Sari la conținut

Triumph, grupul pasionatilor de 3 cilindri


Bimbo's Fighter
 Share

Postări Recomandate

Salut, haideti sa strangem gasca

cine mai circula cu Triumph ? ce pareri aveti ?

 

noua mea achizitie este o Street Triple R din 2009, am inceput deja sa-o modific, ( Farul Eidolon) si niste parti de carbon care mai trebuie sa apara...........

pozele vor urma cind lucrarea va fi finalizata

 

esti din sibiu presupun ...spre ghinionul meu

si presupun ca ai luato de afara nu din romanica ?

cat ai dat -dacai noua- si dami un nr de tel ca vin in sibiu so vad

caut modelul asta demi iese pe nas prin bucuresti si nimic

telefonu meu e: 0740 66 13 13

nu stiu cum altfel sa fac fara sami dau telefonul

dami un bip si te sun eu inapoi...asta daca vrei sami dai o mana de ajutor

nuti voi rapi prea mult timpul dar asta e urmatoarea mobra de cumparat pe lista mea si vreau sa stiu in ce ma bag

mersi ptr rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am visat si eu odata la triumph, mai exact la fratioru mai mare al astuia, SpeedTriple.....ce sa zic frumoase motociclete :D

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente ca e o superbitate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am visat si eu odata la triumph, mai exact la fratioru mai mare al astuia, SpeedTriple.....ce sa zic frumoase motociclete :D

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente ca e o superbitate :D

 

 

Idem metaxa09: si eu m-am gandit mult timp la un SpeedTriple (asta si cu Monster-ul sunt iubirile mele de cand aveam vreo 10-12 ani). si da, e cam off the pricing list, cel putin deocamdata. m-am gandit si la un SpeedTriple la mana a 2-a. dar pana la urma sunetul Monster-ului si faptul ca am tot auzit de probleme de fiabilitate (si finisaj) la Triumph, m-au facut sa inclin decisiv spre Ducati...

 

chiar, cum e cu fiabilitatea asta "englezeasca" la brutele astea in 3 cilindrii? (scuze daca sunt putin off topic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vezi acum scandal ca ai zis ca ducati e mai fiabil decat triumph. orice motoreta e fiabila daca ai grija de ea si nu mergi ca bezmeticul cu martorul de ulei aprins.

 

strasnic street triple-ul si cam bate la popou japonezele prin testele comparative. sa te bucuri de el cat mai mult si fara experiente neplacute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idem metaxa09: si eu m-am gandit mult timp la un SpeedTriple (asta si cu Monster-ul sunt iubirile mele de cand aveam vreo 10-12 ani). si da, e cam off the pricing list, cel putin deocamdata. m-am gandit si la un SpeedTriple la mana a 2-a. dar pana la urma sunetul Monster-ului si faptul ca am tot auzit de probleme de fiabilitate (si finisaj) la Triumph, m-au facut sa inclin decisiv spre Ducati...

 

chiar, cum e cu fiabilitatea asta "englezeasca" la brutele astea in 3 cilindrii? (scuze daca sunt putin off topic).

ei uite ca nu ai auzit bine, mai citeste niste teste (nu din auzite) oricum m-am uitat peste posturile tale nu stiu daca ti-as recomanda un Monster ca incepator,

la brutele aste in 3 cilindri tocmai sunetul le caracterizeaza, (nu numele) ca fiabilitate este super optimat mai ales la modelul R sa nu mai spunem de frinele noi (radiale)

 

Fun, Fun, Fun............incepind de la 3000 R/M.....pina la max.................

 

esti din sibiu presupun ...spre ghinionul meu

si presupun ca ai luato de afara nu din romanica ?

cat ai dat -dacai noua- si dami un nr de tel ca vin in sibiu so vad

caut modelul asta demi iese pe nas prin bucuresti si nimic

telefonu meu e: 0740 66 13 13

nu stiu cum altfel sa fac fara sami dau telefonul

dami un bip si te sun eu inapoi...asta daca vrei sami dai o mana de ajutor

nuti voi rapi prea mult timpul dar asta e urmatoarea mobra de cumparat pe lista mea si vreau sa stiu in ce ma bag

mersi ptr rabdare

pe PM era mai bine............

