Sari la conținut

Motociclete TOURING si SPORT-TOURING


radu_ghfx
 Share

Postări Recomandate

acum e randul meu sa ma laud. am un suzuki gsf600s din 2000 si inca nu am vaut parte de prea multi km . am luat permisul anul trecut asa ca anul acesta sper sa fac multi km(fata de cei 3000 de anul trecut). in cei 3000 km a fost ok...de unul singur...dar cu cineva in spate e mai ciudat...obositor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) ..eu am 2 motorete!...una este ONroad tourer...bmw r 1100 rt, motor de care sunt foarte mindru, l-am luat la 33.000km si l-am dus la 130.000km in 4 ani, distanta maxima parcursa pe zi cu el este 1600km, evident obosit de caldura de pe drum si de plictiseala mersului singur...

..si al 2-lea este OFFroad tourer..bmw r 1100 gs, motor de care sunt super incintat, nu am decit vreo 10.000km cu el dar pot spune ca este exact ce-i lipseste celuilalt!..

...acum ca m-am aranjat pe viata la capitolul motoare nu-mi ramine decit sa am bani si sanatate sa le pot plimba peste toate traseele ce-mi vin in minte! :) ...acelasi lucru vi-l doresc si voua indiferent de care ce motor are si al cui este mai bun!...bucurati-va de ce aveti si apreciati asta! :lol:

post-7057-1268224449_thumb.jpg

post-7057-1268224917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal ca fiecare sa isi laude motoru'. Eu insa nu pot decat sa va dau niste informatii despre ce am eu. Am mers in decursul a 29 de ani cu mai multe modele de motoare decat ar putea cineva sa creada. Dumnezeul touring-ului este Honda Glodwing (nu conteza capacitatea si nici anul), dar nu prea sunt bani sa o cumparam si daca ar fi, nu avem sosele pt asa ceva. Este un vis pe care nu mi l-am permis... inca. Dar daca vreti un tourer pe care sa-l calariti la infinit, la un pret rezonabil cautati Honda NT650V Deauville. Am facut cu ea 46.000 km in 3 ani. Nu am schimbat nimic in afara de consumabile (fluide ,anvelope,placute) si din punct de vedere tehnic ,as face o plecaciune pana la pamant ,in fata creatorului ei. Cine isi doreste asa ceva, sa stie ca anul acesta o poate cumpara la pret de "porc" fata de anii trecuti. Motorul nu are cracteristici spectaculoase (54CP/8500rpm), insa consumul la o viteza de 110Km/h este de 4,5% ideal pt cine merge la drumuri lungi. Confortul pt. pilot si pasager depaseste cu mult orice alt model "calarit" pana acum.

 

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nt_...uville_2000.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Dar daca vreti un tourer pe care sa-l calariti la infinit, la un pret rezonabil cautati Honda NT650V Deauville. Am facut cu ea 46.000 km in 3 ani. Nu am schimbat nimic in afara de consumabile (fluide ,anvelope,placute) si din punct de vedere tehnic ,as face o plecaciune pana la pamant ,in fata creatorului ei. Cine isi doreste asa ceva, sa stie ca anul acesta o poate cumpara la pret de "porc" fata de anii trecuti. Motorul nu are cracteristici spectaculoase (54CP/8500rpm), insa consumul la o viteza de 110Km/h este de 4,5% ideal pt cine merge la drumuri lungi. Confortul pt. pilot si pasager depaseste cu mult orice alt model "calarit" pana acum.

 

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nt_...uville_2000.php

De peste un an visez la acest motor! Din pacate mai am de asteptat inca un an pana sa-l am... :love:

Mesaj completat

Scuze pentru dublu-post, dar nu ma pot abtine!

Mesaj completat

Am o intrebare, totusi: am 1,93m inaltime; fortez nota cu Deauville ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
De peste un an visez la acest motor! Din pacate mai am de asteptat inca un an pana sa-l am... :P

Mesaj completat

Scuze pentru dublu-post, dar nu ma pot abtine!

