Sari la conținut

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai mai las-o balta cu povestea asta ca a bagat in belea pe cineva! Acel cineva de ce nu respecta regulile de circulatie? 4 roti iti dau mai multe dreputi cumva? Chiar daca esti de 2 ori mai precaut avand in vedere ca ai doar doua roti si nu te apara alte fiare nu poti sa eviti anumite accidente. Eu am trait-o pe pielea mea in 2008. Un bou a iesit cu viteza de pe o alee dintre blocuri pe Plopilor Vechi dupa o curba fara vizibilitate si s-a implantat in mine. Eu nu am avut viteza am fost in treapta intai de viteza nu am avut mai mult de 20 km la ora. Nu aveam cum sa vad ca un magar iese dintre boscheti. Nu aveam cum sa evit m-am trezit ca ma loveste din lateral. La viteza care a avut-o nici nu ar fi putut sa ia curba deci s-a proptit in mine. Crezi ca i s-a intamplat ceva? Dosarul a migrat de la un politai la altul nu am ajuns pana azi nici la proces. Motorul mi-a fost distrus iar eu a trebuit sa invat sa umblu. Tu in locul meu ce faceai? Erai ceva supererou si evitai? Regulile sunt facute sa fie respectate de toti nu unii ca au masina sa fie mai cu mot!

[/quote

 

Ai dreptate nu le poti evita pe toate , dar ce a facut copilul se putea evita lejer, pur si simplu nu trebuia sa urce pe motor. E foarte simpla ecuatia, ignoranta, lipsa de informatie si poate si anturajul a fost un mix fatal in cazul de fata. Imi pare rau ca a trebuit sa inveti sa umbli din nou, dar nici nu poti generaliza conduita celor pe 4 roti. In cazul tau probabil aveai tot dreptul sa te razvratesti si sa iti cauti dreptate dar in cazul copilului nu cred ca ca il poti cataloga pe acel sofer drept " mai cu mot".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mortii cu mortii, vii cu vii.

Aveti careva loc liber in garaj in Marasti? Ca fiind cel mai in voga "fir", prefer sa postez aici, decat pe pagina 7.

puteai posta pe pagina 7 ca revenea pe primul loc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Davca mai intereseaza pe cineva, in cazul accidentului meu din 17.07, omul si-a recunoscut vina, "nu te-am vazut", si a tras de volan spre stanga cand a aauzit claxonul..."m-am speriat". Acesta a fost rezultatul dupa a treia runda de discutii, in care declaratiile omului aveau din ce mai putine similitudini cu primele doua.

 

Incepe razboiul cu asigurarile....

 

P.S. Mai tin putin poza din semnatura, sa imi amintesc bucatele placute din cei 50.000 km impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Davca mai intereseaza pe cineva, in cazul accidentului meu din 17.07, omul si-a recunoscut vina, "nu te-am vazut", si a tras de volan spre stanga cand a aauzit claxonul..."m-am speriat". Acesta a fost rezultatul dupa a treia runda de discutii, in care declaratiile omului aveau din ce mai putine similitudini cu primele doua.

 

Incepe razboiul cu asigurarile....

 

P.S. Mai tin putin poza din semnatura, sa imi amintesc bucatele placute din cei 50.000 km impreuna.

chiar imi pare rau de motorul tau... imi placea foarte mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai aruncati cu frustrarile din vietile personale pe topicul asta, este unul specializat parca. Aici a murit un om. De ce a murit? pentru ca:

 

A. Cauze profunde:

1. Nu a avut rabdare sa mearga pe drumul firesc, adica sa-si ia carnet in urma absolvirii unei scoli. Si apoi motorul lui pe care sa-l respecte.S-a dat pe motoare tari inainte sa devina un bun motociclist (se incepe cu capacitati cilindrice mici), a sarit etape. ERA NEEXPERIMENTAT IN TRAFIC! In scoala ar fi invatat lucruri elementare, gen la ce sint bune casca si echipamentul si mai ales la ce e buna prudenta si conduita preventiva. Ar fi invatat faptul ca motociclistii nu au niciodata prioritate, mai ales daca abuzeaza de viteza si nu se asigura constant din toate partile. Stiindu-se mereu cu musca pe caciula,conducea ca la balamuc si nu-i pasa de reguli. Am discutat cu oameni adevarati care l-au prevenit degeaba si nu doar o data.

 

2. Oricum riscam cu totii zilnic in traficul contemporan plin de tipi care ar trebui sa mearga doar cu transportul in comun sau pe sosele pustii, pentru ca nu au reflexe, aptitudini si chemare, mai sint in plus si nesimtiti si egoisti de felul lor, in schimb au bani si societatea de consum doreste neaparat sa le vinda autoturisme. Sau chiar motociclete. Apoi isi iau carnetul chiar daca dau examenul de n-spe ori. Apoi ies pe strazi si fac cite un accident pe an cel putin. Sint peste tot in jurul nostru. Asa ca orice risc suplimentar adaugam in ziua de azi noi motociclistii, inseamna accident sigur, ulciorul nu merge de multe ori la apa.