 

ce frumos sta lantul uns cu Motul Chain lube :baldy:

:wacko: Castrol Chain Lube Racing

 

cat te-a costat?

aproape 9000 de iepuroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei uite ca nu ai auzit bine, mai citeste niste teste (nu din auzite) oricum m-am uitat peste posturile tale nu stiu daca ti-as recomanda un Monster ca incepator,

la brutele aste in 3 cilindri tocmai sunetul le caracterizeaza, (nu numele) ca fiabilitate este super optimat mai ales la modelul R sa nu mai spunem de frinele noi (radiale)

 

Fun, Fun, Fun............incepind de la 3000 R/M.....pina la max.................

 

 

pe PM era mai bine............

 

 

:baldy: Castrol Chain Lube Racing

 

 

aproape 9000 de iepuroi

 

 

Nu stiu exact cand, dar triumph-ul a avut probleme legate de fiabilitate/calitate....lucru remediat deja + SpeedTriple 2005 (Triumph) "suferea" de niste frana slabe....care spui tu ca ar fi OK in prezent (generalizat)

 

una peste alta este o motoreta frumoasa foc, un StreetFighter de fabrica :wacko:...sa il stapanesti sanatos si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, haideti sa strangem gasca

cine mai circula cu Triumph ? ce pareri aveti ?

 

noua mea achizitie este o Street Triple R din 2009, am inceput deja sa-o modific, ( Farul Eidolon) si niste parti de carbon care mai trebuie sa apara...........

pozele vor urma cind lucrarea va fi finalizata

 

Felicitari pentru achizitie! :baldy: Admiram mobra asta inca de cand a fost lansata, in special pentru ca am avut un Hornet iar Street Triple e mai usor, si mai puternic si cu cuplu mai mare. Stiu ca motorul ei e foarte laudat si abia astept sa fac un testdrive. S-o folosesti cu placere cat mai multi km!

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact cand, dar triumph-ul a avut probleme legate de fiabilitate/calitate....lucru remediat deja + SpeedTriple 2005 (Triumph) "suferea" de niste frana slabe....care spui tu ca ar fi OK in prezent (generalizat)

 

una peste alta este o motoreta frumoasa foc, un StreetFighter de fabrica :baldy:...sa il stapanesti sanatos si fara incidente

 

 

cam la asta ma refeream si eu. am citit teste recent (ultimii 2 ani) si am vazut ca au reusit sa scape cam de toate problemele. cu fiabilitatea si finisajul faceam referire la modelele ceva mai vechi ('97-'00, alea pe care mi le permit eu acum). am avut un prieten in belgia care a avut un SpeedTriple din '97 (acum a trecut la BMW) si de la el stiam anumite chestii -atat pozitive cat si negative, despre model.

 

cat despre fiabilitatea fata de Ducati, spun doar atat: exista motocicletele fiabile (japonezele) si motocicletele de suflet (europenele). si e o parere strict personala. dar cum ducatisti parca sunt mai multi decat triumph-isti in romania (asa mi se pare mie, sa nu dai daca nu e asa), ai sanse ceva mai mari sa aiba cine sa te ajute.

 

oricum, SpeedTriple e cam singura motocicleta care imi poate scoate Monster-ul din cap.

 

acestea fiind zise, sa o stapanesti sanatos, fara incidente, sa ai parte de drumuri cu curbe si sa ai spor la infrumusetare (nu ca ar mai avea nevoie de asa ceva).

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
Idem metaxa09: si eu m-am gandit mult timp la un SpeedTriple (asta si cu Monster-ul sunt iubirile mele de cand aveam vreo 10-12 ani). si da, e cam off the pricing list, cel putin deocamdata. m-am gandit si la un SpeedTriple la mana a 2-a. dar pana la urma sunetul Monster-ului si faptul ca am tot auzit de probleme de fiabilitate (si finisaj) la Triumph, m-au facut sa inclin decisiv spre Ducati...

 

chiar, cum e cu fiabilitatea asta "englezeasca" la brutele astea in 3 cilindrii? (scuze daca sunt putin off topic).

 

 

Dupa cum am mai zis intr-un topic ...

Am Triumph de aproape 3 ani si in afara de ulei , filtre si simeringuri de la furca nu am schimbat nic la el ... si e din 1997.

Am un prieten care are unul din1994 si in plus fata de mine a trebuit sa ii faca o sincronizare de carburatoare.

