Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti.

Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc..

Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt).

 

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti.

Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc..

Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt).

 

BAFTA!

 

 

:ok: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc...

 

Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate...

 

uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... :bigstar:

 

 

 

Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce parere aveti de Yamaha R1 an 99 - 2002 - Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm.

 

Intrebarea e cat se poate de simpla, pareri + argumente, nu am facut topicul asta sa va iau la misto sau ceva de genu, deci cat se poate de serios,

 

 

Mutlumesc !

 

E superb! Go for it! E mai mult decat prietenoasa. si la cate autostrazi avem noi, ai de unde alege sa-i dai 280km/h. Lasa echipamentul ca nu-ti trebuie. Pune-i tobe de carbon si luminite la motor.

Ca prim traseu iti recomand Cheia! doar asa pana iti faci mana, apoi te poti baga pe Valea oltului sau Dealu Negru! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ?

probabil ca stiai dar , probabil ca si cerebelul tau nu percepe ce inseamna sa ai +150 cp pe carburatie sub tine ca incepator... in fine i-ati frate ce vrei tu...pana la urma is banii tai, e pielea ta , cine stie poate chiar te duce capu si o stapanesti...in caz ca nu...sper sa fi cat mai departe de mine ...asfalt uscat iti doresc !!!!!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ca R1 este jalnica. Eu zic sa te orientezi pe ceva mai potrivit incepatorilor. Cum ar fi Y2K.

 

Sigur ai auzit despre ea pe la TV (ca vad ca si de R1 "auzisei" sau "stiai") si are performante mult mai bune decat R1. Este carenata, si are aspect sportiv. Ca sa te conving, iti atasez specificatiile ei tehnice:

 

Manufacturer Marine Turbine Technologies

Also called Y2K Superbike

Production 2000-

Class Sport bike

Engine Rolls-Royce 250-C20 turboshaft

Power 320 hp (239 kW) @ 52,000 rpm

Torque 425 lb·ft (576 N·m) @ 2,000 rpm

Transmission 2-speed automatic

Suspension mono shock adjustable, oleopneumatic, Ăhlins

Brakes 320 mm discs, 4-piston Brembo calipers

Rake, Trail 27 degrees

Wheelbase 68 in (1,727 mm)

Weight 500 lb (230 kg) (dry)

Fuel capacity 34 l (7.5 imp gal; 9.0 US gal) (diesel, kerosene, or Jet A)

 

Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe).

 

Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe).

 

Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT.

Ai uitat de sunetul când eÂşti în redline, Âşi ăla e alt avantaj. :cheers:

Âşi eu tot pe zzr1400 aÂş merge. :unsure: Ăla verde arată OK.

Editat de danysan2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest topic cu r1 l-am avut si eu..si unii dintre baieti au ramas cu sechele de la topicul meu care avea aproximativ 17 pagini dar a fost sters. roflol.gif

 

Slava domnului ca esti intreg. La mai multi km! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slava domnului ca esti intreg. La mai multi km! :cheers:

 

 

 

Mersii...am scazut la gsx-r 750..mult mai fiabil mult mai comod :)) mai stabil..e altceva :D dupa ce fac cateva zeci de mii de km..o sa trec la GSX-F 600 friday.giffriday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan dupa evolutia ta pun pariu ca in 5 ani o sa treci la categoria 49cc. Acum sa fiu on-topic:daca iti iei r1 ce o sa faci? Daca tu il iei cu gandul ca vrei sa fii ca ala care a trecut pe langa tine cu 200km/h,nu te vad bine,r1 nu iarta nici o greseala,abia asteapta sa faci un pas gresit ca si da cu tine de pamant.Daca ai mers odata pe un cbr f2 de 600 si nu ti s-a intamplat nimic acum nu inseamna ca poti sa mergi pe orice ca nu patesti nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan dupa evolutia ta pun pariu ca in 5 ani o sa treci la categoria 49cc. Acum sa fiu on-topic:daca iti iei r1 ce o sa faci? Daca tu il iei cu gandul ca vrei sa fii ca ala care a trecut pe langa tine cu 200km/h,nu te vad bine,r1 nu iarta nici o greseala,abia asteapta sa faci un pas gresit ca si da cu tine de pamant.Daca ai mers odata pe un cbr f2 de 600 si nu ti s-a intamplat nimic acum nu inseamna ca poti sa mergi pe orice ca nu patesti nimic.

 

Mai baieti, nu am spus asta, e evident ca o sa fie foarte greu, insa mai bine imi spuneati ceva trick-uri pentru el si asa mai departe, inca nu l-am cumparat dar o sa apara lunile astea iar tipu care a trecut pe langa mine cu 200km cred, ca avea nevoie de o busa sau ceva de alta clasa ca isi cam batea joc de r1 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e idolu' tau ca isi batea joc de fieru' ala?

 

In cazul asta eu zic sa iei Y2K ca sa iti bati joc de el cand isi bate el joc de r1.

