ViKtor Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 (editat) Am hotarat sa-mi prezint si eu agregatul la care am lucrat o iarna intreaga 2004-2005 , am facut RK , am schimbat tot ce era de schimbat la ea , am desfacut-o pana la ultimul surub , am vopsit-o , am lustruit piesele de aluminiu si care m-a servit foarte bine 2 sezoane. Editat Februarie 7, 2006 de ViKtor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Am hotarat sa-mi prezint si eu agregatul la care am lucrat o iarna intreaga 2004-2005 , am facut RK , am schimbat tot ce era de schimbat la ea , am desfacut-o pana la ultimul surub , am vopsit-o , am lustruit piesele de aluminiu si care m-a servit foarte bine 2 sezoane. Bravo !!! Arata foarte bine si probabil ca si merge bine. O motocicleta serioasa. Respect. Speedy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 wellkome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 arata mai frumos ca al meu (ce ciuda mie) nu vreau sa fiu carcotas, numa mie ciuda ca arata mai bine ca al meu, dar ce ii cu scociul ala alb de pe sa? si mi se pare mie sau ii rupta pilea pe ea? acol in fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 arata mai frumos ca al meu (ce ciuda mie) nu vreau sa fiu carcotas, numa mie ciuda ca arata mai bine ca al meu, dar ce ii cu scociul ala alb de pe sa? si mi se pare mie sau ii rupta pilea pe ea? acol in fata.... Nu-i scoci e tot piele , intradevar a fost rupta dar e cusuta cu fasia aceea alba.Asa a fost saua cand am cumparat-o si am zis decat sa schimb husa pe una noua ungureasca care oricum tine mai putin decat originalul nemtesc mai bine o las asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 atunci scuzama de comentarii, baga si tu o privire la profile-ul meu sa vezi furia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Foarte frumos reconditionat. Am si eu o intrebare... cum se lustruieste aluminiul? Care e modul de operare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 ma gandesc ca smirchel si perie de sarma + ceva petrol sau benzina ca sa inlaturi grasimile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 Frumos...a meritat munca depusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell`s angel Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 chiar buna intrebarea "cum lustruiesti aluminiu?" un raspuns detailat ca ma intereseaza multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 S-0 CALARESTI CU PLACERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 (editat) chiar buna intrebarea "cum lustruiesti aluminiu?" un raspuns detailat ca ma intereseaza multumesc anticipat Va duceti, va luati un flex si exista o trusa speciala de la Bosch cu niste discuri de pasla care se pun pe flex. Si va mai trebuie asa-numita pasta de slefuit care e de fapt un fel de sapun cu care se da pe aluminiu si care la frecare se lichefiaza. Merge brici. Intr-o luna o sa va pun niste poze cu amortizoarele de pe fata de la ij ul meu care erau aluminiu vopsit si acuma zici ca sunt cromate. Si treaba asta merge si la lustruit piese cromate pe care le-a prins rugina sau au incepuit sa se matuiasca. Daca va luati mai intrebati-ma ca sunt cateva smecherii ca sa mearga meserie. Editat Februarie 7, 2006 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madras Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 cam cat costa "kitul" asta cu care purcezi voiniceste la slefuirea metalelor pretioase de pe motor? n-am luat inca sculele de la bosh, dar cred ca ai putea sa ne mai zici ceva smecherii ca suntem baieti isteti si ne prindem repede multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 7, 2006 Autor Share Postat Februarie 7, 2006 Eu n-am cumparat kit Bosch , le-am dus la un atelier de tocilarie , unde batranul avea un motor electric de putere si turatie mare care invartea un disc greu cu pasla.Pasla era impregnata cu o pasta speciala pentru lustruit la care i se scade granulatia progresiv pentru a da mai mult luciu. Pentru intretinere folosesc o pasta speciala pentru curatat aluminiu si crom care defapt e si antioxidant.In Tg-Mures n-am gasit niciunde pasta din aceasta , mi-a adus cineva din Germania , dar in Bucuresti e posibil sa gasiti , fiind oras mai mare. Sa vina caldura!