Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io cand le zic sar in sus.N-au mers niciodata sau daca au mers au mers corcoiti.Traiasca SS.(ss,gestapo si altele).Sieg heil!

 

am parasit clasa ss acum 6-7 ani dupa ce am inteles ca nu pot merge cu motocicleta aia pe strada in halul ala, pur si simplu ma puneam pe mine in pericol si pe altii de asemenea. imi plac motocicletele ss dar nu pe strada, plm e frustrant sa nu poti sa deschizi gazul nici macar pana la jumate la iesirea din viraj....PAREREA MEA.

 

L.e : Ai cunoscut posesor de SBK fara pagina pe feisbuc?!??

 

buna rau asta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cati dintre fanii ss-urilor au auzit de existenta naked-urilor mari, gsx1400, zrx1200, cb1300. asta o zic referitor la aia care considera nakedurile niste partzanete cu 50 de cai..

pentru restu care le iau doar pt look, nu inteleg de ce nu isi iau direct cagiva mito sau yzfr125, ca tot la fel arata, mai ales pt pixdele oligofrene pe care le urmaresc majoritatea..

 

si pe final asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul ca toate motoarele sunt frumoase si au farmecul lor,sincer mi-as lua cate una din fiecare ss,sm,naked,enduro,cross,chopper fiecare isi are frumusetea lui si utilitatea lui.Mai am de incercat sm-ul si cross-ul da cred ca o sa imi placa si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Srad am si eu,dar nu l-am luat pt impresie,pur si simplu nu ma vad pe un chopper sau un touring,cel putin nu pt urmatorii ani.De f multe ori seara dupa ce veneam de la lucru si nu eram in stare de o plimbare ma multumeam sa stau 5-6 minute si sa ascult motoru cum canta dupa care mergeam linistit la culcare ce sa ma mai dau in spectacol,figuri...etc etc.Dar am si eu ,,prieteni bengosi,,care-mi povestesc cum merg ei prin centru cu +100,cum se uita piti dupa ei,cum fac galagie,ba ma incurajeaza si pe mn.dar nah....asta e.fiecare stie pentru ce isi ia motor.numa bine la toti

 

La fel sunt si eu..si tot srad am..respect pt cele spuse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel sunt si eu..si tot srad am..respect pt cele spuse

 

N-ai de ce, e simplu esti psihic ok mergi pe orice, daca nu esti mori si pe bicicleta poate chiar si pieton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati mai cu prostiile si balivernele astea de bosorogi frustrati,pai daca individul care isi cumpara un anumit tip de motocicleta este un mare idiot ,atunci poate sa isi ia si o drujba de 125 si sa se faca afis in vreo masina/pom/gard,acum sa deschideti topic si pe site-urile dedicate pentru masini si sa va dati cu parerea cum ar trebui toti incepatori cu categoria B sa conduca tico sau matiz eventual ca restul prind viteza mai repede si mor in accidente :)) :)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati mai cu prostiile si balivernele astea de bosorogi frustrati,pai daca individul care isi cumpara un anumit tip de motocicleta este un mare idiot ,atunci poate sa isi ia si o drujba de 125 si sa se faca afis in vreo masina/pom/gard,acum sa deschideti topic si pe site-urile dedicate pentru masini si sa va dati cu parerea cum ar trebui toti incepatori cu categoria B sa conduca tico sau matiz eventual ca restul prind viteza mai repede si mor in accidente :)) :)).

Asta vroiam sa spun si eu in postul de mai sus,

 

Eu nu am deschis topicul sa le cer parerea daca intri sau nu in gard cu motocicleta asta, ci experiente traite pe ea probleme si altre frustrari legate de model, nu sa le cer voie sa-mi cumpar sau nu ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai stie cineva ceva despre personajul principal???....sper sa fie intreg ca pana si eu dupa 4 ani de moto cu cbr125,r6 tot am bubuit putin r1 meu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deschide topicul de accidente, vezi cate mortale sunt cu R1/R6 si fa o statistica pentru tine.

Nu vad ce legatura are, poate ai tu deja statistica si vrei sa o impartasesti cu mine, dar totusi nu are relevanta daca si-au cumparat rachete si nu stiu une e butonu de frana :crack:

 

mai stie cineva ceva despre personajul principal???....sper sa fie intreg ca pana si eu dupa 4 ani de moto cu cbr125,r6 tot am bubuit putin r1 meu.....

