TETEA. Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Buna treaba, @Kosh! Frumos ca te gandesti si la altii, incercand sa-i feresti de greselile inceputului de drum... Este indicat sa franezi cu ambele frane (frana spate stabilizeaza motocicleta si scade gradul de incarcare a fetei), O singura mentiune: DA, se folosesc ambele frane, dar frana spate aplicata prompt si cu simtul masurii la inceputul franarii are tocmai rolul de a incarca fata, prevenind astfel blocarea ei. La fel, foarte utile si completarile lui @Miq vis-a-vis de virare si contra-virare. Asa ma bucur cand se mai scriu si lucruri utile pe forumul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Salut. Multumesc tuturor pentru aprecieri si completari. Legat de franare. Dau dreptate ante-vorbitorilor mei. Intr-adevar, este crucial sa incarci usor si progresiv fata. 75% din capacitatile de franare, se afla pe fata. In momentul in care ai bruscat fata pe suprafete dubioase esti jos ca si fulgerat. Cel putin asta se intampla la motocicleta mea. Incearca sa te folosesti de toate franele. Actionarea spatelui (insa cu "feeling") te va ajuta incarci din ce in ce mai mult fata fara riscul de accident. Franele se actioneaza progresiv, aplicand din ce in ce mai multa forta. La cel mai mic semn de blocare elibereza frana imediat. Daca esti drept, exista sansa ca blocarea rotilor sa nu te tranteasca instantaneu. Este crucial sa eliberezi frana la cel mai mic semn de blocare. O greseala de care ma loveam constant, cu toate ca-mi impuneam sa nu mai fac asa... Ma refer la acele cazuri cand vrei sa intri pe o straduta si simti nevoia de a frana. Viteza mica de deplasare, plus transferul greutatii pe fata in momentul franarii duce la fenomenul de "inodare" a ghidonului spre interiorul virajului. Daca mai scoti si picioarele din scarite, sansele de buf (pierzi fata) cresc cu cel putin 40%. Am observat ca, la motocicleta mea, este foarte periculos cand scoti picioarele din scarite. Tind sa cred ca pericolul vine numai din cauza pozitiei ghidonului "in dinti". In momentul in care ai scos picioarele din scarite, trebuie sa stii ca exista riscul de a te sprijini (de te lasa) in ghidon si involuntar te poti tavali in anumite situatii. Atentie mare la frana fata cand nu aveti picioarele in scarite. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) am citit ceva asemanator pe un site , un punct de plecare foarte bun pentru inceput Mintile mari gindesc la fel Acum serios: Mai, pe vremea cind mi-am luat eu moto, revistele cu moto erau in maghiara si germana.Acum, cu netul, sint o groaza de informatii utile. Eu incerc sa va fac sa cautati si sa va subliniez citeva care mi se par mie esentiale. Unele din ele nu le pot repeta pe cit ar trebui. Dar e si reversul: Sint multe, trebuie filtrate, multe sint prostii, toti gresim. Eu intru destul de rar pe forum, in we calare, in rest n-am timp, zilele astea de fapt am intrat ca am aflat de acc din timisoara...Iti vine sa-ti faci cruce cite se intimpla, e uimitor citi oameni nu realizeaza partea cu riscul, ce putina toleranta e intre forumisti si ce mare a devenit forumul... Am observat ca, la motocicleta mea, este foarte periculos cand scoti picioarele din scarite. Tind sa cred ca pericolul vine numai din cauza pozitiei ghidonului "in dinti". In momentul in care ai scos picioarele din scarite, trebuie sa stii ca exista riscul de a te sprijini (de te lasa) in ghidon si involuntar te poti tavali in anumite situatii. Atentie mare la frana fata cand nu aveti picioarele in scarite. E chestie de antrenament, o sa te obisnuiesti. In general e preferabil sa nu iei picioarele de pe scarite dupa plecare, daca nu te opresti. Ideea e ca un picior jos in