Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

pe youtube isi prezenta o fata gixxeru de 600 k9 si era prima ei motocicleta....spunea ca este foarte usor de condus si ca pe modul c (parca) trage ca una de 250 pe b ca una de 500 si a pune toata puterea

 

 

Tu nici macar nu stii ce face fiecare mod in parte ! Ai vazut 1 filmuletz pe youtube si gata acum esti cunoscator ! Oricum bafta in alegere SS-ului de incepator !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu nici macar nu stii ce face fiecare mod in parte ! Ai vazut 1 filmuletz pe youtube si gata acum esti cunoscator ! Oricum bafta in alegere SS-ului de incepator !

Pai mai am destul de mult de asteptat pana sa imi iau motor si de asta nu m-am interesat...dar poate ne spui tu ca vad ca ai un model cu asa ceva

presupun ca ai vazut acel "parca" din paranteza....deci nu am fost sigur

 

aici este un comentariu al ei:

"

jelbass (4 weeks ago) Show Hide

 

Yes this is my first bike, I don't have much experience with riding bikes, but I did learn how to shift from 4 wheeling and I have rode some dirt bikes in the past but I came home got on it and went, it was really easy. There is the mode selecter and I started with the 250 mode or mode C and have moved up to mode B which is like a 500. I think this bike is perfect, plus I couldn't beat the insurance. This color is awesome too, much better in person right? I love this bike!!! I recommend it 4sure

"

Editat de mihai_mihaitza63
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai am destul de mult de asteptat pana sa imi iau motor si de asta nu m-am interesat...dar poate ne spui tu ca vad ca ai un model cu asa ceva

presupun ca ai vazut acel "parca" din paranteza....deci nu am fost sigur

Dai ma drumu de aici , ai facut 16 ani abea ti-au dat flocii la pwla, te uiti la poze si filme pe youtube si te pricepi si tu la motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai ma drumu de aici , ai facut 16 ani abea ti-au dat flocii la pwla, te uiti la poze si filme pe youtube si te pricepi si tu la motoare.

Ok maestre...cand imi iau motor pot sa fiu ucenicu tau?

ps:mai am putin si fac 17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca NU EXISTA SS-uri PENTRU INCEPATORI.

Exista doar compromisuri pe care un incepator trebuie sa le faca. Toate aceste compromisuri vin cu un mare grad de responsabilitate si constientizare a faptului ca, pe langa riscurile inevitabile ale mersului pe motocicleta, se mai cumuleaza si riscurile producerii unor greseli care pe un SS pot fi fatale.

 

 

Asta este singura problema, din punctul meu de vedere: "sa iti vezi varful nasului".

Evident, va fi mult mai greu, insa daca n-ai nimic de demostrat nimanui, vei apuca sa te bucuri de alegerea facuta de tine.

Lasa-i pe ceilalti sa fie mai raceri decat tine, lasa-i pe ei sa fie mai motociclisti decat tine...

 

Cel mai smecher motociclist nu este ala care stie sa schimbe vitezele pe-o roata, sau care face burn-out la stop in Romana.

Cel mai smecher motociclist este ala, care in jungla asta de oras plin cu taximetristi fustrati, cu soferi de Duminica si soferi cu carnet pe 200€, cu strazi udate pe timp de ploaie cu zoaie din lacurile statute, cu gropi care apar peste noapte.... cel mai smecher motociclist este ala care in conditiile enumerate mai sus, AJUNGE INTREG ACASA SAU LA DESTITATIE.

 

Sunt o gramada de motociclisti avansati cu motociclete purternice si le folosesc in oras. De ce credeti ca si le-au luat?? Pentru ca asta le place. Punct. Asta e si ideea: sa-ti ei ce-ti place, insa sa-ti asumi responsibilitatea si sa te educi in diminuarea riscurilor.

