-UFO- Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti. Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc.. Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt). BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaggT Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti.Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc.. Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt). BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 fratior,.... daca tot ai tendinte de plecat la walhalla iti recomand zx9 sau zx10. te duce acolo mai repede decat er uan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc... Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate... uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ZX12R FTW! E si mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ZX14 sa ai mai mult spor[t]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salutare, Ce parere aveti de Yamaha R1 an 99 - 2002 - Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm. Intrebarea e cat se poate de simpla, pareri + argumente, nu am facut topicul asta sa va iau la misto sau ceva de genu, deci cat se poate de serios, Mutlumesc ! E superb! Go for it! E mai mult decat prietenoasa. si la cate autostrazi avem noi, ai de unde alege sa-i dai 280km/h. Lasa echipamentul ca nu-ti trebuie. Pune-i tobe de carbon si luminite la motor. Ca prim traseu iti recomand Cheia! doar asa pana iti faci mana, apoi te poti baga pe Valea oltului sau Dealu Negru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ? probabil ca stiai dar , probabil ca si cerebelul tau nu percepe ce inseamna sa ai +150 cp pe carburatie sub tine ca incepator... in fine i-ati frate ce vrei tu...pana la urma is banii tai, e pielea ta , cine stie poate chiar te duce capu si o stapanesti...in caz ca nu...sper sa fi cat mai departe de mine ...asfalt uscat iti doresc !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 7 more to go! Uite-te si la O_stefan, nu-ti place ce semnatura are? Cu R1 e si mai bine :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Bai, R1 e praf. Ti-am zis, ZX12R minim. Busa sau Zx14 e prea grele. Editat Septembrie 12, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Confirm ca R1 este jalnica. Eu zic sa te orientezi pe ceva mai potrivit incepatorilor. Cum ar fi Y2K. Sigur ai auzit despre ea pe la TV (ca vad ca si de R1 "auzisei" sau "stiai") si are performante mult mai bune decat R1. Este carenata, si are aspect sportiv. Ca sa te conving, iti atasez specificatiile ei tehnice: Manufacturer Marine Turbine Technologies Also called Y2K Superbike Production 2000- Class Sport bike Engine Rolls-Royce 250-C20 turboshaft Power 320 hp (239 kW) @ 52,000 rpm Torque 425 lb·ft (576 N·m) @ 2,000 rpm Transmission 2-speed automatic Suspension mono shock adjustable, oleopneumatic, Ăhlins Brakes 320 mm discs, 4-piston Brembo calipers Rake, Trail 27 degrees Wheelbase 68 in (1,727 mm) Weight 500 lb (230 kg) (dry) Fuel capacity 34 l (7.5 imp gal; 9.0 US gal) (diesel, kerosene, or Jet A) Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe). Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe). Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT. Ai uitat de sunetul când eÂşti în redline, Âşi ăla e alt avantaj. Âşi eu tot pe zzr1400 aÂş merge. Ăla verde arată OK. Editat Septembrie 12, 2012 de danysan2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ciocoiule n1 pt poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 a? :-s Acest topic cu r1 l-am avut si eu..si unii dintre baieti au ramas cu sechele de la topicul meu care avea aproximativ 17 pagini dar a fost sters. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Acest topic cu r1 l-am avut si eu..si unii dintre baieti au ramas cu sechele de la topicul meu care avea aproximativ 17 pagini dar a fost sters. Slava domnului ca esti intreg. La mai multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Slava domnului ca esti intreg. La mai multi km! Mersii...am scazut la gsx-r 750..mult mai fiabil mult mai comod ) mai stabil..e altceva dupa ce fac cateva zeci de mii de km..o sa trec la GSX-F 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Razvan dupa evolutia ta pun pariu ca in 5 ani o sa treci la categoria 49cc. Acum sa fiu on-topic:daca iti iei r1 ce o sa faci? Daca tu il iei cu gandul ca vrei sa fii ca ala care a trecut pe langa tine cu 200km/h,nu te vad bine,r1 nu iarta nici o greseala,abia asteapta sa faci un pas gresit ca si da cu tine de pamant.Daca ai mers odata pe un cbr f2 de 600 si nu ti s-a intamplat nimic acum nu inseamna ca poti sa mergi pe orice ca nu patesti nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Razvan dupa evolutia ta pun pariu ca in 5 ani o sa treci la categoria 49cc. Acum sa fiu on-topic:daca iti iei r1 ce o sa faci? Daca tu il iei cu gandul ca vrei sa fii ca ala care a trecut pe langa tine cu 200km/h,nu te vad bine,r1 nu iarta nici o greseala,abia asteapta sa faci un pas gresit ca si da cu tine de pamant.Daca ai mers odata pe un cbr f2 de 600 si nu ti s-a intamplat nimic acum nu inseamna ca poti sa mergi pe orice ca nu patesti nimic. Mai baieti, nu am spus asta, e evident ca o sa fie foarte greu, insa mai bine imi spuneati ceva trick-uri