fata unei scarite poate insemna un picior fracturat sau unul scurtat. Acuma na, citeodata mai e nevoie...repeta-le undeva si o sa-ti iasa mai bine Numai bine Editat Mai 2, 2009 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu am citit tot postu` pentru ca e lung si este destul de tarziu...dar o sa il citesc maine pe-ndeleteparerea mea este ca aunt 2 ss cat de cat si pentru incepatori -cbr600rr abs (ajuta foarte mult la franare) -gsx-r 600 k8-9 (ajuta cu acceleratia vand 3 moduri de selectare a puterii) sper ca o sa apara o motocicleta cu ambele sisteme pana imi cumpar si eu una ...adica peste vreo 7-8ani de ce nu va luati ma un naked? e mult mai manevrabil. o sa va dati cu capul de toti pereti cand or sa va i-a durerea de spate dupa mai putin de 100km pe un ss, fie el si CBR F. pozitia dep e SS e foarte naspa din punct de vedere al manevrabilitatii. pozitia de broasca pe care o ai pe mare parte din SS nu prea avantajeaza manevrabilitatea. Util topicul nota 10++ ar trebui pus sus la tutoriale...oricum si eu la anul dau de A si o sa-mi iau Yamaha R6 2006 puteti sa spuneti k sunt nebun dar cred k sunt in stare sa o stapanesc. Toate cele bune. eu cred ca nu ai sa o poti stapani. un "avantaj" ar fi ca in braila nu e chiar foarte periculos traficul. @Kosh foarte bun topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Tu crezi ca o adunatura de gadget-uri te ajuta suficient de mult incat sa depasesti toate tampeniile pe care le poti face ca incepator ? Adunate, ele te ajuta dar iti vor induce si o stare de comfort psihic, dispare morcovul, faci buf. Cel putin ai mult mai multe sanse sa traiesti daca incepi pe un ss cu astfel de gadget-uri decat pe unul normal....Bine, daca esti prost mori si cazand pe scari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Util topicul nota 10++ ar trebui pus sus la tutoriale...oricum si eu la anul dau de A si o sa-mi iau Yamaha R6 2006 puteti sa spuneti k sunt nebun dar cred k sunt in stare sa o stapanesc. Toate cele bune. Nu esti nebun, esti neinformat sau prost informat. O cumperi doar pentru ca arata bestial. Important e ca crezi ca esti instare sa stapanesti Sper sa nu regreti, daca o sa faci alegerea asta. Mare grija numai, daca totusi vrei R6. Parerea mea e ca o sa treci pe langa mii de km de distractie pe care i-ai putea avea pe un alt motor mai manevrabil. De fapt asta urmarim, distractia. Pe R6, ca incepator o sa fii crispat, fricos, incomod, obosit....etc....o sa mai ai cateodata si senzatii tari pe liniile drepte, dar prea putine la inceput. Mai gandeste-te. Daca 2 persoane iti zic ca esti beat si tu stii ca nu ai beut nimic, du-te si te culca. Daca multi motociclisti, veterani, forumisti si topicuri cu accidente cu incepatori pe R6 iti zic sa nu iti iei R6 la inceput, nu iti lua. Ai vreme dupa 2 ani pe o motocicleta distractiva. Pt initiatorul topicului: bravo....dar tu de ce ai inceput pe ZX6R? Nu e puternica? (nu astept raspuns, stai linistit ) Oricum foarte bune si utile sfaturile. Si eu am tot vreo 8-9000 de km si noroc ca am inceput la tzara (Hornet 600)...nu prea intru in oras, decat mai rar. Primele zile pe langa casa la relanti, apoi prin sat, apoi pe drum si deocamdata a fost foarte bine. Sa speram ca va vi tot asa. Multumim de impartasirea experientei! In legatura cu motocicletele puternice, cu un speed de 1000 cc nu ai ce face pe drum public, mai ales in Romania. Nu ai unde sa ii folosesti ciclistica foarte buna, suspensiile bestiale, franele......de puterea motorului nici nu mai zic. SS 600cc si Superbike 1000cc sunt gandite pentru circuit, pentru a castiga campionatele mondiale de SS si SBK. De aia au pozitii incomode si motoare f puternice. La lansarea R1 2009 s-a