HesusMe Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut, De ce ai ales Nicoleta Luciu, as putea sa fiu rautacios si sa te intreb daca ai ceva fantezi cu ea ? ) Multumesc, eee, sa nu intram in detali ). Acum sa fiu on topic. Cum au zis si colegii, daca ai cap poti merge multe sezoane de acum in colo pe aceasta motocicleta. Dar nu este recomandata unui incepator. Zici ca esti cumpatat, ca mergi incet.... etc dar la un moment dat o sa te manance palma dreapta si o sa vrei sa te scarpini. In momentul ala motorul de sub tine face diferenta dintre un accident si o senzatie din care poti invata ceva. Una e sa ajungi la 100 in 3-4 secunde, alta este sa ajungi in 6-7 secunde. Orice alegere ai face, eu iti urez bafta si la cati mai putin km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ...R1 mobra de 113 120 Cai ..... 152 ON: mergi pe ce vrei, cu atentie si bucura-te de viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Motociclismul il inveti pe ceva mai mic. Cu care o sa poti sa iti permiti sa mai faci si cate o manevra care ti se pare mai grea, fara sa iti risti viata inutil. Te obisnuiesti cu vantul luat in 'freza', cu aplecatul din ce in ce mai mult, cu diversi curenti ce iti vin cand din sens opus trece tiru, cu trecutul peste gropi/denivelari care nu le vezi in timp util, eventual cu vreun pasager in spate si alte situatii in genul. Dupa care iti iei ceva 'adevarat' si te bucuri de el la capacitate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Pana acum numai pareri dragute, Am mers pe Aprilia RS 125 din constanta pana in bucuresti, totul a fost ok, am mai calarit un F2 cu motor de F3, dar foarte putin pe stradute ca avea o problema la aparatoare si nu-mi placea cum se comporta. Inca ma gandesc serios, astazi eram la un semafor in masina pe langa noi a trecut un R1 cred ca cu vreo 200km, avea si pasager dupa care a mai trecut un suzuki, nu mi-am dat seama ce e, insa i-am pris la semafor, tipu cu R1 cand a plecat de la semafor era sa-si piarda pasageru, poate vede acest topic : ) ) Orice as alege totul se invarte la Yamaha, 99% R1 si 1% R6 Totusi in gand mi-am spus ca daca nu o sa fac fata la R1 o sa merg catre un Fz mai tanar, asta daca nu o sa ma inteleg cu R1. Multumesc, Ma bucur pentru tine, inca nu au aparut si pe aici cei rautaciosi, posibil sa fie gsx-r-ul mai fiabil, fzr-ul probabil era mai vechiuts dar nu-i nici ala de aruncat Intr-adevar..este o mare diferenta la cuplu mai ales..era mult mai frumos mult mai aratos..totusi e la un prieten pot sa il calaresc oricand..insa am ales suzuki si pt ca este balena mai mare asa..e ditamai vaca si ma simt eu mai bine pe el..dar r1 e super tare..mi-ar placea sa incerc..ti-am zis..treaba asta cu recomandatu..nu e recomandat nici sa mancam de la KFC sau MC , nu e recomandat sa bem cafele zilnice la serviciu deoarece la 50 ani o sa ne tremure toate alea , nu e recomandat nici sa fumezi si totusi lumea o face . Poate au dreptate si baietii cu motoarele mai mici dar parerea mea sincera si personala a fost urmatoarea.. acel fzr 1000 il aveam inainte de luarea permisului si mergeam cu el asa pe naspa ba prin cartier pe ici pe colo..ceea ce vreau sa spun este ca dupa ce te urci dupa un fzr1000 pe un 750 , 600 , 500 250 , 125 zici in sinea ta..ce e bicicleta asta ) ? Parerea mea..baga mare si fa multi km..chiar vreau sa ne vedem odata sa il vad si eu ca nu am avut ocazia...Mie mi se prezicea ca in maxim o luna o sa mor..uite ca au trecut vreo 3 si nu am murit ) in fine..lumea vb mult..fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . si are grija de toata lumea . Editat Septembrie 10, 2012 de Razvan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeriderjohn Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 am intrat pentru ca eram chiar curios sa vad opinii,parerea mea este ca depinde doar de tine,poat efi o mare greseala asa cum poate fi un mare avantaj,doar de tine depinde acest lucru si cand spun asta ma refer la urmatoarele aspecte,daca esti o fire ponderata si cerebrala si constientizezi pe ce mergi este ok si iti prinde chiar bine,adica :tu pana acum nu ai mers pe nimic deci nu ai idee cu ce se papa mersu pe motorta,deci il vei percepe ca atare ,ca un lucru agresiv cu care trebuie sa fii foarte cumpatat si matur,invatatn pe un astfel de motor iti poate da oportunitatea de a invata foarte bine,dar trebuie sa inveti totul ca la carte de la inceput,am cunoscut multi care au inceput pe motorete mici iar cand s-au decis sa treaca pe cilindrate mai mari s-au gasit in dificultate fiindule greu sa se readapteze,eu personal am inceput pe un 750 de 140 de cai,toti prietenii imi spuneau ca sunt tampic si ca mor repede,am inceput sa merg la inceput cu motociclisti care aveau in jur de 10-15 ani de experianta(asta nu in romania)am incercat sa ascult si sa le