 

3. Ne doare in cot de aproapele nostru si toleram bravura si inconstienta. Ridem satisfacuti ca noi sintem "mai presus" si apoi dam cu RIP-ul pe aici. Citi din cei care il cunoasteau pe Kopani i-au atras macar atentia ca ce face el nu e bine? Va spun eu, PUTINI! Incurajarea bravurii gaunoase inseamna complicitate la sucicid!Citi dintre voi au oprit un scuterist sau un motociclist care mergea fara casca? Chiar riscind sa fie injurat cel putin?

 

B. Cauze concrete:

1. A iesit intr-un trafic neiertator FARA CASCA si FARA ECHIPAMENT. Adica fara NICI O SANSA in caz de accident.

2. Era nepregatit si neexperimentat, nu avea scoala facuta si prin urmare nu cunostea toate regulile de circulatie, inclusiv necesitatea de a reduce viteza inainte de intersectii.Si nici vorba sa RESPECTE SPEEDUL.

3. A condus cu viteza, cind a fost lovit era in acceleratie nu in frina cum trebuia inaintea unei intersectii

4. JUCA RULETA RUSEASCA DE MULT TIMP, in ziua aia i-a venit doar "glontul" pe teava (soferul submediocru probabil sau "ceasu rau")

 

C. Vinovatii:

1. Era major si vaccinat, societatea i-a dat DREPTUL LEGAL de a discerne, asa ca el este primul si cel mai mare vinovat.

2. Educatia primita din familie si de la anturaj (reguli necesar de respectat)a fost in mod sigur deficitara, el iesise fara casca echipament si carnet de sute de ori. Avea si dosare penale pentru asta.

3. Cel care a tolerat ca angajatul lui sa probeze "la forja" si pe drumurile publice motoare, fara carnet,casca si echipament

4. Cel care i-a incredintat motorul fara sa-l intrebe daca are carnet si mai ales sa tolereze ca "specialistul" sa iasa in trafic fara casca si echipament.Sau stia dar il durea "la basca".

5. Noi toti cei din jur care toleram asemenea comportamente pe principiul"nu maica-mea va plinge".

6. Automobilistul care probabil este doar din punct de vedere legal vinovat, altfel e si el un talimb cu reflexe si abilitati 0 ca multi altii si si-a luat carnet doar pentru ca asa "se obisnuieste" si societatea i-a dat dreptul. Sau poate este chiar un sofer rezonabil, dar motocicleta a venit prea repede ca sa intre la timp in ciclul de asigurare. Nu degeaba in locurile periculoase e bine sa avem chiar sub viteza legala indiferent cit de "Rossi" ne credem.Doi motociclisti au murit asa intr-o saptamina doar. Iar Kopani chiar daca nu avea 150 sint convins ca nici 70 nu avea.

 

Va rog terminati cu argumente gen "soferii sint de vina". Stiti si voi cine si cum sint soferii. Ramii masca ce fac unii dintre ei.Si ar trebui eliminati pe DREPT din trafic. Dar ce e DREPT in ziua de azi?????

 

http://www.adevarul.ro/locale/alexandria/Alexandria-_Patru_morti_si_doi_raniti_grav-bilantul_carnagiului_de_pe_E70-de_la_Draganesti_Vlasca_0_523148063.html

 

Atentie mare in virfuri de panta! Atentie mare la toate intersectiile, nicaieri nu aveti de fapt prioritate decit dpdv legal.Ceea ce nu cred ca conteaza la reanimare sau la cimitir.

 

Daca ati ales sa va dati pe doua roti, fiti responsabili! Daca nu sinteti in stare de asta, renuntati inainte sa fie prea tirziu. Chiar daca va comportati impecabil (aveti reflexe, echipament si comportament decent in trafic) aveti toate sansele sa o muscati intr-o zi in jungla rutiera actuala plina de imbecili cu drept de a conduce. Macar nu transformati aceasta probabilitate neplacuta in certitudine! Si atentionati-i si pe altii cind gresesc, nu fiti egoisti! Si purtati macar mereu o casca omologata si de calitate si cu cureaua inchisa ca lumea, oricit ar fi de cald, restul se mai dreg, capul vostru insa sinteti de fapt voi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai aruncati cu frustrarile din vietile personale pe topicul asta, este unul specializat parca. Aici a murit un om. De ce a murit? pentru ca:

 

A. Cauze profunde:

1. Nu a avut rabdare sa mearga pe drumul firesc, adica sa-si ia carnet in urma absolvirii unei scoli. Si apoi motorul lui pe care sa-l respecte.S-a dat pe motoare tari inainte sa devina un bun motociclist (se incepe cu capacitati cilindrice mici), a sarit etape. ERA NEEXPERIMENTAT IN TRAFIC! In scoala ar fi invatat lucruri elementare, gen la ce sint bune casca si echipamentul si mai ales la ce e buna prudenta si conduita preventiva. Ar fi invatat faptul ca motociclistii nu au niciodata prioritate, mai ales daca abuzeaza de viteza si nu se asigura constant din toate partile. Stiindu-se mereu cu musca pe caciula,conducea ca la balamuc si nu-i pasa de reguli. Am discutat cu oameni adevarati care l-au prevenit degeaba si nu doar o data.

