Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

ai dreptate cand spui ca experienta vine in timp. si e adevarat si ca repetitia e mama invataturii. raman totusi la abordarea mea intelegand riscurile pe care mi le asum. fortez experientele ca sa invat mai repede. cine se plimba numai prin oras timp de un an va fi la fel de bun pe drum national ca unul care se da de un an numai pe acolo ? dar viceversa ? cine cade de 3 ori blocand fata are sanse mai mari sau mai mici sa cada a 4-a oara din acelasi motov ? cine face intr-un an 25 de mii de kilometrii are sanse mai mari sau mai mici decat unul care face 5 mii de km anual timp de 5 ani ? e greu de raspuns la intrebarile astea ca sunt prea multi factori.

ce stiu e ca in 2010 voi fi in portugalia iar in 2011-2012 in functie de finante voi fi in africa. daca fac stunturi pe magheru si un drum la cheia pe an nu o sa vad nici marocu.mai degraba asternuturile galbene de la floreasca.

p.s. citeam totusi zilele astea ceva care m-a pus serios pe ganduri. era de pe un sait de siguranta moto. zicea cam asa : motocicletele sunt rezonabil de sigure.cu exceptia momentelor in care incerci sa inveti ceva pe ele.

ufa !

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ar trebui sa se faca un subforum pe aici, in care sa se descrie daca esti incepator pe ss sau sb cum sa te comporti, tot mai des vad in trafic incepatori pe 600 sau 1000, asa ca pe langa sfaturile de a cumpara ceva mic pentru inceput, cei cu experienta poate fac un subforum, pentru cei care totusi si-au luat pentru inceput ss sau sb. Am 2 sezoane pe r6 ca incepator, calatorii in bulgaria, grecia, munte, etc... si sunt in viata datorita sfaturilor de pe forum si datorita poate si varstei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai toata lumea-si ia la inceput 600 si sportiva (pentru ca-i frumoasa), majoritatea vin cu scuza aia... : o iau sa ma plimb.

eu sunt realist, am crezut ca ma face mai barbat ca si tigara care am pus-o-n gura prima oara, ulterior dupa 3 ani m-am lasat.

acum ce parea o fitza, s-a transformat intr-o pasiune pentru care am facut multe sacrificii. o recunosc, ca am mers si cu pantofii tociti, nu este exagerare, ca sa-mi fac revizia la moto. sau sa ma dau pe circuit (nu, nu sunt un cineva cu bani, moto e luata cu credit pe 10 ani) si-mi este rusine sa-i cer lu' maica-mea bani de ceva, deci am preferat sa nu-mi cumpar un tricou, dar am sa am benzina la moto sa plec in week-end sa fac Slava Cercheza. la asta ma refeream cand am zis ca toate se cimentuiesc cu timpul. stiu ca multi zic, ai sa mori daca incepi cu moto mare. da, sansele sa mori cu moto de 600 sunt mai mari decat cu moto de 125-250. insa poti sa crapi pe orice moto. a fost un baiat in CT care l-a luat pe unul pe trecere pe la 100+(in oras) si avea rs 125. conteaza mult persoana si cat de mult vrea sa-si incerce limitele sau cat de mult vrea sa invete.

sunt multi care-mi dau add pe mess, copii inca, care imi cer sfatul, cum ceream si eu acum ceva vreme altcuiva. ce moto sa-mi iau, aia e prea mare, aia e prea naravasa, aia e prea nu stiu cum... daca zic un tip de moto, majoritatea intreaba cat prinde, aici, varsta isi zice cuvantul. daca intrebi de un model cum este, niciodata sa nu intrebi cat prinde, daca o vei avea, vei sti si tu cand vei fi gata sa-i incerci limitele.

am putini km, chiar foarte putini pentru un an de motociclism... si chiar daca pare ca dau sfaturi, nu mai sunt ca la inceput, un neavizat sa zic: "dati-va doar pe 125 imbracati in armuri si kevlar", NU! de ce? pentru ca: m-am dat si fara itp la moto si fara asigurare si fara casca si baut si tare si cu pasager in spate, am sfidat si masini. am vazut odata un motociclist surdo mut pe reality tv care a zis asa : to be old and wise, you have to be young and stupid. fiecare invata din greselile sale. eu nu le-am repetat. am vazut ca acolo unde-ti risti integritatea corporala, sanatatea si viata nu merge de multe ori. am facut si accident si mi-am intarit convingerile ca echipamentul iti salveaza pielea in orice situatie atunci cand o patesti la viteza relativ mica. imi place sa ma sui si sa fiu doar eu si soseaua, insa imi place sa merg si incet 100 in cap sa inghete acul, sa fie privelistea frumoasa si sa am un prieten in spate cu care sa impartesesc sentimentul. multi zic: daca ar fi sa mor as vrea sa mor pe moto. e o prostie, o idiotenie, as vrea sa mor acasa, batran, in pat, nu pe un fier la 200+.

