Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

nu m-am exprimat corect.ceea ce fac este urmatorul lucru.trag usor frana fata si apas usor frana spate in acelasi timp dupa aceea trag mai tare de levierul fata pe masura ce motocicleta incetineste.frana spate ramane tot timpul apasata foarte putin.ideea nu e sa incarc fata nici spatele ci sa fie la nivel motocicleta.ce incerc sa fac este sa mentin o frana minima pe spate ca sa nu dezechilibrez motocicleta si sa nu fac stoppie fara sa vreau.o sa dureze , dar scopul initial este sa ma folosesc intotdeauna de ambele frane niciodata doar de una singura (cu exceptia incetinirii in curba unde o sa folosesc spatele...cel putin asa am inteles din diferite carti.am zis incetinire nu oprire.stiu ca trebe adusa la verticala pentru asta).in seara asta iau pisoiu la o plimbare si dau raport complet maine.o sa fie haios. :lol:

sper sa nu ma duc ca berbecu peste prima linie de tramvai intalnita.

o sa-mi dau seama daca fac bine sau rau cat de curand.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

puii mei, eu nici nu ma mai gandesc la teorie cand franez. fata o controlez cat se poate de bine, spatele il apas pana blocheaza, nu ma intereseaza. nu am picat niciodata din cauza asta. cu toate ca nu e niciodata prea tarziu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou primim niste sfaturi de la vasile' mecanicu care stie ca "toate-s varza frate in afara de cavasachi si er sase"! nu conteaza ca un suzuki de 600cc are 125cp si 69Nm cuplu, nuuu... cavasachiu' cu 636cc (mai multi frate, laser!!!) are 107cp si 58Nm cuplu, dar nuah, asta nu se pune!!! ca deh, ala e motor motor, nu suzuki. sa nu mai zic de suspensie. din fabrica, gsxr-ul are cea mai buna suspensie sport! da nuah, nici asta nu-i bomba frate, ca e de jucarie. sau la testele de enduranta unde suzuki castiga in veselie... dar ma rog, or fi rezultate de jucarie!

 

m-ai calcat pe coada cu postul asta asa ca da-mi voie sa-ti spun ca esti prost si sa te intorci la manele, mici si bere ca habar nu ai ce spui... te-ai udat la pasarica cand ai auzit sunetul mai "crud" al unui kawasaki si ai tras concluzia, in stil mestero-romanesc, ca restul sunt jucarii. in afara de r6, ca ala e rau frate, are ceafa lata!

 

noapte buna si joc de glezna...

 

 

La cum ai raspuns se vede clar cine e vasile. :lol:

 

Diferenta: eu am dat un sfat, tu ai aruncat cu noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata.tre sa bag un drum rapid pe litoral si desi am zis ca nu mai postez pe forumu asta dupa ce m-am luat in "barci" cu niste maestrii motociclisti pe alta sectiune m-am gandit mai bine si nu pot sa las lucrurile asa.nu de alta dar am primit o gramada de private de la incepatori care vor sa stie cum mi-a mers cu kawa etc..in cel mai bun caz pot sa demontez mitul cum ca ss inseamna automat rip.sau sa-l confirm.ce o sa fac totusi e sa postez numa aici si sa nu ma mai bag in seama cu toti desteptii.

am ajuns ieri pe la ora doua juma la poligon si m-am jucat cu pisoiu pana pe la 8 juma seara.ma asteptam ca traficul sa fie mai lejer dar pe la ora 10 seara era plin de masini.nu am avut de ales asa ca am tras un drum acasa si mi-am luat echipamentul (in poligon m-am dat in sandale.sic ! sic ! sic !) si la intoarcere am stat vreo zece minute in fund langa mobra si m-am gandit bine ce o sa fac cu ea.i-am vorbit , am mangaiat-o..ce sa mai..ce face orice dement cu tendinte maniacale.problema cea mai mare era ca oglinda de la united motors nu-mi ajunsese din japonia si nu puteam sa ma asigur decat intorcand capul.asta n-ar fi fost o problema daca la intoarcerea capului nu dadeam cu casca de protectia spate de la geaca de piele.deh..sa nu intru in detalii inutile.m-am urcat pe ea , am iesit de pe straduta de la ilioara am sarit din greseala pe banda a doua si era sa dea unu peste mine.am tras pe dreapta am fumat o tigara si m-am mai calmat , m-am suit din nou pe ea si am facut un drum pana pe la valea ialomitei in dr. taberei.am mers si cu 50 si cu 80 si cu toate vitezele pe care mi le-am permis fara sa fac vreo depasire.a fost haios ca dracu.de depasit nu m-a depasit nimeni.am tinut banda si n-am lasat pe nimeni sa ma inghesuie (au incercat cativa si i-am dat in pzd m lor la stop).am luat linii de tramvai in toate directiile.nici o problema.initial asta fusese cea mai mare frica a mea.a fost doar o iesire dar la viteze de 20km/h luate perpendicular nu au prezentat nici un pericol.sper sa fie asa si de acu inainte.singura spaima mai mare a fost cand intre liniile de tramvai si acostament era doar o singura banda si acolo s-au gasit doi sa parcheze asa ca nu am avut de ales decat sa le incalec longitudinal si sa merg intre ele.iar nici o problema.n-am incercat la o suta km/h ca sa stiu ce se intampla atunci.

