claudiu nx Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) Experienta nu are nici o legatura cand risti. Risti pentru o senzatie, un sentiment si atat. Experienta nu te salveaza intotdeauna de moarte. Nu prea sunt de aceeasi parere cu tine . Te minti singur daca tu crezi asa ceva. Editat Martie 27, 2008 de claudiu nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 daca incepi pe supersport nu inseamna ca o sa cazi si o sa te faci praf. inseamna ca shansele sa ai accident cresc foarte mult. fiecare risca pe pielea lui. macar aveti grija sa riscati pe pielea voastra si nu si pe a altora care sunt in trafic, ca am vazut cativa pe vitezane care mergeau total haotic bruscau la acceleratii la frane la tot. daca stii sa mergi bine pe motor inseamna ca stii sa mergi cu ea in asa fel incat daca ai pasager sa poata sta si fara sa se tzina, ca toti putem sa bagam mana in gaz sau sa punem frane tari. eu nu prea sunt de acord cu incepatorii pe sportive dar na e treaba voastra eu am preferat sa o iau usor usor si uite asa in 14.000 km nu am avut nici macar o zgarietura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepynno Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 www.scoalaautomoto.ro Am terminat de curand scoala de soferi cat A si am dat la SCOALA TOMINA de cel mai adevarat instructor : NIKY!!! Pt cei care au facut scoala la Tomina as vrea sa vad daca mai sunt motociclisti care au obtinut permisul de conducere sub indrumarea lui Niky si parerile lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Cred ca motocicletele supersport sunt destinate altor conditii de drum si a altei mentalitati din partea celorlalti participanti la trafic precum si a unei educatii rutiere complexe. In Romania, sansele sa te intorci intreg acasa dupa ce faci o iesire cu o motocicleta supersport pe care o pilotezi peste 7000 de ture (pentru ca aceste motoare sunt construite pentru a avea un regim optim de functionare in turatii ridicate) sunt destul de scazute mai ales cand trebuie sa te strecori prin traficul bucurestean. La noi tendinta este sa ai un motor cat mai performant si cu multi caluti putere, iar motocicleta sa arate cat mai bine, sa atraga cat mai multe priviri si sa fie invidiosi toti "dusmanii". Experienta 0 si echipament de protectie care de cele mai multe ori include o casca pentru ca legea impune acest lucru si o jacketuta ca sa nu-ti fie frigulet. Cam atat. In rest multa viteza, ambalat motorul degeaba, acceleratii scurte si apoi frane ca ai in fata semafor. Si ne intrebam de ce sunt atatea tragedii. Sper ca in fiecare an acest numar al accidentelor rutiere sa scada, indiferent daca sunt auto sau moto. Din nefericere, drumurile devin din ce in ce mai aglomerate, iar asfaltul din ce in ce mai imprevizibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firewing Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 Daca Honda CBR 600F se incadreaza in categoriea supersport atunci eu ma incadrez in categoria incepator pe supersport.... Deh... l-am sunat pe unu care aduce motoare din Germania cu gandul sa-mi iau motor de 125 si mi-am luat unu de 600 care mai e si nervos pe deasupra. Cu toate ca nu am multe drumuri la activ, nu mi s-a parut a fi o motocicleta greu de controlat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borcanel Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 (editat) Super tare postul.Eu personal sunt incepator dar am condus (pilotat ca nu stiu cum e mai corect spus) de la 600 pana la 1300.Cate putin este adevarat dar destul cat sa ii prind gustul.Personal imi place suzuki gsx 1 r si am de gand sa il cumpar.Personal nu imi este frica de primele 2-3-4-5 luni de la cumparare.Mai degraba imi este frica de ce se poate intampla dupa primul an cand deja ai putina experienta si crezi ca le stii pe toate. Felicitari inca o data pt. post.Nu stiu daca m'am facut inteles dar sper sa se prinda ideea P.S. Nu am motor.Tot ce am condus sunt motoarele prietenilor. Editat Aprilie 9, 2008 de borcanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 multumesc, acum am inteles de ce sa nu-mi iau un ss. aveam multe modele in cap, care ami de care insa nici unul peste 750 dar erau ss-uri. ultimul era un ducati 