Biraid Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nebu, vazusem ca deja dai sfaturi, cati km ziceai ca ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) @neBu: Nu fi fraier! Astia sunt doar niste hateri ca noi avem R1 si ei n-au. R1 e motocicleta perfecta pt incepatori. Eu am A-ul de o luna si uite cum ma dau: I-am dat tot bordul in prima zi. Nu mi-a fost niciodata frica. La 299 km/h e ca la 120. Nu trebuie sa faci foarte multe. Eu inca n-am curajul tau s-o vand pe a mea si sa-mi iau aia pe carburatie. Am auzit ca aia e cea mai tare motocicleta si ca p!zdele stau "tufe, tufe" ca sa le plimb. Intr-o zi o sa am si eu una. Si motorul ala, si femeie. "Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare." Unde e asfaltul asta asa minunat ? Aveti asa mare incredere in voi, incat sa te ti dupa trasa aluia din fata ? ) Minunat, pai sa ne anunti cand treci la cel pe carburatie, momentan nu-mi permite bugetul un 08 asa ca alegem un 01 decent ! Anyway frumoasa inregistrarea, ti-ai cam riscat in unele faze putin funduletsu Daca dai un sarci pe gugal cu R1, prima poza care apare e fix poza lu neBu. Apropo, nebu e din seria: plicti, obo, feri, tristi, supi etc ? O sa incerc sa fiu mai original, momentan nu am una personala, cand o sa imi iau, o sa fie la avatar. Editat Septembrie 26, 2012 de neBu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Vroiai sa ma plimbe SiD cu R6 care nu stie ce folos are frana de pe spate si cand o folosesti ? )))))))))))))) O sa iau legatura cu ei, sa faca unul si pentru cei care le este frica sa incalice un R1 Incepi sa fii arogant..., nu imi bat capu cu tine deoarece limba romana iti este limba straina. Ti-am scris frumos pe topicul tau, imi cer scuze pentru cand am facut glume de prost gust. Tu insa trebuia sa retii ce era important din evenimentul meu, nu sa-l critici atata timp cat NU ai trecut prin asta si nu stii ce inseamna ca intr-o fractiune sa te gandesti ca: am pus-o sa moara mama, am actele? daca-l beleam pe ala din fatsa? etc. Si DA, la 100+ nu ma ajuta deloc spatele. Voi vedea cum e cu alte gume. Sa n-aud comentarii cu franarile pe SS ca ma doare-n degetu mare de la stangu si pun de warnuri la ce vocabular detin cand vreau sa-mi bag. DA? Hello? E cineva acasa? Si-ti spun eu si de ce: nu a sarit nimeni sa ma ajute, am auzit doar claxoane si injuraturi, NU a sarit UNU de forumul asta de (cuvant urat) sa-mi recomande o GUMA, un (cuvant urat) de set de gume ..au preferat sa arunce cu noroi (unii). Un simplu privat cu o recomandare: kuaye, salut ..ia-ti in pwla mea d-alea..ca sunt ok, ca pwla mea ..ca te tin, cacao la tava in microunde. Ma intelegi? Tu...scuza-ma, esti lemn Tanase cu topicul asta. Evident, provocand mult trafic pe un topic TiPiC natâng, dai bine la audienta. Daca o mai arzi mult asa, o sa-ti creasca in pwla mea puf / pene pe spate si o sa devii papagalul forumului. Sa te fereasca sfantu' de un eveniment neplacut, cand tu nici permis nu ai. Hai da-te pana nu mai poti. Stai-de-sase, prea misto video si reply. yasooooo varuleeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Vroiai sa ma plimbe Sid cu R6 care nu stie ce folos are frana de pe spate si cand o folosesti ? Am motor de 3 ani dar nu stiu care e utilitatea franei spate si cand trebuie sa o folosesc Nici primi proprietari asa ca mobra mea are placutele din fabrica si discul spate NOU.Doar eu ce m-am jucat cu frana spate si am inceput sa franez cand nu mi-a tinut fata A la 34-40km/h pe franare,se duce sanie motorul nu ai habar cum ,,danseaza,, La viteze mai mari mi-a fost teama sa blochez spatele Chiar nu stiu care e treaba cu frana spate...vrei sa imi spui tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Incepi sa fii arogant..., nu imi bat capu cu tine deoarece limba romana iti este limba straina. Ti-am scris frumos pe topicul tau, imi cer scuze pentru cand am facut glume de