 

Daca as avea bani, mi-as fi luat un LC4 pentru oras, un ZZR1400 ptr. plecari prin tara, si un ZX12R pentru urcat in duba si mers la Serres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai am destul de mult de asteptat pana sa imi iau motor si de asta nu m-am interesat...dar poate ne spui tu ca vad ca ai un model cu asa ceva

presupun ca ai vazut acel "parca" din paranteza....deci nu am fost sigur

 

aici este un comentariu al ei:

"

jelbass (4 weeks ago) Show Hide

 

Yes this is my first bike, I don't have much experience with riding bikes, but I did learn how to shift from 4 wheeling and I have rode some dirt bikes in the past but I came home got on it and went, it was really easy. There is the mode selecter and I started with the 250 mode or mode C and have moved up to mode B which is like a 500. I think this bike is perfect, plus I couldn't beat the insurance. This color is awesome too, much better in person right? I love this bike!!! I recommend it 4sure

"

tot pe youtube am vazut o fata foarte incantata de un gixer din 2007 pe care il si pilota.

dupa ce apasai (more info) scria ca fata respectiva a murit intr-un accident cu acea motocicleta la vreo 2 luni dupa ce fusese filmat acel clip. frumos, nu ? pacat ca nu mai gasesc clipul, ca sa te convingi.

 

 

te crezi in stare ca dupa 5000km, cand te simti mai tare in gura sa lasi gadgetul ala tot pe puterea cea mai mica? mai ales ca nu te costa nimic sa il dai mai tare sau mai incet.

 

 

iti zic totusi sa te mai gandesti la achizitia pe care vrei s-o faci, mai ales ca e vorba de un motor nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topic-ul lui Kosh este foarte bun ! La fel cum este si cel al lui Silenti sau old_shool ! Sunt "n" exemple pe forum cum ar trebuii sa mergi cu motorul..ce motor sa iti iei pentru inceput sa o iei treptat , greselile anumitor motociclisti care au inceput pe motoare puternice si au comis-o ! Unii au invatat din greselile lor . Altii nu au mai apucat ! Concluzia la care eu am ajuns este ca poti sa ii explici omului de 1000 de ori de ce nu e bine sa isi ia un motor puternic ,de ce e bine sa inceapa de jos dar la final tot o sa isi cea ce isi doresc ! Exista si exceptii de la vesnica formula incepator pe SS dar prea putine comparativ cu tragediile ! Fiecare face ce vrea..si o face pe pielea lui ! Aici depinde de fiecare cum vede lucrurile si daca e sa se intample ceva sa nu mai traga si pe altii cu el !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea bani, mi-as fi luat un LC4 pentru oras, un ZZR1400 ptr. plecari prin tara, si un ZX12R pentru urcat in duba si mers la Serres.

 

Daca as fi avut bani la inceput mi-as fi luat Suzuki B King 1400cc 2008 pt mersul de zi cu zi si 1000RR 2008 pt impresionat prietenii si pitipoancele sau mers pe circuit. Eram cu cateva oase rupte sau poate mort...doamne fereste.

Asa, am doar un Hornet 600 pt care am muncit 1 an intreg, sunt intreg, Doamne iti multumesc, si sunt foarte satisfacut ca si motociclist. Cred ca e mai bine asa. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am citit tot postu` pentru ca e lung si este destul de tarziu...dar o sa il citesc maine pe-ndelete

parerea mea este ca aunt 2 ss cat de cat si pentru incepatori

-cbr600rr abs (ajuta foarte mult la franare)

-gsx-r 600 k8-9 (ajuta cu acceleratia vand 3 moduri de selectare a puterii)

sper ca o sa apara o motocicleta cu ambele sisteme pana imi cumpar si eu una ...adica peste vreo 7-8ani :)

 

pe ideea aste poti sa iti iei si un r1, sau de ce nu o Hayabusa...ca doar vorba aia nu accelereaza ele singure :baldy:

 

si daca vrei ABS poti sa iti iei o...post-34004-1241265708_thumb.jpg :wacko:

 

Util topicul nota 10++ ar trebui pus sus la tutoriale...oricum si eu la anul dau de A si o sa-mi iau Yamaha R6 2006 puteti sa spuneti k sunt nebun dar cred k sunt in stare sa o stapanesc.

 

Toate cele bune.

 

asa a crezut si el....post-34004-1241266007_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot pe youtube am vazut o fata foarte incantata de un gixer din 2007 pe care il si pilota.

dupa ce apasai (more info) scria ca fata respectiva a murit intr-un accident cu acea motocicleta la vreo 2 luni dupa ce fusese filmat acel clip. frumos, nu ? pacat ca nu mai gasesc clipul, ca sa te convingi.