 

2. Oricum riscam cu totii zilnic in traficul contemporan plin de tipi care ar trebui sa mearga doar cu transportul in comun sau pe sosele pustii, pentru ca nu au reflexe, aptitudini si chemare, mai sint in plus si nesimtiti si egoisti de felul lor, in schimb au bani si societatea de consum doreste neaparat sa le vinda autoturisme. Sau chiar motociclete. Apoi isi iau carnetul chiar daca dau examenul de n-spe ori. Apoi ies pe strazi si fac cite un accident pe an cel putin. Sint peste tot in jurul nostru. Asa ca orice risc suplimentar adaugam in ziua de azi noi motociclistii, inseamna accident sigur, ulciorul nu merge de multe ori la apa.

 

3. Ne doare in cot de aproapele nostru si toleram bravura si inconstienta. Ridem satisfacuti ca noi sintem "mai presus" si apoi dam cu RIP-ul pe aici. Citi din cei care il cunoasteau pe Kopani i-au atras macar atentia ca ce face el nu e bine? Va spun eu, PUTINI! Incurajarea bravurii gaunoase inseamna complicitate la sucicid!Citi dintre voi au oprit un scuterist sau un motociclist care mergea fara casca? Chiar riscind sa fie injurat cel putin?

 

B. Cauze concrete:

1. A iesit intr-un trafic neiertator FARA CASCA si FARA ECHIPAMENT. Adica fara NICI O SANSA in caz de accident.

2. Era nepregatit si neexperimentat, nu avea scoala facuta si prin urmare nu cunostea toate regulile de circulatie, inclusiv necesitatea de a reduce viteza inainte de intersectii.Si nici vorba sa RESPECTE SPEEDUL.

3. A condus cu viteza, cind a fost lovit era in acceleratie nu in frina cum trebuia inaintea unei intersectii

4. JUCA RULETA RUSEASCA DE MULT TIMP, in ziua aia i-a venit doar "glontul" pe teava (soferul submediocru probabil sau "ceasu rau")

 

C. Vinovatii:

1. Era major si vaccinat, societatea i-a dat DREPTUL LEGAL de a discerne, asa ca el este primul si cel mai mare vinovat.

2. Educatia primita din familie si de la anturaj (reguli necesar de respectat)a fost in mod sigur deficitara, el iesise fara casca echipament si carnet de sute de ori. Avea si dosare penale pentru asta.

3. Cel care a tolerat ca angajatul lui sa probeze "la forja" si pe drumurile publice motoare, fara carnet,casca si echipament

4. Cel care i-a incredintat motorul fara sa-l intrebe daca are carnet si mai ales sa tolereze ca "specialistul" sa iasa in trafic fara casca si echipament.Sau stia dar il durea "la basca".

5. Noi toti cei din jur care toleram asemenea comportamente pe principiul"nu maica-mea va plinge".

6. Automobilistul care probabil este doar din punct de vedere legal vinovat, altfel e si el un talimb cu reflexe si abilitati 0 ca multi altii si si-a luat carnet doar pentru ca asa "se obisnuieste" si societatea i-a dat dreptul. Sau poate este chiar un sofer rezonabil, dar motocicleta a venit prea repede ca sa intre la timp in ciclul de asigurare. Nu degeaba in locurile periculoase e bine sa avem chiar sub viteza legala indiferent cit de "Rossi" ne credem.Doi motociclisti au murit asa intr-o saptamina doar. Iar Kopani chiar daca nu avea 150 sint convins ca nici 70 nu avea.

 

Va rog terminati cu argumente gen "soferii sint de vina". Stiti si voi cine si cum sint soferii. Ramii masca ce fac unii dintre ei.Si ar trebui eliminati pe DREPT din trafic. Dar ce e DREPT in ziua de azi?????

 

http://www.adevarul.ro/locale/alexandria/Alexandria-_Patru_morti_si_doi_raniti_grav-bilantul_carnagiului_de_pe_E70-de_la_Draganesti_Vlasca_0_523148063.html

 

Atentie mare in virfuri de panta! Atentie mare la toate intersectiile, nicaieri nu aveti de fapt prioritate decit dpdv legal.Ceea ce nu cred ca conteaza la reanimare sau la cimitir.

