Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ...

far si turometru pe ebay sau dezmembrari

ulei 10W40 (se recomanda semisintetic)

bujii NGK CR9EK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut baieti ...acum 2 zile am cumparat un bandit de 600 din 95 si m-am lovit de o mare problema ...motocicleta are faru spart si turometru lipsa... stiti cumva de unde as putea gasi ? o alta problema ar fi ce ulei sa folosesc? ce tip de buji?...ms ...

 

Bine ai venit printre banditi Ovi!

Vezi ca e pe forum un tip cu nickul "kraz-trial" care are in semnatura dezmembrare de bandit 600 1996. Poate gasesti la el ce ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu nu sunt de acord cu faptul ca frana de motor uzeaza alea alea. Nu uzeaza chiar nimic din cele spuse. Asta daca este facuta CORECT. Dovada? Toti producatorii din sfera moto\auto recomanda folosirea franei de motor. ATENTIE! NU pentru a opri motorul!! Frana de motor face economie de combustibil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre banditi Ovi!

Vezi ca e pe forum un tip cu nickul "kraz-trial" care are in semnatura dezmembrare de bandit 600 1996. Poate gasesti la el ce ai nevoie.

ms :* o sa iau legatura cu el

Mesaj completat

far si turometru pe ebay sau dezmembrari

ulei 10W40 (se recomanda semisintetic)

bujii NGK CR9EK

Tnx ...o sa le cumpar si cand va ajunge acasa de la vopsit o sa schimb ce e nevoie ...

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare se potriveste la bandit .

Sunt interesat si de schimb cu ceva care sa se potriveasca la motorul meu (xtz 750)

0724 296 269.

daca vrei sa ai o sansa sa vinzi husa, mentioneaza la ce model de bandit se potriveste. nu de alta, dar exista diferente considerabile intre forma rezervorului de la un model la altul de bandit (i should know).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iara e mort forumul, iara ma bag in seama.

 

fui la mecanic ( in 3 cilindri pana la jumatate drumului 2 km , in 4 restu drumului ). Omul se uita, imi ia furtunul de alimentare putin gatuit ( ascutitunghic ) il scoate il infasoara intr-un arc. imi mareste fluxul de benzina la 2,2 rotatii la surubelul de carburatoare din 2 cate erau inainte si 1 si 7/8 cat scrie la manual pentru ca nu erau de culoarea cafelei cu lapte ( intrebare : este culoare bujiei un semn al corectitudinii amestecului ? ) . Acu merge bine. trage putin mai incet la turatii mari si putin mai tare la turatii mici.

 

Eu as da inapoi la 2 rotatii surubelele alea. ca sa am mai multa putere.

 

Cum o bagati la iernat? Mi se pare exagerat ce scriu oamenii astia aici pe forum. Mi se pare necesar doar plinul + aditivi+ ulei, si baterie + tinuta in casa la variatii mici de temperatura.

 

 

Mesaj completat

apropos ma duc la Ursu la bar , daca vrea sa vina vrunu !

Bikers bar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu la iernat o bag asa:

1. nu am plin facut, consider ca ruginirea rezervorului pe interior ca pe timpul lui nea Nicu, cand amestecul benzina/apa era 50/50 % nu se va intampla. Ba chiar primavara trecuta a trebuit sa alimentez de vreo 2 ori ca sa pot "spala" benzina din rezervor care avea cifra octanica 60 :). Stiu, exista stabilzatori de benzina, dar cred in el ca si in aditivii de ulei gen MotorUp si tratamente de ulei miraculoase.

2. pus rotile pe "calaret"/elevator. Cum cauciucul meu spate e praf, voi ridica pe elevator roata fata.

3. baterie scoasa, adusa acasa, o data pe saptamana pus un bec de 55W de far pe ea cateva minute, o data la luna descarcata (nu complet) si incarcata full. Baterie mea era moarta anul trecut, am facut asa cum v-am spus si m-a tinut tot sezonul asta.

4. lantul curatat si uns bine.

5. vaselina pe la suruburile care dau semne ca ruginesc (si alte parti, daca acestea arata semne de ruginire).

 

ma mai gandesc si va mai scriu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu bag mobra la iernat pana nu da zapada in bucuresti. Cine se plimba cu masina probabil o sa ma vada. Sunt all-rounder.

Una e cu caldura/frigul in nord, alta e in sud.

Conditiile de mers nu sunt aceleasi dar nu ma las.

Mai are cineva c.oaiele izolate si se plimba iarna asta ?