prost gust. Tu insa trebuia sa retii ce era important din evenimentul meu, nu sa-l critici atata timp cat NU ai trecut prin asta si nu stii ce inseamna ca intr-o fractiune sa te gandesti ca: am pus-o sa moara mama, am actele? daca-l beleam pe ala din fatsa? etc. Si DA, la 100+ nu ma ajuta deloc spatele. Voi vedea cum e cu alte gume. Sa n-aud comentarii cu franarile pe SS ca ma doare-n degetu mare de la stangu si pun de warnuri la ce vocabular detin cand vreau sa-mi bag. DA? Hello? E cineva acasa? Si-ti spun eu si de ce: nu a sarit nimeni sa ma ajute, am auzit doar claxoane si injuraturi, NU a sarit UNU de forumul asta de (cuvant urat) sa-mi recomande o GUMA, un (cuvant urat) de set de gume ..au preferat sa arunce cu noroi (unii). Un simplu privat cu o recomandare: kuaye, salut ..ia-ti in pwla mea d-alea..ca sunt ok, ca pwla mea ..ca te tin, cacao la tava in microunde. Ma intelegi? Tu...scuza-ma, esti lemn Tanase cu topicul asta. Evident, provocand mult trafic pe un topic TiPiC natâng, dai bine la audienta. Daca o mai arzi mult asa, o sa-ti creasca in pwla mea puf / pene pe spate si o sa devii papagalul forumului. Sa te fereasca sfantu' de un eveniment neplacut, cand tu nici permis nu ai. Hai da-te pana nu mai poti. Stai-de-sase, prea misto video si reply. yasooooo varuleeee Imi pare rau pentru tine, arogant sunt asta e stiu n-am ce sa fac, avand in vedere ca o arzi pe un R6 ar fi trebuit sa te apuci de perfectionare eventual citit si vazut clipuri prin care sa inveti ce si cum, era pe aici crys care a recomandat doua chesti interesante, te-ai uitat? nu evident, nici sa nu te uiti ca e nasol , eu am aflat treaba cu frana de pe spate fara sa ma tavalesc pe jos, evident alte circumstante fata de ale tale nu era ud pe jos, Nu stiu de ce fel de ajutor ai avut tu nevoie, nu stiu povestea cu gumele si nici cu actele tale de la motocicleta...... Topicul asta a facut trafic destul de draguts, au fost posturi interesante aici si sfaturi bune, lasa ca sunt eu lemn tanase, Daca te pot ajuta cu ceva, da-mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Eviti intrebarea, cati km ziceai ca ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Am motor de 3 ani dar nu stiu care e utilitatea franei spate si cand trebuie sa o folosesc Nici primi proprietari asa ca mobra mea are placutele din fabrica si discul spate NOU.Doar eu ce m-am jucat cu frana spate si am inceput sa franez cand nu mi-a tinut fata A la 34-40km/h pe franare,se duce sanie motorul nu ai habar cum ,,danseaza,, La viteze mai mari mi-a fost teama sa blochez spatele Chiar nu stiu care e treaba cu frana spate...vrei sa imi spui tu? Pai hai sa nu-ti vorbesc din experientele mele, 300km + nu am atins frana spate si nici urmatori km nu ma gandeam ca o sa o ating, eram chiar contra Poti tu sa incepi prin a te uita la > http://www.youtube.com/watch?v=_pocXYyHCuw Eviti intrebarea, cati km ziceai ca ai? 500+ maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Am motor de 3 ani dar nu stiu care e utilitatea franei spate si cand trebuie sa o folosesc Nici primi proprietari asa ca mobra mea are placutele din fabrica si discul spate NOU.Doar eu ce m-am jucat cu frana spate si am inceput sa franez cand nu mi-a tinut fata A la 34-40km/h pe franare,se duce sanie motorul nu ai habar cum ,,danseaza,, La viteze mai mari mi-a fost teama sa blochez spatele Chiar nu stiu care e treaba cu frana spate...vrei sa imi spui tu? Nu stiu care e faza, daca e post ironic sau nu, dar la primul drum pe supersport am blocat spatele si eram pe jos. De atunci au trecut cam 2 ani si cateva mobre. Am blocat spatele si la mobre de 125 si la mobre mai mari si dpdv al cc dar si greutate, in jur de 250 kg si nu am mai cazut. Si SS si touring si naked si enduro. Si ce am simtit a fost ca frana spate ajuta mult, nimic altceva. Am tot auzit printre posesorii de SS ca ei nu franeaza cu spatele ca le e