Mesaj completat

Am o intrebare, totusi: am 1,93m inaltime; fortez nota cu Deauville ?

 

Salut, eu am 1.94m iar astazi mi-am cumparat Deauville. Pe care stau foarte bine si confortabil, o chestie buna (zic eu) avand in vedere ca am picioare lungi care nu prea se pupa cu multe mobre. Nici cu masini, d'apoi mobre. Am probat motorul pana l-am innebunit pe vanzator, ca sa ma conving ca stau ok pe ea. De-abia astept sa vad noi locuri cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnilor , Deauville rulz. Normal ca or fi altele mai capabile , confortabile ... , dar la cit costa si la ce face , eu zic ca modelul asta de Honda e tocmai bun. Si sa nu uitam , are CARDAN. Grea nu prea e , are mult spatiu pt. bagaje , se strecoara printre masini , atrage priviri , pacat ca nu stie sa si gateasca.

Mesaj completat

E prea silentioasa , nu te aude nici dreacu' , prin oras. Asa ca am dat niste gauri in toba. Nici acum nu urla prea tare , dar e o diferenta si sunetul e marfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
E prea silentioasa , nu te aude nici dreacu' , prin oras. Asa ca am dat niste gauri in toba. Nici acum nu urla prea tare , dar e o diferenta si sunetul e marfa.

 

Unde anume ai dat gaurile, ca ea e totusi mascata de ornamentul cromat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni n-a zis nimic de XX.

Mi se pare un sport touring foarte reusit.

Pozitie super confortabila, ciclistica de invidiat si niste frane dementiale ce nu au pereche printre sport touringuri.

 

Pozitia pasagerului - confortabila peste masura - cunosc persoane ce adorm pe XX ca pasager.

 

Putere mai mult decat suficienta, si ceea ce este mai frumos, este dozata atat de bine si ti-o da atat de liniar pe masura ce accelerezi incat este foarte confortabila si usor de condus chiar si cu un stil mai sportiv.

Posibilitatea de a pune pe ea o tona de bagaje in gentile laterale si topcase, iar stilul de condus se modifica foarte putin.

 

Din punctul meu de vedere XX-ul este unul din cele mai reusite sport-touring-uri construite vreodata.

Proasta decizie a celor de la Honda de a o scoate din vanzare si a o inlocui nepotrivit cu VFR-ul de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Salut, eu am 1.94m iar astazi mi-am cumparat Deauville. Pe care stau foarte bine si confortabil, o chestie buna (zic eu) avand in vedere ca am picioare lungi care nu prea se pupa cu multe mobre. Nici cu masini, d'apoi mobre. Am probat motorul pana l-am innebunit pe vanzator, ca sa ma conving ca stau ok pe ea. De-abia astept sa vad noi locuri cu ea!

S-o stapanesti sanatos! Si multumesc de raspuns.

Sambata viitoare am un drum la Cluj si am ochit un Deauville in Sibiu; dau pe la dealer si poate ma lasa sa urc pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut, eu am 1.94m iar astazi mi-am cumparat Deauville. Pe care stau foarte bine si confortabil, o chestie buna (zic eu) avand in vedere ca am picioare lungi care nu prea se pupa cu multe mobre. Nici cu masini, d'apoi mobre. Am probat motorul pana l-am innebunit pe vanzator, ca sa ma conving ca stau ok pe ea. De-abia astept sa vad noi locuri cu ea!

 

Dau reply la acest mesaj pt ca am fost in aceeasi situatie cu vanzatorii :)) Eu acum vreau sa mi iau motor si Suzuki Vstrom 650 mi s a cam lipit la sufletel...stau f bine pe ea, e lejera la condus...Vroiam sa va intreb ce parere aveti de Suzuki Vstrom 650 an minim 2004 ?

Merci si astept cateva randuri de la voi inclusiv daca stiti pe cineva care vinde ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dau reply la acest mesaj pt ca am fost in aceeasi situatie cu vanzatorii :)) Eu acum vreau sa mi iau motor si Suzuki Vstrom 650 mi s a cam lipit la sufletel...stau f bine pe ea, e lejera la condus...Vroiam sa va intreb ce parere aveti de Suzuki Vstrom 650 an minim 2004 ?