 

Daca ati ales sa va dati pe doua roti, fiti responsabili! Daca nu sinteti in stare de asta, renuntati inainte sa fie prea tirziu. Chiar daca va comportati impecabil (aveti reflexe, echipament si comportament decent in trafic) aveti toate sansele sa o muscati intr-o zi in jungla rutiera actuala plina de imbecili cu drept de a conduce. Macar nu transformati aceasta probabilitate neplacuta in certitudine! Si atentionati-i si pe altii cind gresesc, nu fiti egoisti! Si purtati macar mereu o casca omologata si de calitate si cu cureaua inchisa ca lumea, oricit ar fi de cald, restul se mai dreg, capul vostru insa sinteti de fapt voi. :cheers:

 

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu despre ce jungle si pericole vorbeste galenul aici. eu nu am intalnit asa ceva de 3 ani de cand folosesc motorul zilnic in sezon pt a merge la servici.

mergand cu 40-50 nimic nu te poate lua prin surprindere. daca mergi tare normal ca platesti pt greselile si neatentia celorlalti. mie traficul din cj mi se pare mai mult decat decent.

in 3 ani am intalnit si situatii in care nu mi s-a dat prioritate sau treceau de pe o banda pe alta peste mine dar niciodata nu am fost luat prin surprindere penca la viteza mica ai destul timp sa reactionezi.

Editat de localghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai aruncati cu frustrarile din vietile personale pe topicul asta, este unul specializat parca. Aici a murit un om. De ce a murit? pentru ca:

 

A. Cauze profunde:

1. Nu a avut rabdare sa mearga pe drumul firesc, adica sa-si ia carnet in urma absolvirii unei scoli. Si apoi motorul lui pe care sa-l respecte.S-a dat pe motoare tari inainte sa devina un bun motociclist (se incepe cu capacitati cilindrice mici), a sarit etape. ERA NEEXPERIMENTAT IN TRAFIC! In scoala ar fi invatat lucruri elementare, gen la ce sint bune casca si echipamentul si mai ales la ce e buna prudenta si conduita preventiva. Ar fi invatat faptul ca motociclistii nu au niciodata prioritate, mai ales daca abuzeaza de viteza si nu se asigura constant din toate partile. Stiindu-se mereu cu musca pe caciula,conducea ca la balamuc si nu-i pasa de reguli. Am discutat cu oameni adevarati care l-au prevenit degeaba si nu doar o data.

Sunt cu totul de acord cu tine si sustin din toate punctele de vedere conduita preventiva si etapizarea castigarii experientei pe 2 roti. Si nu ii sustin in nici un caz pe cei care circula fara permis. Insa nu stiu cate dintre scolile de soferi din tara te invata ce ai zis tu mai sus. Lucrurile astea se invata in trafic, putin cate putin... Cat despre rolul purtatrii echipamentelor de protectie pe motocicleta nu ar trebui se te invete nimeni. Acestea vin de la sine, la pachet cu fierul... asta daca tii la pielea ta. Pai ce...trebuie sa imi zica cineva sa port casca, daca eu constientizez ca asfaltul e intotdeauna mai tare decat teasta, si asta fara exceptie? Nici nu iti trebuie viteza prea mare sa o mierlesti daca dai cu sfecla de asfalt. Sunt cazuri in care au murit biciclisti din acelasi motiv...

Daca tu nu ai grija de tine, nu are nimeni...

Mult noroc...

Editat de blackcelnegru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu despre ce jungle si pericole vorbeste galenul aici. eu nu am intalnit asa ceva de 3 ani de cand folosesc motorul zilnic in sezon pt a merge la servici.

mergand cu 40-50 nimic nu te poate lua prin surprindere. daca mergi tare normal ca platesti pt greselile si neatentia celorlalti. mie traficul din cj mi se pare mai mult decat decent.

in 3 ani am intalnit si situatii in care nu mi s-a dat prioritate sau treceau de pe o banda pe alta peste mine dar niciodata nu am fost luat prin surprindere penca la viteza mica ai destul timp sa reactionezi.

 

Ba te poate lua, daca vine din spate.

Acum 2 ani, am oprit intr-o intersectie unde aveam cedeaza, deoarece veneau masini pe drumul cu prioritate. O tampita cu un Corsa a venit din spate si a intrat in mine.

M-a trantit pe jos, motorul mi-a cazut peste piciorul drept. Carena pe dreapta s-a crapat, semnalizarile varza, iar genunchiul meu si-a revenit in aprox. 3 saptamani.

Explicatia ei a fost: "Am crezut ca te bagi"

 

Nu mai aruncati cu frustrarile din vietile personale pe topicul asta, este unul specializat parca. Aici a murit un om. De ce a murit? pentru ca:

 

A. Cauze profunde:

1. Nu a avut rabdare sa mearga pe drumul firesc, adica sa-si ia carnet in urma absolvirii unei scoli. Si apoi motorul lui pe care sa-l respecte.S-a dat pe motoare tari inainte sa devina un bun motociclist (se incepe cu capacitati cilindrice mici), a sarit etape. ERA NEEXPERIMENTAT IN TRAFIC! In scoala ar fi invatat lucruri elementare, gen la ce sint bune casca si echipamentul si mai ales la ce e buna prudenta si conduita preventiva. Ar fi invatat faptul ca motociclistii nu au niciodata prioritate, mai ales daca abuzeaza de viteza si nu se asigura constant din toate partile. Stiindu-se mereu cu musca pe caciula,conducea ca la balamuc si nu-i pasa de reguli. Am discutat cu oameni adevarati care l-au prevenit degeaba si nu doar o data.

