Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banditu` cu care m-am intalnit azi, te rog ridica 2 degete sus. Scuze, nu te-am vazut prea bine ca eram cu soarele in ochi. Daca nu iti aduci aminte ne-am intalnit pe E576 intre G-humorului si Suceava. :unsure:

Drag©i Baditopolime, cand ne intalnim si noi? Care merge la SMAEB, poate ne intalnim si noi la romexpo ca se pare ca altfel nu prea se poate.

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditu` cu care m-am intalnit azi, te rog ridica 2 degete sus. Scuze, nu te-am vazut prea bine ca eram cu soarele in ochi. Daca nu iti aduci aminte ne-am intalnit pe E576 intre G-humorului si Suceava. :unsure:

Drag©i Baditopolime, cand ne intalnim si noi? Care merge la SMAEB, poate ne intalnim si noi la romexpo ca se pare ca altfel nu prea se poate.

 

 

Eu o sa merg la SMA maine si SMAEB weekendu viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog..

Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..??

Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog..

Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..??

Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. :unsure:

Of, blestematul de aluminiu. Da' stiu c-ai strins oleaca de-ai reusit sa-l rupi. Busonul ala are o garnitura si oricum uleiul nu ajunge la presiune mare pina acolo, asa ca... aviz maniacilor care dau filete peste cap (si eu eram din asta intr-o vreme :blink: ). Ai putea, ca solutie temporara, sa cumperi un buson nou, eventual din ala cu termometru de pe Louis, sperind ca ala avind filetul intact sa tina cit de cit (din experienta mea, merge citeodata). Numai sa nu stringi, si probabil va ceda iar dupa 1-2 schimburi de ulei. Cit despre spanul in motor... sa zica altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume lume, are cineva, cumva, candva, undeva(...) sticla de la far?

Mie mi l-a spart un porumbel acum juma de ora in timp ce eram la o plimbarica.

NU aveam mai mult de 100km/h dar a fost destul de nasol impactul.

Ma intereseaza doar sticla, nu tot farul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog..

Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..??

Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. :unsure:

Salut, eu zic sa dai baia jos si sa faci filet mai mare. Cel mai sigur si mai ortodox, fara riscuri.

@CalinD Eu cred ca la baiat i se f.utu filetul de jos de la baie, nu cel pe unde torni ulei. Ala este pe louis cu termometru. Sau nu? Ca acuma m-am pierdut, inca sunt praf de aseara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume lume, are cineva, cumva, candva, undeva(...) sticla de la far?

Mie mi l-a spart un porumbel acum juma de ora in timp ce eram la o plimbarica.

NU aveam mai mult de 100km/h dar a fost destul de nasol impactul.

Ma intereseaza doar sticla, nu tot farul.

Macar ai mincat si tu o friptura?

 

Salut, eu zic sa dai baia jos si sa faci filet mai mare. Cel mai sigur si mai ortodox, fara riscuri.

@CalinD Eu cred ca la baiat i se f.utu filetul de jos de la baie, nu cel pe unde torni ulei. Ala este pe louis cu termometru. Sau nu? Ca acuma m-am pierdut, inca sunt praf de aseara

Si busonul e din aluminiu, am observat ca se f.ute amindoua deobicei. Cind mai aranjam cite un filet si nu puteam sa inlocuiesc una din piese, puneam o piulita/surub nou-nout si mai tinea oleaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar ai mincat si tu o friptura?

 

 

Si busonul e din aluminiu, am observat ca se f.ute amindoua deobicei. Cind mai aranjam cite un filet si nu puteam sa inlocuiesc una din piese, puneam o piulita/surub nou-nout si mai tinea oleaca.

Si? Io tot mahmur sunt si inca nu ma urc pe motor in starea asta. Cum era? Capra crapa cr......da-i pace. Iesiti din barlog oameni calare ca ii prea faina vremea. Curatenia de Paste mai poate astepta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si? Io tot mahmur sunt si inca nu ma urc pe motor in starea asta. Cum era? Capra crapa cr......da-i pace. Iesiti din barlog oameni calare ca ii prea faina vremea. Curatenia de Paste mai poate astepta.

Da-mi un radiator Aline si fix acuma ies, cu toate ca deja imi curge niste bere prin vene.