asa cum banuiam din ceea ce citisem cea mai buna frana posibila pare sa fie frana spate/fata actionate concomitent sau frana spate si imediat frana fata.nu de alta dar pe la 80km/h am franat la un semafor si am simtit chiar inainte de oprire cum se ridica tot spatele.probabil erau suspensiile oricum nu mi-a priit experienta asa ca din momentu ala am inceput sa franez simultan.distanta de franare mai scurta , motocicleta mai stabila etc.toate avantajele par sa fie aici.trebe sa mai experimentez ca-mi dau seama ca nu incepi sa franezi eficient dupa o seara.

o alta problema a fost ca foloseam ambreiajul ca la masina.il trageam complet la 100m de semafor si lasam motoru sa ruleze in liniste.pana mi-a sarit unu in fata.dupa asta am inceput sa decelerez si sa franez mai tarziu.decelerarea la motocicleta e complet altceva decat la masina.chiar franeaza motoru.

m-am intalnit cu doi taximetristi.unul mi-a sarit in fata la unirii dupa ce luase un client si atunci am facut prima depasire in viteza.sa fi avut vreo suta si ceva la ora.nu am vrut sa merg la viteza aia dar eram in a doua si se pare ca asa accelereaza pisoiu.mi-am propus sa o las mai moale si o singura data toata seara am mai dus-o la peste o suta si ceva.

celalalt taximetrist m-a depasit si m-a impins de pe banda (bine ca m-a depasit pe partea pe care aveam oglinda ca altfel nici nu stiam ca e acolo) cand mi-a franat unu in fata dupa ce a trecut de pe banda intai pe banda doi ca sa intoarca pe linie continua (!!!???).mi-a dat avarii si si-a cerut scuze la stop.mi-a zis ca nu putea sa mai opreasca fara sa ne ia pe amandoi asa ca a trebuit sa faca asta.avea dreptate.trebuia eu sa fiu mai atent si sa nu stau unde stateam pe banda.si sa stiu ce era in spatele si in fata mea.

dupa aia m-am mai plimbat vreo ora juma doua cred dar asta abia dupa ce m-am intalnit cu niste prieteni si au venit cu masina in spatele meu.

pe la 7-9 mii de ture s-a intamplat ceva de era sa ma dea jos de pe motocicleta.nu stiu ce dar s-a facut isterica de sus pana jos si mi-am propus ca in urmatoarele luni sa nu o mai las sa ajunga acolo pentru ca am avut reale probleme sa o franez inainte de un stop.nu mi-am dat seama cum am ajuns acolo atat de repede.

in toate intersectiile am evitat sa ajung singur la semafor si le-am traversat (cand a fost posibil) numai cu o masina langa mine , fie in dreapta fie in stanga si abia dupa ce am trecut de mijlocul intersectiei am accelerat si am lasat masina in spate.

cizmele au fost o problema.pe poligon la viteze mici auzeam cum schimb viteza si "declicul" respectiv cand impingeam pedala.la viteze mari nu mai auzeam si nici nu simteam pedala cu tot aluminiu ala pe picioare asa ca mi-a murit motorul de 3 ori crezand ca intrasem in viteza intai.pur si simplu nu simteam daca apas pedala sau nu.asta o sa se rezolve repede.