am scris mult... :grinbandit: asflat uscat la toata lumea. momentan sunt suferind, motoreta mea e la 220 de km de mine! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai toata lumea-si ia la inceput 600 si sportiva (pentru ca-i frumoasa), majoritatea vin cu scuza aia... : o iau sa ma plimb.

eu sunt realist, am crezut ca ma face mai barbat ca si tigara care am pus-o-n gura prima oara, ulterior dupa 3 ani m-am lasat.

acum ce parea o fitza, s-a transformat intr-o pasiune pentru care am facut multe sacrificii. o recunosc, ca am mers si cu pantofii tociti, nu este exagerare, ca sa-mi fac revizia la moto. sau sa ma dau pe circuit (nu, nu sunt un cineva cu bani, moto e luata cu credit pe 10 ani) si-mi este rusine sa-i cer lu' maica-mea bani de ceva, deci am preferat sa nu-mi cumpar un tricou, dar am sa am benzina la moto sa plec in week-end sa fac Slava Cercheza. la asta ma refeream cand am zis ca toate se cimentuiesc cu timpul. stiu ca multi zic, ai sa mori daca incepi cu moto mare. da, sansele sa mori cu moto de 600 sunt mai mari decat cu moto de 125-250. insa poti sa crapi pe orice moto. a fost un baiat in CT care l-a luat pe unul pe trecere pe la 100+(in oras) si avea rs 125. conteaza mult persoana si cat de mult vrea sa-si incerce limitele sau cat de mult vrea sa invete.

sunt multi care-mi dau add pe mess, copii inca, care imi cer sfatul, cum ceream si eu acum ceva vreme altcuiva. ce moto sa-mi iau, aia e prea mare, aia e prea naravasa, aia e prea nu stiu cum... daca zic un tip de moto, majoritatea intreaba cat prinde, aici, varsta isi zice cuvantul. daca intrebi de un model cum este, niciodata sa nu intrebi cat prinde, daca o vei avea, vei sti si tu cand vei fi gata sa-i incerci limitele.

am putini km, chiar foarte putini pentru un an de motociclism... si chiar daca pare ca dau sfaturi, nu mai sunt ca la inceput, un neavizat sa zic: "dati-va doar pe 125 imbracati in armuri si kevlar", NU! de ce? pentru ca: m-am dat si fara itp la moto si fara asigurare si fara casca si baut si tare si cu pasager in spate, am sfidat si masini. am vazut odata un motociclist surdo mut pe reality tv care a zis asa : to be old and wise, you have to be young and stupid. fiecare invata din greselile sale. eu nu le-am repetat. am vazut ca acolo unde-ti risti integritatea corporala, sanatatea si viata nu merge de multe ori. am facut si accident si mi-am intarit convingerile ca echipamentul iti salveaza pielea in orice situatie atunci cand o patesti la viteza relativ mica. imi place sa ma sui si sa fiu doar eu si soseaua, insa imi place sa merg si incet 100 in cap sa inghete acul, sa fie privelistea frumoasa si sa am un prieten in spate cu care sa impartesesc sentimentul. multi zic: daca ar fi sa mor as vrea sa mor pe moto. e o prostie, o idiotenie, as vrea sa mor acasa, batran, in pat, nu pe un fier la 200+.

am scris mult... :kiss: asflat uscat la toata lumea. momentan sunt suferind, motoreta mea e la 220 de km de mine!

