intrusu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 fac 2 minute pana in showroom si tot ma invart pe langa o copie lifan de pe virago de 400 cc. stiu ca - asa cum se intampla cu multe alte marfuri - chinezismele au si ele calitati diferite; una e ce vinde first bike - jale mare - si se pare ca e cu totul altceva lifanul.....la cruisere - am citit review-uri de pe site-uri din uk si u.s.a si toate sunt de bine.... lifanul produce 1.200.000 motoare pe an; exporta (!) in japonia si in state.... pretul la noi e cam 3400 euro....http://www.lifan.com.ro/motociclete/LF400-2.jpg http://www.lifan.com.ro/LF400.php ( NU vreau sa fac reclama; vreau doar pareri obiective ). varianta de 400cc in general s-a fabricat numai pentru piata japoneza (la brandurile mari ); asta e motivul pentru care orice rahat de piesa trebuie comandata acolo.... nu stiu la lifanii astia cum o fii.....stie cineva ceva despre service, garantii ? va rog frumos sa va abtineti de la remarci la misto; stiu bine ca o japoneza ramane o japoneza; vrea sa stiu ce patanii au avut cei care AU lifan CRUISER. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Daca si in fotografia de prezentare au pus o piatra sub cric sa stea motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 ......da bai....anyway; astept pareri de la proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 De ce nu iti iei un Virago ?!?! Cu 2500 euro iti cumperi unul in stare perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 eu nu am "vazut"pe aici pe nimeni sa aiba asa ceva,dar mai bine intrebi aici: /index.php?showtopic=190064 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Nici eu,n-am auzit la nimeni,sa aibe d-asta...Cel mai bine,vorbesti cu cei de la magazin sa-ti dea un nr. de tel. al cuiva care si-a luat din asta...daca o fi vreunul,si dac-or avea nr. persoanei. Desi,de la magazin,inseamna nou-noutza,si una luata asa,n-ar trebui sa aibe probleme.La capitolul fiabilitate,insa,nu stii ce-o sa te astepte (de bine sau de rau, nu ma pronuntz).De cati ani se produc jucariile astea?Singura solutie,e sa vezi pe forumurile de afara,ce se zice ,de astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Cred ca il poti intreba pe OLD LARYY,administratorul forumului Choper Academy. http://chopperacademy.ro/phpBB3/memberlist...profile&u=4 Am uitat il gasesti si pe aici !! /index.php?showuser=32984 Editat Aprilie 21, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) seamana f bine cu viroaga 535,oricum un pic dubios ca la 400 de cmc, viteza maxima e de 120km/h.......e chiar mai mica decat viteza maxima de la viroagele de 250 ........te baga un pic la banuieli. Editat Aprilie 21, 2009 de marlyin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 30, 2009 Autor Share Postat Aprilie 30, 2009 De ce nu iti iei un Virago ?!?! Cu 2500 euro iti cumperi unul in stare perfecta. ....nu e chiar asa din pacate....un 535 la banii astia nu prea mai e ca`n tineretile lui pentru ca are cel putin 5 ani....de obicei vreo 12-15 pe la noi.... evident ca e mai mult decat probabil ca sa mearga mult mai bine decat un lifan de 400.....dar pana la urma cine isi ia un lifan de 400 poate are alte planuri; nu face vacante calare.....nu se duce la peshte...etctetc.... intrebarea este cat de fiabile sunt lifanurile astea. io am dat cu okiu prin review-uri din uk si state si am citit numai de bine.....lifanu se pare ca e "varful de lance" al mobrelor chinezesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 ....nu e chiar asa din pacate....un 535 la banii astia nu prea mai e ca`n tineretile lui pentru ca are cel putin 5 ani....de obicei vreo 12-15 pe la noi.... evident ca e mai mult decat probabil ca sa mearga mult mai bine decat un lifan de 400.....dar pana la urma cine isi ia un lifan de 400 poate are alte planuri; nu face vacante calare.....nu se duce la peshte...etctetc.... intrebarea este cat de fiabile sunt lifanurile astea. io am dat cu okiu prin review-uri din uk si state si am citit numai de bine.....lifanu se pare ca e "varful de lance" al mobrelor chinezesti.... * pai review-urile sunt facute in scop de marketing, mai Adrian... daca vrei sa compari o japoneza cu o chinezoiaca, ...e ca si cum ai lua un samurai si l-ai pune langa un shaolin. samuraiul are niste trasaturi razboinice si demne si era, de obicei, din patura nobililor japonezi, pe cand calugarul se apuca de lupte numai ptr. spectacol (demonstrativ), ca sa stranga bani de la nobili ptr. manastire (shaolinii fiind f. saraci...). eu am rezolvat problema cu ambreiajul (tubuletul a fost schimbat), asa ca te astept, daca mai vrei sa vezi Intruderul numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLD LARRY Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Eu am varianta de