750ss din 96 in personalizat castrol cu negru si portocaliu. are un prieten de al meu unul galben foarte frumos si acum inteleg de ce imi spunea sa nu-mi iau niciodata asa ceva, decat daca nu ami vreau sa traiesc. nu exagereaza in ceeace ma priveste pt ca eu cred ca sunt una dintre maimutele alea ce ar trage de gaz doar. am mai condus insa putin, cred ca o sa ma multumesc cu ceva de maxim 600 pt inceput. cel ami curand in august voi avea un motor nu stiu inca ce, acum trebuie sa fac eliminari si sa ma uit la alte modele, insa cand voi avea si vor fi reuniuni si vei fi si tu acolo te voi cauta sa-ti dau o bere si sa-ti spun ca, probabil, mi-ai salvat viata.asfalt uscat, bafta multa, viata lunga si femei frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi4u Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu cred ca este recomandat ca incepator sa iti iei supersport mai ales daca nu ai permis cat B si daca nu stii care e treaba in trafic. la scoala nu inveti mare lucru si cand iesi pe sosea ca incepator cu supersport e nasol rau mai ales daca nu stii sa te controlezi si te crezi in GTA e posibil sa o patesti rau de tot. Ca incepator trebuie sa ai motoru pus la punct si sa nu te crezi stapanul soselelor . Multe accidente se pun pe seama vitezei. trebuie insa sa realizam ca viteza nu este un balaur din poveste, care vine din neant si tranteste motociclisti. Noi controlam fierul si alegem viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 multumesc, acum am inteles de ce sa nu-mi iau un ss. aveam multe modele in cap, care ami de care insa nici unul peste 750 dar erau ss-uri. ultimul era un ducati 750ss din 96 in personalizat castrol cu negru si portocaliu. are un prieten de al meu unul galben foarte frumos si acum inteleg de ce imi spunea sa nu-mi iau niciodata asa ceva, decat daca nu ami vreau sa traiesc. nu exagereaza in ceeace ma priveste pt ca eu cred ca sunt una dintre maimutele alea ce ar trage de gaz doar. am mai condus insa putin, cred ca o sa ma multumesc cu ceva de maxim 600 pt inceput. cel ami curand in august voi avea un motor nu stiu inca ce, acum trebuie sa fac eliminari si sa ma uit la alte modele, insa cand voi avea si vor fi reuniuni si vei fi si tu acolo te voi cauta sa-ti dau o bere si sa-ti spun ca, probabil, mi-ai salvat viata.asfalt uscat, bafta multa, viata lunga si femei frumoase! aberatii. tu chiar crezi ca diferenta dintre un 600cc si 750cc e chiar atat de mare? poate un 600 prinde maxm 260, un 750 280 si 1000cc, 300 la ora... vrei sa-mi zici ca daca tragi de gaz pe un 600 nu poti sa te omori? mai lasati textele astea de erou ca vai, m-ai salvat ca eu sigur ma omoram cu 750. daca esti atat de tont sa te omori cu 750, te omori si cu 500 si cu 250 si cu 125! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ah da, nu mori in 10 secunde ci mori in 2 juma' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 (editat) Plecand de la ce a zis strumfaudi mai devreme... Experiente de incepator pe supersport (desi F4i nu e chiar supersport): I-am dat peste 200 fara sa vreau. Eu banuiam ca am 160-170, dar nu 200+. Asta e diferenta intre un supersport si una mai calma. In mod normal apreciez foarte bine vitezele, dar cand esti incepator si in demaraj pe motor parca e altceva. Oricum, trebuie sa dau dreptate celor care m-au avertizat ca senzatia de viteza nu e asa de mare si ca te obisnuiesti repede cu viteza. (pt carcotasi, i-am dat unde stiu eu, mai safe ca pe autostrazile noastre de kko) Editat Aprilie 10, 2008 de GXG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Oricat de multe accidente s-ar intampla si oricat de diversificate imprejurarile acestora ar fi, majoritatea motociclistilor tot spre supersport inclina. Cei mai multi sunt tineri. De ce sa-i condamni? Arata bine, carene frumos colorate, putere mare si greutate mica, adrenalina, senzatii. Nu se stapaneste nimeni sa se mai abtina putin pana invata si au mai multa experienta. Prea multe tragedii in care sunt implicati motociclisti tineri. Majoritatea motocicletelor care sunt implicate intr-un accident sunt supersport-uri sau naked-uri. Nu am vazut choppere sau enduro provocand accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jay-V Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 (editat) Salut, tare post-ul... l-am citit 3 sapt. dupa ce am inceput mersul pe 2 roti, SS normal, ca daca tot incep, sa incep 'bine' . Parerea mea e ca se poate incepe cu SS, dar trebuie sa cazi repede. E important sa realizezi ca abilitatile tale(mai ales ca incepator) sunt sub resursele pe care un SS le are la dispozitie, asa ca nu te intrece cu gluma. Daca poti invata asta fara sa cazi e super , eu unu sunt bucuros(daca pot spune asa) ca am facut cunostinta cu asfaltul (odata blocat fata si apoi sina uda de tranvai... clasic dar eficient), bine zic bucuros ca aveam echipament si m-am julit doar un pic . Editat Mai 1, 2008 de Jay-V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 ah da, nu mori in 10 secunde ci mori in 2 juma' ... e vb de timpi de reactie... una e sa accelerezi pana la 130 decent si alta e sa ajungi la suta in 3.5 secunde... sa nu mai vb de ridicat roata fata din acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daan185 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 La inceput cand ma uitam ce motor sa-mi iau am tot acest topic si pana la urma am hotarat sa-mi iau un kawas zx6r .... Toate bune si frumoase pana aici .... din iulie anul trecut am un motor grozav care merge fantastic .... Argumentele mele ca sa aleg supersport au fost permis B si peste juma de milion de km, faptul ca nu ma mai las asa usor antrenat la prostioare .... am spus ca sunt un om care la 31 ani detine controlul. Dar daca ati citit si voi ce spun altii si daca ati mai discutat veti intui o reteta clara .... nu e asa de periculos cand incepi ci e foarte periculos cand incepi sa controlezi motorul .... Acum am 3000 km pe motor dar din pacate am adugat un accident la activ .... Spre norocul meu urmarile sunt minime in primul rand la mine dar si la motor ... Eram echipat foarte bine si am avut sansa sa nu ma lovesc de nici un obstacol ... Dar putea sa nu fie asa putea sa fie mult mai rau ... Deci atentie ! Chiar daca simti ca stapanesti motorul ... e doar o iluzie ... doar o clipa este intre cand tu esti la conducere si cand devi condus de o forta incontrolabila ... din pacate asa cum mi-a spus cineva nu sunt eu ultimul intotdeauna exista "urmatorul" ... deci asfalt uscat ... si indiferent ce va luati sau ce aveti .... grija mare .... in primul rand la voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n0namee Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 M-am gandit sa scriu si eu aici niste motive destul de comune care le-am intalnit la lumea care mi-a spus ca vrea motor SS ca si inceput. Exista intradevar foarte multi oameni care vor sa inceapa motociclismul pe SS. Explicatiile ar fi cateva: 1) Arata bine si sunt mediatizate mult mai puternic decat restul categoriilor. E deajuns sa dai pe Eurosport de exemplu si sa vezi o gramada de reclame la Suzuki GSXR/ Honda Repsol etc in zilele premargatoare unei etape de MotoGP. Nu prea am vazut reclame la un motociclist/grup care sa se plimbe de exemplu pe munti sau ceva povestiri despre oameni care au facut ture din alea adevarate (vezi exemplu de la noi pe Adi Torpan - un baiat extraordinar pentru ce a putut sa faca sau grupul ala care a ajuns pana in Himalaya - TOT RESPECTUL! ). Dezavantaj:nu foarte multi oameni retin din reclamele alea care arata bolizii care trec ca avioanele, faptul ca lucru acesta se desfasoara pe o pista amenajata (circuit) nu pe strada unde sunt masini/trafic/oameni. 2) Ai cu ce sa te lauzi la prieteni si la femei. Am un motor adevarat. Atinge suta in 2 secunde. Sunt mult mai smecher decat ala care a dat 70 000 pe un M3 de exemplu. Ii dau fum la nas. Agatz femei si lumea intoarce capul dupa mine in momentul cand suna toba la 14000 de ture. Suna mai frumos decat niste bubuituri de nicovale care ies din teava un morman de fiare. (chopperisti sunt rugati sa nu arunce dupa mine cu pietre - aici citez niste pareri ale unor oameni cu care am discutat) Dezavantaj: nu se mentioneaza niciodata ca un asemenea motor necesita practica/experienta/stapanire de sine/antrenament pentru a fi condus si oprit. Sincer nu am vazut pe niciunde o emisiune la Tv care sa arate ce antrenamente fac baietii aia de