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 (editat) Da, probabil ca mosul ala de la tocilarie facea exact ce am facut eu cu flexu'. Avantajul la flex e ca ti le faci tu si insisti cat vrei unde vrei, plus ca nu cred ca-i vine cuiva sa desfaca toata furca pentru a duce la tocilarie amortizoarele. Pasta aia e intr-adevar cam greu de procurat, asa cum am zis eu am primit-o de pomana de la un prieten si nici nu scria nimic pe ea ca sa dai o cautare pe net... Chestiile pe care le-am invatat singur in timp ce me chinuiam cu lustrul sunt cam asa: * cu pasta se da pe piesa, nu pe discul de pasla * inainte de a da cu pasta (asa cum am zis a mea arata la origini ca un sapun) se da zona un pic cu discul de pasla ca sa se incalzeasca un pic, iar cand pui bucata de pasta se topeste si se intinde mai bine *se lucreaza pe suprafete relativ mici, din aproape un aproape * dupa ce dispar urmele de pasta o sa ramana totusi niste dungi negre dar nu va speriati, e doar pasta intarita amestecata cu mizeria (chiar invizibila initial) de pe piesa. Asa ca dupa ce ati slefuit zona, imediat pana sa se raceasca frecati energic cu o carpa moale si curata pe care o s-o aveti la indemana. O sa ramana LUCIU...(aaaa...nu Nicoleta ) * zonele stramte (colturi, unghiuri) le lasati la sfarsit pentru ca va trebui sa dati cu muchia discului si asta il distruge usor, usor. * nu apasati. Daca e cazu' insistati, mai dati cu pasta, mai dati cu discu', iar cu carpa, iar cu pasta, iar cu discu'........dar nu apasati pe flex ca nu merge deloc mai bine. Dar nu e cazul de insistat decat pe zonele neregulate, pe zgarieturi sau pe locuri ruginite rau. Apropo, pentru rugina pastrati un disc de pasla special ca se incarca cu combinatia de rugina si pasta si nu e cazul sa stricati mai multe discuri asa. * pentru piesele mici, demontate, procedati invers: tineti flexul fix si veniti cu piesa pe disc. Atentie la maini, pasla nu taie dar nici bine nu e. Plus ca s-ar putea sa va zboare ptesa in cap. Pentru operatiunea cu piese mici recomand 2 oameni ca nu e de umblat cu flexul intr-o mana si piesa in cealalta. A si nu uitati ca frecarea inferbanta. (he he) Cam asta ar fi in mare, daca aveti probleme cautati-ma ca poate am mai uitat cate ceva. A, si despre pachetul de pasle, eu am luat Bosch ca asta am gasit si a facut nasu' cinste, ca a fost 1 milion. Contine: 1 disc-suport cu arici pe o parte care vine pe flex si 6 discuri cu o parte de pasla si cealalta aderenta la arici. PS la sfaturi: cand dati pe locuri stramte cu muchia discului atentie sa nu futeti discul suport care e doar foarte putin mai mic ca diametru. Si tot din cauza asta, cand puneti pasla pe suport incercati sa fie cat mai centrata. Hai ca mi-am tocit degetele, dar sper sa merite si sa va iasa treaba buna celor care veti incerca. Mie mi-a iesit si nici n-a avut cine sa-mi povesteasca ce si cum Respect ! Speedy. Editat Februarie 8, 2006 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Arata ca o bijuterie. Ai bibilit-o nu gluma. Sa te bucuri de ea fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Frumoasa! Arata aproape ca noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 (editat) * cu pasta se da pe piesa, nu pe discul de pasla Intradevar asa-i , probabil n-am fost atent cand am