tragand linie motocicleta merge excelent.am mers numai cu counter steering ca are o marja la ghidon de nu poti sa ocolesti un camion si nu prea-ti lasa alta alternative (nici nu cred ca exista).se lasa fantastic.n-am pierdut niciodata banda in curbe.nu-i trebe mare lucru ca sa se aplece.un "ghiont" si "un pic de presiune pe scarita si e pe o parte cu tot cu mine.

pe la ora 1 au incercat unu cu un bmw sa faca liniute cu mine.am pierdut prin neparticipare.daca citeste postul imi prezint scuzele.cu alta ocazie.

am pierdut vreo 2 kile din cauza echipamentului.ma gandesc ca tre sa fi fost si de la stress.

o ultima realizare ar fi ca nimeni nu ma poate depasi daca nu vreau.cu exceptia altor motociclete.si nimeni nu ma poate prinde din urma.cu aceeasi exceptie.

daca ma intorc in seara asta de la mare mai dau detalii.daca ma intorc maine , promisiunea de a scrie aici ramane valabila.un weekend minunat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cel mai bun caz pot sa demontez mitul cum ca ss inseamna automat rip.sau sa-l confirm.
Nu prea ai inteles cum e treaba cu "mitul" asta. De fapt, mitul e ca sansele de a te beli is mai mari pe SS, nu ca mori cand te sui pe el.

Omule, tu ai impresia ca cei ce dau sfaturi au ceva cu incepatorii? Ca nu vor sa-i vada cum devin meseriasi? Ca se tem c-o sa le ia femeile cei mai tineri? Cei ce-ti dau sfaturi vor ca incepatorii sa n-ajunga cu oase rupte sau, mai rau, sa faca un tratament permanent cu gropanol si zeama de lopata.

 

Ziceai ca ai ajuns sa stii traficul pentru ca ai condus atat cu masina, eu ti-am zis ca iarna nu-i ca vara si nici mersul cu motoru' precum cel cu masina. Si iaca:

- neasigurare: "am sarit din greseala pe banda a doua si era sa dea unu peste mine".

- intruniri cu taximetristii: "unul mi-a sarit in fata la unirii dupa ce luase un client", "celalalt taximetrist m-a depasit si m-a impins de pe banda"

- ai fost surprins de motocicleta si te-ai panicat: "pe la 7-9 mii de ture s-a intamplat ceva de era sa ma dea jos de pe motocicleta.nu stiu ce dar s-a facut isterica de sus pana jos si mi-am propus ca in urmatoarele luni sa nu o mai las sa ajunga acolo pentru ca am avut reale probleme sa o franez inainte de un stop.nu mi-am dat seama cum am ajuns acolo atat de repede."

- ai circulat cu viteza mult mai mare decat posibilitatile tale de a stapani motocicleta si mult prea mare pentru mers prin oras: "atunci am facut prima depasire in viteza.sa fi avut vreo suta si ceva la ora.", "o singura data toata seara am mai dus-o la peste o suta si ceva."

 

Acum intelegi de ce ti se tot spune ca moto nu-i ca masina si ca mersul in trafic nu se compara cu invartitul prin poligon? Sper sa ajungi sa-ti dai seama cat de necopt esti acum si sa intelegi ca nu ti se vrea raul. Las-o mai moale cu viteza in oras, fii mai atent la ce se intampla in jurul tau si incearca sa nu mai fii asa zmeu pana nu iti cunosti fierul de sub tine. Altfel, s-ar putea ca la un moment dat neasigurarea sau viteza prea mare sau un nene adormit sa-ti faca felul si sa nu mai ajungi sa te bucuri de motociclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jurnalul asta ia sfarsit atunci cand imi rup capu si ma mut la rubrica de accidente sau cand ma plictisesc.macar sa vada si incepatorii ce si cum.

 

SA ne anunti si pe noi cand o "sa-ti rupi capul" sa stim de ce nu mai scrii.

 

Mesaj completat

Si ca sa te citeasca lumea scrie normal, pune litera mare la inceputul propozitiei, scrie mai pe scurt. N-are nimeni rabdare sa citeasca povesti scrise alandala.. eu unul nu.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

march ai perfecta dreptate.eu am luat toate cartile de pe net cu privire la motociclism , am facut mai multe ore de poligon decat orice om cu capu pe umeri si cu toate astea m-a surprins.ce vreau sa zic e ca daca nu-ti iei motocicleta si nu mergi pe drum public nu ai cum sa intelegi asta.poate altii sunt mai destepti.mie mi-a trebuit o iesire in trafic sa ma prind.