 

 

:grinbandit: :unsure: :wacko: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai toata lumea-si ia la inceput 600 si sportiva (pentru ca-i frumoasa), majoritatea vin cu scuza aia... : o iau sa ma plimb.

eu sunt realist, am crezut ca ma face mai barbat ca si tigara care am pus-o-n gura prima oara, ulterior dupa 3 ani m-am lasat.

acum ce parea o fitza, s-a transformat intr-o pasiune pentru care am facut multe sacrificii. o recunosc, ca am mers si cu pantofii tociti, nu este exagerare, ca sa-mi fac revizia la moto. sau sa ma dau pe circuit (nu, nu sunt un cineva cu bani, moto e luata cu credit pe 10 ani) si-mi este rusine sa-i cer lu' maica-mea bani de ceva, deci am preferat sa nu-mi cumpar un tricou, dar am sa am benzina la moto sa plec in week-end sa fac Slava Cercheza. la asta ma refeream cand am zis ca toate se cimentuiesc cu timpul. stiu ca multi zic, ai sa mori daca incepi cu moto mare. da, sansele sa mori cu moto de 600 sunt mai mari decat cu moto de 125-250. insa poti sa crapi pe orice moto. a fost un baiat in CT care l-a luat pe unul pe trecere pe la 100+(in oras) si avea rs 125. conteaza mult persoana si cat de mult vrea sa-si incerce limitele sau cat de mult vrea sa invete.

sunt multi care-mi dau add pe mess, copii inca, care imi cer sfatul, cum ceream si eu acum ceva vreme altcuiva. ce moto sa-mi iau, aia e prea mare, aia e prea naravasa, aia e prea nu stiu cum... daca zic un tip de moto, majoritatea intreaba cat prinde, aici, varsta isi zice cuvantul. daca intrebi de un model cum este, niciodata sa nu intrebi cat prinde, daca o vei avea, vei sti si tu cand vei fi gata sa-i incerci limitele.

am putini km, chiar foarte putini pentru un an de motociclism... si chiar daca pare ca dau sfaturi, nu mai sunt ca la inceput, un neavizat sa zic: "dati-va doar pe 125 imbracati in armuri si kevlar", NU! de ce? pentru ca: m-am dat si fara itp la moto si fara asigurare si fara casca si baut si tare si cu pasager in spate, am sfidat si masini. am vazut odata un motociclist surdo mut pe reality tv care a zis asa : to be old and wise, you have to be young and stupid. fiecare invata din greselile sale. eu nu le-am repetat. am vazut ca acolo unde-ti risti integritatea corporala, sanatatea si viata nu merge de multe ori. am facut si accident si mi-am intarit convingerile ca echipamentul iti salveaza pielea in orice situatie atunci cand o patesti la viteza relativ mica. imi place sa ma sui si sa fiu doar eu si soseaua, insa imi place sa merg si incet 100 in cap sa inghete acul, sa fie privelistea frumoasa si sa am un prieten in spate cu care sa impartesesc sentimentul. multi zic: daca ar fi sa mor as vrea sa mor pe moto. e o prostie, o idiotenie, as vrea sa mor acasa, batran, in pat, nu pe un fier la 200+.

am scris mult... :grinbandit: asflat uscat la toata lumea. momentan sunt suferind, motoreta mea e la 220 de km de mine! :wacko:

 

 

o gandire matura ... imi place ce ai scris . ai subliniat ce e mai important :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am scris sub influenta momentului, apreciez suportul si va multumesc.

motociclismul, cum il vad eu, este o pasiunea... care cere MULTE sacrificii. conteaza 50% pe ce moto incepi (personal, nu am treaba cu miarele, sunt prea mult pentru mine). 50% este omul, ceea ce se imparte in educatie, spiriti si vointa, daca nu-ti doresti sa inveti sau nu ai putin sange rece, o poti pati oricand, nu neg ca o poti pati si asa... conteaza mult si cat iti doresti sa inveti, inca ma consider un neavizat, desi la Bacau topaiam de fericire cand pusesem genunchiul jos, nu aveam slidere, nici costum, doar o pereche de genunchiere care s-au dus naibii, 180 de lei sa pui genunchiul jos.

succes pe SS, eu am un ST docil, e destul pentru mine, dupa un an si m-am cu 180 de cai pe circuit, e mult prea mult pentru un incepator. insa daca tot ai ajuns la acest pas, succes, vei avea nevoie, sper ca nimeni sa nu pateasca ceva, indiferent de ce varsta si ce moto are.

nu sunt matur, inca le comit, sper ca toata lumea sa le comita si sa iasa curat din asta!

asfalt uscat - a trecut ceva de cand nu am mai urat asta! bafta deadcow! :)

Editat de Moto Junkie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit toate cele 89 de pagini in 2 zile(am mai sarit pestele unele posturi in care se bateau campii ) si am gasit un singur post despre ninja 250R...sunt chiar dezamagit! Am citit toate paginile astea si cu speranta ca voi gasi noi informati despre acest model( fiind recoamandat incepatorilor ) nu doar ca voi invata noi lucuri noi care sa ma ajute pe viitor si intradevar am invatat destul de multe lucruri zic eu.

