scot motorishca :X Puneti si voi niste poze cu motoarele voastre ca sunt sigur ca mai sunt x11 prin tara Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 frate ce nu am inteles eu la big naked bikes....de ce nu au fost echipate cu furci USD ?...care este explicatia tehnica ? Vor sa tina pretul, jos cel mai probabil. Totusi, nu-i o regula. Cred ca e valabil doar la japonezi. Exemplu, Monster-ul (chiar si cel mic, de 600) a avut USD de la lansare. In '93. Oricum, si japonezii au inceput sa puna upside-down stock pe naked-uri in ultimii ani. Ultimii care s-au urnit sa intre in trend au fost Suzuki, care pana anul trecut aveau furca normala pe GSR. E pacat, pentru ca motoarele in sine sunt foarte capabile si te imping sa te dai mai "intens" pe ele, iar diferenta se simte fata de o furca normala, mai ales ca masa proprie e destul de maricica. Chiar si asa, X Eleven e o mobra foarte faina si cel mai probabil m-ar fi tentat tare daca avea un V pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 topiciul asta a murit? nici un X 11 pe aici de vanzarea macar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.