Merci si astept cateva randuri de la voi inclusiv daca stiti pe cineva care vinde ...

 

Nu prea are legatura Vstromul cu topicul acesta, la fel cum nu are nici GS'ul.

Vezi ca la coltul Enduro-touring & Adventure este un topic al posesorilor de Vstrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva pareri pentru o yamaha fjr 1300 versus vfr 800 v-tec

 

Yamaha FJR 1300 e mai mult touring in timp ce Vfr'ul e mai mult sport. In principiu ambele fac parte din clasa sport-touring, dar in functie de ce review'uri citesti si daca sunt din Europa continentala, UK sau USA vei vedea ca parerile difera destul de mult(fiecare zona are particularitatile ei in ceea ce priveste motociclismul). O comparatie directa intre cele 2 nu prea isi are rostul fiindca tot de la motor si pana la pozitie e diferit. Depinde mult la ce vei folosi motocicleta si care sunt atuurile care le cauti.

 

In ultima luna am citit o groaza de review'uri si pareri ale proprietarilor in gasirea modelului cel mai potrivit pentru mine. Din pacate, e o pierdere enorma sa nu ai ocazia sa faci un ride test sau macar sa vezi motocicletele dintre care incerci sa alegi. Fiecare cautam altceva la o motocicleta si e greu sa iti faci o parerea doar din "auzite".

 

In cazul meu cautarea s-a restrans la 2 modele: Honda ST1300 Pan European si FJR 1300. Din punctul meu de vedere ambele au plusuri si minusuri de luat in considerare. Pan Europeanul e o motocicleta foarte fiabila, cu ciclistica buna nu doar pentru mersul pe autostrada(se descurca bine si in zonele montane), destul de bine echipata(ABS, parbriz reglabil foarte bun, sa reglabila pe inaltime, comoda pentru pasager, cutiile laterale sunt mari, are 2 "buzunare" pentru depozitat langa bord,etc.), motor suficient de puternic pentru orice conditii si frane foarte bune, dar care este destul de grea, vara se simte caldura emanata de motor si unele exemplare pot manifesta o instabilitate la viteza foarte mare(in anumite conditii). FJR'ul e mult mai usor, mai suplu, motorul e destul de puternic, franele sunt foarte bune, dar cutiile laterale sunt mai mici, intretinerea e putin mai complexa, saua nu este foarte comfortabila, are centrul de greutate mai sus fata de Pan si nu se inclina la fel de usor pe curbe si parbrizul reglabil nu e foarte stralucit(cel putin la versiunea 2001-2005).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca voi merge pe varianta cu FJR. Faptul ca e mai usor(cu 50kg), mai putin masiv(nu sunt un tip foarte mare) si arata bine si fara genti laterale o fac o motocicleta ce se poate folosi si la plimbari mai scurte sau chiar in oras uneori. Mentenanta si fiabilitatea e aproximativ la fel cu cea a Pan Europeanului si e printre singurele modele din aceasta categorie cu niste suspensii cu atatea reglaje ale suspensiei. Referitor la manevrabilitate pe curbe nu stiu ce sa zic fiindca parerile sunt impartite si doar unii piloti au sesizat treaba asta(de obicei cand in teste era si un RT de la BMW). Totusi, a castigat cele mai multe teste pana in 2006 cand a aparut K1200GT si in topul MCN e inaintea Pan'ului, deci nu cred ca e de lepadat...

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar nu e de lepadat si la treaba cu scos gentile pentru a o putea plimba si prin oras trebuie sa-ti dau dreptate. Doar ca mie imi place mai mult Pan Europeanul :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schumy draga :)

 

Chestia cu instabilitatea la viteze mari nu e numai la Pan, e la oricare mobra care merge cu 190 la ora pasager, cu 3 topcase-uri si cu parbrizul ridicat la maxim, sa nu mai vorbim daca adie putin si vantul :grinbandit:

 

Ia mergi singur, fara nici un bagaj, cu parbrizul jos si nu vei mai simti nici o instabilitate ;)

 

Eu am mers cu topcase mare de 52 litri cu TDM-ul cu 200 si nu am avut turbulente, insa in alta zi am mers singur si fara nici un bagaj, insa batea putin vantul, la 180 deja simteam ca nu o mai pot controla si am redus imediat.