 

Imi puteti spune niste detali , avantaje ale acestui model fata de altele .Nu m-as supara daca a-ti discuta si despre alte motoare recomandate incepatorilor(care sa aiba " fizicul " uneia SS sau cat de cat asemanatoare)...de pana in 600 cc si sa fie mai din timpurile noastre.

 

Eu consider ca multi isi iau SS pentru ca le place cum arata , dar multi ar renunta la acestea ptr una cu mai putini CP dar sa arate lafel de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o motocicleta relativ noua.

am avut, insa ocazia sa-mi odihnesc ochii asupra unui model de genul, acum cateva zile, intr-o parcare. mi se pare o motocicleta destul de ok pentru inceput, pozitie buna. nu ma pot exprima mai departe, nu m-am dat. toata lumea recomanda gs 500 e ca primul motor, sau ceva cu mai putini cai. personal recomand motocicleta care nu te sperie la inceput, si-ti ofera un confort limitat in a o manevra si, bineinteles, cel mai important: 'pozitia'.

poti cauta pe forum, trebuie sa gasesti niscaiva posesori. personal, mie-mi place YZF-125R, m-as da cu una oricand, de-a naibii sa pot scoate untul din ea. :)

p.s. : imi cer scuze pentru maltratarile limbii romane din postul anterior, ma grabeam sa incheg o idee. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi la fel motojunkie.a trecut mult de cand nu am mai citit niste posturi atat de sincere si bine intentionate.

 

cristi : nu te lasa pacalit de ninja 250r.este periculoasa si foarte scumpa (cel putin pentru mine). in state dai 3500-4000 de dolari pe modelul din 2009. la noi dai 5000 de euro sau mai mult. ar fi fost prima mea alegere la motociclete si sincer o cumparam daca nu costa cat o masina.

permite-mi sa elaborez : baga suta in 5 secunde.este mai rapida decat subaru imprezaWRX. te duce in 160 la ora fara probleme desi are o plaja larga pe turometru si nu o sa-ti traga cum trage una de 600. (eu am mers cu 170 sau mai mult de 2 ori pana acum anu asta , deci la fel de bine puteam sa am o moto de 250 din punct de vedere al vitezei).

are redline-ul la 14000 de ture si dupa 10000 de ture o sa o simti ca pe o vitezana.ceea ce si este.

ca sa trag linie :

1.ninja 250r este o sportiva de calibru mai mic si nu e o jucarie pe care sa poti sa faci nebunii.

2.e super pentru incepatori (asa zic toate saiturile si este votata ca cea mai buna motocicleta de incepatori peste tot in lume)

3.cu cat esti mai mic de statura cu atat va fi mai comoda (asta cred ca e valabil pentru toate supersporturile)

4.e usoara (o sa ai probleme mari cu vantu pe autostrada sau dn-u)

 

minusuri :

nu o sa traga la viteze mici ca una cu cilindree mai mare.

carenele sunt scumpe.orice strici la ea e scump pentru ca e noua. sa vezi ce ma chinui eu cu una din 2003. te mananca daca o dai pe jos.

foarte scumpa fata de verisoarele mai mari la mana a doua.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deadcow orice motocicleta e periculoasa:( dar eu crd ca in comparatie q adevaratele sprotive este mult mai cuminte. Eu imi doresc SS dar vreau sa iau treptat, sa incep intai cu una mai mica apoi sa trec la ceva mai mare , nu vreau sa ii fac pe ai mei sa planga si sa regrete ca au fost de acord sa imi cumpar motor. Asa ca prefer sa dau mai mult pe una dar sa stiu ca riscurile sunt mai mici .

 

Sincer alta varianta nu cunosc , ce as putea sa imi iau cu caluti mai putini dar sa arate ca o sportiva... gs500 nu imi place :)... astept si alte pareri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfect de acord dar nu am inteles o questie,cand ai zis de varsta de 22 de ani (de exmplu) te-ai referit la incepator de 22 de ani sau la motociclist de 22 ani ?

sa referit ca incepator de 22 si ii dau perfecta dreptate.. am 19 ani sunt incepator si am un gsx r 600 si vreau sa spun ca ma consider si stiu ca sunt cu capu pe umeri si nu

ma laud , iar la faza cu franatu am facuto fara sa vreau si cand mam uitat in spate numi venea sa cred cat am mers pe frana...si leam pus bine pe amandoua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deadcow orice motocicleta e periculoasa:( dar eu crd ca in comparatie q adevaratele sprotive este mult mai cuminte. Eu imi doresc SS dar vreau sa iau treptat, sa incep intai cu una mai mica apoi sa trec la ceva mai mare , nu vreau sa ii fac pe ai mei sa planga si sa regrete ca au fost de acord sa imi cumpar motor. Asa ca prefer sa dau mai mult pe una dar sa stiu ca riscurile sunt mai mici .

