tible Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Film 1: http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?Id=3...3400D3A8BBC&b=h Film 2: http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?Id=3...3400D3A3773&b=h Enjoy! Tible. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 Designul noului model nu este foarte incitant insa d.p.d.v. tehnic este un pas mare inainte Pe forumurile de afara se spunde despre acest model ca este foarte manevrabil in ciuda gabaritului!! Astept sa vad cand va fii disponibil in Romania sa vedem si un ride test cu el! Este fabricat numai in cul albastru si negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Craciun Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Designul noului model nu este foarte incitant insa d.p.d.v. tehnic este un pas mare inainte Pe forumurile de afara se spunde despre acest model ca este foarte manevrabil in ciuda gabaritului!! Astept sa vad cand va fii disponibil in Romania sa vedem si un ride test cu el! Este fabricat numai in cul albastru si negru? Este disponibil in Bucuresti. Se va aduce cel mai sigur prima bucata in Mai la salon, insa el se poate cumpara oricand si intr-o saptamana il pot aduce.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Puternic tare monstrul acesta. I-a luat clar locul hayabusei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Un pret de lista? Beneficiaza de noua oferta Kawa de garantie extinsa la 4 ani? Ce culori sunt disponibile? Specificatii tehnice se poate pe mail? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 @silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Nu e el cel mai frumos motor intalnit dar eu zic k e cel mai tare si bate o Bussa Mie chiar imi plac farurile alea,ce nu-mi place e coditza.In rest e cel mai tare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 Draga Pepsi, mai incearca!!! Nu este cum crezi tu!!! Busa la viteza de top ....in varianta nelimitata arata 340 km/h insa......real.....310 km/h deci...........320>310!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 @silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ... Stiam ca Busa are viteza maxima reala pe la 314km/h si oricum la aproape 200cp(cu ram-air) e de asteptat ca zx-ul sa prinda mai mult .Dar sa nu uitam cati ani are in spate Busa si cand o aparea noul model o sa se faca iarasi o maaaareeee tacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 mai este pana atunci, asa ca ZZR1400 rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Craciun Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 @silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ... Toate motocicletele Japoneze sunt obligate sa fie limitate la 300 km/h REALI.... Cat se prinde pe bord este cu totul si cu totul alta macare de peste. Sa nu uitam ca R6-ele de la Yamaha arata 18 000 rpm si el merge 16.200 rpm. Exemplele pot merge la nesfarsit. ZX 14 sau ZZR 1400 (200HP) si-a detronat bunica ZX12 R (192 HP) care facea legea chiar daca Hayabusa (175HP) a ramas o legenda.... Cunoscatorii stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayaghery Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 frate lumea nu intelege un lucru simplu:Kawa e aparte! NU zic ca este cea mai buna...insa e altceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 @siviu.c io din cate stiam busa-ul are vit max pe la 335 si putere cam 170 CP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Toate motocicletele Japoneze sunt obligate sa fie limitate la 300 km/h REALI.... Cat se prinde pe bord este cu totul si cu totul alta macare de peste. Sa nu uitam ca R6-ele de la Yamaha arata 18 000 rpm si el merge 16.200 rpm. Exemplele pot merge la nesfarsit. ZX 14 sau ZZR 1400 (200HP) si-a detronat bunica ZX12 R (192 HP) care facea legea chiar daca Hayabusa (175HP) a ramas o legenda.... Cunoscatorii stie. De unde naiba are zx-ul 192cp si busa "doar" 175? ....sau iti place sa dai doar la kawasaki puterea cu ram-air iar la suzi fara? frate lumea nu intelege un lucru simplu:Kawa e aparte! NU zic ca este cea mai buna...insa e altceva.. Categoric ,sant PLINE service-urile cu ele ,e ceva aparte intr-adevar .Ps:era o gluma ,asta ca sa desenez pt cine nu intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Kawasaki e Power King!!!!! all the time Silviu mai citeste si te documenteaza!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Kawa intr-adevar sunt motoare puternice,iar daca ZX12R concura cu bussa cu sanse reale,ZZR1400,urmand logica_este mai tare ca o hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Un pret de lista? Beneficiaza de noua oferta Kawa de garantie extinsa la 4 ani? Ce culori sunt disponibile? Specificatii tehnice se poate pe mail? Multumesc. din cate am aflat eu pana acuma stiu sicur ca este in cel putin 3 culori disponibila : albastru , rosu si negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Nu stie nimeni la ce pret este?Unul astronomic ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 18, 2006 Share Postat Martie 18, 2006 pai in mod logic ar trebui sa fie cu un pic deasupra unei SS de 1000, parerea mea, da cine are bani pt un ss de 1000 pe ala nu cred ca lar deranja daca asta ar fii ai scump a pic Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 @siviu.c io din cate stiam busa-ul are vit max pe la 335 si putere cam 170 CP. Pai ,se duce pe vitezometru la peste 330 ,dar REAL eu stiu ca are vreo 314km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 @silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ... DE CE NU pun astia si la suzuki asa faruri urate mie unu nu mi-ar fi deloc rusine sa ride cu asa front ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 Kawasaki e Power King!!!!! all the time Silviu mai citeste si te documenteaza!!!! mai lasa cititul si experimenteaza la mansa..... si apoi mai da tu cu presupusul pe aici... e usor de spus ca are multi cai ..dar felul in care sint transmisi la roata e mult mai important Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Colonelu' Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 mda, brusli e CLAR mai tare ca ciacnoris ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 ZZR 1400 are un pretz CIP de approx. 12.850 varianta cu ABS (recomandabila). Se poate cumpara de la United Motors, de exemplu. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare absolut superb designul, iar fatza este geniala. Sincer, in fara de noul R6 nu cred ca am vazut un bot asha frumos desenat vreodata. cat despre performantze, uitati de Busa. Daca il mai si tunezi... sare dracului de 200 de cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 (editat) mda, brusli e CLAR mai tare ca ciacnoris ... Dar amindoi ESTE batutzi de Cichicean !!! Serios acum, un test comparativ ABSOLUT COMPLET (cu Hayabusa si BMW K 1200 S, dar si cu remarci despre Honda Blackbird si ZX-12R)) care va aparea in nr. viitor din Univers Moto va va lamuri pe deplin! Sincer, ne-ar fi placut mai mult sa le calarim decit sa traducem/adaptam testul, dar asta-i viatza-n Romanica.... toate bune ZZR 1400 are un pretz CIP de approx. 12.850 varianta cu ABS (recomandabila). Se poate cumpara de la United Motors, de exemplu. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare absolut superb designul, iar fatza este geniala. Sincer, in fara de noul R6 nu cred ca am vazut un bot asha frumos desenat vreodata. cat despre performantze, uitati de Busa. Daca il mai si tunezi... sare dracului de 200 de cai Fara ABS, poate fi cumparat NOU din Germania, de ex, de la unii dealeri, cu numai 11.990 iepuroi, iar cu ABS cu 700 euro mai mult. Scazind TVA-ul nemtzesc (16%) costa (CIP) si mai putin... Asta, apropo de politica importatorilor nostri (care - uitasem la postarea anterioara) nu-s deloc dispusi nici motoare la teste sa dea... Sa speram doar ca intrarea-n UE o sa schimbe un pic situatia! Editat Iulie 25, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.