la MotoGP. Cred ca daca ar arata asa ceva multi ar fi surprinsi. Orientare/acomodare la viteza/forta/regim etc. 3) Diferente de imagine creata de industria filmului. Baietii rai calaresc choppere. Viata de motociclist pe un chopper implica baruri/alcoale/scandaluri etc, pe cand toti eroi de superactiune calaresc SS. Ei merg repede si se invart in aer si se bat cu roata din spate. Dezavantaj: sunt doar filme, dar multi traiesc dupa imaginea lor. 4) Lipsa de cultura motociclistica (cred ca asa ar suna termenul). Omul care vrea sa-si ia motor ar trebui sa aiba la indemana niste surse de informare. Si aici ma refer foarte mult la puterea exemplului uman. Iesi pe strada si ce vezi? SS/maiou/slapi si cireasa de pe tort ... niste tanga in spate. OOAAAAAAAAAA ... din aia vreau si eu! "De ce? Pentru ca e la moda si uita-te ce femeie are! Da ma (cuvant jignitor), da ala o sa moara in urmatoarea saptamana! Aiurea ... L-am vazut pe Rossi ... nu e asa de greu!" . Dezavantaj: creste topicul de la accidente. Astea ar fi cateva motive care acopera cred ca peste 80% din motivele pentru care foarte multi vor sa inceapa viata de motociclist pe un Super Sport cat mai mare daca se poate. Pentru restul care isi iau un astfel de motor, exista feeling-ul ala care il au si chopperisti si enduristi si toti care au inclinat la un moment data catre o astfel de ramura din motociclism si care iti zice ca tu si cu motorul ala te poti intelege si reprezinta o prelungire a personalitatii tale. Si facand referire directa la motociclisti (cei care inteleg ce inseamna) viteza / libertatea/vantul/camaraderia/ grupul / singuratatea etc ... orice te defineste ... ei inteleg singuri care motor este pentru ei. Motorul este atat de periculos pe cat ii dai voie sa fie. Daca tu il conduci pe el si esti in stare de asta in mod REAL (nu o spui doar ca l-ai vazut pe Rossi), nu este periculos un Super Sport. Iti ofera o gama de senzatii diferite asa cum face si chopperul asa cum fac si enduroaicele. Are calitatile care le-a enumerat Silenti chiar la inceputul acestui topic si care sunt foarte adevarate. In definitiv si la urma urmei toti care si-au luat motor au incercat sa iasa in evidenta prin ceva si au vrut sa traiasca altceva decat banalitatiile unei vieti lucru/pat/lucru/pat ... 3 copii si un Volvo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremkid Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Salutare tuturor si as vrea sa spun si eu parerea mea despre SS, avand in vedere ca sunt chiar un incepator care nu a mai urcat niciodata pe un SS sa vad cum se poarta ( am mers doar odata cu un CBR 600F dar l`am tinut ushor ) chiar am fost curios de ce scrie pe aici si sfaturi se dau, avand in vedere ca nu prea am experientza deoarece am mers cu un rs50 vro 7 luni si nici nu am B`u dar nu mi s pare ceva imposibil pentru un incepator sa mearga pe un SS ( aici depinde si d incepator ). Adevaru ca multzi isi cumpara SS`uri pentru femei/figuri dar pana la urma c mai ... iti cumperi ce iti place , mie in 2 sapt tre sa imi vina un cbr 600rr si deabea il ajtept pt k a fost preferatul meu d cand m`am hotarat sa dau A`u. In legatura cu varsta sunt d acord cu ce atzi spus voi pt ca mi sa intamplat si mie si nu pe SS ci pe un rs50 cand m`am uitat dupa o fata si mi`a fugit spatele si POC . Felicitari cu acest topic , este folositor pentru viitori posesori de SS, eu unu dupa c am stat si am citit tot am inceput sa iau mai in serios unele probleme p care le poti avea la un SS . Asfalt uscat si sa auzim d bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Salut, Eu am inceput acum multi ani (aveam 16 ani) cu o motoreta motobecane, pe vremea aia erau f putine motoare in Bucuresti (anii '90), microbul l-am prins instantaneu...au urmat alte motorete si intr-un final o honda cr125r de curse (neechipata de strada)- o bestie de 47 de cp. Ma gandesc si acum (cu groaza) ce se putea intampla daca ma oprea politia..fara numere, fara casca, fara permis...direct puscarie. La 18 ani am luat A-ul si am mai condus pe aici pe acolo un timp dupa care am prins microbul cu auto. Am avut parte de masini puternice si foarte puternice si am condus pana acum peste 100.000 de km. Vechea dragoste