Sunt pe mailig list Triumph pe care sunt cam 7-8 mii de membrii (numai cu posesorii de Triumph Trophy) si da se semnaleaza ceva probleme , dar foarte rar sunt de acelea care se pot rezolva numai la un service specializat. Si vorbim aici de oameni cu motoare din 1996-2002 care au multe din ele peste 100.000 km.

iar multi din ei nu le schimba pt. ca NU au motiv sa o faca desi 90% din ele au peste 10 ani de zile (ca si a mea)

 

SI ... avand in vedere ca imi place sa mai surubaresc pe ici pe colo am desfacut Trophy-ul (nu motorul) si pot sa zic ca:

Partea electrica e facuta de DENSO (japan) franale is Nissin , carenajele si gentile laterale Acerbis respectiv GiVi, iar carburatoarele sunt Mikuni.

Deci componente de calitate pt. pretul motocicletei.

Singurele probleme de care se scria pe forum era legata de bobinele care daca se inlocuiesc cu Nology nu mai ai problema o viata.

 

Iar ca fapt divers ... e absolut cea mai stabila motocicleta pe care am mers vreodata ... si am mers pe destule ... iar franele sunt o bijuterie ... perfect dozabile

si foarte puternice daca te dai la ele ... cu o conditie ... sa pui placute de calitate.

Suspensiile fac fata cu brio ternului minat autohton, iar manevrabilitatea e de exceptie.

 

Partea de motor e insa cireasa de pe tort ... fiind in 3 cilindrii e cel mai echilibrat motor posibil ... si cel mai fin

Nu are puterea celor 4 cilindrii ai Trophy-ului de 1200 sau al japonezelor de 1200 dar curba de cuplu e perfect dezvoltata si la orice turatie ai putere.

Si motorul in sine e foarte bine finisat si arata bine (asta si pt. ca e acelasi cadru si motor cu Speed Triple-ul din 96'). Si de fapt toata motocicleta e finisata la detaliu si eu o placere sa o desfaci.

 

 

DECI : NU sunt sanse nici unu la un milion ca un Ducati sa fie mai fiabil decat un Triumph, fie si numai pt. ca partea electrica e facuta cu piciarele si

supapele desmo au nevoie de permanenta intretinere.

In plus consumabilele sunt compatibile cu anumite tipuri de jappo deci le poti gasi repede si ieftin, ceea ce e foarte important.

Cat despre sunet ... fiind un touring al meu e f. silentois asa ca ...

 

 

P.S. asta e a 7-ea motocicleta in cei 12 de condus moto, din care 5 au fost jappo si de toate mi-a placut .

Dar asta mi se pare totusi la un alt nivel ...

Conduceti un Triumph pt. mai mult timp si o sa imi dati dreptate.

post-6052-1261909425_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
DECI : NU sunt sanse nici unu la un milion ca un Ducati sa fie mai fiabil decat un Triumph, fie si numai pt. ca partea electrica e facuta cu piciarele si

supapele desmo au nevoie de permanenta intretinere.

In plus consumabilele sunt compatibile cu anumite tipuri de jappo deci le poti gasi repede si ieftin, ceea ce e foarte important.

Cat despre sunet ... fiind un touring al meu e f. silentois asa ca ...

 

in legatura cu fiabilitatea, crede-ma ca motoarele Ducati (cele normale - racire pe aer, 2 supape si 1 bujie / cilindru) sunt foarte fiabile poate pentru simplul motiv ca sunt foarte simple. iar supapele desmodromice sunt poate cele mai trainice din tot ansamblul, nedepinzand de niste arcuri (care se pot deforma cu timpul) pentru inchidere si deschidere. de asta au si fost folosite initial- rezista mai bine in timp la turatii inalte. intr-adevar, curelele se schimba la 20.000km si asta presupune si un mic reglaj al supapelor (normal, daca schimbi un element al distributiei), dar nu e "mecanica fina".

 

iti dau dreptate cu electrica, dar "problemele electrice" sunt legate mai ales de fire, circuite si contacte prost izolate (care duc de exemplu la aprinderea intempestiva a stopului pe ploaie :crack: ), nicidecum la probleme electrice majore.

 

consumabilele in schimb, da, sunt nejustificat de scumpe - cele care nu sunt compatibile cu cele de la japoneze.

 

sunetul este un element subiectiv. unora le place, altora nu.