in legatura cu viteza intradevar e o problema.nu pe sistemu "mi-am pierdut capu" sau "era asa de fain ca nu stiu cum de am ajuns la viteza aia". am bagat viteza pentru ca pisoiu accelereaza foarte foarte repede si pentru ca de la un numar de ture are explozie.nu se va mai intampla sa o las sa ajunga acolo.treaba e ca am niste reflexe de la masina care desi mi-au fost de un real folos pe motocicleta sunt periculoase. de exemplu obisnuinta de a accelera puternic la o depasire cand trec pe langa unu de merge prost sau pe langa un taxi.kawa accelereaza prea repede pentru capacitatea mea de a o controla.dar acum ca am inteles ce si cum nu o sa o mai fac.pentru moment :lol: .daca se va intampla ceva nasol se va intampla la viteza mica.sunt sigur pe mine ca pot sa o controlez la 40-50 la ora.peste viteza aia stiu ca nu mai e vorba de "stiinta" cat de reflexe si obisnuinta.asa ca e nevoie de timp.nici roma n-a fost construita intr-o zi.

 

belbody.o sa-ti trimit un PM exact in clipa in care se va intampla ceva.daca-mi lasi un nr. de tel vei fi si primul pe care-l voi suna.ca sa nu ramai in urma cu evenimentele nu de alta.cat despre stilul meu de exprimare si lungimea frazelor tot ce pot sa fac este sa te rog sa depui un efort mai mare atunci cand ma citesti sau sa nu o mai faci deloc.topicul asta nu e mandatoriu in nici un fel.salta peste el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

un pic de offtopic, materializat intr-o rugaminte:

 

Cand scrii mult, fie-ti mila de ochii nostri: DESPARTE TEXTUL IN PARAGRAFE...

Organizeaza-ti textul astfel incat sa fie usor de citit.

Eu unu' nu am "rabdarea" sa citesc panza aia de paianjen de mai sus...

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kosh.o sa fac un efort.

am uitat sa va zic de primul meu accident cu motocicleta.am pus cricu aiurea si cand m-am dat jos de pe ea a dat sa pice.am prins-o de ghidon si m-a smucit ca toti dracii.nu a cazut.rezultatul ? disjunctie condro-sternala.din cate am inteles s-a inflamat o articulatie din pectoral intre niste coaste.doare si cand respir da' io chiar ma amuz.nici accidentele nu pot sa le fac ca lumea.un os rupt , o glezna busita..ceva de genu. :lol:))

p.s. later edit.de fapt e al doilea ca mi-a cazut si pe picior acu cateva zile.ma jur ca mi-as baga si capu' sub ea ca sa nu o las sa atinga pamantul.dupa discutiile cu forumistii am ajuns la concluzia ca cel mai bun lucru e sa incerc sa nu cad deloc nu sa pornesc de la premiza ca o sa cad oricum.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kosh.o sa fac un efort.

am uitat sa va zic de primul meu accident cu motocicleta.am pus cricu aiurea si cand m-am dat jos de pe ea a dat sa pice.am prins-o de ghidon si m-a smucit ca toti dracii.nu a cazut.rezultatul ? disjunctie condro-sternala.din cate am inteles s-a inflamat o articulatie din pectoral intre niste coaste.doare si cand respir da' io chiar ma amuz.nici accidentele nu pot sa le fac ca lumea.un os rupt , o glezna busita..ceva de genu. :lol:))

p.s. later edit.de fapt e al doilea ca mi-a cazut si pe picior acu cateva zile.ma jur ca mi-as baga si capu' sub ea ca sa nu o las sa atinga pamantul.dupa discutiile cu forumistii am ajuns la concluzia ca cel mai bun lucru e sa incerc sa nu cad deloc nu sa pornesc de la premiza ca o sa cad oricum.

 

 

Ce e mai important ? Sa arate bine motorul sau sa ai cu ce sa schimbi vitezele ?

 

Cred ca o carena frumoasa nu mai face 2 bani in garaj daca nu mai ai cu ce sa tragi de acceleratie.