urmez toate sfaturile cu foarte mare atentie si sincer am un pic tupeul sa afirm ca rezultatele se vad :)asfalt uscat si mare grija,fii cuminte si matur,astea sunt aspectele cele mai importante,dar inacelasi timp fii si tupeist,lasa-te dus un pic de aptitudinile tale,nu forta motorul,ia-o incetisor,incetisor,si cu timpul va fi ok,repet,depinde doar de tine toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ...fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . si are grija de toata lumea . De mare angajament indemnu'... E ca-n bancul cu cele doua Dacii care au intrat mult prea tare in curba, unde 'nezeo si cu sf Petru se sfatuiau: - Mah, zise 'nezeo, yo zic sa-l luam p'ala din stanga: prea putine cruci agatate de oglinda... - Da, ai dreptate, aproba sf. Petru, ala din dreapta e clar mai putin credincios! On topic: fi neancezator, paranoic chiar si n-o lasa sa urce in ture pana nu trec cel putin 6000 km pe sub rotile tale avand motocicleta erecta (n-am avut alta rima). Totul e in mainile tale asa ca, asuma-ti responsabilitatile corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Doua chestii pe care nu le inteleg: daca ai mai citit 14 pagini in care aia mai vechi ar da pumni in cap la auzul ideilor de gen,ai mai si citit altele, ce crezi ca ti se va mai spune aici? nu aceleasi chestii? sau ca si mine,deja sunt plictisit sa vad posturi de gen "sunt incepator,vreau R1,ce parere aveti?" asta ar fi prima Si sa inteleg ca din toata povestirea aia cu R1 cu 200 pe langa masina si care a plecat ca un "bo$" de la semafor, puse cap la cap,astea te fac sa "vibrezi" pt R1,nu? Nu, nu are nicio legatura, insa era ca fapt divers, inca nu cred, ca as putea sa fac ce a facut tipu ala in trafic. de ce nu Busa ? Sincer ? Nu imi place.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Editat Septembrie 10, 2012 de Cristi_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ca idee, ultimul care a dat sign out (permanently offline) pe R1 a fost alaltaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 E ok sa incepi pe R1. Priveste avantajele: - arata bine, chiar foaaaaaarte bine - sunt sanse foarte mici sa-ti ramana mic in viitorul apropiat - in ciuda aparentelor, doar 2 din 10 incepatori pe motociclete din categoria asta nu supravietuiesc primului sezon (eu zic ca e un procent respectabil) - multe piese din dezmembrari - gasesti o gramada de consumabile second de la curse la preturi de nimic (placute, cauciucuri, ulei, antigel, etc.) Dezavantajele sunt: - reparatii scumpe in caz de cazaturi. Dar poate ai noroc si cazi de nu mai e nevoie s-o repari - consuma mult - rupe cauciucurile - in oras se mai incinge, dar daca-i dai in gura cum trebuie, scapi si de dezavantajul asta Vezi cum iti inclina balanta si mult succes! PS: ai in vedere ca puterea corupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu stau sa citesc 14 pagini despre fel si fel de pareri . Cine incepe cu R1 e dus cu capul . I-mi pare rau pt voi Imi pare rau si pentru tine. Ai asasinat limba romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 OHOHO! S-a-ntors Odiviu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salutare, Ce parere aveti de Yamaha R1 an 99 - 2002 - Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm. Intrebarea e cat se poate de simpla, pareri + argumente, nu am facut topicul asta sa va iau la misto sau ceva de genu, deci cat se poate de serios, Mutlumesc ! poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv: R.I.P. :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Daca esti hotarat 99% pe R1 si 1% pe R6, de fapt de ce mai intrebi, Sunt altii care nu au auzit de forum si si-au luat direct "d'aia jmechera de merge intr-o roata si in a 4-a". Ce-i drept unii dintre ei au murit, dar sunt si supravietuitori. Ia-ti ce vrei si ce iti permiti, totusi nu uita ca motociclistul bun e ala de ajunge de fiecare data acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Daca esti hotarat 99% pe R1 si 1% pe R6, de fapt de ce mai intrebi, Sunt altii care nu au auzit de forum si si-au luat direct "d'aia jmechera de merge intr-o roata si in a 4-a". Ce-i drept unii dintre ei au murit, dar sunt si supravietuitori. Ia-ti ce vrei si ce iti permiti, totusi nu uita ca motociclistul bun e ala de ajunge de fiecare data acasa... Mereu ajunge acasa, acum depinde cum o face. Oricum cei de pe ambulanta mereu au de dus marfa proaspata la spital/morga /index.php?/topic/683779-yamaha-r1-2001/ e proaspata si la pret bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Parerea mea.... sa incepi pe ceva de 1000 cm3 e ca si cum ai pune un virgin sa se puna pe bune cu Nicoleta Luciu asta chiar mi-a placut ))=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv: R.I.P. :rose: eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Mereu ajunge acasa, acum depinde cum o face. Oricum cei de pe ambulanta mereu au de dus marfa proaspata la spital/morga http://www.motocicli...yamaha-r1-2001/ e proaspata si la pret bun! Am vazut.... ms pentru link, mai sunt http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=471205&selpic=1&zoom=1#foto Editat Septembrie 10, 2012 de neBu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 alte Yamaha YZF-R1! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene... hm...am avut 3 cunostinte, incepatori morti. 2 pe r1 si unul pe hayabusa. cel cu hayabusa era la primul drum. stiu ce zic. da, nu toti murim, corect. daca baiatul ala are prieteni, nu ar trebui sa-l lase sa cumpere r1. si eu am fost din prima pe 1200, dar este chopper, mare diferenta. iar r.i.p., spui cand vrei, cui vrei, sub forma de gluma sau serios. nu o da ca nu e bine si de-astea de baba de pe langa biserica. sper ca ma intelegi si tu, si viteazul care vrea r1 si el nu are habar de ce inseamna o motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine. Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp. In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic. Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient. Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism. Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos: Editat Septembrie 10, 2012 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine. Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp. In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic. Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient. Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism. Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos: dubios ... pe tot parcursul drumului, nu a intampinat nici un autovehicol pe sensul lui de mers... < > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ce atata balamuc..ia-ti domnule r1... nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai daca tot vrei sa vii bo$$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Intr-adevar..este o mare diferenta la cuplu mai ales..era mult mai frumos mult mai aratos..totusi e la un prieten pot sa il calaresc oricand..insa am ales suzuki si pt ca este balena mai mare asa..e ditamai vaca si ma simt eu mai bine pe el..dar r1 e super tare..mi-ar placea sa incerc..ti-am zis..treaba asta cu recomandatu..nu e recomandat nici sa mancam de la KFC sau MC , nu e recomandat sa bem cafele zilnice la serviciu deoarece la 50 ani o sa ne tremure toate alea , nu e recomandat nici sa fumezi si totusi lumea o face . Poate au dreptate si baietii cu motoarele mai mici dar parerea mea sincera si personala a fost urmatoarea.. acel fzr 1000 il aveam inainte de luarea permisului si mergeam cu el asa pe naspa ba prin cartier pe ici pe colo..ceea ce vreau sa spun este ca dupa ce te urci dupa un fzr1000 pe un 750 , 600 , 500 250 , 125 zici in sinea ta..ce e bicicleta asta ) ? Parerea mea..baga mare si fa multi km..chiar vreau sa ne vedem odata sa il vad si eu ca nu am avut ocazia...Mie mi se prezicea ca in maxim o luna o sa mor..uite ca au trecut vreo 3 si nu am murit ) in fine..lumea vb mult..fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . si are grija de toata lumea . Salut, mie din motivul ala nu prea imi plac gsx-r-urile mai vechi, pt ca sunt foarte masive sa zic asa. Inca nu am cumparat mobra, sper sa reusesc cu bani luna asta si cu siguranta o sa o calaresti si tu sa-mi spui o parere ca esti mai experimentat, oricum vreau sa pun link catre mobra care vreau sa o cumpar sa auzim pareri, Nu am facut topicul asta sa ne certam sau ceva ba chiar sa invatam anumite chesti sfaturi de la cei care au trecut prin asta... Cam ce ai facut tu cu Fzr-ul o sa fac si eu cu asta ce atata balamuc..ia-ti domnule r1... nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai daca tot vrei sa vii bo$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna Sigur, vreau sa-mi iau si o casca de doamne ajuta geaca cu protecti hard daca raman bani eventual niste incaltari speciale care sa vina peste glezna.... Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine. Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp. In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic. Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient. Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism. Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos: http://vimeo.com/6612271 Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ? Uite aici un clip pentru care cred, ca ai nevoie de ceva tarie psihica + foarte foarte multa experienta.... http://www.220.ro/faze-tari/Motociclistul-Nebun-Conduce-Printre-Masini/mlBHXLrzds/?rel=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar ) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!? Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.