flaviu57 Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Mi-e tare neclara o chestie..De fiecare data cand cel de pe banda 2 lasa pe cineva sa intre(cum a fost si cazul de fata), cel care intra ori nu stie sa vireze ori are unghiul de bracaj mic astfel incat trebuie sa intre si pe cealalta banda. Corect(dpmdv) este ca daca ti-a lasat cineva loc sa intri atunci intri in fata lui, nu trebuie sa se opreasca toata strada daca unul de pe banda 3 sau 4 iti face semn sa intri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghiavolu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Vipule, numa sa nu devii arhi-cunoscut, astfel incat cand te calca unu sa n-o faca dupa moda "da-i 'nainte, da-i 'napoi" , sa fie sigur ca plateste pe buna dreptate daca era unu amarat mai ziceam..dar cocalar cu bmw direct smurdu ma lua de acolo....si pe langa asigurari mai imi dadea ceva bani sa ma duc si la mare...acuma fiecare cu treaba lui...lasa chi..doamne ferr`` data viitoare cand o sa lovesti tu pe cineva sa vezi cum o sa te arda ala ca si casca de pe cap ti-o vinzi`` is curier in oras si stiu cum ii..de fiecare data cand am lovit eu pe cineva am platit scump...si de fiecare data cand ma loveste cineva ala plateste si mai scump:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vipu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Vipule, numa sa nu devii arhi-cunoscut, astfel incat cand te calca unu sa n-o faca dupa moda "da-i 'nainte, da-i 'napoi" , sa fie sigur ca plateste pe buna dreptate unde te crezi in texas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cih Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Ma tipu nu-i cocalar. Mi-a spus cu ce se ocupa si unde munceste deci pot sa te asigur ca nu-i cocalar. Daca nu se purta frumos si nu recunostea ca a gresit eram si eu mai "rau". Editat Iulie 29, 2011 de Cih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klentzi Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Bine ca ai scapat atat de usor... Cat despre a da voie la cineva sa intre pe un drum cu doua benzi, asigura-te ca nu vine nimeni pe cealalta banda si mai apoi lasa-l sau fa-i semn sa intre... Eu cel putin asa fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghiavolu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Normal ca nu ii cocalar ma, bemveul de cocalar ii bemveu de pana in anu 2000. + daca era cocalar il si injura pe Cih ca i-o sarit in fata! Si pe mine ma frustreaza bemveurile alea vechi cu aspiratii de formula 2 ce parca niciodata nu au rabdare... La volan cate-un guster cu aere de bandit din Ned 4 Sped ce croncane samanta de cand s-o scumpit tzâgarile... Editat Iulie 29, 2011 de ghiavolu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 bemveul de cocalar ii bemveu de pana in anu 2000. + daca era cocalar il si injura pe Cih ca i-o sarit in fata! Si pe mine ma frustreaza bemveurile alea vechi cu aspiratii de formula 2 ce parca niciodata nu au rabdare... La volan cate-un guster cu aere de bandit din Ned 4 Sped ce croncane samanta de cand s-o scumpit tzâgarile... ai dreptate ) vorba la un prieten "bine ca toti si-au luat masini, si se bronzeaza la becul de la benzina" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Normal ca nu ii cocalar ma, bemveul de cocalar ii bemveu de pana in anu 2000. + daca era cocalar il si injura pe Cih ca i-o sarit in fata! Si pe mine ma frustreaza bemveurile alea vechi cu aspiratii de formula 2 ce parca niciodata nu au rabdare... La volan cate-un guster cu aere de bandit din Ned 4 Sped ce croncane samanta de cand s-o scumpit tzâgarile... din 1916 pana in 2000 s-o facut multe bmw-uri niciodata nu e bine sa generalizezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 din 1916 pana in 2000 s-o facut multe bmw-uri niciodata nu e bine sa generalizezi da da majoritatea cocalarilor is cu m3-uri si pisicutze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 da da majoritatea cocalarilor is cu m3-uri si pisicutze ceva de genul asta? http://www.youtube.com/watch?v=lQy9AKxXuc0 oricum, nu toti cei cu bmw (sau toti cei cu pisicute) is cocalari si pericole in trafic. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klentzi Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Si cu loganuri tunate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Si cu loganuri tunate ) exact. si terminand cu offtopicul, adaug la cocalarii cu BeAmVe-uri si dacii tunarite, "cine mi-s io"-ii cu jipurile si tzuvurile, aici is mai putini ca nu sunt prea multi bani da si majoritatea cand te vad pe tine mic, mai sa dea peste tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulhm81 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Am citit de vreo luna un articol interesant. Un laser care proiecteaza pe asfalt la cativa metri in fata imaginea unei biciclete. Sistemul mi se pare foarte misto, mai putin cand e soare puternic. Uite aici articolul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klentzi Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Sunt unii care nu vad autobusul sau camionul si intra in el... O sa vada asta? Dar e chiar super treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Am citit de vreo luna un articol interesant. Un laser care proiecteaza pe asfalt la cativa metri in fata imaginea unei biciclete. Sistemul mi se pare foarte misto, mai putin cand e soare puternic. Uite aici articolul. Daca adapteaza sistemul sa poata proiecta țâțe, biștari, valoare ș.a.m.d. sigur va avea succes si la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghiavolu Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Kaze, lasa jipurile deoparte, oamenii cu jip is cei mai linistiti oameni : AKA eu ! Si nu vorbesc de X6, Q7 , vorbesc de omu ce si-o luat jip (gip, gipan) ca ii plac excursiile in natura pana si-o dat seama ca motoru bate jipu pa forestiera - tot io! Revenind la discutie Taran = logan turbo ned patru sped, cocalar = bemve vechi (plus goalfe si alte articole tunarite); mertzedes = tzagan. Amu, mai is si egzceptii ca la capitolu lojica de liceu : Nu toti bemveistii ie cocalari, nu toti motociclistii ie satanisti, roacheri pletosi Mesaj pentru loganistii cu xenoane: Imi bag p{} in orbitoarele voastre! P.S. Limbajul din acest ca si din toate posturile mele este voit incorect morfologic ; denumirile acordate SUV-urilor (gip jeep, jipan) sunt gresite intentionat.-> nu ma corectati ca oricum ma doare-n p. Mersi! exact. si terminand cu offtopicul, adaug la cocalarii cu BeAmVe-uri si dacii tunarite, "cine mi-s io"-ii cu jipurile si tzuvurile, aici is mai putini ca nu sunt prea multi bani da si majoritatea cand te vad pe tine mic, mai sa dea peste tine Editat Iulie 31, 2011 de ghiavolu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 da man da am zis in general ) aia nu inseamna ca te include. reformulez. toti care au jeepan si nu au motocicleta, sau un prieten bun motociclist e mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghiavolu Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Ieri o zi ca oricare alta, o luasem din Motilor la dreapta catre fabrica de bere. Intotdeuna cind parasesc o strada aglomerata ma relaxez putin, mai aveam citeva sute de metri pina la job. Vad cu coltul ochiului ceva verde venind din spate stinga, prea tare si prea inspre mine ca sa fie in regula. Apas imediat ambele frine (reflex salvator altfel intra fix in mine) si ma pomenesc cu un matiz care baga botu in fata rotii mele fata. Las imediat frinele si inclin motorul la maximum catre bordura, apoi redresez si in momentul acela incep sa-i raschetez masina de la stiplul central inspre fata. ma tin tare contra sa nu fiu doborit, dat noah, la sfirsit tot reuseste sa ma impinga pe o parte. Din fericire barile anticadere sint solide si si-au facut din nou treaba. La fel si protectiile de la genunchi. Practic nici eu nici motorul n-am patit aparent nimic. Doar ajuns acasa a trebuit sa sterg ceva vopsea de a lui de pe carena stinga fata, iar becul de pe aceeasi parte de la semnalizare s-a spart. Idiotul de matizist binguia replica devenita de pomina: jur ca nu te-am vazut!Spaima lui era reala, are orbul gainilor si nu s-a asigurat intrind intr-o intersectie slab circulata. Si intr-o zi probabil ca va omori pe cineva. E plin de amarasteni ca el in trafic. Totusi nu am chemat politia sa-i ia carnetul. Se uita apoi cu jale la tinicheaua lui strivita ca o cutie de coca cola. In ultimii doi ani nu am fost vazut grav de 6 ori, iar de doua ori am fost trintit. Am ajuns la concluzia ca sint invizibil! M-am bucurat totusi ca nu a fost o masina mai solida si ca tabla lui de conserva a amortizat prin deformare socul coliziunii. Ditai africana alba cu xenoanele in functiune! Am sa-mi iau o vesta reflectorizanta, sa incerc si asa, altfel statistic viitorul meu e sumbru, daca insist sa mai umblu prin oras cu motorul. Editat August 19, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Ieri o zi ca oricare