 

2. Oricum riscam cu totii zilnic in traficul contemporan plin de tipi care ar trebui sa mearga doar cu transportul in comun sau pe sosele pustii, pentru ca nu au reflexe, aptitudini si chemare, mai sint in plus si nesimtiti si egoisti de felul lor, in schimb au bani si societatea de consum doreste neaparat sa le vinda autoturisme. Sau chiar motociclete. Apoi isi iau carnetul chiar daca dau examenul de n-spe ori. Apoi ies pe strazi si fac cite un accident pe an cel putin. Sint peste tot in jurul nostru. Asa ca orice risc suplimentar adaugam in ziua de azi noi motociclistii, inseamna accident sigur, ulciorul nu merge de multe ori la apa.

 

3. Ne doare in cot de aproapele nostru si toleram bravura si inconstienta. Ridem satisfacuti ca noi sintem "mai presus" si apoi dam cu RIP-ul pe aici. Citi din cei care il cunoasteau pe Kopani i-au atras macar atentia ca ce face el nu e bine? Va spun eu, PUTINI! Incurajarea bravurii gaunoase inseamna complicitate la sucicid!Citi dintre voi au oprit un scuterist sau un motociclist care mergea fara casca? Chiar riscind sa fie injurat cel putin?

 

B. Cauze concrete:

1. A iesit intr-un trafic neiertator FARA CASCA si FARA ECHIPAMENT. Adica fara NICI O SANSA in caz de accident.

2. Era nepregatit si neexperimentat, nu avea scoala facuta si prin urmare nu cunostea toate regulile de circulatie, inclusiv necesitatea de a reduce viteza inainte de intersectii.Si nici vorba sa RESPECTE SPEEDUL.

3. A condus cu viteza, cind a fost lovit era in acceleratie nu in frina cum trebuia inaintea unei intersectii

4. JUCA RULETA RUSEASCA DE MULT TIMP, in ziua aia i-a venit doar "glontul" pe teava (soferul submediocru probabil sau "ceasu rau")

 

C. Vinovatii:

1. Era major si vaccinat, societatea i-a dat DREPTUL LEGAL de a discerne, asa ca el este primul si cel mai mare vinovat.

2. Educatia primita din familie si de la anturaj (reguli necesar de respectat)a fost in mod sigur deficitara, el iesise fara casca echipament si carnet de sute de ori. Avea si dosare penale pentru asta.

3. Cel care a tolerat ca angajatul lui sa probeze "la forja" si pe drumurile publice motoare, fara carnet,casca si echipament

4. Cel care i-a incredintat motorul fara sa-l intrebe daca are carnet si mai ales sa tolereze ca "specialistul" sa iasa in trafic fara casca si echipament.Sau stia dar il durea "la basca".

5. Noi toti cei din jur care toleram asemenea comportamente pe principiul"nu maica-mea va plinge".

6. Automobilistul care probabil este doar din punct de vedere legal vinovat, altfel e si el un talimb cu reflexe si abilitati 0 ca multi altii si si-a luat carnet doar pentru ca asa "se obisnuieste" si societatea i-a dat dreptul. Sau poate este chiar un sofer rezonabil, dar motocicleta a venit prea repede ca sa intre la timp in ciclul de asigurare. Nu degeaba in locurile periculoase e bine sa avem chiar sub viteza legala indiferent cit de "Rossi" ne credem.Doi motociclisti au murit asa intr-o saptamina doar. Iar Kopani chiar daca nu avea 150 sint convins ca nici 70 nu avea.

 

Va rog terminati cu argumente gen "soferii sint de vina". Stiti si voi cine si cum sint soferii. Ramii masca ce fac unii dintre ei.Si ar trebui eliminati pe DREPT din trafic. Dar ce e DREPT in ziua de azi?????

 

http://www.adevarul...._523148063.html

 

Atentie mare in virfuri de panta! Atentie mare la toate intersectiile, nicaieri nu aveti de fapt prioritate decit dpdv legal.Ceea ce nu cred ca conteaza la reanimare sau la cimitir.

