carstoc Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Cam care ar fii numarul maxim de km dupa care ar trebui sa-mi pun semne de intrebare daca sa cumpar un motor ? Stiu ca e cam generala intebarea ... Pt. Honda cbr 600f sunt multzi 30.000 km ? . De exeplu la o masina itzi cam pui semne de intrebare dca are peste 200.000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 In cazul unei motociclete intretinute ca la carte si forjata normal(adica nu zilnic sa mergi cu 1-aia ca asa vrea muschiul tau ca sa se auda) ,tine in jur de 100 000 km....destui zic eu ,dar in Romania ,putini o intretin ca la carte si nu o mai prinde cu o sarma ceva ,tipic romanului Ps:iti vand eu gsxr-ul de 600 din 2005 cazut(nu foarte rau-in jur de 1000euro reparatia si oricum moto la mana a doua necazuta si femeie ne... nu mai gasesti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Am eu moto BMW din '86: 114.000km pe bord, am cumparat-o cu aproape 100.000 si nu am probleme la motor. Alte intrebari? Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 am citit prin univers moto ca se face reparatie capitala pe la 150.000 -200.000 . depinde de cum o intretii. acu daca mergi cu grija cu ea si te prezinti le service cand esti chemat eu zic ca vei face foarte multi km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 am citit prin univers moto ca se face reparatie capitala pe la 150.000 -200.000 . depinde de cum o intretii. acu daca mergi cu grija cu ea si te prezinti le service cand esti chemat eu zic ca vei face foarte multi km fara probleme. Mda...am citit, am auzit, "te prezinti la service" Da' ziceti-i ma baiatului realitatea ! NU CONTEAZA CAT ARE PE CEAS. O motocicleta poate fi terminata in 20.000 sau sa mearga bine mersi la 100.000 , totul depinde de conditiile in care a mers si de tacanitul de la ghidon Daca i-a dat in gura excesiv sau a scapat-o fara ulei sau a mucit-o intr-un accident si dupa aia a cosmetizat-o, e terminata si gata, nu merita. Daca a apartinut unui maniac care la cel mai mic zgomot a facut-o bucati sa vada ce nu e in regula, a schimbat uleiul la timp si intre schimburi l-a mai si "gustat" la 500 km, nu i-a cerut mai mult decat poate, a lasat-o sa se incalzeasca inainte de a-i da in gura "regulamentar" , aia poate fi o motocicleta ok la 15 ani si 70.000 km Ce vezi pe ceas la moto nu are relevanta, poate doar asa ca parere, trebuie sa "citesti" pe ea. Bafta la cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Un motor luat la mana a-2-a e o loterie indiferent de cati km are pe bord pt. ca cel mai mult depinde de intretinerea corespunzatoare si de modul de condus al vechilor proprietari. Dar, orientativ se tine cont si de tipul de motor: 2 timpi/4 timpi, racit cu lichid/aer, regimul de turatie la care motorul se simte in apele lui, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 Marea majoritate sant motoare la mana a cinspea ,nu se mai stie numarul de proprietari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Ianuarie 27, 2006 Share Postat Ianuarie 27, 2006 SILVIU.C are dreptate 100.000 km dar sa fie intretinuta! Dar faza cu km e relativa, bag mana in foc ca 80% din motoarele second de la noi au km masluiti. Nr. de km nu se pune parerea mea! Inainte sa dai banii mergi la un mecanic bun sa o vada!..si Sa-i faca si o compresie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 SILVIU.C are dreptate 100.000 km dar sa fie intretinuta! Dar faza cu km e relativa, bag mana in foc ca 80% din motoarele second de la noi au km masluiti. Nr. de km nu se pune parerea mea! Inainte sa dai banii mergi la un mecanic bun sa o vada!..si Sa-i faca si o compresie! Auzi... asta e BANC! Eu am kilometrii originali pe BMW si nu vreau sa ii dau inapoi, dar daca as vrea sa il vand nu s-ar uita nimeni la el cu 150.000 km sau cat o sa aiba cand o veni momentul sa il dau. Si atunci? Ce sa fac? Eu sunt un caz singular, sau in orice caz rar, putini au curajul sa lase bordul neatins cand a depasit pragul psihologic de >100.000km pe o motocicleta si si mai putini au curajul sa cumpere o astfel de motocicleta. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 La genul asta de motociclete credibilitatea tinde spre 0. E exact ca in cazul odarliturilor dizel aduse din afara cu cateva zeci de mii la bord ,cand in realitate au sute de mii!!!!...e o loterie ,nimeni nu crede cand iti iei o motocicleta babana de facut zeci de mii de kilometri , iar tu sa o vinzi cu cateva mii...exact ca in cazul dizelului ,la ce dracu iti mai iei daca faci 10000 pe an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Dacă urmăriți prețurile la motociclete, unde una de 15-18 ani e vândută la 1/3 din prețul de nouă, motocicletele funcționează pe veci. Sau minim 50 de ani, la alegere. Cu garanție pe viață fără limită de kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faneman Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 La genul asta de motociclete credibilitatea tinde spre 0. E exact ca in cazul odarliturilor dizel aduse din afara cu cateva zeci de mii la bord ,cand in realitate au sute de mii!!!!...e o loterie ,nimeni nu crede cand iti iei o motocicleta babana de facut zeci de mii de kilometri , iar tu sa o vinzi cu cateva mii...exact ca in cazul dizelului ,la ce dracu iti mai iei daca faci 10000 pe an? Si care e problema daca faci 10 000 km pe an? eu am facut 6 000 km anu trecut (in conditiile in care am fost si la mare si am mers de m-am saturat) principalul motiv pt care am facut atat de "putini " km a fost vremea dar asta nu inseamna nimic, nu inseamna ca sunt mai slab pregatit decat cineva care face 15 000 km pe an. Nu mi-am luat motocicleta sa fac turul Europei (tot respectul pt ce ce fac asta) eu mi-am luat moto ca sa ajung in cel mai scurt timp dim punctul A in punctul B (fie ca e vorba de 5 km sau 200 km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 Si care e problema daca faci 10 000 km pe an? eu am facut 6 000 km anu trecut (in conditiile in care am fost si la mare si am mers de m-am saturat) principalul motiv pt care am facut atat de "putini " km a fost vremea dar asta nu inseamna nimic, nu inseamna ca sunt mai slab pregatit decat cineva care face 15 000 km pe an. Nu mi-am luat motocicleta sa fac turul Europei (tot respectul pt ce ce fac asta) eu mi-am luat moto ca sa ajung in cel mai scurt timp dim punctul A in punctul B (fie ca e vorba de 5 km sau 200 km). NU ai inteles nimic. Era vorba de motocicleta babane(touring) care inghit miile de kilometri la micul dejun ,nu de supersport. De aceea am facut si comparatia cu dizelu' ,adica daca iti iei un dizel ,ti-l iei sa faci zeci de mii pe an ,la fel si in cazul unei motociclete babane ,pt asta sant facute. Deci ,era vb strict de touringurile mari ,in nici un caz de supersport. Acum ai inteles? NU ca ar fi imposibil si in cazul dizelului sau al turingului sa aibe km putini ,dar atunci are si un pret PE MASURA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faneman Postat Februarie 14, 2006 Share Postat Februarie 14, 2006 In cazul asta nu pot sa spun decat "gresala mea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 15, 2006 Share Postat Februarie 15, 2006 cred ca conteaza si de tipul motorului, ma gandesc ca motorul unui harley sau unui vulcan o sa tina mai mult ca a unui cbr , in orice cond de exploatare. in motolife numarul 23 parca, era un micut articol cu cateva recorduri, iar recordul cu cel mai mult KM avea un goldwing cu vreo 700.000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Cel mai interesant e sa vezi diferentza dintre motoarele de import shi cele care au fost noi in tzara de unde le cumperi. Nici un motor de import nu are peste 50.000 .... Chiar daca e vechi de 20 de ani. Acuma, ramane la latitudinea cumparatorului sa hotarasca daca ce afisheaza kilometraju este real