 

Ravan1, zi merci ca au ramas baietii de pe forum cu sechele si nu ai ramas tu cu ele :-)

 

Sunt convins ca acum dupa ce ai mai scazut din cilindree ai inceput sa vezi ca nu inseamna ca 1000 e mai comod, bun sau fun decat altele mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, nu am spus asta, e evident ca o sa fie foarte greu, insa mai bine imi spuneati ceva trick-uri pentru el si asa mai departe, inca nu l-am cumparat dar o sa apara lunile astea iar tipu care a trecut pe langa mine cu 200km cred, ca avea nevoie de o busa sau ceva de alta clasa ca isi cam batea joc de r1 ;)

 

Am impresia ca topicul asta e la bascalie...

Ce trickuri vrei sa aplici la R1? Motorul ala trebuie sa fii foarte atent cu el cum il mangai ca da cu tine si daca ai experienta cat de cat, dar incepator...Nu prea iarta gresala,are o explozie foarte buna, cere ture multe, si ca sa mergi cu el doar 1-2 in oras nu cred ca e ce iti trebuie.

Daca esti fixat pe el , ia-l.Nu mai sta pe ganduri si ia-l.Dar...maaaare grija.Nu asculta de dracusorul care iti spune sa ii dai si mai tare,si mai tare, sa incepi sa faci "trickuri" cu el si sa arati la atii cum treci tu cu 200 pe langa ei, asa cum zici ca a trecut ala pe langa tine.Apropos,stii ce inseamna 200kmh?Cu franarile aferente?Ai sa vezi cum trebuie sa ai grija cu gazul la R1 pe curbe ca trebuie sa il tii foarte bine si ca trebuie sa ai rabdare cu gazul pe iesirea virajului, altfel faci un highside de mai mare dragul...Dar, ia-l ,daca ti-e drag de el,ia-l...

Chestia ca"iti bati joc de R1" pe strada,nu o cred, da-mi voie sa iti spun.Prea putine R1 am vazut duse pana la capat, si cred ca asta o poti face DOAR pe circuit.Si aia costa bani,suficienti.

Ce cred eu e ca ai neaparata nevoie de un test drive cu R1-le dorit,chiar si ca pasager.Pacat ca nu esti la mine in zona ca iti ofeream o tura gratuita, atat ca nu garantez ca la sfarsit iti va mai placea modelul.Mai ales ca vrei modelul 00-01,care e carburatie si are o explozie extraordinara.Urca-te pe vreunul , vezi cum iti vine, asculta-l , mangaie-i gazul, si ai sa vezi ca o sa ai nevoie de o lesa deosebit de buna ca sa il tii in frau!Plus, ai nevoie sa te tii si pe tine in frau.Dar...ia-l, daca il visezi asa de tare, ia-l !

Chiar daca am impresia vaga ca e bascalie,asa cum iti spuneam, ai citit tot ce s-a postat.Cere parerea instructorilor avizati, cei care fac cursuri moto de pilotaj, nu cei care umbla sa iti ia banii pe scoala.Cere parerea baietilor pe care ii admiri ca se dau pe miare.Ai sa vezi cati iti recomanda de la bun inceput ORICAT DE BUN AI FI,un miar.Nu stiu cine ar face o asa recomandare fara sa aiba inima stransa.Mergi pasager pe un R1,condus cat-de-cat,cu accelerari si franari,cu explozii in turatii si restul.Ai sa vezi ca nu e chiar o pisicuta blanda.Dar daca tie iti place asa de mult, ia-l, nu asculta de ce nu ne place noua, sau ce noi nu conducem, ia-l.

Si daca reusesti sa il iei :

-tine-ne la curent cu impresiile care le ai despre el,cum reusesti sa il tii si cum iti place mersul

-lasa pe topicul de incepatori sau undeva grupa de sange, sa fim pregatiti,nu de alta ...

-vorbeste cu ceva mecanici sa fie pregatiti sa iti schimbe una-alta pe viitor la motor, sau un chit, sau un capac...

-nu iesi cu prietenii in gasca si sa fii ambitios sa le arati ca ai miar si ca poti mai mult decat R1-le,iti spun sigur ca nu vei ajunge "sa iti bati joc de el"

-incearca sa nu iei pasager.Mai ales la inceput.Mai ales pe R1.Mai ales daca tii la el/ea.

-citeste tot ce se poate din categoria Twist of the Wirst, Cornering Bible,etc.O sa ai nevoie de chestiile spuse acolo.Dar nu doar citite, ci aplicate.

-incearca sa intelegi ca in joaca asta care se cheama motociclism, intotdeauna ASFALT vs Motociclist = 1-0.Intotdeauna.

 

Astept cu nerabdare.Tine-ne la curent.Alege ce vrei tu din cele spuse de mine (si mai multi de pe aici), restul tine doar de tine.Poate crezi ca glumesc, insa DUPA ce il iei, asigura-te ca ai cel mai bun echipament.O sa ai nevoie,la un moment dat.

 

Bafta!

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana si V.Rossi inainte sa ajunga la clasa 1ooo(m1 piloteaza varianta de circuit a lu r1 sa ma corecteze cineva daca gresesc) a mers cu cagiva mito 125,rs 125 apoi a concurat la clasa 250 si tot asa pana a ajuns la 1000cc,deci ia exemplu ca nu degeaba a ajuns el asa sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretenash? Apuci sa-i dai a 3-a in oras? Serios acum ..si in cate ture? Eu pe R6 in viteza 1 merg ilegal. Intervalul 2-6 le am degeaba! :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...