Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Si asa ajungem si la intrebarea mea ... Am observat ca majoritatea recomanda ca motor in cazul in care vrei sa iti iei direct SS ca incepator , Honda CBR 600 F. Intrebarea este : care sunt marile diferente intre un CBR 600 , un GSX R 600 , o Ninja de 600 sau o Yamaha R6? Chiar sunt mari diferentele? Daca tot incepi cu un SS chiar conteaza atat de mult cu care?

Singura diferenta notabila este intre CBR600F si restul, F-ul avand o pozitie mai confortabila iar confortul se traduce in siguranta. In rest diferenele sunt insignifiante, mai importanta este starea motorului daca e SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pentru raspunsurile prompte.

Cred ca ma voi orienta pana la urma dupa stare motorului avand in vedere ca va fi SH, ceva de prin 2001 cred, ca mai mult nu prea ma tine buzunaru.

Si daca tot suntem la capitolul asta ... exista la noi vreun magazin specializat in echipamente pentru motociclisti? Daca da ... unde ?

 

Inca o data multumesc anticipat si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva cu multa experienta in domeniu mi'a spus saptamana trecuta clasificarea lui in ceea ce priveste docilitatea clasei 600 pentru incepatori:

 

1. cbr600 (putere generata foarte liniar si ciclistica predictibila) si zx6r

2. r6

3. lipsa

4. lipsa

5. gsx-r600 (are o explozie de putere pe la 6mii si ceva de ture care dauneaza sanatatii unui incepator)

 

Asa ca, daca tot alegi 600, ia un cbr. :lol:

think again ...

 

1 honda

2 suzuki

3 yamaha

4 kawasaki

 

asta e ordinea in ceea ce priveste docilitatea si usurinta cu care se manevreaza un supersport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca asa aveam si eu topul format in capul meu. Plm, ce'i drept la 600 nu am mers decat cu CBR600 si Yamaha Thundercat, care e mai docila ca R6.

Oricum CBR e pe locul 1, fiind cel mai recomandabil intre cele de 600, asta daca omul tine mortis sa'si ia 600 ca prim motor. :lol:

 

ZX6R nu e pentru incepator...asta mi-am luat eu. Am umblat cat de cat ok fara sa fac nu stiu ce tumbe prin aer, maini, picioare si maini rupte, dar nu recomand acum dupa ce am ceva experienta. Trage de la 6-7000 RPM destul de bine si cand ajunge la 10.000 atunci sa fi antena ca e bestie. De multe ori mi-a rupt aderenta pe curba.

 

Am avut 3 incidente...ce-i drept destul de slabute...2 au fost in primul an, iar a 3-a a fost accident din cauza unui bou. Daca mi-as fi luat alt moto in afara de SS as fi putut evita acele 2 cazaturi din primul an de carnet, dar ce-i drept bine e pe SS. Am condus si alte tipuri de motoare si sincer singura categorie care imi convine si asta nu datorita faptului ca prinde nu stiu cat si mai are pe deasupra si un look demential CI pentru ca imi place pozitia, imi ofera o franare mult mai buna decat alte tipuri, imi incarca creierul cu informatii despre orice : starea drumului, pot sa franez mai bine decat pe alte suprafete si inca mai cate.

 

strumfule, ia intreaba-l pe pretenul tau Castravete ( cu el am luat motorisca care inca o detin - deh nu m-am saturat de ea si mai sunt o gramada de lucruri de invatat ) - ca la cate ture am facut cu el asa cu motoarele trebuia sa ma astepte o gramada pe dreapta. deh, eu am luat-o usor.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto articolu si total adevarat. Nu sunt de acord cu varsta ca incepator.

Am inceput pe un gsx-r 600 in toamna anului trecut, am 21 de ani si pana acum n-am avut niciun incident din cauza ei, am cazut o singura data si atunci pentru ca nu eram atent. Sunt in totalitate de acord cu ce ai spus diferenta ar fi ca depinde extraordinar de mult de pilot daca iti transformi motoreta intr-o arma sau intr-o chestie pe care iti place sa o calaresti.

Si nu in ultimu rand cred ca trebuie sa iti fie frica, sa ai un pic de emotie si sa te gandesti ca oricand, oricum si oriunde poti sa o patesti. Asta te salveaza de multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto articolu si total adevarat. Nu sunt de acord cu varsta ca incepator.

Am inceput pe un gsx-r 600 in toamna anului trecut, am 21 de ani si pana acum n-am avut niciun incident din cauza ei, am cazut o singura data si atunci pentru ca nu eram atent. Sunt in totalitate de acord cu ce ai spus diferenta ar fi ca depinde extraordinar de mult de pilot daca iti transformi motoreta intr-o arma sau intr-o chestie pe care iti place sa o calaresti.