 

Daca ati ales sa va dati pe doua roti, fiti responsabili! Daca nu sinteti in stare de asta, renuntati inainte sa fie prea tirziu. Chiar daca va comportati impecabil (aveti reflexe, echipament si comportament decent in trafic) aveti toate sansele sa o muscati intr-o zi in jungla rutiera actuala plina de imbecili cu drept de a conduce. Macar nu transformati aceasta probabilitate neplacuta in certitudine! Si atentionati-i si pe altii cind gresesc, nu fiti egoisti! Si purtati macar mereu o casca omologata si de calitate si cu cureaua inchisa ca lumea, oricit ar fi de cald, restul se mai dreg, capul vostru insa sinteti de fapt voi. :cheers:

 

bgood.gifbagree.gif

 

pt . ca eu am un pajero sport, unii sunt prostiiii,cu bulbar. iar masina sotieei mele(cel mai prost sofer din lume ,face motociclistii sa tremure, si nu pt ca are bari laterale pt ca sanii iei iau ochii motociclistului de la drum,stii ce tu? lucrezi pt. cei ca mine!, iar sa tii nu esti mai inportant ca fmilia mea????, eu am baut prea multe beri astazi, dar hai ca trimit, flori ca am in curte, varsta !!!! face ca noi sa fim aproape =

 

am terminat liceul 8 , am platit faculta,iar tu nu esti incet,esti prost,anii nu te fac mai destept, dar inveti

 

RObotzi - Creative Monkeyz , de aici vine mata, no ofence

 

Esti cel mai prost ocos care a scris vreodata pe forumul asta, analfabetule! bash.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt . ca eu am un pajero sport, unii sunt prostiiii,cu bulbar. iar masina sotieei mele(cel mai prost sofer din lume ,face motociclistii sa tremure, si nu pt ca are bari laterale pt ca sanii iei iau ochii motociclistului de la drum,stii ce tu? lucrezi pt. cei ca mine!, iar sa tii nu esti mai inportant ca fmilia mea????, eu am baut prea multe beri astazi, dar hai ca trimit, flori ca am in curte, varsta !!!! face ca noi sa fim aproape =

 

am terminat liceul 8 , am platit faculta,iar tu nu esti incet,esti prost,anii nu te fac mai destept, dar inveti

 

RObotzi - Creative Monkeyz , de aici vine mata, no ofence

WHAT THE FU... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai aruncati cu frustrarile din vietile personale pe topicul asta, este unul specializat parca. Aici a murit un om. De ce a murit? pentru ca:

 

A. Cauze profunde:

1. Nu a avut rabdare sa mearga pe drumul firesc, adica sa-si ia carnet in urma absolvirii unei scoli. Si apoi motorul lui pe care sa-l respecte.S-a dat pe motoare tari inainte sa devina un bun motociclist (se incepe cu capacitati cilindrice mici), a sarit etape. ERA NEEXPERIMENTAT IN TRAFIC! In scoala ar fi invatat lucruri elementare, gen la ce sint bune casca si echipamentul si mai ales la ce e buna prudenta si conduita preventiva. Ar fi invatat faptul ca motociclistii nu au niciodata prioritate, mai ales daca abuzeaza de viteza si nu se asigura constant din toate partile. Stiindu-se mereu cu musca pe caciula,conducea ca la balamuc si nu-i pasa de reguli. Am discutat cu oameni adevarati care l-au prevenit degeaba si nu doar o data.

 

2. Oricum riscam cu totii zilnic in traficul contemporan plin de tipi care ar trebui sa mearga doar cu transportul in comun sau pe sosele pustii, pentru ca nu au reflexe, aptitudini si chemare, mai sint in plus si nesimtiti si egoisti de felul lor, in schimb au bani si societatea de consum doreste neaparat sa le vinda autoturisme. Sau chiar motociclete. Apoi isi iau carnetul chiar daca dau examenul de n-spe ori. Apoi ies pe strazi si fac cite un accident pe an cel putin. Sint peste tot in jurul nostru. Asa ca orice risc suplimentar adaugam in ziua de azi noi motociclistii, inseamna accident sigur, ulciorul nu merge de multe ori la apa.

 

3. Ne doare in cot de aproapele nostru si toleram bravura si inconstienta. Ridem satisfacuti ca noi sintem "mai presus" si apoi dam cu RIP-ul pe aici. Citi din cei care il cunoasteau pe Kopani i-au atras macar atentia ca ce face el nu e bine? Va spun eu, PUTINI! Incurajarea bravurii gaunoase inseamna complicitate la sucicid!Citi dintre voi au oprit un scuterist sau un motociclist care mergea fara casca? Chiar riscind sa fie injurat cel putin?

 

B. Cauze concrete:

1. A iesit intr-un trafic neiertator FARA CASCA si FARA ECHIPAMENT. Adica fara NICI O SANSA in caz de accident.

2. Era nepregatit si neexperimentat, nu avea scoala facuta si prin urmare nu cunostea toate regulile de circulatie, inclusiv necesitatea de a reduce viteza inainte de intersectii.Si nici vorba sa RESPECTE SPEEDUL.

3. A condus cu viteza, cind a fost lovit era in acceleratie nu in frina cum trebuia inaintea unei intersectii

4. JUCA RULETA RUSEASCA DE MULT TIMP, in ziua aia i-a venit doar "glontul" pe teava (soferul submediocru probabil sau "ceasu rau")

 

C. Vinovatii:

1. Era major si vaccinat, societatea i-a dat DREPTUL LEGAL de a discerne, asa ca el este primul si cel mai mare vinovat.

2. Educatia primita din familie si de la anturaj (reguli necesar de respectat)a fost in mod sigur deficitara, el iesise fara casca echipament si carnet de sute de ori. Avea si dosare penale pentru asta.