 

Sincer alta varianta nu cunosc , ce as putea sa imi iau cu caluti mai putini dar sa arate ca o sportiva... gs500 nu imi place :)... astept si alte pareri...

 

 

Uite'te la Honda Cb1. Arata ca o ss dezbracata, 4 cilindri in linie, de 400cc, are balaur in toba, doar ca ultima fabricata e de o seama cu mine ( de prin '91 nu se mai fabria). Cu toate astea insa imi place maxim, iese un street figher din ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Daca aveti 18, 19, 20, 21, 22 de ani sau chiar cu putin mai mult uitati de SS. Nu aveti maturitatea necesara luarii deciziei cand puteti sa ii dati gaz in relativa siguranta si cand nu. Nu am avut-o nici eu, nu au avut-o nici altii, nu o are si nu o sa o aiba nimeni la varsta aia. Atunci teribilismul si bravadele sunt in floare si entuziasmul depaseste cu mult experienta.

Apoi daca n-ati condus cativa ani si cateva zeci de mii bune de km o masina iar nu mi se pare ok sa-ti iei SS. Inveti si traficul si sa stapanesti bestiuta in acelasi timp... prea mult pentru un incepator. Astea sunt mai mult pareri personale, dar eu mi-as paria o mana si un picior pe gradul lor de adevar.

 

Concluzia mea (personala si subiectiva): Este mai riscant sa incepi pe un SS decat pe o motocicleta mai potolita? Da, clar si mare da. Dar cum unii isi asuma riscul oricum foarte mare de a merge pe orice motocicleta altii isi asuma un risc si mai mare de a merge pe SS. Orice motociclist ar trebui sa inteleaga cum e cu acceptatul riscurilor din pasiune. Desigur exista si fraierii care se pacalesc singuri ca nu exista acel risc, si aia nu trebuie intelesi ci adusi cu picioarele pe pamant.

Merge sa-ti iei ca incepator un SS? Da si nu, in functie de incepator. Oricum ar fi faceti alegerea corecta in prisma argumentelor corecte, nu dupa niste mituri si rationamente stupide.

 

Ar mai fi o gramada de discutat pe tema asta, dar astea mi-au venit in cap acum si asta este ce pot spune din experienta mea ca incepator pe SS. Poate am gresit pe alocuri, poate o sa vad altfel lucrurile peste cateva zeci de mii de km. N-am pretentia ca cele spuse sunt adevaruri absolute.

 

Sunt si eu incepator pe SS. Foarte adevarat cu varsta (imi aduc aminte cand aveam 18 ani cu o dacie din `89 si plecam cu scartait la fiecare semafor... acum imi zic "vai de capul meu"). L-am adus acasa, 612 km, Oradea-Bucuresti, 2 zile, si da...turat pana in 6.000, consum fix 5l/100km (mai mult nu eram pregatit, vroiam sa ajung acasa). Si Da! sunt acasa, am condus prudent, sunt fericit, visul meu de mic copil este real, antebratele nu le mai simt...umerii, ce conteaza :disappointed:.

Si da... am asteptat 6 ani pana sa fiu decis sa dau de carnet...si dupa aproape 90.000 de km cu B-ul.

De ce SS? Cum mai zicea cineva...fite. Adevaratul motiv, am cautat o motocicleta pe inaltimea mea 1.88m, si sa se simta bine la o viteza de 100-110km/h.

Am riscat prudent, si am avut asfalt uscat :cheers: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca incepator este bine sa nu incepi pe un SS si asta din cauza manevrabilitatii.SS este o motocicleta de pista adaptata la strada precum enduro la motocros.Incepatorul are nevoie de un motor care sa vireze ceva mai mult cum face un ST .Hayabusa este un ST ca si CBR600F si mai sunt o gramada XX1100 ,VFR800 si asa mai departe .Cu SS problema apare cind vrei sa faci o curba si o ratezi din cauze diferite,iar unghiul de la furca nu-ti mai da voie sa o redresezi cum face un ST.Ca sa intelegeti la ce ma refer vizionati filmul de mai jos ca sa intelegeti ce inseamna sa poti sa virezi mai mult.