Si nu in ultimu rand cred ca trebuie sa iti fie frica, sa ai un pic de emotie si sa te gandesti ca oricand, oricum si oriunde poti sa o patesti. Asta te salveaza de multe

n-ai avut niciun incident DAR ai cazut o singura data PENTRU CA NU ERAI ATENT... daca urmatoarea data cand nu vei fi atent o sa mori ? se moare din situatii penibile la viteze extrem de mici ... doar o clipa de neatentie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare topicu!!!Mi-am luat un gsxr600 din 98 acum 2 sapt.Stiam de la inceput ca e cam mult pt mine(primu moto) asa ca l-am luat incetisor(si inca il mai tin asa...).Partea cu experienta pe auto este foarte adevarata.Te ajuta f mult sa anticipezi cum vor reactiona conservarii de langa tine, greseli peste care ai dat pe 4 roti si poate le-ai facut!!!!!(normal ca si io da pana acu fara incidente).SS este intradevar un stil aparte.Tre sa tii capu pe umeri bine de tot si sa nu te lasi influentat de nimeni sa-i dai gaz sau sa te apleci peste puterile tale.

Silenti...dupa cum vezi io nu prea am inteles sfatu tau...sau am ajuns prea tarziu la el...da treaba cu franatu pe fata e PRIMU LUCRU DE INVATAT!!! Oricum apreciez intentia de a atentiona paplicii de 18 ani cu taticu director care iau bacu si se trezesc in 2 sapt cu R1 in curte...La mine nu e chiar asa.Am permis de 1 an...m-am mai dat din cand in cand pe motoare mai mici, Gixxerul asta mi-l doresc din prima zi de cand am inceput "calaritu"...am muncit un pic pt el si chiar nu vreau sa-mi bat joc si sa transform o placere intr-o catastrofa.Cred ca sunt destul de matur ca sa adaug la aia 200 000 km pe 4 roti fara belele, cateva zeci de mii pe 2 tot asa.In rest...SPER sa mearga bine si sa nu regret alegerea facuta.Saluti....si sa auzim de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si bine v-am gasit!

Domnilor ce ziceti de Kawi 250R?E buna pentru un incepator,eu inca nu am luat permisul categoria A dar sunt hotarat ca anul asta sa dau.Plus de asta ma gandesc si la un motor cat mai potrivit.

Multumesc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am inceput tot pe cbr ....nici nush ce sa va intreb acu,da bine ca v-am gasit ,ca nu ami scapati de mine :lol:

eu voi incepe pe un 125 in cel mult 1luna jumate..zic eu :crack:

..sa nu prinzi radacini alexutza :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Super bine scris ...nota 10 pentru expunere. Problema mea care este: acum fac scoala, am 23 de ani, imi plac SS-urile f mult (de fapt doar SS imi plac). Eu voiam sa-mi iau un naked..dar nu prea merg prin oras...si nu-mi plac. SS, s-ar zice ca e mult pt incepator. Sincer pe mine nu ma intereseaza cat caluti are....poate sa aiba si 25 de cai ...dar sa aiba designul ca al unuia de 600....exact ca cel de 600...de la dimensiuni generale...pana la cele ale pneului spate...

PS: am permis cat.B de 6 ani fara incidente in trafic...de nici un fel...pe o masina de 115CP (mult pt un incepator :crack: ). Deci cap am ...imi trebuie motor.

 

PS2: Nu-mi plac motoarele de 125, 250....e vb de gust (si nu se discuta). Va salut!!! Respect pt topic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si bine v-am gasit!

Domnilor ce ziceti de Kawi 250R?E buna pentru un incepator,eu inca nu am luat permisul categoria A dar sunt hotarat ca anul asta sa dau.Plus de asta ma gandesc si la un motor cat mai potrivit.

Multumesc! :crack:

Da, 250R e o motocicleta clasica de incepator. Iar de modelul nou am auzit numai de bine prin review-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu chiar nu am avut nici o problema cu supersportu! si am inceput pe unu cam mare... dar am mai mers cu un chooper de 125. trebuie doar sa fii precaut, sa ai gazu in cap, nu in mana. te duce unde vrei tu. sunt foarte periculoase daca nu stii cum sa le folosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut! Super bine scris ...nota 10 pentru expunere. Problema mea care este: acum fac scoala, am 23 de ani, imi plac SS-urile f mult (de fapt doar SS imi plac). Eu voiam sa-mi iau un naked..dar nu prea merg prin oras...si nu-mi plac. SS, s-ar zice ca e mult pt incepator. Sincer pe nu ma intereseaza cat caluti are....poate sa aiba si 25 de cai ...dar sa aiba designul ca al unuia de 600....exact ca cel de 600...de la dimensiuni generale...pana la cele ale pneului spate...

PS: am permis cat.B de 6 ani fara incidente in trafic...de nici un fel...pe o masina de 115CP (mult pt un incepator :) ). Deci cap am ...imi trebuie motor.

 

PS2: Nu-mi plac motoarele de 125, 250....e vb de gust (si nu se discuta). Va salut!!! Respect pt topic!

 

daca pui problema ca 115cp la 1500kg ale masinii sunt mult pt un incepator atunci cred ca iti poti raspunde singur la intrebarea: ce inseamna 115cp la 200kg la o motocicleta?