pentru el si asa mai departe, inca nu l-am cumparat dar o sa apara lunile astea iar tipu care a trecut pe langa mine cu 200km cred, ca avea nevoie de o busa sau ceva de alta clasa ca isi cam batea joc de r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Si e idolu' tau ca isi batea joc de fieru' ala? In cazul asta eu zic sa iei Y2K ca sa iti bati joc de el cand isi bate el joc de r1. Ravan1, zi merci ca au ramas baietii de pe forum cu sechele si nu ai ramas tu cu ele :-) Sunt convins ca acum dupa ce ai mai scazut din cilindree ai inceput sa vezi ca nu inseamna ca 1000 e mai comod, bun sau fun decat altele mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Mai baieti, nu am spus asta, e evident ca o sa fie foarte greu, insa mai bine imi spuneati ceva trick-uri pentru el si asa mai departe, inca nu l-am cumparat dar o sa apara lunile astea iar tipu care a trecut pe langa mine cu 200km cred, ca avea nevoie de o busa sau ceva de alta clasa ca isi cam batea joc de r1 Am impresia ca topicul asta e la bascalie... Ce trickuri vrei sa aplici la R1? Motorul ala trebuie sa fii foarte atent cu el cum il mangai ca da cu tine si daca ai experienta cat de cat, dar incepator...Nu prea iarta gresala,are o explozie foarte buna, cere ture multe, si ca sa mergi cu el doar 1-2 in oras nu cred ca e ce iti trebuie. Daca esti fixat pe el , ia-l.Nu mai sta pe ganduri si ia-l.Dar...maaaare grija.Nu asculta de dracusorul care iti spune sa ii dai si mai tare,si mai tare, sa incepi sa faci "trickuri" cu el si sa arati la atii cum treci tu cu 200 pe langa ei, asa cum zici ca a trecut ala pe langa tine.Apropos,stii ce inseamna 200kmh?Cu franarile aferente?Ai sa vezi cum trebuie sa ai grija cu gazul la R1 pe curbe ca trebuie sa il tii foarte bine si ca trebuie sa ai rabdare cu gazul pe iesirea virajului, altfel faci un highside de mai mare dragul...Dar, ia-l ,daca ti-e drag de el,ia-l... Chestia ca"iti bati joc de R1" pe strada,nu o cred, da-mi voie sa iti spun.Prea putine R1 am vazut duse pana la capat, si cred ca asta o poti face DOAR pe circuit.Si aia costa bani,suficienti. Ce cred eu e ca ai neaparata nevoie de un test drive cu R1-le dorit,chiar si ca pasager.Pacat ca nu esti la mine in zona ca iti ofeream o tura gratuita, atat ca nu garantez ca la sfarsit iti va mai placea modelul.Mai ales ca vrei modelul 00-01,care e carburatie si are o explozie extraordinara.Urca-te pe vreunul , vezi cum iti vine, asculta-l , mangaie-i gazul, si ai sa vezi ca o sa ai nevoie de o lesa deosebit de buna ca sa il tii in frau!Plus, ai nevoie sa te tii si pe tine in frau.Dar...ia-l, daca il visezi asa de tare, ia-l ! Chiar daca am impresia vaga ca e bascalie,asa cum iti spuneam, ai citit tot ce s-a postat.Cere parerea instructorilor avizati, cei care fac cursuri moto de pilotaj, nu cei care umbla sa iti ia banii pe scoala.Cere parerea baietilor pe care ii admiri ca se dau pe miare.Ai sa vezi cati iti recomanda de la bun inceput ORICAT DE BUN AI FI,un miar.Nu stiu cine ar face o asa recomandare fara sa aiba inima stransa.Mergi pasager pe un R1,condus cat-de-cat,cu accelerari si franari,cu explozii in turatii si restul.Ai sa vezi ca nu e chiar o pisicuta blanda.Dar daca tie iti place asa de mult, ia-l, nu asculta de ce nu ne place noua, sau ce noi nu conducem, ia-l. Si daca reusesti sa il iei : -tine-ne la curent cu impresiile care le ai despre el,cum reusesti sa il tii si cum iti place mersul -lasa pe topicul de incepatori sau undeva grupa de sange, sa fim pregatiti,nu de alta ... -vorbeste cu ceva mecanici sa fie pregatiti sa iti schimbe una-alta pe viitor la motor, sau un chit, sau un capac... -nu iesi cu prietenii in gasca si sa fii ambitios sa le arati ca ai miar si ca poti mai mult decat R1-le,iti spun sigur ca nu vei ajunge "sa iti bati joc de el" -incearca sa nu iei pasager.Mai ales la inceput.Mai ales pe R1.Mai ales daca tii la el/ea. -citeste tot ce se poate din categoria Twist of the Wirst, Cornering Bible,etc.O sa ai nevoie de chestiile spuse acolo.Dar nu doar citite, ci aplicate. -incearca sa intelegi ca in joaca asta care se cheama motociclism, intotdeauna ASFALT vs Motociclist = 1-0.Intotdeauna. Astept cu nerabdare.Tine-ne la curent.Alege ce vrei tu din cele spuse de mine (si mai multi de pe aici), restul tine doar de tine.Poate crezi ca glumesc, insa DUPA ce il iei, asigura-te ca ai cel mai bun echipament.O sa ai nevoie,la un moment dat. Bafta! Editat Septembrie 12, 2012 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Pana si V.Rossi inainte sa ajunga la clasa 1ooo(m1 piloteaza varianta de circuit a lu r1 sa ma corecteze cineva daca gresesc) a mers cu cagiva mito 125,rs 125 apoi a concurat la clasa 250 si tot asa pana a ajuns la 1000cc,deci ia exemplu ca nu degeaba a ajuns el asa sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Dar Rossi nu isi bate joc de fier )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xplayer_88 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Tare asta!! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Pretenash? Apuci sa-i dai a 3-a in oras? Serios acum ..si in cate ture? Eu pe R6 in viteza 1 merg ilegal. Intervalul 2-6 le am degeaba! :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.