Asta inseamna sa poti sa virezi in scurt si nu poti sa faci acelasi lucru cu un SS si daca poti o faci la limita nu relaxat cum faci cu ST.Puterea nu este o problema ca ea se poate controla in multe moduri si cel mai sigur este sa schimbi la turatii mici si sa intaresti acceleratia ca sa nu mai fie atit de usor de tras de ea .De anul viitor elevii o sa faca scoala pe motoare ca cele din filmulet si tot pe ele o sa dea examen pentru categoria A .Asfalt uscat si iarna blinda.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am permis de cat b de la 18 ani

-a-ul nu l-am luat inca am mers si fara

-permisul de catB ma ajutat foarte mult (23 ani am cum motorulde 5 luni) in sensul k reusesti sa te orientezi altfel in trafic mai ales daca ai condus o masina si treci dupa aia la motor

-am vrut sa-mi iau unul de 600 pina la urma am renutat la idee si am optat pt un gs500f si a fost alegerea potrivitanici prea slab (125,250 ) dar nici pra puternic (600 750)

-nu-ti lua supersport daca esti incepator k nu poti sub nici o forma sa te abtii sa nui dai gaz, iar problemele apar in orasatunci cind ii dai siti apare ceva in fata de frnat nu mai frinezi k nu stii si mai cazi (dak esti destul de ghinionist si destul de rau)

-am iesit de la eroilor de la fac de medicina veterinara si am luato spre unirii am vazut de la distanta k sa facut verde si iam dat gaz , pe partea cealalta venea salvarea nu mam gindit k va trece pe pod dar a trecut am frinat brusc am blocat roata si mam dus pe o parte vreo ceva metri ( am scapat cu citeva zgirieturi si eu si motorul mam ridicat si am plecat ) la un SS ori treceam de intersectie ori intram in salvare.

dak vrei neaparat moto si esti la inceput iati maxim de 500 cmc (honda cb 500, suzuki gs500f,gs500e, sau kawasaki gpz 500)

Mesaj completat

am permis de cat b de la 18 ani

-a-ul nu l-am luat inca am mers si fara

-permisul de catB ma ajutat foarte mult (23 ani am cum motorulde 5 luni) in sensul k reusesti sa te orientezi altfel in trafic mai ales daca ai condus o masina si treci dupa aia la motor

-am vrut sa-mi iau unul de 600 pina la urma am renutat la idee si am optat pt un gs500f si a fost alegerea potrivitanici prea slab (125,250 ) dar nici pra puternic (600 750)

-nu-ti lua supersport daca esti incepator k nu poti sub nici o forma sa te abtii sa nui dai gaz, iar problemele apar in orasatunci cind ii dai siti apare ceva in fata de frnat nu mai frinezi k nu stii si mai cazi (dak esti destul de ghinionist si destul de rau)

-am iesit de la eroilor de la fac de medicina veterinara si am luato spre unirii am vazut de la distanta k sa facut verde si iam dat gaz , pe partea cealalta venea salvarea nu mam gindit k va trece pe pod dar a trecut am frinat brusc am blocat roata si mam dus pe o parte vreo ceva metri ( am scapat cu citeva zgirieturi si eu si motorul mam ridicat si am plecat ) la un SS ori treceam de intersectie ori intram in salvare.

dak vrei neaparat moto si esti la inceput iati maxim de 500 cmc (honda cb 500, suzuki gs500f,gs500e, sau kawasaki gpz 500)

 

am mers cu un cbr de 600 si e deferenta k de la cer la pamint

Editat de gaby-s
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am permis de cat b de la 18 ani

-a-ul nu l-am luat inca am mers si fara

-permisul de catB ma ajutat foarte mult (23 ani am cum motorulde 5 luni) in sensul k reusesti sa te orientezi altfel in trafic mai ales daca ai condus o masina si treci dupa aia la motor

-am vrut sa-mi iau unul de 600 pina la urma am renutat la idee si am optat pt un gs500f si a fost alegerea potrivitanici prea slab (125,250 ) dar nici pra puternic (600 750)

-nu-ti lua supersport daca esti incepator k nu poti sub nici o forma sa te abtii sa nui dai gaz, iar problemele apar in orasatunci cind ii dai siti apare ceva in fata de frnat nu mai frinezi k nu stii si mai cazi (dak esti destul de ghinionist si destul de rau)