frica sa nu se blocheze. Poate sunt eu mai special si ma gandesc ca totusi frana spate nu au pus-o doar ca sa fie motoreta legala pt. strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nu stiu care e faza, daca e post ironic sau nu, dar la primul drum pe supersport am blocat spatele si eram pe jos. De atunci au trecut cam 2 ani si cateva mobre. Am blocat spatele si la mobre de 125 si la mobre mai mari si dpdv al cc dar si greutate, in jur de 250 kg si nu am mai cazut. Si SS si touring si naked si enduro. Si ce am simtit a fost ca frana spate ajuta mult, nimic altceva. Am tot auzit printre posesorii de SS ca ei nu franeaza cu spatele ca le e frica sa nu se blocheze. Poate sunt eu mai special si ma gandesc ca totusi frana spate nu au pus-o doar ca sa fie motoreta legala pt. strada. nu cred, ca trebuie sa o blochezi..... mai degraba folosita cu finete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) In aia 500 de km nu ai invatat si sa schimbi vitezele p`o roata? Ps: Cuvantul "vroia" nu exista. LEdist: Daca nu stai in maini poti sa blochezi spatele la orice viteza ca nu fuge in nici-o parte, sta drept. Editat Septembrie 26, 2012 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) )))))) voi sunteti foarte tari....nu pot sa va inteleg de ce ii tot dati apa la moara acestui "incepator" sau viitor incepator, ce-o fi ca nici permis am vazut ca nu are. Merita oare? Nu sunt topicuri mai interesante? Nu mai sunt si alti oameni care chiar au nevoie de ajutor si sfaturi utile decat acest mic arogant care se crede motociclist? WAKE UP !!!!!!!! Editat Septembrie 26, 2012 de infocod01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 nu cred, ca trebuie sa o blochezi..... mai degraba folosita cu finete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) asa e romanul,il doare de capra vecinului, e pelea lui lasati omul in pace,va ofticati unii ca incepe omu direct pe R1 ,iar voi nu ati avut curajul asta ,invidiosi, sfaturi s-au scris destule,e treaba lui daca tine sau nu cont,oricum o sa faca ce vede in anturaje,sau daca il duce capu,o sa mearga calculat si incet,si asa te asigur ca e om smecher,degeaba incepi cu ceva mai mic,daca mergi blana,desigur conteaza si motocicleta pentru ca cere ture mari... daca e una ca a lui A zis cineva mai sus,sunt destui oameni care cer sfaturi in topicuri mai bune asfalt uscat tuturor Editat Septembrie 26, 2012 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nu stiu care e faza, daca e post ironic sau nu, dar la primul drum pe supersport am blocat spatele si eram pe jos. De atunci au trecut cam 2 ani si cateva mobre. Am blocat spatele si la mobre de 125 si la mobre mai mari si dpdv al cc dar si greutate, in jur de 250 kg si nu am mai cazut. Si SS si touring si naked si enduro. Si ce am simtit a fost ca frana spate ajuta mult, nimic altceva. Am tot auzit printre posesorii de SS ca ei nu franeaza cu spatele ca le e frica sa nu se blocheze. Poate sunt eu mai special si ma gandesc ca totusi frana spate nu au pus-o doar ca sa fie motoreta legala pt. strada. Spatele il folosesti sa nu comprimi fata prea mult la franare ...dar astea sunt fineturi Tot ce pot sa iti spun e ca spatele are o putere de franare foarte mica...eu am speriat un pieton pe trecere.Am franat cu spatele,in prima faza nu am blocat roata dar am fost nevoit sa o blochez cand mobra se incapatana sa opreasca...am franat in 2 etape dansand lambada iar ala intepenise pe trecere,noroc ca am inceput franarea de la o distanta mare de trecere,stiam ca opresc greu gixerul doar cu frana spate Daca nu ai viteza mare nu pici...o redresezi relativ usor nebule...nu posta aici filmulete de pe iutub...povesteste experiente Ce am uitat sa intreb mai devreme.Miarul franeaza mai bine cu spatele decat 600-tele? as vine 600 si as incerca o busa...cred ca asta franeaza mai bine cu spatele Tu crezi ca sid nu cadea daca folosea