sau nu. Shi unele cifre de la motoarele din romania mi se par cel putzin hilare! Ash prefera de 10 ori un motor cu 80 de mii pe bord cinstit decat unul cu 35 manaritzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 din ce-am mai vazut si citit cred ca se poate aproxima o medie de 3-4000 pe an...absolut aproximativ normal ca sunt o gramada de exceptii...diferenta dintre una folosita pt drumuri in weekend si alta calarita toata ziua la servici si inapoi. Oricum n-am sa cred ca un motor din 90 se prezinta cu 25000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 da una sub 15.000 km din 2000 , suna a manareala ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 da una sub 15.000 km din 2000 , suna a manareala ?? Pai inseamna intre 2500 si 3000 pe an. Parca e cam putin. Acuma depinde si despre ce motor e vorba. Cel mai bine oricum e sa te uiti la cum merge de fapt - 500 km fara ulei fac motorul varza (ca exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 Pai inseamna intre 2500 si 3000 pe an. Parca e cam putin. Acuma depinde si despre ce motor e vorba. Cel mai bine oricum e sa te uiti la cum merge de fapt - 500 km fara ulei fac motorul varza (ca exemplu). e vorba de un kawa kle 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 din pacate nu te poti lua dupa nr de km, eu nu m-as lua. Vezi ca e aici pe site un test la cumparare, ce cuprinde tot ce trebuie sa verifici. Mi s-a parut foarte ok, te ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 e vorba de un kawa kle 500 Pare putin probabil sa fie pe bune, desi e posibil. Cel mai simplu verifici uitandu-te pe www.mobile.de la modelul respectiv, si vezi cam cati kilometrii au. KLE 500 e un street-enduro mediu, destul de ieftin, cel mai probabil folosit zilnic in oras plus iesiri nu foarte lungi. Dar asa cum s-a mai spus, nu te lua dupa numarul de kilometrii, chiar in cazurile in care sunt manariti. E o practica asa de raspandita incat din pacate aproape ca nu poti sa o eviti. Uita-te la starea reala a ei, ca o sa mergi pe motor nu pe kilometraj Eventual ia pe cineva care se pricepe cu tine. Daca nu poti, vezi ca sunt cateva topicuri pe forum cu sfaturi la cumpararea unei motociclete. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 din pacate nu te poti lua dupa nr de km, eu nu m-as lua. Vezi ca e aici pe site un test la cumparare, ce cuprinde tot ce trebuie sa verifici. Mi s-a parut foarte ok, te ajuta mult. Faza e ca daca o cumperi de la PRIMUL proprietar e prea putin probabil sa fie kilometrajul manarit. Problema este ca la noi in tara sunt motociclete nu la mana a doua ,ci nu se mai stie prin cate maini a trecut si atunci ,logic ca apar semne de indoiala. Dar cand iei de la un prim-proprietar sunt 99,9% ca NU este manarit km .Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 se pare ca si in germa au inceput sa le cam manareasca, asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 cred ca conteaza si de tipul motorului, ma gandesc ca motorul unui harley sau unui vulcan o sa tina mai mult ca a unui cbr , in orice cond de exploatare. in motolife numarul 23 parca, era un micut articol cu cateva recorduri, iar recordul cu cel mai mult KM avea un goldwing cu vreo 700.000 de km. Cred ca e vorba de Emilio Scotto www.emilioscotto.com si Printesa Neagra care au facut de doua ori inconjurul globului (circa 750.000 km) in zece ani. Numai ca motocicleta aia a fost suportata de fabrica si a folosit doua motoare. De la touringuri te poti astepta la circa 150.000-250.000 km, de la sport la mai putin pentru ca muncesca mai greu, si asta in conditiile in care niciuna n-a fost abuzata. Spre exemplu, fiecare ridicare pe o roata a motocicletelor sport e o uzura in plus si una mare cand n-ai baie speciala de ulei. Pe de alta parte multe motociclete au numai cinci cifre la kilometraj, asa ca de la 100.000 km e ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.