 

Un sfat primit de la instructor (cam nebun , dar stia ce zice) : daca simti ca iti scapa las-o sa se duca dracu' , poate sa si arda . Banii se fac pentru alta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanttopiculastadareucredcaosamorifoartecurandtufiindincepatorpeunsasesutenustiucesazicastaeparereameamultabaftaincontinuare! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

guy.til eu cred ca tu esti un idiot.si ai fi fost idiot si daca nu mergeai pe motor ci pe basculanta, pe tramvai sau pe masina de spalat.d'aia pic pe jos de ras cand aud sintagme cum ar fi "comunitatea moto" sau alte balarii.aceiasi dobitoci de care am dat toata viata sunt membrii marcanti ai tuturor grupurilor , comunitatilor , gastilor , asociatiilor. ce te intereseaza pe tine bre cum o sa o sfarsesc eu ? ca o fac pe motocicleta sau pe trecerea de pietoni.te-a intrebat careva ? crezi ca parerea ta de emo trist e importanta ? ca fara judecata ta limpede si obiectiva lumea nu se mai invarte ?auzi tu..parerea lui e ca eu o sa mor.mai suzeta si daca mor am mai multe vise/meserii/femei/prieteni/amintiri/intamplari/povesti/sentimente/viata decat o sa ai tu la 80 de ani calarind perna de la parkinson cu hemoroizii la vedere.

p.s. ce m-a enervat panarama asta.

mitza.mda..ai dreptate ca tot din fiare si plastic si carbon e facuta.dar am prins un drag de ea ca n-am vorbe.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cand tu te plimbai cu mobra eu ma incaltam cu fesul, ma jucam cu puta in tarana;

 

ma mir cum de mai ai timp de forum cu atatea femei/vise/meserii/prieteni/onanism/povesti/sentimente pe cap :cheers:

 

eu te rog sa nu fi suparat pe mine si-mi cer scuze ca am zis ca o sa crapi, am mintit, eu sunt omul rau de pe forum iar tu esti cel mai cool incepator din cati am vazut :laugh:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fa dracu un efort si nu mai intra aici.nu e vorba ca ma enervezi pentru ca accept orice argumentatie constructiva.numa ca n-am chef de prosti.am fitil scurt.daca eram de la tine din buzau o rezolvam repede.asa n-am ce sa fac si tot ce pot sa-ti spun e sa sa ma lasi in pace.du-te pe alte posturi sau fa pe desteptu pe www.youporn.com ca te lasa sa dai comenturi destepte si acolo.mersi anticipat.

hai sa fac exces de redundanta.te rog eu din suflet nu mai intra aici.mult adica.si daca nu te poti abtine nu mai umple pagina cu un emoticon.ca e de kko.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cum ma rezolvai? :angry: ma plateai sa nu mai postez daca erai din buzau? iti place sa enervezi dar nu vrei sa fi enervat?

 

in caz de vii la buzau dupa mine sa ma rezolvi pt ca am putut sa-mi permit sa-ti dau replica pot sa-mi aleg ochiul in care sa ma lovesti? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deadcow si uite asa ti-o iei in barba singur,whatever chiar daca ai postat pentru ultima data pe acest forum sau nu,astanu ma intereseaza pe mine si chiar nu-mi pasa, insa atitudinea ta omule lasa de dorit :laugh: :cheers: sunt sigur ca nu o sa parasesti acest site,sunt sigur ca te vom mai vedea pe aici eventual cu un nick divers :angry: Vezi ca pisoiul ala al tau zgarie rau :laugh:

 

Asfalt uscat si ai grija sa nu faci asa ok?ai link-ul mai jos atasat

Fatal bike crash 130km/h head on

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@deadcow si uite asa ti-o iei in barba singur,whatever chiar daca ai postat pentru ultima data pe acest forum sau nu,astanu ma intereseaza pe mine si chiar nu-mi pasa, insa atitudinea ta omule lasa de dorit :laugh: :cheers: poate era mai bine sa asculti de veteranii acestui forum si de userii cu experienta de pe site,insa prin atitudinea ta rebela iti vei lua ignore de la toti

Poate ca Respectul este un cuvant necunoscut tie,da respectul pentru un user chiar si din spatele tastaturii,veteranii acestui site au fost ca tine insa tu ai fost ca EI?ai experienta lor?probabil ca 99% din ei au avut o perioada din tinerete cand se credeau zmei insa experienta de viata si cea acumulata pe motor le-a schimbat atitudinea de-a lungul timpului,si poate de aceea ei inca mai sunt in viata si acum :laugh: sunt sigur ca nu o sa parasesti acest site,si ca te vom mai vedea pe aici eventual cu un nickname divers :angry:

 

Asfalt uscat si ai grija sa nu faci asa ok?ai link-ul mai jos atasat

Fatal bike crash 130km/h head on

 