specificat ca nu ai unde sa ii folosesti toata puterea motorului pe drum public. Despre CBR 1000RR 2009 se spune ca doar pe circuit incepi sa ii simti inovatiile tehnologice (ciclistica, frane, suspensii, putere motor si plaja turatii). Chiar m-am dat pe un CBR1000RR 2009. E super motor. Foarte fin, puternic, frumos, usor....dar pozitia te omoara....e chin in oras. Daca mergi incet te simti legat de picioare...trebuie sa mergi subturat....iti vine numa sa ii dai blana.....ceea ce nu e recomandat la 170 de cai si 170 de kilograme. Editat Mai 2, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 daca motorul este pentru imagine , deh toata lumea vrea carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Cel putin ai mult mai multe sanse sa traiesti daca incepi pe un ss cu astfel de gadget-uri decat pe unul normal....Bine, daca esti prost mori si cazand pe scari crezi ca exista vreun gadget care sa evite accidentele? ai ABS, bun. cu chestia asta crezi ca esti lipsit de riscuri? mai rar pici fiindca blochezi roata. chestia cu blocarea rotii se invata relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Nu esti nebun, esti neinformat sau prost informat. O cumperi doar pentru ca arata bestial. Important e ca crezi ca esti instare sa stapanesti Sper sa nu regreti, daca o sa faci alegerea asta. Mare grija numai, daca totusi vrei R6. Parerea mea e ca o sa treci pe langa mii de km de distractie pe care i-ai putea avea pe un alt motor mai manevrabil. De fapt asta urmarim, distractia. Pe R6, ca incepator o sa fii crispat, fricos, incomod, obosit....etc....o sa mai ai cateodata si senzatii tari pe liniile drepte, dar prea putine la inceput. Mai gandeste-te. Daca 2 persoane iti zic ca esti beat si tu stii ca nu ai beut nimic, du-te si te culca. Daca multi motociclisti, veterani, forumisti si topicuri cu accidente cu incepatori pe R6 iti zic sa nu iti iei R6 la inceput, nu iti lua. Ai vreme dupa 2 ani pe o motocicleta distractiva. Pt initiatorul topicului: bravo....dar tu de ce ai inceput pe ZX6R? Nu e puternica? (nu astept raspuns, stai linistit ) Oricum foarte bune si utile sfaturile. Si eu am tot vreo 8-9000 de km si noroc ca am inceput la tzara (Hornet 600)...nu prea intru in oras, decat mai rar. Primele zile pe langa casa la relanti, apoi prin sat, apoi pe drum si deocamdata a fost foarte bine. Sa speram ca va vi tot asa. Multumim de impartasirea experientei! In legatura cu motocicletele puternice, cu un speed de 1000 cc nu ai ce face pe drum public, mai ales in Romania. Nu ai unde sa ii folosesti ciclistica foarte buna, suspensiile bestiale, franele......de puterea motorului nici nu mai zic. SS 600cc si Superbike 1000cc sunt gandite pentru circuit, pentru a castiga campionatele mondiale de SS si SBK. De aia au pozitii incomode si motoare f puternice. La lansarea R1 2009 s-a specificat ca nu ai unde sa ii folosesti toata puterea motorului pe drum public. Despre CBR 1000RR 2009 se spune ca doar pe circuit incepi sa ii simti inovatiile tehnologice (ciclistica, frane, suspensii, putere motor si plaja turatii). Chiar m-am dat pe un CBR1000RR 2009. E super motor. Foarte fin, puternic, frumos, usor....dar pozitia te omoara....e chin in oras. Daca mergi incet te simti legat de picioare...trebuie sa mergi subturat....iti vine numa sa ii dai blana.....ceea ce nu e recomandat la 170 de cai si 170 de kilograme. asta spun si eu multora dar nu inteleg , au in cap carene, multi cai , viteza si intreceri imaginare eu cred ca au vazut prea multe filme , chivu stie despre cine vorbesc , unu cu o moto galbena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 asta spun si eu multora dar nu inteleg , au in cap carene, multi cai , viteza si intreceri