 

am o cunostinta cu porsche cayenne turbo s si am iesit cu el intr-o seara si mi-a aratat ce poate masina lui,eram mai mult in masina si toti erau uimiti de ce bestie poate fi acea masina la 520CP,eu pot spune ca nu m-am speriat,pentru ca ma mai dadusera altii pe motor si pe langa un motor 520cp zici ca sunt pentru copii de gradinita.nu vreau sa spun ca masina aceea nu poate merge foarte tare pe curbe sau cu viteza mare dar acceleratia este mult mai slaba ca la un motor( 0-100 in 5,1s) iar senzatia pe care ti-o lasa motorul este foarte diferita,parca participi la curse cum suna motorul,cum trage,cum se inclina pe curbe,ai impresia ca mergi foarte tare,mereu trebuie sa fii atent la foarte multe lucruri.

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
daca pui problema ca 115cp la 1500kg ale masinii sunt mult pt un incepator atunci cred ca iti poti raspunde singur la intrebarea: ce inseamna 115cp la 200kg la o motocicleta?

 

am o cunostinta cu porsche cayenne turbo s si am iesit cu el intr-o seara si mi-a aratat ce poate masina lui,eram mai mult in masina si toti erau uimiti de ce bestie poate fi acea masina la 520CP,eu pot spune ca nu m-am speriat,pentru ca ma mai dadusera altii pe motor si pe langa un motor 520cp zici ca sunt pentru copii de gradinita.nu vreau sa spun ca masina aceea nu poate merge foarte tare pe curbe sau cu viteza mare dar acceleratia este mult mai slaba ca la un motor( 0-100 in 5,1s) iar senzatia pe care ti-o lasa motorul este foarte diferita,parca participi la curse cum suna motorul,cum trage,cum se inclina pe curbe,ai impresia ca mergi foarte tare,mereu trebuie sa fii atent la foarte multe lucruri.

 

daca vrei motor care sa arate ss ia-ti yamaha 125r. ii mai pui un abtipild cu r6 si cel putin un sfert dintre motociclisti or sa creada ca are 100 de cai

 

 

am dat reply la un post diferit. sorry ....

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. :cheers: Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R :( Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. :cheers: Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R :( Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. :)

scuze de post...si de offtopic....aici ai incercat http://www.garageitalia.ro/tm_modello.php?...&gruppo=132

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire de 3 saptamani caut Kawa' 250R 2008 si nu am gasit pe nicaieri. :cheers: Imi puteti recomanda altceva cam la fel ca asta?Da' sa nu fie Hyosung 250R :( Yamaha asta micuta YZF 125R credeti ca se potriveste cu statura mea? 1.86 si cam 100kg. :)

 

 

scuze de post...si de offtopic....aici ai incercat http://www.garageitalia.ro/tm_modello.php?...&gruppo=132

 

Mergi acolo la adresa, strada Stefan Mihaileanu, ca au Showroom. Din cate am inteles, s-ar putea sa aiba una pe stoc. Nu e firma fantoma sau ceva de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :

-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz").

-nu dau nr. celor care mi-au taiat calea :) si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. :) (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... :)

-am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! :P

-NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo).

Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!!

 

PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, :) cine stie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm....revin dupa 1500 km facuti intr-o luna pe gixxerul meu si va rog sa ma lasati sa adaug :

-dupa primele 2 sapt am mers cu 240 kmh.(asta vizavi de vehementa mea pe care o gasiti cu 2 pagini in urma de "a tine capu pe umeri si a nu baga mana in gaz").

-nu dau nr. celor care mi-au taiat calea :) si pentru care a trebuit de fiecare data sa descopar noile limite de franare ale motorului. :) (desi as fi bagat mana in foc ca le stapanesc).Sa le de Dumnezeu sanatate proiectantilor si inginerilor de la Suzuki.... :)

-am citit in unele articole si este adevarat:ASTA E CEA MAI PERICULOASA PERIOADA PE UN MOTOR(mai ales pe SS).Capeti un pic de incredere, crezi ca esti zmeu si dupa cateva mii de km ii dai gaz....si cand colo...nu prea mai esti!!! :P

-NU faceti prostia sa luati pasager pana nu mai imbatraniti un pic ....am facut-o io, m-am descurcat cu chiu cu vai dar comportamentul motorului se schimba radical, si printr-un miracol am scapat si io si el din vreo 2-3 situatii(tot franele saracele m-au scos ca mergeam cam turbo).

Cam atat...(de parca n-ar fi de ajuns).Ceea ce am spus mai sus este total valabil pentru mine, dar suspectez ca multi incepatori pe SS or sa se loveasca de aceleasi probleme si totul dintro singura cauza : incredere exgerata, reactie intarziata!!!!Pentru cine doreste, cine mai pofteste, poate sa ia in considerare...cine nu...PAI SA NU IA!!!!

 

PS: Pe zi ce trece ii dau dreptate tot mai mult lui Silenti.Ceea ce a zis e putin mai mult adevarat decat am zis in ultimul post ca este...Poate data viitoare va ii dau si mai multa dreptate, :) cine stie?

 

Q.E.D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...