alta, o luasem din Motilor la dreapta catre fabrica de bere. Intotdeuna cind parasesc o strada aglomerata ma relaxez putin, mai aveam citeva sute de metri pina la job. Vad cu coltul ochiului ceva verde venind din spate stinga, prea tare si prea inspre mine ca sa fie in regula. Apas imediat ambele frine (reflex salvator altfel intra fix in mine) si ma pomenesc cu un matiz care baga botu in fata rotii mele fata. Las imediat frinele si inclin motorul la maximum catre bordura, apoi redresez si in momentul acela incep sa-i raschetez masina de la stiplul central inspre fata. ma tin tare contra sa nu fiu doborit, dat noah, la sfirsit tot reuseste sa ma impinga pe o parte. Din fericire barile anticadere sint solide si si-au facut din nou treaba. La fel si protectiile de la genunchi. Practic nici eu nici motorul n-am patit aparent nimic. Doar ajuns acasa a trebuit sa sterg ceva vopsea de a lui de pe carena stinga fata, iar becul de pe aceeasi parte de la semnalizare s-a spart. Idiotul de matizist binguia replica devenita de pomina: jur ca nu te-am vazut!Spaima lui era reala, are orbul gainilor si nu s-a asigurat intrind intr-o intersectie slab circulata. Si intr-o zi probabil ca va omori pe cineva. E plin de amarasteni ca el in trafic. Totusi nu am chemat politia sa-i ia carnetul. Se uita apoi cu jale la tinicheaua lui strivita ca o cutie de coca cola. In ultimii doi ani nu am fost vazut grav de 6 ori, iar de doua ori am fost trintit. Am ajuns la concluzia ca sint invizibil! M-am bucurat totusi ca nu a fost o masina mai solida si ca tabla lui de conserva a amortizat prin deformare socul coliziunii. Ditai africana alba cu xenoanele in functiune! Am sa-mi iau o vesta reflectorizanta, sa incerc si asa, altfel statistic viitorul meu e sumbru, daca insist sa mai umblu prin oras cu motorul. cam slaba prestatia ta vizavi de evitarea accidentului avand in vedere ca ala nu putea avea cine stie ce viteza urmand sa ia viraj de 90grd. numa daca nu cumva domnia voastra, principele motoretismului local, fiind excesiv de 'relaxat' (penca tocma ati scapat cu viata din infernu de pe motilor ) n-ati bagat cumva prea adanc laba de urs in maneta cu pricina. eo nu ma tin cine stie ce motociclean da pe cuvant ca n-am nici un stres prin cluj ori pe unde as merge. in schimb is f stresat in rare ocazii cand merg inafara orasului. acolo toti muschetarii baga peste suta si viata are alt ritm. in oras in schimb dreaku stie ce stresuri puteti avea la vitezele astea mici. Editat August 19, 2011 de localghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 cam slaba prestatia ta vizavi de evitarea accidentului avand in vedere ca ala nu putea avea cine stie ce viteza urmand sa ia viraj de 90grd. numa daca nu cumva domnia voastra, principele motoretismului local, fiind excesiv de 'relaxat' (penca tocma ati scapat cu viata din infernu de pe motilor ) n-ati bagat cumva prea adanc laba de urs in maneta cu pricina. eo nu ma tin cine stie ce motociclean da pe cuvant ca n-am nici un stres prin cluj ori pe unde as merge. in schimb is f stresat in rare ocazii cand merg inafara orasului. acolo toti muschetarii baga peste suta si viata are alt ritm. in oras in schimb dreaku stie ce stresuri puteti avea la vitezele astea mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alf69 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Userul Cih (supertenere)venind dinspre Interservisan spre Cipariu, a fost tocmai trintit pe la orele 18 pe Titulescu, de un BMW-ist grabit sa iasa de pe Ariesului la stinga tot spre Cipariu. Cih venea pe banda 1 linistit si incepator fiind, autoturismul de pe banda a doua care mergea paralel cu el l-a lasat pe BMW-ist sa iasa stinga si tipul a talpalit-o fara sa-l observe (zice el) pe colegul nostru. Asa ca a fost lovit din fericire in zona carenei fata. Radiator usor indoit,cot radiator gituit, carenele sparte si lovite, atit cea lovita direct cit si cea trintita ulterior. Cih s-a lovit la incheietura miinii drepte, sa speram ca e doar entorsa si nu fisura si s-a zgiriat usor la picior. A avut noroc ca a frinat cit a putut si nu a fost lovit in zona bulanierului sa-i zdrobeasca piciorul. Acuma chestia e ca in momentul cind eu am ajuns acolo Cih se intelesese deja cu BMW-istul sa nu cheme politia sa nu-i ia aluia carnetul.Pentru vesnica neacordare de prioritate motociclistului. Ceea ce eu sincer gindesc ca e o greseala, avind in vedere istoricul meu, de fiecare data cind am fost generos am