Lifan de 250-4. Am facut pana acum 11.000 km cu ea si nici macar un rateu. Fiabila este, suficient de nervoasa pt. traficul bucurestean, rezistenta la gropi, mazga ori sleaurile drumurilor de tara, stabila pe orice fel de drum. Deoarece eu folosesc foarte mult frana de motor, am cam suprasolicitat lantul de transmisie si am fost nevoit sa-i pun altul nou dupa 10.000 km (costa 75 RON).Ba am mai schimbat ceva la ea : de 2 ori becul farului si de 2 ori uleiul Despre varianta Lifan 400, in afara faptului ca imita Virago-ul de 535, nu stiu mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 * e clar! daca si academicienii isi cumpara Lifan... :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 27 C.P LA 8500 rot/min? nu stiu nu cunosc modelul insa datele tehnice is "frumos" de dubioase! Eu am varianta de Lifan de 250-4. Am facut pana acum 11.000 km cu ea si nici macar un rateu.Fiabila este, suficient de nervoasa pt. traficul bucurestean, rezistenta la gropi, mazga ori sleaurile drumurilor de tara, stabila pe orice fel de drum. Deoarece eu folosesc foarte mult frana de motor, am cam suprasolicitat lantul de transmisie si am fost nevoit sa-i pun altul nou dupa 10.000 km (costa 75 RON).Ba am mai schimbat ceva la ea : de 2 ori becul farului si de 2 ori uleiul Despre varianta Lifan 400, in afara faptului ca imita Virago-ul de 535, nu stiu mai multe. 400 e pe cardan! profiti de frina de motor cit vrei si nu strici nimic:laugh: viva cardanul si cine la inventat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 cria; merci pentru invitatie ( de a vedea intruderu` golanilor !) dar se pare ca nu reusesc sa dau hornetu ..... daca gasesti pe altul, nu mai ezita ( nod in gat ); nu vreau sa te incurc. daca-l mai si vad si-l mai si calaresc creste oftica.... old larry; merci mult pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLD LARRY Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 ......da bai....anyway; astept pareri de la proprietari. OK, fiind propietar de Lifan, cred ca pot spune cateva cuvinte despre Lifan ( si martori sunt cei din Chopper Academy, ca nu mint un cuvintel din cele ce urmeaza). In primul rand, asa cum se vede in semnatura mea, eu sunt fericitul si multumitul posesor al unui Lifan de 250 cmc. Pe scurt: cumparat nou-nout de la dealerul Lifan din bucuresti, trebuia sa fac primul schimb de ulei cam pe la primii 1000 Km, ei bine l-am facut la 2600 Km, mai trebuia sa fac revizii pe la 3000, 6000 etc - asa cum se face la orice motor nou. Ei bine, chinezoaica mea nu mi-a facut nici un moft, nu mi-a murit in drum, a rabdat cu stoicism comunist toate incercarilor mele de a o pune pe butuci in timpul standard expus de colegii "experti in chinezarii". Asha ca draga de ea ( ca acum mi-a devenit "draga" prin fiabilitatea dovedita), a primit al doile schimb de ulei la 10.000 Km, si un lant nou ( scump dom'le, 75 RON) Deja se apropie in mod vesel si ferm de 13.ooo Km la fel de stoica, la fel de stabila si fara mofturi la asfalt ud sau ninsoare, indiferent ca mere pe macadam, pietris - grohotis, drum de tara sau asfaltul plin de gropile patriei. Este drept ca vrea si ea un ulei de furca fatza, deoarece praful bucurestean i-a mancat semeringurile, e drept ca am ramas fara doua filamente de far, tot datorata drumurilor noastre "impecabile", dar cum am zis mai sus, e o doamna rabdatoare, si vioaie in acelasi timp, raspunde ferm si indata , fie ca-i vorba de o accelerare rapida la semafor, ori o decelerare de urgenta ( ca asta macina doar lantul), cutia de viteze este impecabila. Ce sa mai, chiar daca anumiti "specialisti" au sa murmure in barba "hm, chinezarie", pe mine unul m-a cucerit ! Pssss...Nu spuneti la nimeni, s-ar pute sa fie doar o barfa, dar se zice ca motorasul ei de 2 cilindrii in linie, ar fi ceva de la CZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLD LARRY Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Nu inteleg cum de au aparut doua postari... in fine, scuzati-mi greselile ortografice din cele doua posturi de mai sus (ca aici timpul de editare este limitat, iar eu m-am grabit cu scrisul ca sa nu pierd ideea), principalul e sa intelegeti ideea de mobra fiabila, cu piese de schimb la indemana, fara pretentii de "original 100% " la brand. "RE...NUMELE" unui brand mare mai vine si din priceperea celor de la marketing, deci nu neaparat din calitatea exceptionala a produsului acelui brand. E o vorba bataneasca: nu purta ce-i place satului, poarta ceea ce tie ti se potriveste si te fereste de vremea rea (sau vremurile grele). Editat Mai 12, 2009 de OLD LARRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLD LARRY Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) * e clar! daca si academicienii isi cumpara Lifan... ...CE "E CLAR" PENTRU