 

in fine, m-a tentat (si inca ma tenteaza) si pe mine un Spped Triple. dar, again, mi se pare riscant din cauza fiabiliatatii. stiu ca Ducati e cam la acelasi nivel, dar macar e comunitatea mai mare. daca ai nevoie de ceva, se gaseste cineva sa te ajute. Speed Triple am vazut unul singur in Bucuresti, in trafic. imi vand monstrul de 600 si inca ma gandesc ce sa imi iau in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu fiabilitatea, crede-ma ca motoarele Ducati (cele normale - racire pe aer, 2 supape si 1 bujie / cilindru) sunt foarte fiabile poate pentru simplul motiv ca sunt foarte simple. iar supapele desmodromice sunt poate cele mai trainice din tot ansamblul, nedepinzand de niste arcuri (care se pot deforma cu timpul) pentru inchidere si deschidere. de asta au si fost folosite initial- rezista mai bine in timp la turatii inalte. intr-adevar, curelele se schimba la 20.000km si asta presupune si un mic reglaj al supapelor (normal, daca schimbi un element al distributiei), dar nu e "mecanica fina".

 

iti dau dreptate cu electrica, dar "problemele electrice" sunt legate mai ales de fire, circuite si contacte prost izolate (care duc de exemplu la aprinderea intempestiva a stopului pe ploaie :crack: ), nicidecum la probleme electrice majore.

 

consumabilele in schimb, da, sunt nejustificat de scumpe - cele care nu sunt compatibile cu cele de la japoneze.

 

sunetul este un element subiectiv. unora le place, altora nu.

 

in fine, m-a tentat (si inca ma tenteaza) si pe mine un Spped Triple. dar, again, mi se pare riscant din cauza fiabiliatatii. stiu ca Ducati e cam la acelasi nivel, dar macar e comunitatea mai mare. daca ai nevoie de ceva, se gaseste cineva sa te ajute. Speed Triple am vazut unul singur in Bucuresti, in trafic. imi vand monstrul de 600 si inca ma gandesc ce sa imi iau in continuare.

 

...hello Tank.

 

vrei un simbet pe buze? fa un Testdrive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...hello Tank.

 

vrei un simbet pe buze? fa un Testdrive.

 

all right. sunt foarte doritor :nono:

dar e vre-un importator oficial care face test drives? sau e vre-un posesor de Speed Triple care are incredere oarba in straini? sunt serios :laugh: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca SI tie iti plac Speed Triple-urile.

:hug:

unbefuckinlievable. :nono:

 

:laugh: indeed

 

pai cred ca ne plac amandurora naked-urile cu caracter. pe langa Monster si Speed Triple (hai si Street Triple), ar mai merge adaugat un Triumph Thruxton, Ducati Sport Classic, Moto Guzzi Griso, MV Agusta Brutale si Streetfighter-ul de la Ducati... si poate SuperDuke-ul. si Benelli TNT. si probabil multe altele de care nu am auzit, sau nu stim.

 

si nu ca mi-ar placea conceptele, dar BMW cred ca a dat viata unui vis cu "Lo Rider".

 

Any of these babies, any time, anywhere :haha:

 

si gata visatul ca suntem off topic si ne da lumea afara. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Cat de frumoase pot fi motocicletele astea...sunt inebunit dupa Triumph Street Triple :D :D Totusi am o curiozitate,daca este pe aici vre-un posesor,cum se comporta cu pasager??Oare seaua nu este un pic incomoda pentru pasager la un drum mai lung?Cine stie,cand voi schimba viespea...poate ca TST va fi urmatoarea motocicleta,in fond cui ii pasa de pasager? ;) Daca are nevoie,eventual isi poate cumpara si ea motocicleta...ma refer la prietena ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Ti-ai raspuns singur. Sunt unele motociclete care nu sunt facute pentru pasager. Asta e una dintre ele.

pe bune?

 

e ok ST-ul pt pasager... atata timp cat nu il compari cu Goldwing...

e totusi un naked spre street-fighter

Mesaj completat

my bad... am avut impresia ca se vb despre Speed Triple

 

street triple... e ala mai mic... (putin) nu stiu cum e cu pasager

Mesaj completat

ca tot se vorbea de street triple

 

iaca l-au updatat si pe asta. i-au tras farurile de la Speed.

eu astept motorul de 800 :bigstar:

street-triple-r-2012-intro.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...