frana spate? in cel mai fericit caz se ducea sanie cu roata blocata si se tot ducea...sau se rupea la o deccelerare brusca in tabla unei conserve avand senzatia ca frana spate franeaza la fel de tare ca fata.Invata cum se foloseste frana spate la un SS,nu confunda cu franarea la scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Spatele il folosesti sa nu comprimi fata prea mult la franare ...dar astea sunt fineturi Pai in general franarea la moto e o manevra de finete,asa vad eu. Sa nimeresti 'dozarea' perfecta a franelor astfel incat sa fii eficient la maxim si sa micsorezi distanta de franare trebuie ceva experienta/antrament sau cum vreti sa ii ziceti. Dar ziceam ca nu e un capat de lume nici daca blochezi frana spate, se poate scapa si din situatia asta. @nebu & incepatori in general: eu as recomanda, sa se joace intai si intai cu franele la viteze f mici, poate invata ceva. Eu fix la asta am gafat-o, cand eram noob; nu ca acum as fi foarte departe, dar in aproape 2 ani am mai prins cate ceva. Pe strada proprie (presupunand ca e goala), parcare (tot goala) etc, bagi 10 km/h si ii dai frane pana crezi ca ai priceput. Dupa cresti cu 10-15km si la fel. Te dai 15-30 min, mai opresti motorul, stai 5 min te uiti dupa berze, o iei de la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 )))))) voi sunteti foarte tari....nu pot sa va inteleg de ce ii tot dati apa la moara acestui "incepator" sau viitor incepator, ce-o fi ca nici permis am vazut ca nu are. Merita oare? Nu sunt topicuri mai interesante? Nu mai sunt si alti oameni care chiar au nevoie de ajutor si sfaturi utile decat acest mic arogant care se crede motociclist? WAKE UP !!!!!!!! @iorgu: multumesc de sfaturi si IMI CER SCUZE pt badaranismele adresate tie! Am crezut altceva, dar m-am convins de tine thanks! Eu am inceput pe R6, n-am facut topicuri sa afum forumul cu recomandari si tampenii. R6 mi-a recomandat Bardak Motor, am si acum cartea de vizita primita. Varsta..varsta, noua lege a lovit calumea. Condusul il stiu de la ~16 ani pe camp, altfel nu ma aruncam tun in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Pai in general franarea la moto e o manevra de finete,asa vad eu. Sa nimeresti 'dozarea' perfecta a franelor astfel incat sa fii eficient la maxim si sa micsorezi distanta de franare trebuie ceva experienta/antrament sau cum vreti sa ii ziceti. Dar ziceam ca nu e un capat de lume nici daca blochezi frana spate, se poate scapa si din situatia asta. Vitezanele sunt foarte instabile la franarea cu spatele.au centrul de greutate pe fata Eu am urcat pe motor avand experienta a vreo 15000km de mers cu scuterul.din a 2a zi am incercat si frana spate a motorului,nu mi-a placut si rareori imi amintesc ca am si frana spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Vitezanele sunt foarte instabile la franarea cu spatele.au centrul de greutate pe fata Eu am urcat pe motor avand experienta a vreo 15000km de mers cu scuterul.din a 2a zi am incercat si frana spate a motorului,nu mi-a placut si rareori imi amintesc ca am si frana spate Faza azi. Nu zic unde. Ma apropiam de semafor coloane in fata ~100 metri lungime, multe benzi, am ales culoarul ( trasa ideala =)) ) ca sa ma bag intre conserve si am incercat spatele (du-te tare si plimba-te tu numai cu frana de spate), am cuplat fata sa nu belesc ceva oglinzi, eram geana prins cu genunchii de rezervor, cateva evitari si am ajuns in fata dupa ce mi-au facut omuletii loc (le-am multumit evident, majoritatea iti fac loc); turat in gol slabut de vara, pt evitat portiere si pietoni pierduti in spatiu. Si astea nu sunt arogante fata de ce am vazut pana acum, slalom printre masini si cacao-uri ca sa prinda lumea ura pe tine. Eh... Hmmm, little wayne, PM-ul tau face toti banii, nu e nevoie sa te repeti Editat Septembrie 27, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eviti intrebarea, cati