Jhon, daca esti ala din rahova, stiu ca ai facut poc cu al tau, eu sunt bine.

 

Cum l-ai bubuit ?

 

A facut poc ?

 

 

Ia dat cu petarde si artificii acum de sarbatori sa fie pregatit :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate supravietui ca incepator pe R1.

Chestia e sa il mai pornesti din cand in cand, mai ales acum , ca e cam "racoare" =))

 

A se lua gluma ca atare, daca tot e sezon de tastatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statistic se supravietuieste in proportie de 20% ca incepator pe R1 fara un accident serios in primul an. Cifra mult mai mica decat in cazul altor cilindree/motoare. Pe lege poti sa te pishi, ca politia romana e retarda si procurorii sunt prea ocupati sa urmareasca toti prostii care nu invart bani multi, da statisticile nu iarta. Si daca te trezesti de partea gresita, n-o sa-ti placa deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate supravietui ca incepator pe R1.

Chestia e sa il mai pornesti din cand in cand, mai ales acum , ca e cam "racoare" =))

 

A se lua gluma ca atare, daca tot e sezon de tastatura...

Se poate supravietui ca incepator pe (langa) R1 ...

Te uiti la el in garaj si il mai pornesti din cand in cand, asta era ideea... :)

Pe bune, acum , da , se poate, dar trebuie sa fii cerebral. R1 nu prea iarta multi piloti, chiar experimentati, dar sa pui un incepator intr-o situatie limita, acolo e de vazut ...

Bafta oricum incepatorilor pe acest bolid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate supravietui ca incepator pe (langa) R1 ...

Te uiti la el in garaj si il mai pornesti din cand in cand, asta era ideea... :)

Pe bune, acum , da , se poate, dar trebuie sa fii cerebral. R1 nu prea iarta multi piloti, chiar experimentati, dar sa pui un incepator intr-o situatie limita, acolo e de vazut ...

Bafta oricum incepatorilor pe acest bolid.

 

Da, da, se poate nu se poate, se poate pe orice nu numai pe R1,

 

Am inebunit aici cu voi, n-am avut ocazia sa calaresc R1 insa am calarit altele "miare" si a fost ok,

 

Pace si dragoste! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai deschide topicul de accidente, vezi cate mortale sunt cu R1/R6 si fa o statistica pentru tine.

 

 

 

nu are nici o relevanta.statistic in cele mai multe accidente sunt implicate logan-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NeBu :

deschid si inchei citatul, poate nu a fost suficient de elocvent :

"A se lua gluma ca atare, daca tot e sezon de tastatura..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte utila postarea, in ideea ca m-a pus pe ganduri. Daca m-a pus pe ganduri, m-a atins, rezulta, buna postarea, bune vorbe, realitati, foarte util.

Eu mi-am luat gsxr 600, primul motor "mare", acum cateva zile, pana cum carandu-ma numai cu scutere, vreo 5 ani si , sezonul trecut, ici colo cu SS ale prietenilor. Ideea principala este ca pe vitezana ma vor durea spatele, incheieturile, etc . Ma vor omora, voi ajunge probabil seara acasa si ma voi vaita precum fotbalistii pe teren, fara sa simulez.

 

Sunt exemplul clasic de wanna be biker, cu tendinte de cruiser ca si stil de mers, dar cu ochii fuga fuguta dupa vitezane.

 

Am optat, si nu recomand deloc, pe gusturile vizuale, cand am cumparat. Sunt convins insa ca, peste un sezon, stiindu-mi stilul, slow vehicle, voi realiza ca nu e de mine si il voi schimba.

 

Pacat ca nu am citit inainte sa cumpar, poate procedam altfel.

 

Poate la vara ne cunoastem mai multi, mergem undeva si ascultam vorbele celor mai "batrani" in motociclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tu vrei sa zici ca este mai comod FireBlade-ul decat un touring? :))

 

 

Da si eu cred asta... pe un touring, datorita pozitiei mai drepte pe sa toate socurile sunt transmise direct in coloana, pe cand la o vitezana partile mai solicitate ale corpului sunt incheieturile mainilor si umerii. Cu o vitezana intr-o zi am facut 900 km, cu un touring nu reuseam.

 

Dar probabil ca treaba asta difera de la o persoana la alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...