 

 

te crezi in stare ca dupa 5000km, cand te simti mai tare in gura sa lasi gadgetul ala tot pe puterea cea mai mica? mai ales ca nu te costa nimic sa il dai mai tare sau mai incet.

 

 

iti zic totusi sa te mai gandesti la achizitia pe care vrei s-o faci, mai ales ca e vorba de un motor nou.

oricum nici nu ma gandesc sa imi iau pentru ca este extrem de mult pentru parintii mei....nu cred ca vor sa dea pe motor cat pe masina (care este luata in rate :baldy: )

eu ma gandeam sa imi iau un rs250 ...cam asta ar fi singura solutie pentru ca 250r de la kawa este scump si de 400 nu prea gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum nici nu ma gandesc sa imi iau pentru ca este extrem de mult pentru parintii mei....nu cred ca vor sa dea pe motor cat pe masina (care este luata in rate :baldy: )

eu ma gandeam sa imi iau un rs250 ...cam asta ar fi singura solutie pentru ca 250r de la kawa este scump si de 400 nu prea gasesti

din cate stiu eu rs 250 este destul de brutala, rupe destul de repede aderenta.

acum vreo luna in urma un prieten s-a dat putin prin oras cu un rs 250. cand s-a dat jos, tremura din toate incheieturile (nu era frig afara :wacko:) ), primul lucru pe care l-a spus: "ba in ce hal trage", el fiind posesor de rs125 delimitat. si rs 250 scoate consum de vreo 10-12litri si ulei cacalau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu rs 250 este destul de brutala, rupe destul de repede aderenta.

acum vreo luna in urma un prieten s-a dat putin prin oras cu un rs 250. cand s-a dat jos, tremura din toate incheieturile (nu era frig afara :wacko: ) ), primul lucru pe care l-a spus: "ba in ce hal trage", el fiind posesor de rs125 delimitat. si rs 250 scoate consum de vreo 10-12litri si ulei cacalau.

 

asa mult consuma ? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu rs 250 este destul de brutala, rupe destul de repede aderenta.

acum vreo luna in urma un prieten s-a dat putin prin oras cu un rs 250. cand s-a dat jos, tremura din toate incheieturile (nu era frig afara :baldy:) ), primul lucru pe care l-a spus: "ba in ce hal trage", el fiind posesor de rs125 delimitat. si rs 250 scoate consum de vreo 10-12litri si ulei cacalau.

am mai citit pe forum ca trage rau cand se deschide power valve

si consuma atat chiar daca mergi cu el sub 7000rpm(pe aici se deschid valvele)?adica daca nu am prea multi bani de benzina sa merg asa mai incetisor....

Editat de mihai_mihaitza63
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai citit pe forum ca trage rau cand se deschide power valve

si consuma atat chiar daca mergi cu el sub 7000rpm(pe aici se deschid valvele)?adica daca nu am prea multi bani de benzina sa merg asa mai incetisor....

 

la 6000 de ture stiu eu ca se deschide power valvu

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32. Oprirea motocicletei.

 

Pana vezi becul de neutru aprins, stai cu frana fata trasa. Se mai intampla ca din cauza "emotiilor" sa uiti ca esti in viteza, sa-ti fie distrasa atentia si sa eliberezi brusc ambreiajul. Smuncitura aferenta te va da pe jos daca te ia prin surprindere.

 

Pune cricul uitandu-te unde-l pui. Sa nu-l pui intr-o groapa. Sunt multi care au cazut asa.

Asigura-te ca ai pus cricul inainte de a cobori de pe motocicleta.

 

33. Nu lua pasager pana nu-ti faci o experienta cat de cat notabila de stapanit motocicleta si de intelegere a traficului.

Eu inca nu am luat pasager pana acum si nici nu intentionez, inca.

Despre mersul cu pasager, nu am experienta, deci nu-mi pot da cu parerea.

 

34. Lucru de baza la cumpararea motociletei: asigura-te ca atingi cu toata talpa picioarelor solul in momentul in care stai in sa.

Motivele sunt evidente.

 

Regurile de mai sus sunt adresate strict incepatorilor care abia si-au luat motocicleta sau intentioneaza sa-si ia.

Desi sunt elementare si deductibile usor, trebuiesc si ele consemnate.