P.S sorry de double post dar nu am putut modifica mesajul anterior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wicked eu nu cred ca in cartea bunelor maniere atunci cand doua persoane fac cunostinta moartea uneia dintre ele este adusa in discutie.cand cineva imi spune "eu cred ca tu o sa mori" eu raspund cu "eu cred ca tu esti idiot" indiferent de circumstantele in care au fost rostite vorbele astea (poate oncologului sa-i ofer alt raspuns).

problema eu as pune-o in felul asta.cat de ipocrit trebuie sa fie un om ca sa descurajeze sistematic incepatorii sau ca sa-si ofere opiniile pertinente fie ca sunt cerute sau nu ? nici maica tereza nu isi oferea sfaturile cu atata abnegatie.nimanui nu-i pasa daca eu imi rup o mana la fel cum nici mie nu prea-mi pasa daca-si rupe altul.daca ne-ar interesa soarta celor pe care nu-i cunoastem am plange in fiecare zi pentru sarmanii din darfur , somalia , irak etc. in cazul asta , orice manifestare de empatie este inerent ipocrita si orice "grija" este doar fatarnicie.haideti sa ne rezumam la motociclete si la pasiunea asta.nu de alta dar am in plan vreo mie de km pana la finele saptamanii si sigur o sa fie interesant. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wicked eu nu cred ca in cartea bunelor maniere atunci cand doua persoane fac cunostinta moartea uneia dintre ele este adusa in discutie.cand cineva imi spune "eu cred ca tu o sa mori" eu raspund cu "eu cred ca tu esti idiot" indiferent de circumstantele in care au fost rostite vorbele astea (poate oncologului sa-i ofer alt raspuns).

problema eu as pune-o in felul asta.cat de ipocrit trebuie sa fie un om ca sa descurajeze sistematic incepatorii sau ca sa-si ofere opiniile pertinente fie ca sunt cerute sau nu ? nici maica tereza nu isi oferea sfaturile cu atata abnegatie.nimanui nu-i pasa daca eu imi rup o mana la fel cum nici mie nu prea-mi pasa daca-si rupe altul.daca ne-ar interesa soarta celor pe care nu-i cunoastem am plange in fiecare zi pentru sarmanii din darfur , somalia , irak etc. in cazul asta , orice manifestare de empatie este inerent ipocrita si orice "grija" este doar fatarnicie.haideti sa ne rezumam la motociclete si la pasiunea asta.nu de alta dar am in plan vreo mie de km pana la finele saptamanii si sigur o sa fie interesant. :angry:

WOWW gandesti... deci nu esti planta ???

ai reusit sa ma surprinzi, sincer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr initiatorul topicului:

 

iti recomand sa umbli numai cu pasagera ca sa-ti ridice motocicleta si sa pupe genunchii aia fara protectii ca sa treaca buba.

In rest nu te lua dupa invidiosii care spun ca ordinea logica ar fi intai sa mergi si apoi sa scrii. Daca ai talent poti face chiar si jaloanele candva. Important e sa nu renunti cand vezi ca nu o poti pune pe cric, cand pici incercand sa intorci la ilioara.Va rasari soarele si pe strada ta.

bafta iti doresc ca talent, indemanare, neuroni si simtul penibilului vad ca ti-a dat Dumnezeu

 

cu respect,

Mihail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wicked eu nu cred ca in cartea bunelor maniere atunci cand doua persoane fac cunostinta moartea uneia dintre ele este adusa in discutie.cand cineva imi spune "eu cred ca tu o sa mori" eu raspund cu "eu cred ca tu esti idiot" indiferent de circumstantele in care au fost rostite vorbele astea (poate oncologului sa-i ofer alt raspuns).

Atunci cand in titlul topicului e specificat "cum sa imi rup gatul sau nu", si luand si in considerare ca e un forum public unde toti isi pot da cu parerea... eu cred ca esti un idiot daca tu crezi ca vor intra toti sa citeasca topicul tau si sa te aplaude. Vrei asa ceva? Vrei blog (ca asta voiai sa fie de la inceput)? Vezi ca exista wordpress sau blogspot. Si multi altii. Care dau asa ceva gratis.