3. Cel care a tolerat ca angajatul lui sa probeze "la forja" si pe drumurile publice motoare, fara carnet,casca si echipament

4. Cel care i-a incredintat motorul fara sa-l intrebe daca are carnet si mai ales sa tolereze ca "specialistul" sa iasa in trafic fara casca si echipament.Sau stia dar il durea "la basca".

5. Noi toti cei din jur care toleram asemenea comportamente pe principiul"nu maica-mea va plinge".

6. Automobilistul care probabil este doar din punct de vedere legal vinovat, altfel e si el un talimb cu reflexe si abilitati 0 ca multi altii si si-a luat carnet doar pentru ca asa "se obisnuieste" si societatea i-a dat dreptul. Sau poate este chiar un sofer rezonabil, dar motocicleta a venit prea repede ca sa intre la timp in ciclul de asigurare. Nu degeaba in locurile periculoase e bine sa avem chiar sub viteza legala indiferent cit de "Rossi" ne credem.Doi motociclisti au murit asa intr-o saptamina doar. Iar Kopani chiar daca nu avea 150 sint convins ca nici 70 nu avea.

 

Va rog terminati cu argumente gen "soferii sint de vina". Stiti si voi cine si cum sint soferii. Ramii masca ce fac unii dintre ei.Si ar trebui eliminati pe DREPT din trafic. Dar ce e DREPT in ziua de azi?????

 

http://www.adevarul.ro/locale/alexandria/Alexandria-_Patru_morti_si_doi_raniti_grav-bilantul_carnagiului_de_pe_E70-de_la_Draganesti_Vlasca_0_523148063.html

 

Atentie mare in virfuri de panta! Atentie mare la toate intersectiile, nicaieri nu aveti de fapt prioritate decit dpdv legal.Ceea ce nu cred ca conteaza la reanimare sau la cimitir.

 

Daca ati ales sa va dati pe doua roti, fiti responsabili! Daca nu sinteti in stare de asta, renuntati inainte sa fie prea tirziu. Chiar daca va comportati impecabil (aveti reflexe, echipament si comportament decent in trafic) aveti toate sansele sa o muscati intr-o zi in jungla rutiera actuala plina de imbecili cu drept de a conduce. Macar nu transformati aceasta probabilitate neplacuta in certitudine! Si atentionati-i si pe altii cind gresesc, nu fiti egoisti! Si purtati macar mereu o casca omologata si de calitate si cu cureaua inchisa ca lumea, oricit ar fi de cald, restul se mai dreg, capul vostru insa sinteti de fapt voi. :cheers:

 

 

:agree: :goodposting:

 

Sunt cu totul de acord cu tine si sustin din toate punctele de vedere conduita preventiva si etapizarea castigarii experientei pe 2 roti. Si nu ii sustin in nici un caz pe cei care circula fara permis. Insa nu stiu cate dintre scolile de soferi din tara te invata ce ai zis tu mai sus. Lucrurile astea se invata in trafic, putin cate putin... Cat despre rolul purtatrii echipamentelor de protectie pe motocicleta nu ar trebui se te invete nimeni. Acestea vin de la sine, la pachet cu fierul... asta daca tii la pielea ta. Pai ce...trebuie sa imi zica cineva sa port casca, daca eu constientizez ca asfaltul e intotdeauna mai tare decat teasta, si asta fara exceptie? Nici nu iti trebuie viteza prea mare sa o mierlesti daca dai cu sfecla de asfalt. Sunt cazuri in care au murit biciclisti din acelasi motiv...

Daca tu nu ai grija de tine, nu are nimeni...

Mult noroc...

 

 

ce a scris galen legat de scolile moto are dreptate.e drept ca nu te invata multe,insa iti sunt aduse la cunostinta notiuni elementare,cele pe care le-a enumerat Galen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul Cih (supertenere)venind dinspre Interservisan spre Cipariu, a fost tocmai trintit pe la orele 18 pe Titulescu, de un BMW-ist grabit sa iasa de pe Ariesului la stinga tot spre Cipariu. Cih venea pe banda 1 linistit si incepator fiind, autoturismul de pe banda a doua care mergea paralel cu el l-a lasat pe BMW-ist sa iasa stinga si tipul a talpalit-o fara sa-l observe (zice el) pe colegul nostru.

 

Asa ca a fost lovit din fericire in zona carenei fata. Radiator usor indoit,cot radiator gituit, carenele sparte si lovite, atit cea lovita direct cit si cea trintita ulterior. Cih s-a lovit la incheietura miinii drepte, sa speram ca e doar entorsa si nu fisura si s-a zgiriat usor la picior. A avut noroc ca a frinat cit a putut si nu a fost lovit in zona bulanierului sa-i zdrobeasca piciorul.