 

@bugspoileristi; da' n-ati gasit unele care sa se monteze usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu zic sa dai baia jos si sa faci filet mai mare. Cel mai sigur si mai ortodox, fara riscuri.

@CalinD Eu cred ca la baiat i se f.utu filetul de jos de la baie, nu cel pe unde torni ulei. Ala este pe louis cu termometru. Sau nu? Ca acuma m-am pierdut, inca sunt praf de aseara

 

Asta am sa incerc sa fac.. Insa baia se poate demonta fara bloc motor? Ca daca e cu tot cu blocul motor e cam greu.. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma mi-am dat si eu seama ca e vorba de busonul de scurgere, cuvintul buson m-a facut sa ma gindesc la cel de umplere. In cazul asta, se poate scoate fara sa dai jos motorul. Scapi ieftin.

post-24366-1238922950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bugspoileristi; da' n-ati gasit unele care sa se monteze usor?

 

Numa' scumpe si urate cu crengi.

 

@Djinn: am reusit si io performanta asta la GS 500. Dai baia jos, filet nou (mai mare) si alt surub. Vezi la ce mester mergi...

 

 

Uichendu asta am fo la Debrecen la Nightwish. Am vast cateva tone de Banditi pe drum, printre care un B12 Kult N negru prin Tarnaveni cu nr de MS. Care esti mah? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aproximativ 6 luni de cand am trecut la banditul de 600 , am reusit sa il fac 'N' din 'S'.

Poze before and after .

Inainte de achizitionare.

post-16685-1238947379_thumb.jpg

In prima zi dupa ce l-am luat.

post-16685-1238947447_thumb.jpg

In momentul de fata.

post-16685-1238947802_thumb.jpg

post-16685-1238947849_thumb.jpg

post-16685-1238947870_thumb.jpg

post-16685-1238947918_thumb.jpg

post-16685-1238947894_thumb.jpg

Multumesc Mihai pt. far , imi place mult ca are geamul clar.Raman dator. :unsure: si multumesc mesterului care m-a ajutat cu operatiunea.

Dorm atat de linistit acum ca in sfarsit arata cum imi doresc.Mai raman cateva probleme tehnice de rezolvat.Indreptatul furcii e prioritate.

Sper sa vorbim si sa ne intalnim si noi saptamana viitoare la SMAEB.

 

 

Numa' scumpe si urate cu crengi.

 

@Djinn: am reusit si io performanta asta la GS 500. Dai baia jos, filet nou (mai mare) si alt surub. Vezi la ce mester mergi...

 

 

Uichendu asta am fo la Debrecen la Nightwish. Am vast cateva tone de Banditi pe drum, printre care un B12 Kult N negru prin Tarnaveni cu nr de MS. Care esti mah? :blink:

 

Prima iesire mai 'lunga' cu grasa?Cum e comparativ cu 6-le la drumurile astea mai lungi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si tie!

 

dupa care:

in orasconsumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata)

afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12%

 

As adauga si eu un test facut pentru mers in afara mixt, e relevant pentru cei carora le place "combinat" :unsure:

 

Astfel, la o plimbare de fix 100 km din care jumatate autostrada (cam 110-130 km/h intr-a sasea in jur de 5000 rpm) si jumatate pe drumuri judetene (60-70 km/h - drumurile erau foarte proaste) consumul a fost de fix 6 litri. Metoda a fost din plin in plin, mentionez ca este motorul pe injectie.

 

De asemenea, se simte intr-adevar peste 5000 rpm o usoara vibratie in ghidon constant, nu creste odata cu turatia. Sub 5000 rpm e foarte linistit. Asa e si la voi ? Exista solutii de amortizare ?

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spn nu ai de ce...tu sa fi sanatos...oricum dupa ce i-ai dat jos semicarena aia parca a intinerit motorul...cel putin asa mi se pare mie

emppu ai avut dreptate acuma dupa ce am pus bugspoilerul parca e de acolo... :unsure:

si acum cateva poze cu jucaria

post-32502-1238955662_thumb.jpg

post-32502-1238955728_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut si eu un drum de 500km, frumos cald, motoretisti full. Va astept la Buc la SMAEB cu banditii sa stam la o bere(fara alcool)

...

 

De asemenea, se simte intr-adevar peste 5000 rpm o usoara vibratie in ghidon constant, nu creste odata cu turatia. Sub 5000 rpm e foarte linistit. Asa e si la voi ? Exista solutii de amortizare ?