Apropo...B 95 LLE si B 95 LLF (banditi Pop sau Neo) sau B 94 GSF sunt cumva pe banditmania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu mersul in perioada asta pt. mine nu e atit frigul cit ploaia. m-a prins o ploaie acuma vreo 2 sapt., si era si frig cu draci. in 10 minute cit am ajuns acasa m-a udat pin-la piele de nu-mi mai simteam picioarele. atunci am cam zis ca gata pe anul asta. am iesit ieri la o tura lejera prin oras dar cred ca e ultima. weekendul asta o bag la demontare completa intru vopsire.

cit despre bagatul la iernat... a mea a iernat anu' trecut in conditii mizere: cu pneurile pe pamint, bateria pe ea, benzina in rezervor. apropos de baterie, bateriile de Pb-acid nu trebuie descarcate, ce-a scris Macke se aplica la bateriile Ni-Mh, Ni-Cd, Li-Ion etc: durata maxima de viata se obtine prin cicli incarcare/descarcare cit mai apropiati de 100% si durata de viata scade odata cu timpul de "sedere pe bara". la bateriile auto/moto e fix pe dos: cel mai mult tin daca stau cit mai aproape de incarcare maxima. bateria mea a iernat pe motor (~3 luni) si dupa ce-am scos-o a invirtit fara nici o jena electromotorul timp de aproape un minut pina a pornit. exista asa-numitele trickle-chargers care "baga" in baterie un curent aproximativ egal cu cel de autodescarcare, pentru storage pe durate lungi, daca e vorba de mentenanta ca la carte. dar va zic eu, nu merita durerea de cap. e un consumabil obosit si chiar in conditii de utilizare mirlaneasca tine mult.

personal consider ca singura precautie utila, pe linga suspendarea pneurilor e acoperitul zonelor predispuse la rugina cu ceva protector, exista niste sparayuri speciale, dar ma gindesc ca un WD40 ar tre' sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers aseara prin Bucuresti pe o ploaie de zici ca aproape ingheta pe jos. Am mers cu 20km/h, taraind picioarele, dar tot nu ma potolesc pana nu vad zapada pe jos.

 

 

Unul in seara asta era pe jos in Bacau. Mi-a zis sora-mea care a trecut prin zona, dar mai multe nu stia si nici motoarele sa le deosebeasca nu stie. Vedem zilele astea la accidente :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda. apropos de cazut: cind m-a prins ploaia aia, fiind si 90% noapte, am luat in plin ditai baltoaca lunga de 20 de metri si ma rugam sa nu dau prin cine stie ce in timp ce-o traversam. pur si simplu nu am vazut-o. formidabila senzatia cind esti 20 de cm in apa, sare ditai tsunami-ul in jurul tau da' na-i ce-i face decit sa-i dai inainte. sa nu iubesti Romania? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare ai zis c-o faci?? Ce mai vopsesti, in afara de ce e vopsit? Adica, bascula? furca??

vopsesc doar ce e de vopsit. bascula o las asa pentru ca e un loc foarte expus la mizerie, poate cel mai expus, si mi-e ca nu ar tine decit o vopsire ca la carte, cu coacere si tot tacimul sau powder coating.

legat de culoare inca ma mai gindesc. ori negru, ori verde inchis, ceva de genul asta http://www.performancepluscorvettes.net/im.../Green%2001.JPG sau poate-mi vine vreo idee nastrusnica-n ultimul moment?

motivul pentru care o vopsesc e, pe linga juliturile de la cazatura, ca neamtul care a vopsit-o inaintea mea a facut totul ca lumea in afara de cadru: pe cadru a dat doar un strat foarte subtire de vopsea, fara lac. intr-un loc am scapat o picatura de lichid de frina pe cadru si s-a dus vopseaua aia de parca ar fi fost acuarela. iar in locurile unde e in contact cu diverse (de ex suporturile scaritelor de pasager) vopseaua s-a ros in timp si se vede albastrul de dedesubt. naspa!

o sa polisez cu ocazia asta tot ce se poate polisa: suporturile de scarite, bascula, restul capacelor motorului, juguri, jambe, minerele pasagerului, marginile jantelor (nu-s inca 100% sigur).

mai apare o problema: daca vopsesc rotile, iar trebuie o vopsire ca la carte (powder coating), si nu stiu daca gasesc unde sa fac asta.

open to suggestions.

re-montarea probabil o s-o fac in primavara (sau poate nu?).

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...