 

Acuma chestia e ca in momentul cind eu am ajuns acolo Cih se intelesese deja cu BMW-istul sa nu cheme politia sa nu-i ia aluia carnetul.Pentru vesnica neacordare de prioritate motociclistului. Ceea ce eu sincer gindesc ca e o greseala, avind in vedere istoricul meu, de fiecare data cind am fost generos am pierdut. Da noah, e dreptul lui Cih sa faca cum crede. Oricum eu am facut poze cu faptasul si cu ambele vehicole. Apoi Cih si-a facut xerocopii de pe actele BMW-istului. Miine se vor intilni sa mearga la asigurator pentru o constatare amiabila.

 

Atentie! nu aveti NICAIERI prioritate!

 

post-4028-0-16857300-1311873552_thumb.jpgpost-4028-0-94179300-1311873552_thumb.jpgpost-4028-0-70785000-1311873553_thumb.jpgpost-4028-0-49493700-1311873554_thumb.jpgpost-4028-0-29026300-1311873555_thumb.jpgpost-4028-0-11215400-1311873556_thumb.jpgpost-4028-0-90449200-1311873556_thumb.jpgpost-4028-0-68241200-1311873557_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi amintesc, "Cih" avea voie sa il depaseasca pe dreapta pe X numai daca X semnaliza stanga. Altfel nici macar daca se opreste X. Mersul in paralel pe Pata pe acea banda care e defapt parcare, mi se pare putin probabil. Oricare dintre noi ar fi patit-o la fel cu masina.

Cih nu depasea pe nimeni, mergea pe banda 1. Pe Titulescu sint doua benzi pe sens. Daca cel de pe banda a 2-a l-a lasat pe BMW-ist sa treaca e problema lui, BMW-istul trebuia sa se asigure fata de circulatia de pe ambele benzi.Din pacate insa noi motociclistii sintem pe zi ce trece tot mai "invizibili".

 

Singura greseala pe care Cih trebuie sa si-o asume e aceea ca SE PUTEA ASTEPTA ca BMW-istul sa nu-i dea prioritate, dar Cih are doar 3000 de km la activ si multe inca de invatat.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen iti multumesc pentru ajutorul acordat.

 

Cat traiesti inveti... data viitoare o sa ma astept sa fiu "invizibil". Am scapat usor de data asta.

Baiatul a inteles ca a gresit, a recunoscut vina si am hotart ca nu merita sanctionat chiar asa drastic. Probabil ca firea mea mai iertatoare si-a spus cuvantul.

 

Mersi Galen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen iti multumesc pentru ajutorul acordat.

 

Cat traiesti inveti... data viitoare o sa ma astept sa fiu "invizibil". Am scapat usor de data asta.

Baiatul a inteles ca a gresit, a recunoscut vina si am hotart ca nu merita sanctionat chiar asa drastic. Probabil ca firea mea mai iertatoare si-a spus cuvantul.

 

Mersi Galen.

 

Si tu Brutus? Bine ca ai scapat relativ usor. Nici nu vreau sa ma gandesc la reactia nevestei....

 

Insanatosire grabnica si ochii in 4!

 

P.S. Si eu sunt de parere ca ai gresit la faza cu politia. Oricat ar parea de afectat, omul nu o sa retina incidentul daca nu e pedepsit (Sper macar ca v-ati inteles la palta unor daune pe langa....)

Editat de DariusB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la societatea de asigurari pentru constatare. Mai trebuie sa ma duc la un service sa-mi faca devizul.

NU sunt chestii grave dar trebuie reparate.

 

@DariusB - da... poate ca trebuia sa-l invat minte ca exista si motociclisti in trafic... numai ca se mai zice sa greseala recunoscuta este jumatate iertata. Ma bucur ca nu a fost mai grav si sa speram ca nu o sa mai fie data viitoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la societatea de asigurari pentru constatare. Mai trebuie sa ma duc la un service sa-mi faca devizul.

NU sunt chestii grave dar trebuie reparate.

 

@DariusB - da... poate ca trebuia sa-l invat minte ca exista si motociclisti in trafic... numai ca se mai zice sa greseala recunoscuta este jumatate iertata. Ma bucur ca nu a fost mai grav si sa speram ca nu o sa mai fie data viitoare...

 

ai gresit cu faza cu politia...data viitoare poate ala baga un motociclist in spital si o sa il ai pe constinta ca daca chemai politia se invata minte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca era unu amarat mai ziceam..dar cocalar cu bmw direct smurdu ma lua de acolo....si pe langa asigurari mai imi dadea ceva bani sa ma duc si la mare...acuma fiecare cu treaba lui...lasa chi..doamne ferr`` data viitoare cand o sa lovesti tu pe cineva sa vezi cum o sa te arda ala ca si casca de pe cap ti-o vinzi``

 

is curier in oras si stiu cum ii..de fiecare data cand am lovit eu pe cineva am platit scump...si de fiecare data cand ma loveste cineva ala plateste si mai scump:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...