-am iesit de la eroilor de la fac de medicina veterinara si am luato spre unirii am vazut de la distanta k sa facut verde si iam dat gaz , pe partea cealalta venea salvarea nu mam gindit k va trece pe pod dar a trecut am frinat brusc am blocat roata si mam dus pe o parte vreo ceva metri ( am scapat cu citeva zgirieturi si eu si motorul mam ridicat si am plecat ) la un SS ori treceam de intersectie ori intram in salvare.

dak vrei neaparat moto si esti la inceput iati maxim de 500 cmc (honda cb 500, suzuki gs500f,gs500e, sau kawasaki gpz 500)

Mesaj completat

 

 

am mers cu un cbr de 600 si e deferenta k de la cer la pamint

 

Daca aveai permis erai mai putin stresat, mai ales la auzul sirenelor, si ai fi negociat ok situatia. Daca erai pe un SS erai inca unu fara permis si cu motor sport care o mierlea ;) Noroc cu motorul actual,asta te scoate singur din belele, da spaga singur la militie,se ridica singur cand il dai pe jos si mai presus de orice pune singur frana cand tu esti prea ocupat :bow:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre intai pune mana si ia permisu. apoi invata sa scrii corect in limba materna. oricare ar fi aia. dupa ce treci de punctul unu si doi te urca pe un ss si da sfaturi dupa aia. toti cu cb-uri cu hornetele si monsterase sunt specialisti in ce face si ce nu face un ss. iti zic eu ce face. supersportul este culmea tehnica a o suta de ani de progrese in inginerie.asta este. franeaza , accelereaza , se foloseste de fortele centrifugale si centripedale ca nici o alta masinarie facuta de om. daca nu o respecti de omoara. daca o consideri doua fiare pe un cadru iti rupe picioarele. daca iubesti ce stie sa faca ai inaintea ta o viata de om in care sa inveti sa te bucuri de ea. pentru mine , motocicleta mea , este cel mai exilirant lucru din cate au existat. sunt indragostit de ea cum am fost indragostit de femei si fara ea nu mi-as mai imagina viata.

asa ca vorbeste dracu cu respect de ea si nu o mai ataca aiurea.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak vrei neaparat moto si esti la inceput iati maxim de 500 cmc (honda cb 500, suzuki gs500f,gs500e, sau kawasaki gpz 500)

 

Fazele cu capacitatea sun irelevante tinind cont ca un motor de 250 poate sa aibe 50cp la fel ca una de 600....... VTR1000 are aceeasi putere ca si CBR6000 104cp.Cu alte cuvinte iti rupi capul cu una de 250 la fel de bine ca si cu una de 600.Pentru un incepator este foarte importanta ciclistica si sa vireze cit mai mult ceea ce inseamna ca SS iese din joc.Un ST fuge la fel de bine ca si un SS si vireaza foarte lejer tinind cont ca nu ai cunostintele necesare sa exploatezi un ST de SS nu mai vb.Indicat este sa sti sa pilotezi ca daca nu iti rupi capul si cu una de 125 sau de 50 ca si alea ajung la 80-100.La accident nu motorul te omoara ci impactul si de cele mai multe ori nu ai mai mult decit poate sa alerge una de 50.La impact cu 70km/h poti sa ajungi usor la rubrica cu RIP Daca tot nu ai inteles nimic ,vezi ca am niste rubrici cu accidente si multe alte lucruri legate de pilotaj ,si vezi daca cunostintele tale sunt macar 5% asemanatoare cu ce vezi acolo.Spor la treaba si ai grija ca si cititul dauneaza grav sanatatii daca este ignorat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre intai pune mana si ia permisu. apoi invata sa scrii corect in limba materna. oricare ar fi aia. dupa ce treci de punctul unu si doi te urca pe un ss si da sfaturi dupa aia. toti cu cb-uri cu hornetele si monsterase sunt specialisti in ce face si ce nu face un ss. iti zic eu ce face. supersportul este culmea tehnica a o suta de ani de progrese in inginerie.asta este. franeaza , accelereaza , se foloseste de fortele centrifugale si centripedale ca nici o alta masinarie facuta de om. daca nu o respecti de omoara. daca o consideri doua fiare pe un cadru iti rupe picioarele. daca iubesti ce stie sa faca ai inaintea ta o viata de om in care sa inveti sa te bucuri de ea. pentru mine , motocicleta mea , este cel mai exilirant lucru din cate au existat. sunt indragostit de ea cum am fost indragostit de femei si fara ea nu mi-as mai imagina viata.

asa ca vorbeste dracu cu respect de ea si nu o mai ataca aiurea.