 

 

 

Rugaminte: haideti sa nu schimbam topicul intr-o discutie despre modele de motociclete, ci sa ne rezumam doar la a oferi indicatii sau la a aduce completari si imbunatatiri tuturor informatiilor de mai sus.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sigur ca la 7000 se deschid valvele...asa am mai vazut pe forum deci e posibil sa fie si la 6mii.

on topic: ca incepator nu cred ca stii pe unde sa te uiti la motocicleta sa vezi in ce stare este...si ar fi recomandat sa te duci cu un mecanic sau cu un motociclist experimentat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34. Lucru de baza la cumpararea motociletei: asigura-te ca atingi cu toata talpa picioarelor solul in momentul in care stai in sa.

Motivele sunt evidente.

 

eu nici cand m-am suit prima oara pe motor nu atingeam bine solul si nici acum , doar putin cu varfurile ,

da eu sunt mai fortos din fire si ma descurc :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kosh sfaturile de mai sus si de pe paginile anterioare sunt scrise de tine? sunt geniale, nici macar nu mi-ar fi trecut prin cap ca sunt atatea chestii de spus.

 

cat despre pasager, nici eu nu prea iau (am vreo 10.000km cu motorul asta) pentru ca nu ma simt la fel de comfortabil.

 

scuze pentru offtopicul creat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kosh sfaturile de mai sus si de pe paginile anterioare sunt scrise de tine? sunt geniale, nici macar nu mi-ar fi trecut prin cap ca sunt atatea chestii de spus.

 

Inafara de enunturile 26 pana la 30 inclusiv, ii apartin lui uzunu, restul, inclusiv comentariile imi apartin in intregime.

Cum am spus, sunt chestii care le-am dedus singur, "the hard way", altele, pur si simplu observand atent traficul.

 

Aceste reguli sunt bine de aplicat cand esti incepator absolut, iar unele (majoritatea despre trafic) nu "expira" niciodata, indiferent de experienta cumulata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu va luati ma un naked?

e mult mai manevrabil. o sa va dati cu capul de toti pereti cand or sa va i-a durerea de spate dupa mai putin de 100km pe un ss, fie el si CBR F. pozitia dep e SS e foarte naspa din punct de vedere al manevrabilitatii. pozitia de broasca pe care o ai pe mare parte din SS nu prea avantajeaza manevrabilitatea.

sunt fost posesor de cb si actual de sv650. recent am urcat pe un zx6r '99, cbr f4 si bmw f650. vreau sa va spun ca pozitia pe sportive este mult mai naspa decat pe sv-ul meu, m-am simtit foarte incomod si am resimtit motocicletele ca fiind foarte nemanevrabile fata de sv. in schimb mi-a placut mult pozitia de pe bmw, o pozitie chiar mai faina si comoda decat la sv. asa ca cine are urechi de auzit sa auda: motocicleta nu se ia numai dupa aspect. ca si incepator ai nevoie de toate atuurile posibile pt a face primii pasi in motociclism in siguranta.

 

si am mai descoperit ceva: carena si linistea din spatele ei te cam fac sa ii dai in gura :baldy: eu la a mea ma potolesc usor ca ma ia vantul pe sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mariusspuneceva: faptul ca tu ai reusit sa mergi cu pasager si nu s-a intamplat nimic, nu inseamna ca urmatorul care va incerca treaba asta va avea accelasi succes.

 

Aici, iarasi este o problema de atitudine: daca am vazut la X si la Y anumite lucruri pe care le stim ca nu sunt tocmai ok, asta nu inseamna ca in cazul nostru "va fi piua". Poate motocicleta ta ti-a permis asta, poate au fost planetele aliniate in asa fel, sau poate ai avut, pur si simplu bulan.

 

Tot la capitolul atitudine intra si urmatorul scenariu:

Azi faci o tampenie constienta in trafic, dar scapi nevatamat. O sa zici ca ai avut noroc. Maine, la fel, faci o alta tampenie si iar scapi din diverse motive. Din nou, n-o sa-ti vina sa crezi ce noroc ai avut.

A treia oara cand "scapi la mustata" nu o sa mai dai vina pe noroc: o sa crezi ca esti deja bun. Cum adica sa fie vorba doar de noroc cand tu ai trisat moartea deja de 3 ori.