La fel am obeservat si eu la suzeta, peste 5000 vibreaza destul de tare ghidonul. Faza e ca eu nici nu am capetele de ghidon care in mod normal sunt pentru neutralizarea vibratiilor din ghidon. Mi-au amortit mainile total dupa 40km si nu s-au mai dezmortit.

 

Mihai, arata impecabilizabil banditu`. Sa ai grija cu/de el :unsure:

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iesire mai 'lunga' cu grasa?Cum e comparativ cu 6-le la drumurile astea mai lungi?

 

In Ungaria la concert am fost cu trupetii mei cu conserva. 5 insi in VW Polo, din care 2 dinozauri de 120 kg. :unsure:

Nu am apucat sa ies cu 12le afara. Doar de vreo 2-3 ori 'm-am aventurat' pt max 5-10 km. Ce pot spune este ca, consumul este clar mai mare ca la 6. Indicatorul de benzina practica la turele din oras cu mare placere base-jumpingul. Adica il ridici prin adapare la Peco si el se arunca in gol vazand cu ochii in timp ce mergi (trebuie precizat si ca functioneaza cam prost si inconstant indicatorul). :blink: Dar asta in conditii de mers imbecil cu reprize sataniste 'intravilan'. Tind sa cred ca afara, la un mers in acelasi ritm cu 6le, ar consuma cam la fel sau sensibil mai mult pt ca e mult mai putin turat la acelasi regim de viteza. Manevrabilitatea este superba, dar aici contribuie ridicarea de coor, ghidonul superbike si gumele Michi PiPo 2CT aproape noi. L-am dat un pic mai tare azi pe niste curbe (cat permiteau calitatea asfaltului, temperatura gumelor si reflexele amortite & acomodarea treptata cu motoreta) si sta superb din gaz. Mentii inclinarea pe curba si il ridici din gaz mai fain decat cu 6le. Franele sunt cam altceva decat ce stiam de pe B6, in sensul bun.

 

Si o poza de la locul faptei descrisa mai sus.

post-8276-1238966598_thumb.jpgpost-8276-1238966622_thumb.jpg

 

spn nu ai de ce...tu sa fi sanatos...oricum dupa ce i-ai dat jos semicarena aia parca a intinerit motorul...cel putin asa mi se pare mie

emppu ai avut dreptate acuma dupa ce am pus bugspoilerul parca e de acolo... :blink:

si acum cateva poze cu jucaria

 

E foarte ciumeg facut motorul tau. Facut cu bun gust. Keep up the good work! Ai ciopartit bugspoiler-ul sau asa l-ai luat?

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog..

Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..??

Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. :unsure:

 

imi zici daca nu reusesti cu filetul marit...am eu baie

se poate demonta fara bloc motor dar ai grija....

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-8276-1238966598_thumb.jpgpost-8276-1238966622_thumb.jpg

E foarte ciumeg facut motorul tau. Facut cu bun gust. Keep up the good work! Ai ciopartit bugspoiler-ul sau asa l-ai luat?

ciopartit e putin spus...ar trebui sa precizeze aia ca dupa ce il cumperi mai muncesti la el de iti sar ochii :blink:)

prinderile is un calvar, dupa care m-am apucat sa tot decupez din el parti care nu prea se imbinau cu liniile motorului(nu-s parti mari dar daca tot fac o treaba sa fie bine facuta) si dupa tura de ieri am observat ca intr-un punct totusi atinge galeriile si s-a topit vpseaua in locul acela deci l-am luat jos sa il mai decupez un pic in locul acela si sa-l revopsesc.

in concluzie multa munca pt o bucata de plastic dar macar arata bine... :blink: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu: ati fost doar la concert sau ati si cantat? :unsure:

 

Ultima poza cu imaginea din capacul d ela motor e criminala ... super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume lume, are cineva, cumva, candva, undeva(...) sticla de la far?

Mie mi l-a spart un porumbel acum juma de ora in timp ce eram la o plimbarica.

NU aveam mai mult de 100km/h dar a fost destul de nasol impactul.

Ma intereseaza doar sticla, nu tot farul.

 

 

Am eu frate "bandit" de la kult '96.

cel din imagine :unsure:

fa si tu o oferta.....

post-28174-1238999626_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...