imaginare eu cred ca au vazut prea multe filme , chivu stie despre cine vorbesc , unu cu o moto galbena stiu, stiu. ieri a fost la mare cu marian asta fiind primul lui drum de peste 200km facuti intr-o zi. cand a ajuns acolo nu putea sa mai stea in picioare din cauza durerii de spate cu ocazia asta poate si-a dat si el seama ce inseamna yzf, cu toate ca pe yzf pozitia e mai ok de cat pe nsr-uri sau rs-uri. pe un naked e mult mai ok pozitia. nu ai probleme cu incheieturile mainilor sau cu spatele. e mai manevrabil, nu stai toate ziua sa desfaci carene daca vrei sa umbli la motor. eu abia astept sa scap de nsr, am terminat-o cu SS-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) crezi ca exista vreun gadget care sa evite accidentele? ai ABS, bun. cu chestia asta crezi ca esti lipsit de riscuri? mai rar pici fiindca blochezi roata. chestia cu blocarea rotii se invata relativ usor. daca iti apare o masina in fata fiind incepatori te panichezi si blochezi roata fata te trezesti (daca mai ai noroc) la ala in masina asa cu abs nu se blocheaza roata si franezi si mai eficient LEdit:nsr nu e ss Editat Mai 2, 2009 de mihai_mihaitza63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu am citit tot postu` pentru ca e lung si este destul de tarziu...dar o sa il citesc maine pe-ndeleteparerea mea este ca aunt 2 ss cat de cat si pentru incepatori -cbr600rr abs (ajuta foarte mult la franare) -gsx-r 600 k8-9 (ajuta cu acceleratia vand 3 moduri de selectare a puterii) sper ca o sa apara o motocicleta cu ambele sisteme pana imi cumpar si eu una ...adica peste vreo 7-8ani Si k8-ul de 1000 e tot asa bun de incepatori ca are si ala moduri de selectare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 daca iti apare o masina in fata fiind incepatori te panichezi si blochezi roata fata te trezesti (daca mai ai noroc) la ala in masinaasa cu abs nu se blocheaza roata si franezi si mai eficient LEdit:nsr nu e ss pozitia e cat de cat ca la un SS. daca esti incepator exersezi franarea de urgenta si mergi prudent. degeaba ai abs daca o arzi cu 80km/h si iti apare masina in fata. nu zic ca nu e bun abs, e bun si ala dar in anumite conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Si k8-ul de 1000 e tot asa bun de incepatori ca are si ala moduri de selectare ! pe youtube isi prezenta o fata gixxeru de 600 k9 si era prima ei motocicleta....spunea ca este foarte usor de condus si ca pe modul C (parca) trage ca una de 250 pe B ca una de 500 si pe A pune toata puterea Editat Mai 2, 2009 de mihai_mihaitza63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 pe youtube isi prezenta o fata gixxeru de 600 k9 si era prima ei motocicleta....spunea ca este foarte usor de condus si ca pe modul c (parca) trage ca una de 250 pe b ca una de 500 si a pune toata puterea Tu nici macar nu stii ce face fiecare mod in parte ! Ai vazut 1 filmuletz pe youtube si gata acum esti cunoscator ! Oricum bafta in alegere SS-ului de incepator ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) Tu nici macar nu stii ce face fiecare mod in parte ! Ai vazut 1 filmuletz pe youtube si gata acum esti cunoscator ! Oricum bafta in alegere SS-ului de incepator ! Pai mai am destul de mult de asteptat pana sa imi iau motor si de asta nu m-am interesat...dar poate ne spui tu ca vad ca ai un model cu asa ceva presupun ca ai vazut acel "parca" din paranteza....deci nu am fost sigur aici este un comentariu al ei: " jelbass (4 weeks ago) Show Hide Yes this is my first bike, I don't have much experience with riding bikes, but I did learn how to shift from 4 wheeling and I have rode some dirt bikes in the past but I came home got on it and went, it was really easy. There is the mode selecter