Insa nu ai observat ca prima oara, te-a vazut soferul si a tras invers de volan, a doua oara a franat ala cu RATB-ul de a facut salata din calatori, iar poate abia a treia oara ai avut noroc.

Iar a patra oara, ramai fara picioare...

 

Ca d'aia zic: ATITUDINEA este totul. Eroismele se termina, in cel mai fericit caz, la spital.

Filtreaza informatia si evenimentele si ia numai exemplele pozitive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mariusspuneceva: faptul ca tu ai reusit sa mergi cu pasager si nu s-a intamplat nimic, nu inseamna ca urmatorul care va incerca treaba asta va avea accelasi succes.

 

Aici, iarasi este o problema de atitudine: daca am vazut la X si la Y anumite lucruri pe care le stim ca nu sunt tocmai ok, asta nu inseamna ca in cazul nostru "va fi piua". Poate motocicleta ta ti-a permis asta, poate au fost planetele aliniate in asa fel, sau poate ai avut, pur si simplu bulan.

 

Tot la capitolul atitudine intra si urmatorul scenariu:

Azi faci o tampenie constienta in trafic, dar scapi nevatamat. O sa zici ca ai avut noroc. Maine, la fel, faci o alta tampenie si iar scapi din diverse motive. Din nou, n-o sa-ti vina sa crezi ce noroc ai avut.

A treia oara cand "scapi la mustata" nu o sa mai dai vina pe noroc: o sa crezi ca esti deja bun. Cum adica sa fie vorba doar de noroc cand tu ai trisat moartea deja de 3 ori.

Insa nu ai observat ca prima oara, te-a vazut soferul si a tras invers de volan, a doua oara a franat ala cu RATB-ul de a facut salata din calatori, iar poate abia a treia oara ai avut noroc.

Iar a patra oara, ramai fara picioare...

 

Ca d'aia zic: ATITUDINEA este totul. Eroismele se termina, in cel mai fericit caz, la spital.

Filtreaza informatia si evenimentele si ia numai exemplele pozitive.

 

Ai scris super in primul post. Bravo. Din cate imi dau eu seama, cu toate ca esti incepator, ai inteles niste lucruri si le vezi putin altfel decat majoritatea.

Chiar nu ma gandisem la faptul ca motociclistii cu naked merg mai incet din cauza vantului, dar e logic daca stau sa ma gandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai adaugam cate ceva de mi-am mai adus aminte:

 

35. Nu scoate la neutru pana nu-s cel putin doua masini in spatele tau la semafor. Pulseaza frana cand se apropie cineva si fii pregatit tot timpul sa pleci.

 

36. Sunt convins ca spun o chestie controversata, dar exceptand cazul in care esti singur pe sosea, mai bine treci pe galben decat sa franezi la maxim. Nu stii niciodata ce adormit sau idiot ai in spate.

 

37. Arunca cate un ochi in oglinzi la intervale regulate. Fa-ti o idee asupra a ce se petrece in spate pentru a nu fi surprins decat rar. Daca ai o situatie de urgenta in fata sa nu fie nevoie sa te uiti in oglinzi pe unde sa eviti, sa ai deja o imagine mentala a locurilor libere in trafic.

 

38. Ochii in oglinzi pe franari bruste (nu urgente sau accidente iminente). Aceeasi explicatie ca la 36. Un prieten era sa si-o ia destul de nasol la o trecere de pietoni. A avut prezenta de spirit sa elibereze in ultimul moment frana ca sa nu intre X5u' in el si sa-l umple de titan.

 

39. Nu-i lasa sa mearga paralel cu tine sau foarte aproape in spate. La prima e evident, acceleratie sau frana si te-a lasat in pace (de obicei astia-s cei care au o placere deosebita in a se "juca" cu bikerii, sa "se faca" la ei). La urmaritor doua apasari usoare pe pedala de frana cat sa lumineze stopul am observat ca-s suficiente. Daca nu, poti incepe sa "serpuiesti" daca te simti in stare sa faci asta cu el in spate. Sau te ridici in scarite. Ultimul lucru de facut e datul gazului, dar asta-i provocare

 

40. Serpuirea e buna si la intersectii. Daca-l vezi pe vreun nehotarat pe straduta laterala, baga faza lunga si "serpuieste". Garantez ca va ramane plantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...