TINE ?!? CA DUPA CELE CE AI SCRIS, SE VEDE CA NIMIC NU TI-E CLAR. Aici este vorba doar de mobra mea si, doar de un raspuns la o intrebare despre Lifan, nu generaliza te rog! Editat Mai 12, 2009 de OLD LARRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Ma tem ca noi radem acum de chinezarii asa cum se radea in anii '60 de japonezarii. Consecinta nu e greu de intuit. Orice nou venit in orice domeniu trebuie sa bea aceasta cupa amara a bascaliei. Pana cand da lovitura si toti vor striga Y€$. (cred ca in character map e undeva si semnul yenului, dar mi-e lene sa-l caut; u got the point!). Dar nu-i obligatoriu ca toti sa dea lovitura. Vom vedea cum e si cu chinezii atia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Ma tem ca noi radem acum de chinezarii asa cum se radea in anii '60 de japonezarii. Consecinta nu e greu de intuit. Orice nou venit in orice domeniu trebuie sa bea aceasta cupa amara a bascaliei. Pana cand da lovitura si toti vor striga Y€$. (cred ca in character map e undeva si semnul yenului, dar mi-e lene sa-l caut; u got the point!). Dar nu-i obligatoriu ca toti sa dea lovitura. Vom vedea cum e si cu chinezii atia. * bre, eu sunt destul de deschisa la nou, n-am mofturi, ce sa zic, port si slapi d-aia pe care ii bagi intre deshetele de la picioare si am serviciu de ceai chinezesc in casa (plus ceaiul aferent). da' sa nu ma pui sa mananc branza de burduf facuta in China, ca n-ai sa ma vezi! de mult timp nu mai cred in "sintagma" "bun si ieftin". mai degraba "cat dai, atata face". a la votre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Salut.... Urmaresc topicul acesta, deoarece e f interesant. De ce ? Anul trecut eram pe la 90% decis sa cumpar un lifan 400. Prietenii ma sacaiau sa nu ma bag. (Nu-s bune, sunt chinezesti, se strica, nu sunt piese, daca sunt nu tin, ca nu are putere, ca daca mai iei pe cineva...bla bla), mie mi-a placut, vroiam sa cumpar una (domnii de la Buc, chiar mi-au trimis fact proforma pe mail) ei bine la banca nu mi-au aprobat creditul (nu aveam bani - am vrut sa fac un credit). Si asa s-a dus "visul". Pana la urma, am ascultat anumite sfaturi - bai esti incepator ce-ti trebe una noua ? Asa am luat din Austria, un Kawasaki EN 500 A 1990, e batrana Waka, dar merge bine. Are motor sport - GPZ 500, 50 Cp. La pret: LiFan 400 14.000 lei - EN 500 5.100 lei. Deocamdata nu-mi pare rau. Dar sunt foarte convins va LiFan-urile sunt chiar foarte bune, si foarte fiabile..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Nu ca as vrea sa ma bag....dar Lifan-ul lui Larry merge de rupe.....Larry a uitat sa mentioneze de toate gratuitatile oferite de service si producator, precum si faptul ca acel lifan a mers pe ploaie, vant, ninsoare.....a mers in fiecare zi , chiar in fiecare zi . Si da Cria.....Academia isi ia orice, numai sa arate a cruiser-chopper........ si eu visez la un Indian ca da bine la suflet si public dar pana atunci......long live Honda....... pt. ca personal chopperul japonez sau chinezesc este exact ca surferi japonezi vopsiti blonzi care o ard cu "hei dudeeee" si ranjesc fasolea la aparat........dar tot se dau pe valuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Nu ca as vrea sa ma bag....dar Lifan-ul lui Larry merge de rupe.....Larry a uitat sa mentioneze de toate gratuitatile oferite de service si producator, precum si faptul ca acel lifan a mers pe ploaie, vant, ninsoare.....a mers in fiecare zi , chiar in fiecare zi .Si da Cria.....Academia isi ia orice, numai sa arate a cruiser-chopper........ si eu visez la un Indian ca da bine la suflet si public dar pana atunci......long live Honda....... pt. ca personal chopperul japonez sau chinezesc este exact ca surferi japonezi vopsiti blonzi care o ard cu "hei dudeeee" si ranjesc fasolea la aparat........dar tot se dau pe valuri. * am inteles lectia, domnule profesor long live any chopper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 * am inteles lectia, domnule profesor Imi cer scuze daca a sunat ceva urat in postul meu.... fara intentie, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Off topic: Mama ce s-au atacat domnii academicieni?! Relax baieti! Toata lumea are dreptul la o parere si nu pentru a jigni, asa cum faci tu domnu Larry. Revizuieste umpicut eticheta! Nu vad ce era gresit in afirmatia ca si academicienii au Lifan?! Suna distractiv... asta este... nu Cria a pus numele clubului si nu cred ca ea ti-e luat motorul. In rest : Ride Hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 * bre, sa ne lamurim o data: n-am nimic cu nici fel de chopper, iar pe chinezi ii respect pentru "halul" in care muncesc si pentru cultura lor. doar ca in mintea mea, nu pot sa asociez chinez - chopper! asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.