 

Totul depinde de situatiile create in momentul respectiv. Crezi ca Honda face Pan-ul din 2002 fara nici o modificare pana azi doar asa de flori de mar? :D

 

Tu oricum esti mult mai temperat ca mine, nu cred ca trebuie sa iti faci ganduri de acest gen. Modelul dupa 2002 a lasat mai jos motorul si l-a dus mai in fata pt un centru de greutate mai bun, deasemenea rezervorul de 29 de litri e impartit in doua, o parte mai jos pt a cobori centrul de greutate. Iar greutatea mare se simte doar la manevrarea pe loc.

 

Bafta oricum la ce o sa alegi :friends:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta oricum la ce o sa alegi :friends:

 

Am citit mai mult si problema a fost recunoscuta de Honda ca pornind de la prinderile carau s-au desfacut pe unele modele si care lasau motorul plasat transversal sa creeze o miscare(instabilitate) laterala. Din cauza asta acel efect nu apare pe toate.

 

Imi place foarte mult Pan'ul, dar consider ca e mai potrivit FJR. Dupa multa lectura m-am convins si ca manevrabilitatea lui pe curbe e foarte ok si nu cred ca imi va pune probleme.

 

Singurul pas pana la motocicleta noua este sa reusesc sa dau Transalpul :bounce:

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Chestia cu instabilitatea la viteze mari nu e numai la Pan, e la oricare mobra care merge cu 190 la ora pasager, cu 3 topcase-uri si cu parbrizul ridicat la maxim, sa nu mai vorbim daca adie putin si vantul.

Sa nu te superi, probabil nu ai mers vreodata pe orice touring de la BMW!

Nu o spun gratuit, am avut si RT, am LT si am mers si pe GT, astea stau ca pe sine la orice viteza si orice incarcatura.

Revenind, Pan-ul oscileaza pe la 140/150, de la 160 in sus nu mai are nimic, nu mai vorbim de 180..

HondaSan de pe forum poate confirma aspectul asta, oricum, nu este deranjant si nu i-a facut decit o data sau de doua ori in 40.000 km.

Este o super mobra si cine apreciaza confortul si manevrabilitatea nu are ce sa compare cu FJR.

Despre FJR, asa este, este o supermobra, dar care nu-ti ofera acelasi confort si intr-adevar nu are manevrabilitate pe curbe, este o sportiva cu veleitati touring pretabila pt.autostrada.

Depinde de fiecare, dupa mine PAN-ul este o supermobra..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat citesc mai mult, cu atat imi dau seama mai tare ca nu stiu ce sa aleg :crack:

Pan'ul si FJR'ul sunt la egalitate ca scor dupa ce compari plusurile si minusurile fiecaruia(din punctul meu de vedere). Recenzile si parerile proprietarilor sunt multe si de toate felurile si culorile, lucru care face si mai grea comparatia intre motociclete(din vorbe). Referitor la manevrabilitatea FJR'ului am gasit si eu problema intr-un articol in care zicea ca desi sta extrem de bine pe autostrada(stabilitate ridicata), la viteze mici si in oras se manevreaza ciudat. Din aceasi categorie intr-un alt articol citisem si de Pan ca pe curbe e mai greu cu el(dar aici cred ca e doar chestia de subiectivitate a reporterului fan motociclete SS).