 

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt incepator pe SS si vreau sa spun doar atat, chiar daca nu ar fi ss si ar fi moped, calareste tu motorul .. nu te lasa calarit de adrenalina, pana acum am doar 400 km in sa si asta datorita vremii nefavorabile pt ca decurand o am pe suzi, cei drept prima oara cand m-am urcat pe ea .. am privit-o cu teama, cu frica, aveam sufletul cat o nuca, dar ne-am acomodat unul cu celalalt si ne respectam, O IUBESC...

RIDE SAFE!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Si eu sunt incepator pe SS si vreau sa spun doar atat, chiar daca nu ar fi ss si ar fi moped, calareste tu motorul .. nu te lasa calarit de adrenalina, pana acum am doar 400 km in sa si asta datorita vremii nefavorabile pt ca decurand o am pe suzi, cei drept prima oara cand m-am urcat pe ea .. am privit-o cu teama, cu frica, aveam sufletul cat o nuca, dar ne-am acomodat unul cu celalalt si ne respectam, O IUBESC...

RIDE SAFE!!!

3 sfaturi utile

Incearca sa te acomodezi incetul cu incetul la ea ,(sa o cunosti ),(sa o simti ) :crack:

Nu te crede profesor prea devreme :) gandeste ce faci pe ea :P

Incearca orice dar in limita riscului cel mai mic :lol:

Am r1 si le-am incalcat pe toate :| iaca incepator am strans 11000 km sezonul asta cu mici tavaleli si cam atat :lol: im ready now for the big event season.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre intai pune mana si ia permisu. apoi invata sa scrii corect in limba materna. oricare ar fi aia. dupa ce treci de punctul unu si doi te urca pe un ss si da sfaturi dupa aia. toti cu cb-uri cu hornetele si monsterase sunt specialisti in ce face si ce nu face un ss. iti zic eu ce face. supersportul este culmea tehnica a o suta de ani de progrese in inginerie.asta este. franeaza , accelereaza , se foloseste de fortele centrifugale si centripedale ca nici o alta masinarie facuta de om. daca nu o respecti de omoara. daca o consideri doua fiare pe un cadru iti rupe picioarele. daca iubesti ce stie sa faca ai inaintea ta o viata de om in care sa inveti sa te bucuri de ea. pentru mine , motocicleta mea , este cel mai exilirant lucru din cate au existat. sunt indragostit de ea cum am fost indragostit de femei si fara ea nu mi-as mai imagina viata.

asa ca vorbeste dracu cu respect de ea si nu o mai ataca aiurea.

 

maestre,nu vreau sa para ca arunc cu vorbe sau alte cele.....am inceput cu un gs500,acum posesor de hornet(30mii km intr-un sezon jumate).m-am dat(nu putin) pe SS-uri si stiu prea bine ce poate un SS9de la zzr400 pana la 1000rr 2009 si lista poate continua)....nu stiu sub ce pretext faci aluzie si esti ironic la cei cu "cb-uri,hornete si monsterase"........nu ma dau rossi,nu detin adevarul absolut dar iti garantez ca hornetul,asa bicicleta cum e el,te invata multe si daca stii merge(cu adevarat) pe elk poti sa dai linistit sfaturi.daca vrei sa vezi ce se poate face cu un hornet,iti dau cateva poze sa vezi ca in afara de faptul; ca de pe la 150 in sus nu prea mai ii place,pana acolo e un motor destul de rapid,cu nu prea multe diferente fata de un SS de 600.iar daca cunosti cat de cat motoarele,nu imi vei sari in cap ca spidanu e spidan si face un hornet si alte texte de genu`.sunt doar parerile mele personale si subiective,nu sunt o incercare de a minimiza cunostintele tale sau ale oricarui alt posesor de SS.

 

sanatate maxima si HAI PRIMAVARA :crack:

 

PS:sunt absolut de acord cu tot ce ai zis,referitor la ce este si la ce face un SS.deci nu imi lua parerea ca o negatie la cele spuse de tine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbe ... vorbe ... si iar vorbe ... puneti mana de conduceti/pilotati un SS si apoi vorbiti ... in rest vorbe ... vorbe ... si iar vorbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...