a ramas peste timp si mi-am promis ca voi reveni la motor. Anul trecut am facut rost de bani si am fost pus in fata unei dileme: enduro sau speed?! Dupa cum ati specificat si voi pe aici SS-urile au avantajele lor pt. fetite si senzatii si imi plac foarte mult ca forma si date tehnice DAR eu am gandit-o altfel. Un enduro se conduce mai usor din cauza pozitiei in sa (eu sunt un tip inalt), poti sa simti mai usor anumite derapaje si poti sa le controlezi mai bine, dar mai ales definitoriu a fost faptul ca drumurile de la noi nu iti permit inca sa te dai cu SS-ul fara sa fii ultrastresat (macar de carene). Drept urmare mi-am cautat un enduro...pentru ca facusem o pauza destul de mare de soferie pe moto si am zis sa incep cu ceva oarecum "light". Varianta optima era 500-750 cc...asa a aparut BMW-ul de 650 care este sincer o motocicleta excelenta pt mersul in oras si pt incepatorii "mai calculati". Raza de bracaj e destul de mica,franele bune,acceleratia suficienta pt oras si in plus are garda maricica. Am luat niste gropite din care nu cred ca ieseam su un SS...Singura lui problema e ca totul este made in italy pe el, iar motorul este austriac deci eu am platit emblema de pe rezervor! La fel de buna era o pegaso insa la momentul respectiv gasisem numai cazaturi. Din punctul meu de vedere cel mai important la un motor este sa mearga totul bine pe el si mai ales gumele si franele!! Al meu are 18000 km si m-a costat o groaza de bani pe care nu-i mai scot...dar asta e...e un moto in stare excelenta. Boon. Lucrurile s-au schimbat in momentul in care m-am obisnuit cu ea (inainte imi era frica sa trag tare de gaz) si am observat ca am inceput sa schimb pe rosu...punct in care am considerat ca pot sa trec pe un moto de viteza. De curand mi-am luat o racheta (cel putin in viziunea mea) un cbr929 de care sunt foarte mandru...e superba si are doar 16000 km, nu am reusit inca s-o inmatriculez din cauza ca nu a lucrat politia, dar nu m-am putut abtine si am dat o tura de verificare...ce pot sa zic...diferenta este imensa...schimbam la 6000 si simteam ca mi se lungeste fata in casca! Damn, ce senzatie! Adrenalina pura...intr-adevar limita ei este mult peste limita mea in acest moment si mi-e un pic frica de ea si asta e bine. Concluzionand...parerea mea este ca trebuie sa incepi cu ceva mai "puturos" daca se poate spune asa pentru ca incepator fiind nu poti sa apreciezi bine distantele de franare (in special) si cele de accelerare, timpii care iti trebuie pentru o depasire, timpii pe care trebuie sa ii tii de rezerva pt necunoscut si mai ales aderenta pe care o au cauciucurile pe bucata aia de asfalt nenorocita de praf pietre gropi si pete de ulei din Romania! Daca ai km facuti pe masina ai un atuu in plus insa nu te baza pe asta si mai ales gandeste-te ca poate iei pe cineva cu tine degeaba... Bafta voua,asfalt uscat si aveti multa grija! Motocicleta se conduce cu capul nu cu muschii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aileea Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 salut... foarte bun topicul..numai ca-l citesc dupa ce mi-am luat deja o honda cbr 600 f4..si permisul sper sa nu intarzie mai mult de o luna. Cel de la care am cumparat-o vrea sa mi-o limiteze la 60 de cai...dar inca se mai gandeste..parca nu vrea sa o strice. Am luat-o fara sa ma gandesc prea mult la ce fac, e frumoasa, trage bine rau(cel putin asa zice fostul proprietar)...dar dupa cateva sedinte la scoala mi-am dat seama ce mi-am cumparat. Cat m-am plimbat ca pasager tot ce-mi trecea prin cap era: "Sa-mi bag ****.......ce senzatie!!!!"