 

Cel mai simplu mi-ar fi sa pot face un ride test cu cele doua modele si sa vad care e cel mai potrivit, dar la noi nu se poate ca asta este "piata moto"(reprezentante fara modele de ride test). Un clujean s-a oferit sa ma lase o tura cu FJR'ul lui, dar lucreaza in Szeged si nu poate veni oricand acasa pe motocicleta. Cu Pan'ul e si mai complicat avand in vedere numarul mic de posesori de la noi si care nu e pe forum. :scratch:

 

Pentru mine conteaza mult mai putin caii putere, fata de manevrabilitate(vreau o motocicleta care sa poata merge pe autostrada, dar si pe drumuri virajate), confort(sa permita ture comode de 5-600km/zi), fiabilitate(sa nu existe sansa sa te lase in drum daca o ingrijesti ca la carte), capacitate de transport si consum decent.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ti-am spus, Hondasan de aici de pe forum are un Pan, l-a luat de nou, da-i un PM, omul este dragut si iti raspunde..

Spuneai ca esti mai firav de fel, Hondasan are cam 172 inaltime si nu are nicio problema.

De fapt ca la oricare motocicleta grea, probleme sunt sa nu-ti fuga talpile pe nisip, pe loc cit si la manevre..in rest..

Am mers cu FJR, asa cum ti-am spus..mobra sport deghizata in touring, foarte fiabila, dar buna de autostrada.

Parbrizul, desi reglabil electric nu iti ofera prea mare protectie in formula standard, trebuie sa cauti aftermarket.

Eu am un LT de 400kg si crede-ma ca nu are niciun grad de comparatie pe viraje, asta are o ciclistica extraordinara si se apleaca extrem de usor, cu FJR-ul am avut surpriza sa constat ca este matura.

Exact acelasi feeling l-am avut si cu GT-ul 1200(de 152 cp) de la BMW.

Parerea mea, ia-ti un Pan si ai sa fii cel mai fericit..

Oricum, parerile sunt subiective, fiecare are criteriile lui de apreciere..repet, daca vrei confort ia-ti Pan..

Ca o ultima idee, daca te gandesti la gabarit..eu merg in fiecare zi cu al meu si la servici, si la piata si la plimbare..fara sa am nici cea mai mica problema, intru cu ea printre masini acolo unde intra si alte 90% dintre mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o alegere foarte grea :laugh: Dar Pan'ul incepe sa imi intre tot mai tare la suflet.

 

Niste imagini comparative cu cele doua modele pentru cei nehotarati cand vine vorba de gabarit si estetica:

 

P1000093.JPG

 

P1000098.jpg

 

P1000106.JPG

 

P1000092.jpg

 

P1000207.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

GTR'u e un model mai nou(din 2007) care vine cu ceva tehnologie in plus. Din cate am inteles are la motor ceva sistem ca si cel VTECH de la Honda, dar care e si el destul de pretentios, mai ales cand vine vorba de service. In rest, e o motocicleta destul de grea si care mananca anvelope. Ca si motor e mai puternic(155cp) decat cel de pe FJR(146cp) si Pan(126cp).

Din cauza faptului ca e mai scump, nu l-am studiat si ce cunosc e doar ce am vazut in articolele comparative cu FJR'ul 2006+ si Pan'ul(care e aproape la fel din 2002).

 

In schimb cu FJR'ul si Pan'u mi-am facut o idee, mai ales dupa ce le-am vazut in realitate si am decis sa aleg Yamaha. E un sport-touring veritabil cu valente de allrounder cand nu are cutii. Este mai suplu comparativ cu Pan'ul atat ca greutate cat si ca volum. Probabil ca nu protejeaza la fel de bine la vant si ploaie, dar ofera oricum mai multa protectie decat Transalpul(si cu el chiar nu am avut probleme din punctul acesta de vedere). Pozitia mi-a placut mult pe FJR, ghidonul mai lat facand sa stai putin aplecat, dar intr-un fel foarte placut si relaxat, mai ales atunci cand prinzi niste denivelari si nu le mai incasezi in spate. In plus, imi place mult design'ul lui(mai ales pe modelul 2003-2005 si pe noul model 2013).

 

La anul pe vremea asta o sa pot sa zic mai multe despre FJR. Pana atunci ramane sa descopar ce are de oferit modelul si cum ne vom intelege. Ma gandesc sa fac si un topic la "Motocicleta mea" pentru cei interesati de acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...