and I started with the 250 mode or mode C and have moved up to mode B which is like a 500. I think this bike is perfect, plus I couldn't beat the insurance. This color is awesome too, much better in person right? I love this bike!!! I recommend it 4sure " Editat Mai 2, 2009 de mihai_mihaitza63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Pai mai am destul de mult de asteptat pana sa imi iau motor si de asta nu m-am interesat...dar poate ne spui tu ca vad ca ai un model cu asa cevapresupun ca ai vazut acel "parca" din paranteza....deci nu am fost sigur Dai ma drumu de aici , ai facut 16 ani abea ti-au dat flocii la pwla, te uiti la poze si filme pe youtube si te pricepi si tu la motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Dai ma drumu de aici , ai facut 16 ani abea ti-au dat flocii la pwla, te uiti la poze si filme pe youtube si te pricepi si tu la motoare. Ok maestre...cand imi iau motor pot sa fiu ucenicu tau? ps:mai am putin si fac 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Parerea mea este ca NU EXISTA SS-uri PENTRU INCEPATORI. Exista doar compromisuri pe care un incepator trebuie sa le faca. Toate aceste compromisuri vin cu un mare grad de responsabilitate si constientizare a faptului ca, pe langa riscurile inevitabile ale mersului pe motocicleta, se mai cumuleaza si riscurile producerii unor greseli care pe un SS pot fi fatale. Asta este singura problema, din punctul meu de vedere: "sa iti vezi varful nasului". Evident, va fi mult mai greu, insa daca n-ai nimic de demostrat nimanui, vei apuca sa te bucuri de alegerea facuta de tine. Lasa-i pe ceilalti sa fie mai raceri decat tine, lasa-i pe ei sa fie mai motociclisti decat tine... Cel mai smecher motociclist nu este ala care stie sa schimbe vitezele pe-o roata, sau care face burn-out la stop in Romana. Cel mai smecher motociclist este ala, care in jungla asta de oras plin cu taximetristi fustrati, cu soferi de Duminica si soferi cu carnet pe 200€, cu strazi udate pe timp de ploaie cu zoaie din lacurile statute, cu gropi care apar peste noapte.... cel mai smecher motociclist este ala care in conditiile enumerate mai sus, AJUNGE INTREG ACASA SAU LA DESTITATIE. Sunt o gramada de motociclisti avansati cu motociclete purternice si le folosesc in oras. De ce credeti ca si le-au luat?? Pentru ca asta le place. Punct. Asta e si ideea: sa-ti ei ce-ti place, insa sa-ti asumi responsibilitatea si sa te educi in diminuarea riscurilor. Daca as avea bani, mi-as fi luat un LC4 pentru oras, un ZZR1400 ptr. plecari prin tara, si un ZX12R pentru urcat in duba si mers la Serres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 @Kosh: asta cu mai multe tipuri de motorete este o idee foarte buna, pacat ca nu este prea aplicabila la noi:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Pai mai am destul de mult de asteptat pana sa imi iau motor si de asta nu m-am interesat...dar poate ne spui tu ca vad ca ai un model cu asa cevapresupun ca ai vazut acel "parca" din paranteza....deci nu am fost sigur aici este un comentariu al ei: " jelbass (4 weeks ago) Show Hide Yes this is my first bike, I don't have much experience with riding bikes, but I did learn how to shift from 4 wheeling and I have rode some dirt bikes in the past but I came home got on it and went, it was really easy. There is the mode selecter and I started with the 250 mode or mode C and have moved up to mode B which is like a 500. I think this bike is perfect, plus I couldn't beat the insurance. This color is awesome too, much better in person right? I love this bike!!! I recommend it 4sure " tot pe youtube am vazut o fata foarte incantata de un gixer din 2007 pe care il si pilota. dupa ce apasai (more info) scria ca fata respectiva a murit intr-un accident cu acea motocicleta la vreo 2 luni dupa ce fusese filmat acel clip. frumos, nu ? pacat ca nu mai gasesc clipul, ca sa te convingi. te crezi in stare ca dupa 5000km, cand te simti mai tare in gura sa lasi gadgetul ala tot pe puterea cea mai mica? mai ales ca nu te costa nimic sa il dai mai tare sau mai incet. iti zic totusi sa te mai gandesti la achizitia pe care vrei s-o faci, mai ales ca e vorba de un motor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Topic-ul lui Kosh este foarte bun ! La fel cum este si cel al lui Silenti sau old_shool ! Sunt "n" exemple pe forum cum ar trebuii sa mergi cu motorul..ce motor sa iti iei pentru inceput sa o iei treptat , greselile anumitor motociclisti care au inceput pe motoare puternice si au comis-o ! Unii au invatat din greselile lor . Altii nu au mai apucat ! Concluzia la care eu am ajuns este ca poti sa ii explici omului de 1000 de ori de ce nu e bine sa isi ia un motor puternic ,de ce e bine sa inceapa de jos dar la final tot o sa isi cea ce isi doresc ! Exista si exceptii de la vesnica formula incepator pe SS dar prea putine comparativ cu tragediile ! Fiecare face ce vrea..si o face pe pielea lui ! Aici depinde de fiecare cum vede lucrurile si daca e sa se intample ceva sa nu mai traga si pe altii cu el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Daca as avea bani, mi-as fi luat un LC4 pentru oras, un ZZR1400 ptr. plecari prin tara, si un ZX12R pentru urcat in duba si mers la Serres. Daca as fi avut bani la inceput mi-as fi luat Suzuki B King 1400cc 2008 pt mersul de zi cu zi si 1000RR 2008 pt impresionat prietenii si pitipoancele sau mers pe circuit. Eram cu cateva oase rupte sau poate mort...doamne fereste. Asa, am doar un Hornet 600 pt care am muncit 1 an intreg, sunt intreg, Doamne iti multumesc, si sunt foarte satisfacut ca si motociclist. Cred ca e mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu am citit tot postu` pentru ca e lung si este destul de tarziu...dar o sa il citesc maine pe-ndeleteparerea mea este ca aunt 2 ss cat de cat si pentru incepatori -cbr600rr abs (ajuta foarte mult la franare) -gsx-r 600 k8-9 (ajuta cu acceleratia vand 3 moduri de selectare a puterii) sper ca o sa apara o motocicleta cu ambele sisteme pana imi cumpar si eu una ...adica peste vreo 7-8ani pe ideea aste poti sa iti iei si un r1, sau de ce nu o Hayabusa...ca doar vorba aia nu accelereaza ele singure si daca vrei ABS poti sa iti iei o... Util topicul nota 10++ ar trebui pus sus la tutoriale...oricum si eu la anul dau de A si o sa-mi iau Yamaha R6 2006 puteti sa spuneti k sunt nebun dar cred k sunt in stare sa o stapanesc. Toate cele bune. asa a crezut si el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 tot pe youtube am vazut o fata foarte incantata de un gixer din 2007 pe care il si pilota. dupa ce apasai (more info) scria ca fata respectiva a murit intr-un accident cu acea motocicleta la vreo 2 luni dupa ce fusese filmat acel clip. frumos, nu ? pacat ca nu mai gasesc clipul, ca sa te convingi. te crezi in stare ca dupa 5000km, cand te simti mai tare in gura sa lasi gadgetul ala tot pe puterea cea mai mica? mai ales ca nu te costa nimic sa il dai mai tare sau mai incet. iti zic totusi sa te mai gandesti la achizitia pe care vrei s-o faci, mai ales ca e vorba de un motor nou. oricum nici nu ma gandesc sa imi iau pentru ca este extrem de mult pentru parintii mei....nu cred ca vor sa dea pe motor cat pe masina (care este luata in rate ) eu ma gandeam sa imi iau un rs250 ...cam asta ar fi singura solutie pentru ca 250r de la kawa este scump si de 400 nu prea gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.