Sari la conținut

Kawasaki Zzr1400


tible
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...

Designul noului model nu este foarte incitant insa d.p.d.v. tehnic este un pas mare inainte

Pe forumurile de afara se spunde despre acest model ca este foarte manevrabil in ciuda gabaritului!!

 

Astept sa vad cand va fii disponibil in Romania sa vedem si un ride test cu el!

Este fabricat numai in cul albastru si negru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Designul noului model nu este foarte incitant insa d.p.d.v. tehnic este un pas mare inainte

Pe forumurile de afara se spunde despre acest model ca este foarte manevrabil in ciuda gabaritului!!

 

Astept sa vad cand va fii disponibil in Romania sa vedem si un ride test cu el!

Este fabricat numai in cul albastru si negru?

Este disponibil in Bucuresti. Se va aduce cel mai sigur prima bucata in Mai la salon, insa el se poate cumpara oricand si intr-o saptamana il pot aduce..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane :crack: chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP

 

mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ...

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e el cel mai frumos motor intalnit dar eu zic k e cel mai tare si bate o Bussa :crack: Mie chiar imi plac farurile alea,ce nu-mi place e coditza.In rest e cel mai tare!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Pepsi, mai incearca!!!

Nu este cum crezi tu!!! Busa la viteza de top ....in varianta nelimitata arata 340 km/h insa......real.....310 km/h deci...........320>310!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane :ok: chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP

 

mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ...

:crack:

Stiam ca Busa are viteza maxima reala pe la 314km/h si oricum la aproape 200cp(cu ram-air) e de asteptat ca zx-ul sa prinda mai mult :crack: .Dar sa nu uitam cati ani are in spate Busa si cand o aparea noul model o sa se faca iarasi o maaaareeee tacere :blbl: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane :blbl: chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP

 

mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ...

:crack:

Toate motocicletele Japoneze sunt obligate sa fie limitate la 300 km/h REALI.... Cat se prinde pe bord este cu totul si cu totul alta macare de peste. Sa nu uitam ca R6-ele de la Yamaha arata 18 000 rpm si el merge 16.200 rpm. Exemplele pot merge la nesfarsit. ZX 14 sau ZZR 1400 (200HP) si-a detronat bunica ZX12 R (192 HP) care facea legea chiar daca Hayabusa (175HP) a ramas o legenda.... Cunoscatorii stie. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate motocicletele Japoneze sunt obligate sa fie limitate la 300 km/h REALI.... Cat se prinde pe bord este cu totul si cu totul alta macare de peste. Sa nu uitam ca R6-ele de la Yamaha arata 18 000 rpm si el merge 16.200 rpm. Exemplele pot merge la nesfarsit. ZX 14 sau ZZR 1400 (200HP) si-a detronat bunica ZX12 R (192 HP) care facea legea chiar daca Hayabusa (175HP) a ramas o legenda.... Cunoscatorii stie. :P

De unde naiba are zx-ul 192cp si busa "doar" 175? :crack: ....sau iti place sa dai doar la kawasaki puterea cu ram-air iar la suzi fara? :crack:

 

frate lumea nu intelege un lucru simplu:Kawa e aparte! NU zic ca este cea mai buna...insa e altceva..
Categoric ,sant PLINE service-urile cu ele :blbl: :D ,e ceva aparte intr-adevar :ok: :ok: .Ps:era o gluma ,asta ca sa desenez pt cine nu intelege :ok:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawa intr-adevar sunt motoare puternice,iar daca ZX12R concura cu bussa cu sanse reale,ZZR1400,urmand logica_este mai tare ca o hayabusa :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret de lista? Beneficiaza de noua oferta Kawa de garantie extinsa la 4 ani?

Ce culori sunt disponibile?

Specificatii tehnice se poate pe mail?

Multumesc.

 

din cate am aflat eu pana acuma stiu sicur ca este in cel putin 3 culori disponibila : albastru , rosu si negru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in mod logic ar trebui sa fie cu un pic deasupra unei SS de 1000, parerea mea, da cine are bani pt un ss de 1000 pe ala nu cred ca lar deranja daca asta ar fii ai scump a pic

 

Parerea mea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@silviu.c in motolife scria vit. maxima 320 deci busa-ul tot in frunte ramane :angryfire: chiar daca asta dispunde de mult mai multi CP

 

mie nu-mi place deloc designul, farurile mi se par urate, si la fel si carena laterala, urata, stil anilor 90.. parerea mea ...

:goodposting:

DE CE NU pun astia si la suzuki asa faruri urate :lol: mie unu nu mi-ar fi deloc rusine sa ride cu asa front ... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Kawasaki e Power King!!!!! all the time

 

Silviu mai citeste si te documenteaza!!!!

 

 

mai lasa cititul si experimenteaza la mansa.....

 

si apoi mai da tu cu presupusul pe aici...

 

e usor de spus ca are multi cai ..dar felul in care sint transmisi la roata e mult mai important

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

ZZR 1400 are un pretz CIP de approx. 12.850 varianta cu ABS (recomandabila). Se poate cumpara de la United Motors, de exemplu. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare absolut superb designul, iar fatza este geniala. Sincer, in fara de noul R6 nu cred ca am vazut un bot asha frumos desenat vreodata. cat despre performantze, uitati de Busa. Daca il mai si tunezi... sare dracului de 200 de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, brusli e CLAR mai tare ca ciacnoris ...

:-L Dar amindoi ESTE batutzi de Cichicean !!! :P Serios acum, un test comparativ ABSOLUT COMPLET (cu Hayabusa si BMW K 1200 S, dar si cu remarci despre Honda Blackbird si ZX-12R)) care va aparea in nr. viitor din Univers Moto va va lamuri pe deplin! Sincer, ne-ar fi placut mai mult sa le calarim decit sa traducem/adaptam testul, dar asta-i viatza-n Romanica.... :laugh:

 

toate bune :banana:

 

 

ZZR 1400 are un pretz CIP de approx. 12.850 varianta cu ABS (recomandabila). Se poate cumpara de la United Motors, de exemplu. Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare absolut superb designul, iar fatza este geniala. Sincer, in fara de noul R6 nu cred ca am vazut un bot asha frumos desenat vreodata. cat despre performantze, uitati de Busa. Daca il mai si tunezi... sare dracului de 200 de cai

Fara ABS, poate fi cumparat NOU din Germania, de ex, de la unii dealeri, cu numai 11.990 iepuroi, iar cu ABS cu 700 euro mai mult. Scazind TVA-ul nemtzesc (16%) costa (CIP) si mai putin... :-L Asta, apropo de politica importatorilor nostri (care - uitasem la postarea anterioara) nu-s deloc dispusi nici motoare la teste sa dea... :lol: Sa speram doar ca intrarea-n UE o sa schimbe un pic situatia!

:smoke:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...