....nu eram eu prea atenta la ce facea el acolo...dar acum parca nu-mi mai vine sa zic asa. Sper sa ma obisnuiesc cu ea, tot zic..lasa ma ca incep cu plimbari noaptea..cand e trafic redus, n-o sa ies singura, ma controlez, merg incetisor....dar sa vedem... Sunt convinsa ca o sa-mi iau si ceva cazaturi, nu prea rele ..sper...dar cu timpul invat....doar nu s-a urcat nimeni invatat pe motor, nu? Numai bine tuturor...si incepatorilor..ce-mi doresc si mie....atentie maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 @Aileea: Am acelasi model, si singurul sfat care pot sa-l dau din postura unui alt incepator este: respect-o. In ture mici (pana in 7-8 mii) va fi blanda si va avea grija de tine, daca esti delicata cu gazul. Mai sus, iti va trage un sut in fata mai rapid decat poti sa clipesti. Atata timp cat mergi linistita cu ea si nu te dai la ea, nu ai de ce sa-ti faci mari probleme (pana la urma, ca SS de 600, CBR-ul e cea mai buna alegere pentru un incepator care sare direct la una asa mare), dar fii atenta si lasa-ti loc/timp de manevra/gandit. Mult succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kilohertz Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 TOT RESPECTUL PENTRU CEL CARE A SCRIS ARTICOLUL, ESTI TARE FRATE SI SA STII CA INSEAMNA FOARTE MULT PENTRU MULTI CEEA CE AI SCRIS , APROAPE CA MA REGASESC IN MAJORITATEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aileea Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 @Aileea: Am acelasi model, si singurul sfat care pot sa-l dau din postura unui alt incepator este: respect-o. In ture mici (pana in 7-8 mii) va fi blanda si va avea grija de tine, daca esti delicata cu gazul. Mai sus, iti va trage un sut in fata mai rapid decat poti sa clipesti. Atata timp cat mergi linistita cu ea si nu te dai la ea, nu ai de ce sa-ti faci mari probleme (pana la urma, ca SS de 600, CBR-ul e cea mai buna alegere pentru un incepator care sare direct la una asa mare), dar fii atenta si lasa-ti loc/timp de manevra/gandit. Mult succes. merci de sfaturi si incurajari. Toata lumea imi spune ca e prea mare pt mine si ma intreaba daca sunt dornica de grefe de piele, iar criteriul pe care mi-a vandut-o tipul a fost urmatorul: "ti-o dau doar daca ajungi cu picioarele jos". Cu picioarele am ajuns jos...sper sa nu ajung prea des si cu fundul pe jos! Nu sunt teribilista, sunt constienta ca poate sa ma "tavaleasca"....dar e placerea prea mare.....nu dau inapoi. Numai bine si poate ne vedem in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 E mare, intradevar, in urma unelor evenimente petrecute, poate prea mare. Sincer nu mai stiu nici io. Dar cert e ca daca esti in stare sa te controlezi pe tine insati, n-are nici pe dracu'. Altfel, ea va face ce-i spui tu...Vrei incet, stie...vrei tare... ...o sa vezi ca stie mai multe decat te astepti, si acolo apare pericolu'. Ia-o'ncet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 TOT RESPECTUL PENTRU CEL CARE A SCRIS ARTICOLUL, ESTI TARE FRATE SI SA STII CA INSEAMNA FOARTE MULT PENTRU MULTI CEEA CE AI SCRIS , APROAPE CA MA REGASESC IN MAJORITATEA intr-u totul de accord cu tn Kilohertz ... inca 1 bere de la mn cred ca daca ar trebui sa beri berile una dupa alta nu ai fi in stare sa conduci vreo 1-2 luni daca nu mai bn ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xcite Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Am tot citit pe forum si am si vorbit cu prieteni care au deja motoare si am o intrebare. Concluziile pe care le-am tras sunt ca : un SS pentru incepator este intradevar foarte periculos, gradul de periculozitate scazand doar daca esti cu capul pe umeri si constient de ceea ce faci(am zis ca scade, nu ca dispare). Am 26 de ani in prezent si am permis de B de cand am implinit 18 ani, si multumesc lui Dumnezeu si mie, nici un accident la activ. Ideea este ca motorul a fost marea mea pasiune dintotdeauna dar am tot amanat momentul achizitionarii doarece nu m-am simtit pregatit psihic (adica eram constient ca nu ma voi putea stapani). Iata insa ca a venit si momentul sa imi indeplinesc si acest vis, deci urmeaza sa imi cumpar un motor. Stiu ca "nu ar trebui sa imi iau un SS din prima", dar nu as fi nici primul nici ultimul care face acest lucru. Stiu ca am destula experienta in trafic pentu a prevedea anumite situatii si stiu ca la inceput voi merge foarte incet. Si asa ajungem si la intrebarea mea ... Am observat ca majoritatea recomanda ca motor in cazul in care vrei sa iti iei direct SS ca incepator , Honda CBR 600 F. Intrebarea este : care sunt marile diferente intre un CBR 600 , un GSX R 600 , o Ninja de 600 sau o Yamaha R6? Chiar sunt mari diferentele? Daca tot incepi cu un SS chiar conteaza atat de mult cu care? Multumesc anticipat si scuze pentru postul lung. Asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.