Sergiu 30 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 6-7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zanetti Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 ai avut ZXR 400? Sau zici din auzite? Mi se pare cam mult pt un motor de 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 @Zanetti: depinde de stilul de mers si de alti factori (cauciucuri, temperatura aerului, etc.) Media e undeva la 5,5 la un regim mixt. Atentie! Asta e consumul pe care-l scot cu benzina OMV 100/Petrom 99+. Daca ii dai in goarna (a se citi mers cu ea in ture inalte) sau mergi cu pasager, intr-adevar consumul o sa fie undeva la 6-7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Propun sa ne strangem mai multi cu zxr 400 sa facem A2 sa vedem top speed si consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 =)) I'm in. Dar sa mai dau jos cateva kile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 si eu...referitor si la adunare si la kilograme de mult tzip sa facem o adunare zx4...dar nimeni nu ma aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Pana una alta, poate aveti nevoie de filtru de aer nou: /index.php?...=124472&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Apropo, caut parbriz impecabil de ZXR, cine ma poate ajuta? chiar nou,cat mai urgent, l-am vandut pe-al meu si am ramas fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_zxr400 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 am si eu un Kawa ZXR-400 din 94 si am problema ca atunci cand schimb viteza din a 1-a in a 2-a sare in N, dar asta se intampla numai atunci cand schimb peste 6000 ture. spuneti-mi si mie ce anume trebuie sa schimb ca sa rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Lasi gazul inainte sa schimbi in a 2-a, si la alte motore se intampla asa,dar intr-adevar la zxr4 e predominanta problema asta. INCA CUMPAR PARBRIZ DE ZX$R!!!! NOU!!!! OFER PRET FOARTE BUN!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 cauta sa-ti aduca cineva de la louis. Sunt o gramada de aftermarket-uri, orienteaza-te spre ele, pret aprox 60euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_zxr400 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Ce anume sa-mi aduca, ce pieasa trebuie sa schimb sa rezolv problema. --- Mesaj completat în 14 Aug 2007 09:23 -------------Precizez ca nu are problema asta de 1 luna, pana acum nu a facut asa ceva, si a facut progresit, la inceput odata la 4-5 schimbari, si numarul s-a redus, acum face de fiecare data, ceea ce inseamna ca ceva s-a consumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 mersi, Dopeman, am gasit pe cineva, dar la 100 euro. Bagam la benzina de ei..... mersi. piticu: ambreiajul cred ca este dus. Du-l la un mecanic,nu mai cauta sfaturi mecanice pe forum, aici toti isi dau cu presupusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_zxr400 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 mersi, Dopeman, am gasit pe cineva, dar la 100 euro. Bagam la benzina de ei..... mersi. piticu: ambreiajul cred ca este dus. Du-l la un mecanic,nu mai cauta sfaturi mecanice pe forum, aici toti isi dau cu presupusul. Ok, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zanetti Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (editat) Cat de des vi s-antamplat sa sara pe N din a 2-a? Ca si a mea a avut o simptoma de genu asta... Numai pe la 6000 rot? Daca schimbi la 4000-5000 mai face figura asta? Editat August 14, 2007 de Zanetti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 punei ambreiaj anti-hopping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 ZXR400 e un model mult mai potrivit pentru un incepator 'nervos' dupa cum sublinia cineva mai sus, insa cat de costisitoare este intretinerea unui astfel de model? Din moment ce majoritatea modelelor pe site-urile SH penduleaza ca an de fabricatie intre '92 si '99, iar uzura presupun ca se face simtita, se merita investitia intr-un ZXR400 sau ar fi de preferat trecerea direct la ZX-6R? Si ultima intrebare: ce se intampla cu motoarele sport de 400cc? Un incepator care doreste un motor sport nu are de ales decat un melc de 500cc carenat, o vechitura de 400cc ori o moarte sigura pe 600-1000cc! Multam si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 in legatura cu postul de deasupra am si eu o intrebare: de ce s-a oprit productia de zxr 400? Toata lumea zice ca e motocicleta perfecta pentru incepatori si sunt multi care le cauta (presupun), dar totusi cei de la kawa au hotarat sa nu o mai produca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 evident nu mai reprezinta un interes comercial ptr cei de la kawa, la fel cu m clasa 750 a cam murit, singurul fiind suzuki care mai face asa ceva. de la 125 trecerea se face direct la 600 in celelalte tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Chiar ieri calculam intretinerea unei motociclete pe an, si am ajuns undeva la 400-600 euro(cauciucuri,discuri,placute,filtre,ulei,kitt lant etc) . Bineinteles ca nu toate trebuie schimbate in fiecare an dar am facut o medie. In pret nu intra eventualele defectiuni ,dar daca este ingrijit mici sanse sa aveti probleme cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Cata, asta este un hei-rup financiar pe care il faci odata la 2 ani la o medie de 12000km pe an. De discuri nu ai nevoie, ale mele sunt originale din 2000. Dupa un asemena hei-rup nu mai ai decat de schimbat uleiul in motor cum scrie in manual si sa mai iei spray de curatat si uns lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Adevarat graiesti! Strumfule,scriam pe celalalt topic ca esti un nesimtit( ) Ai avut toate japonezele in afara de Kawasaki. Sau ai pastrat ce-i mai bun pentru la urma? Revin in 10 zile pe forum si mai vorbim.(poate te conving de-un zx6r ) Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Haha. Nu ai cum sa ma convingi, merg mult in oras, cu pasager. Nu vreau sa stau cu genunchii la gura. Si oricum, my next will be a honda too (954erer ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) Chiar ieri calculam intretinerea unei motociclete pe an, si am ajuns undeva la 400-600 euro(cauciucuri,discuri,placute,filtre,ulei,kitt lant etc) . Bineinteles ca nu toate trebuie schimbate in fiecare an dar am facut o medie. In pret nu intra eventualele defectiuni ,dar daca este ingrijit mici sanse sa aveti probleme cu ele. Sa inteleg ca nu e o problema cu piesele de schimb pt acest model? Chiar ma intereseaza sa achizitionez un ZXR400 insa ce am vazut prin oferte mi s-au parut ca si-au cam mancat malaiul, iar cele ce pareau in regula aveau pretul exagerat de mare. Editat August 20, 2007 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Adevarat graiesti! Strumfule,scriam pe celalalt topic ca esti un nesimtit( ) Ai avut toate japonezele in afara de Kawasaki. Sau ai pastrat ce-i mai bun pentru la urma? Revin in 10 zile pe forum si mai vorbim.(poate te conving de-un zx6r ) Asfalt uscat ! cata tu nu stii ca kawasaki e cea mai naspa dintre toate japonezele? e singura moto care daca cade de pe cric se sparge toata.... nu mai indu lumea in eroare...pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.