pierdut. Da noah, e dreptul lui Cih sa faca cum crede. Oricum eu am facut poze cu faptasul si cu ambele vehicole. Apoi Cih si-a facut xerocopii de pe actele BMW-istului. Miine se vor intilni sa mearga la asigurator pentru o constatare amiabila. Atentie! nu aveti NICAIERI prioritate! ????? Editat August 19, 2011 de alf69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) @localhost circula tu cu 50 la ora. viteza de croaziera este de 70-80 de km prin oras prin multe locuri. dar in fine, n-are rost sa-ti explic despre fizica si forta de inertie ca probabil incepi si incerci sa iei la misto toata treaba. daca tu ai un motor de 100 de kg e problema ta ca opresti de la 80 la ora in 10 m. dar nu compara o africana de 240 de kilograme plus un Galen pe ea echipat, ajungand la o greutate de 350 de kilograme, daca nu mai mult (no offence Galen), care incearca sa franeze de la 80 la ora in 20 de metri. ia baga un calcul vezi la un impact in decelerare de la 80 pana la 20 km/h, a unei mase de 350 de kg cam cate tone fortza are? Editat August 19, 2011 de kamikazee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 @localhost circula tu cu 50 la ora. viteza de croaziera este de 70-80 de km prin oras prin multe locuri. dar in fine, n-are rost sa-ti explic despre fizica si forta de inertie ca probabil incepi si incerci sa iei la misto toata treaba. daca tu ai un motor de 100 de kg e problema ta ca opresti de la 80 la ora in 10 m. dar nu compara o africana de 240 de kilograme plus un Galen pe ea echipat, ajungand la o greutate de 350 de kilograme, daca nu mai mult (no offence Galen), care incearca sa franeze de la 80 la ora in 20 de metri. ia baga un calcul vezi la un impact in decelerare de la 80 pana la 20 km/h, a unei mase de 350 de kg cam cate tone fortza are? eu merg cu 40-50 prin oras. el n-avea voie nici legal nici moral sa aibe 80 pe rahatelu ala de strada. erea intersectie deci daca nu legea macar instictu de conservare plus vasta lui experienta pe doo roti il obliga sa bage macar o frana de motor. sa nu-mi zici tu ca unu cu 30 de ani pe motor nu putea sa iasa mai bine dintr-o faza de asta. da cum singur zice: erea relaxat si avea si viteza as completa eo. intersectia aia e f larga, ai loc de intors vaporu, vizibilitate buna deci eo nu-i gasesc nici o scuza ca n-o putut evita. evident vina ii apartine lu ala cu matizu dar fiinca don galen ne predica tot timpu (si are perfecta dreptate) ca nu avem nicaieri prioritate ma intreb pence n-o reusit el sa aplice inteleptele invataturi. inclusiv aia cu chematu politiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kamikazee Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 eu merg cu 40-50 prin oras. el n-avea voie nici legal nici moral sa aibe 80 pe rahatelu ala de strada. erea intersectie deci daca nu legea macar instictu de conservare plus vasta lui experienta pe doo roti il obliga sa bage macar o frana de motor. sa nu-mi zici tu ca unu cu 30 de ani pe motor nu putea sa iasa mai bine dintr-o faza de asta. da cum singur zice: erea relaxat si avea si viteza as completa eo. intersectia aia e f larga, ai loc de intors vaporu, vizibilitate buna deci eo nu-i gasesc nici o scuza ca n-o putut evita. evident vina ii apartine lu ala cu matizu dar fiinca don galen ne predica tot timpu (si are perfecta dreptate) ca nu avem nicaieri prioritate ma intreb pence n-o reusit el sa aplice inteleptele invataturi. inclusiv aia cu chematu politiei. hai ca esti culmea. daca sti bine intersectia aia e cu dubla continua, in primul rand galen avea prioritate daca era sa te iei dupa "ierarhia" strazilor, dar cel mai important e ca ala cu cutia lui de chibrituri nu avea ce cauta sa intoarca pe linie continua... inca dubla. tu daca mergi paralel cu unu si la ala i se nazare sa traga spre tine ca "nu te vede" mai ai timp sa faci ceva, cand tu mergi linistit stiind ca ala sta in banca lui? sunt circumstante si circumstante. chiar si cei mai talentati soferi, piloti sau biciclisti tot o musca odata si-odata din cauza unor dobitoci. eu iti zic asa: Doamne da sa nu ai accident pe 2 roti veci, dar daca Doamne fereste o faci, nu te mira ca sare careva cu gura pe tine ca "puteai sa eviti simplu". e usor sa zici din punctul tau de vedere al unui spectator. sa te fi vazut pe tine in situatia in care tu esti ferm convins ca nu are voie sa treaca prin fata ta, ca deh vorba ta, nu-i legal si nici moral, dar hopa... trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.