km ziceai ca ai? Bira mama, ce-ai cu baiatul? Vitezanele sunt foarte instabile la franarea cu spatele.au centrul de greutate pe fata Eu am urcat pe motor avand experienta a vreo 15000km de mers cu scuterul.din a 2a zi am incercat si frana spate a motorului,nu mi-a placut si rareori imi amintesc ca am si frana spate recomand blocarea spatelui la 50km/h cand opresti la semafor. super fun + ca scartaie ca naiba! cu timpul o sa incerc cresterea vitezei! totusi, incepatorii e mai bine sa plece de mai jos..un 20 sa zicem? asa, sa te obisnuiesti cu ea. acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eviti intrebarea, cati km ziceai ca ai? Eviti intrebarea: cand iti dau husky-le? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 cred ca depinde si de mobra dar blocarea spatelui e distractiva cu una mai grea. asta e primul lucru care o sa-l fac cand ma urc pe un ss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Bira mama, ce-ai cu baiatul? recomand blocarea spatelui la 50km/h cand opresti la semafor. super fun + ca scartaie ca naiba! cu timpul o sa incerc cresterea vitezei! totusi, incepatorii e mai bine sa plece de mai jos..un 20 sa zicem? asa, sa te obisnuiesti cu ea. acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. eu pun spatele si de la 80/90 km/h ... danseaza funny spatele dar tre sa ai ceva sezoane, altfel zbori dp ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Mai merg si eu cu bicicleta, cam la toate concursurile de MTB pe o raza de vreo 200km de Bucuresti, nu are nici o treaba franarea cu spatele la bicicleta cu cea de la moto: cel putin la MTB-urile folosite pe la concursuri greutatea e peste 50% pe spate (pana la 80% daca te pricepi), iar un derapaj al rotii din spate e in general inofensiv cand mergi cu 30 km/h (top speed la un concurs am avut abia 53 km/h si top speed pe coborarea pe Transalpina doar 60). La vitezele astea cu motocicleta abia iti bei cafeaua si aranjezi mai bine airbagurile pasagerei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Mai merg si eu cu bicicleta, cam la toate concursurile de MTB pe o raza de vreo 200km de Bucuresti, nu are nici o treaba franarea cu spatele la bicicleta cu cea de la moto: cel putin la MTB-urile folosite pe la concursuri greutatea e peste 50% pe spate (pana la 80% daca te pricepi), iar un derapaj al rotii din spate e in general inofensiv cand mergi cu 30 km/h (top speed la un concurs am avut abia 53 km/h si top speed pe coborarea pe Transalpina doar 60). La vitezele astea cu motocicleta abia iti bei cafeaua si aranjezi mai bine airbagurile pasagerei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Bira mama, ce-ai cu baiatul? recomand blocarea spatelui la 50km/h cand opresti la semafor. super fun + ca scartaie ca naiba! cu timpul o sa incerc cresterea vitezei! totusi, incepatorii e mai bine sa plece de mai jos..un 20 sa zicem? asa, sa te obisnuiesti cu ea. acum SERIOS: mai oameni buni, voi n-ati mers pe bici? moto se comporta la fel ca o bicicleta cand blochezi spatele, ce naiba. Frigidere am si un maxiscuter la asta dozez 70% din franare pe spate...stiu sa folosesc frana spate acolo unde e cazul.Am mai multi km mersi cu 2 scutere decat cu vitezana...sa vezi ce fun este sa blochezi spatele(cu bestia de 49) pe dn la 70km/h cand intoarte o proasta pe linie continua.La scuterul de 49 dupa o franare agresiva cu ambele roti...iar eu ajuns la stop cu burta pe bord,inca 10cm si saream in fata scuterului...am renuntat la frana fata,scotand lichidul de frana din circuitul de franare Stiu si pot sa franez cu spatele insa ajuta mult prea putin,iar extra urban pe unde merg eu nu ma ajuta cu nimic la viteze de peste 80,dimpotriva.... Se poate folosi la o franare pe curba cand ai motorul inclinat si nu poti sa franezi cu fata...dar astea sunt fineturi mult prea mari pentru un incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.