scris. Avantajul la flex e ca ti le faci tu si insisti cat vrei unde vrei, plus ca nu cred ca-i vine cuiva sa desfaca toata furca pentru a duce la tocilarie amortizoarele. Eu am desfacut-o pana la ultimul surub , dovada: Nu stiu daca as avea rabdare sa repet manevra. Sa mai pun o poza: Iar pasta de care ziceam pentru intretinere n-are nevoie de flex sau alte chestii , ajunge daca dai cu o carpa cu mana. Multumesc tuturor pentru urarile de bine. Editat Februarie 8, 2006 de ViKtor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 (editat) Stiu pasta despre care vorbesti, dar aia e pentru intretinere. Banuiesc ca nu poti sa faci cu carpa o piesa de aluminiu obisnuit (mat) sa arate ca si cum ar fi cromat, nu ? In alta ordine de idei cam asa am desfacut-o si eu pe a mea cand am aranjat-o, dar erau -10 grade C si n-am mai stat sa fac si poze. Si am o curiozitate: capacele de la motor/cutie sunt din otel cromat la tine? Ale mele sunt din alumuniu mat (erau), banuiesc ca stie toata lumea cum arata Planeta 5. Acum dupa slefuire zici ca sunt cromate. La fel amortizoarele de fata, partea care la tine e neagra. A, si io sigur n-as avea nervi sa mai fac o data agregatu' bucati-bucatele. Editat Februarie 9, 2006 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 super frumos a iesit, ma izbeste simplitatea MZ urilor cred ca nu au moarte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 f. frumos !!! Si eu am lustruit capacele laterale si chiar zici ca-s cromate insa eu am folosit un kit luat din germania (de la bauhause ..parca), care se mota pe bormasina. Kitul avea 2 buc 'sapun' maro & albastru! Cu cel maro dadeai prima data, iar la urma cu cel albastru -> la fel a fost si cu discurile ... am primit 3, unul mai robust pt inceput, si alte 2 mai 'finutze' pt lustrul final! spre deosebire de ce a zis "speedy" la mine a trebuit sa aplic sapunul pe discurile rotative (asa zicea pe kit !) A costat undeva in jur a 15 Eur, iar cum pasta de lustruit e pe sfarsite, am intrebat in metro parca, si aveau ceva in tub (ca si colgate ) -> pret aprox 200k lei vechi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 9, 2006 Autor Share Postat Februarie 9, 2006 Si am o curiozitate: capacele de la motor/cutie sunt din otel cromat la tine? Ale mele sunt din alumuniu mat (erau), banuiesc ca stie toata lumea cum arata Planeta 5. Acum dupa slefuire zici ca sunt cromate. La fel amortizoarele de fata, partea care la tine e neagra. Si capacele laterale ale motorului meu erau din aluminu mat. Stiu pasta despre care vorbesti, dar aia e pentru intretinere. Banuiesc ca nu poti sa faci cu carpa o piesa de aluminiu obisnuit (mat) sa arate ca si cum ar fi cromat, nu ? Sa stii ca am incercat si asa , a dat rezultate , bineinteles net inferioare fata de cum ar fi fost cu un lustruit adecvat. Uite pasta care o folosesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu Postat Martie 23, 2006 Share Postat Martie 23, 2006 La jenti cu ai facut (printre spite)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan simson Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Am hotarat sa-mi prezint si eu agregatul la care am lucrat o iarna intreaga 2004-2005 , am facut RK , am schimbat tot ce era de schimbat la ea , am desfacut-o pana la ultimul surub , am vopsit-o , am lustruit piesele de aluminiu si care m-a servit foarte bine 2 sezoane. Hello Viktor, Nu vinzi motorul asta ? Oricum, cit ai cere pe el ? Cum merge ? Daca te gindesti sa vinzi da-mi de stire si te sun imediat . Sint amator de lucru de calitate. Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Intr-adevar frumos lustruti, si intretinut motorul! Ce nu-mi place la lustruitul asta ca reduca suprafata de racire ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.