 

PS: Daca tot ai inceput sa sari peste suta din primele zile, iesi din Bucuresti sau gaseste o zona nelocuita. In nici un caz nu mai face asta in centru. Eu personal trec zilnic pe acolo si mi se face scarba cand vad creier si matze intinse pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti groaznici mai.mihai eu nu am cazut la ilioara.s-a dus motocicleta pe o parte cand am sarit o bordura.nu te invata asa ceva pe poligon.jaloanele le pot face pe orice motocicleta de poligon.pe kawa se pot face bine mersi dar este imposibil sa faci opturi pentru ca nu pot sa-i umblu la relanti fiind pe injectie.cand m-am accidentat la piept (numa accident nu e , dar in spiritul sinceritatii am ales sa scriu tot ce mi se intampla aici si sa-mi asum riscul de a fi ciuca mistourilor tuturor neadaptatilor si frustratilor) a fost pentru ca era ora 2 dimineata si nu am vazut denivelarea din asfalt in care am lasat cricul.dupa cum am scris mai sus motocicleta nu a cazut.in rest multumesc pentru ironiile fine.

qaz : o sa fac un efort.iti multumesc si tie in egala masura pentru aprecieri.ce ma surprinde totusi este ca pot sa numar comentariile constructive pe degetele de la o mana.asta dupa aproape 3000 de vizualizari ale topicului.

asa ca va rog eu mult nu mai postati ca umplem topicu asta cu balarii onaniste.am inteles ca desi nu pare , comenturile voastre istete sunt urmare directa a grijii fantastice pe care o purtati pentru mine.ca-mi faceti un bine facand misto si ca nu ati dormi nopti daca mi s-ar intampla doamne fereste ceva. am inteles ca daca as scrie maine aici ca am cazut si mi-am rupt mana v-ati intrista teribil si in nici un caz nu ar fi o confirmare asteptata.pentru ca sunteti oameni adevarati.eu am numa apreciere si respect pentru voi.asa ca am sa va rog sa nu mai postati aici daca va este cu putinta.multumesc anticipat.

p.s. in loc sa fie un topic despre cum gestioneaza un incepator o motocicleta de 600 a ajuns un loc unde defuleaza motociclistii la munca.deja din 7 pagini de comentari 4 sunt degeaba. :angry:

 

later edit. desi am zis ca nu mai postez deloc acum ceva vreme iar dupa aia am rectificat si am zis ca o sa postez numai aici ma vad nevoit sa renunt complet la planul meu de a lumina sau amuza incepatorii.ma gandeam ca doua trei cuvinte la cateva zile apropo de experientele si peripetiile mele vor mai descretii frunti si poate vor convinge pe unii sa-si ia motociclete cu cilindree mai mica sau le vor da curajul sa-si ia ceva mai mare.era un lucru constructiv si pentru mine pentru ca as fi avut un fel de a-mi urmarii progresul si de a-mi rectifica greselile.in schimb mizeria pe care o intalnesc zi de zi pe forumul asta (desi sunt sigur ca nu e exponentiala pentru marea masa a utilizatorilor) m-a convins in cele din urma sa renunt.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de ipocrit trebuie sa fie un om ca sa descurajeze sistematic incepatorii sau ca sa-si ofere opiniile pertinente fie ca sunt cerute sau nu ?

Multa filozofie dar ai ratat ipoteza. Esti pe un forum public unde fiecare e liber sa-si exprime opiniile. Nu e ipocrizie ci exercitarea dreptului de a iti prezenta gandurile. Nu-ti convine - solutia e simpla: blog personal cu dezactivarea comentariilor.

 

"Descurajeze sistematic incepatorii"?!? Esti deja cliche cu mentalitatea asta. Bineinteles ca toata lumea iti vrea raul pe aici, nu vrea sa te vada realizat ca un Rossi nedescoperit ce esti, suntem invidiosi pe talentul tau nemaivazut, etc, samd.

 

Ai dreptate la un punct insa. Mie cel putin mi-au ajuns pana in gat incepatorii ca tine. Nu numai ca nu mi-ar pasa daca ti-ai rupe o mana, dar chiar cred c-ar servi drept o lectie utila altor incepatori care se uita acum la prostiile debitate de tine si isi fac curaj sa-si cumpere racheta chiar inainte de a avea permisul, nu mai zic inainte de a avea experienta necesara controlarii unei asemenea motociclete.

 

In concluzie, fie ca intelegi tu sau nu, reactia forumului impotriva ta este importanta in educarea viitorilor incepatori ce cauta pe aici o cale de inceput in ale motociclismului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...