Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

oarecum aia cu pana. eu cred ca daca o lasi pe pri benzina va curge necontrolat in carburatoare, facand amestecul prea bogat si automat consum mare, randament scazut, bujii negre, etc. daca mai pui ca unul din cuiurile pontou nu inchid bine, toata benzina se scurge in motor :lol:

 

pana la urma tot la pana se ajunge, dar nu asa dintr-o data. tot va trebui consumata cumva, indiferent ca e randament scazut al motorului sau nu. totusi, in cazul in care un cui potou nu inchide, intr-o seara poti ramane fara cateva kile de benzina in rezervor, dar daca o tii o saptamana sigur toata benzina e in motor :)

 

 

La cauciucuri lucrurile sunt complicate. Eu am ITP anul asta si nu ma risc sa pun alte marimi. Ba mai mult Calin a avut meciuri la ITP cu cauciucul spate. Chiar daca 120/60 e echivalent de 110/70, eu as pune ce e in carte (cea de identitate). Cat priveste modelul ales, e super ok. Eu insa, dupa o gramada de review-uri de pe net, inclusv teste de strada, aleg ContiRoadAttack. Acum am PilotRoad pe spate (nou) si un BT010 pe fata (sh). Cand il schimb o sa vedem, dar cel mai probabil va fi un Conti. Calin are deja, astept sa imi spuna impresii :)

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acu am pe fata pirelli dragon super corsa si pe spate michelin pilot road ! ( amandoua sh-uri ) Asta vreau sa-mi iau (noi ).

Thoughts ?

+

Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ?

 

 

 

In legatura cu pana - da.

 

Prea mica diferenta. N-o sa se strice ciclistica. Stai linistit. V a papa putin mai mult pt ca vei avea o aderenta mai mare la sol(cauciuc mail lat). Ele vin din fabrica mai inguste pt ca nu sunt motoate folosite pt circuit. Is motoare de touring in care te intereseaza consumul si lejeritatea in luatul cvurbelor. La un cauciuc mai lat tre s o apleci nitel mai tare(s-o culci cum se zice printre @raisari@), asa cu roti de bicicleta imediat o-nclini. Da ciclistica n o modifici stai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa foc. Stapanita sanatos si relanti fix.

@Stefan_Sv650sf - multam pentru informatie.

Imi place ca pot sa o aplec usurel ( cel putin cu 110 si 150 asa era, si din pdv-ul meu asta e cea mai tare chestie la bandit, ca poti sa intarzii foarte mult un viraj ) . Nu conteaza consumul ( acum mi-am dat si eu seama ) , conteaza sa se adere la asfalt "like white on rice or shit on velcro".

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dark_lord: acum vad, cauciucul ala pe fata ce e? E un Michellin Hi Sport sau un Macadam?! Nu prea e ok de fata. Ar trebui tot un pilot road sau ceva mai bun decat pilot road!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ?

 

 

Salut,

 

Eu am un Bandit wva8 din 2001 de 600 , am pe spate 160 60 R17 si vrea sa-mi pun 180 50 R17 si 120 pe fata. Nu-mi place cum arata cu 160 de nici o culoare, prea mare motocicleta in comparatie cu cauciucul. Si as vrea sa o fac putin si mai de strada.

Revin cu amanunte dupa montare sapt viitoare :lol:

 

 

Mesaj completat

Iata si mobra...

 

post-41784-1270042171_thumb.jpgpost-41784-1270042181_thumb.jpg

post-41784-1270042283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu gumele, la itp se leaga clar, tre sa corespunda cu cele din carte. Mie la B6 mi-au trecut din oficiu si 160/60/17 respectiv 120/60/17, insa la altii din zona nu, decat cele din fabrica. DAR daca vreti neaparat sa nu aveti stresuri, puteti merge sa le omologati si pe astea, janta le accepta , deci sunt obligati sa dea ok-ul. Un amic a facut asta fara probleme, costurile omologarii nu le stiu.

Legat de 180 pe spate la B6 nu stiu ce sa zic, nu vreau sa gresesc insa nu prea te lasa janta, cunosc un caz in Zalau cu un B6 din 2000 (POP) si arata de parca nu e sarit de tot cauciucul pe janta, parca e o buba in spate. Cel putin pe janta spate de la B6 95-2000 nu incape, parca nici tija de la etrierul spate nu te lasa.

Ma rog, cum credeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat eu la RAR daca imi omologheaza 120/60R17 pe fata ca pe spate nu prea ma interesa. Si au zis ca nu :lol: insa trebuie sa vorbesc cu cine trebuie ... va anunt daca e ceva, inca nu pot ca trebuie sa scot motorul, ca ma duc cu ea direct la RAR si-l caut pe nenea care se ocupa de moto. Poate poate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord alin. Parca bandit_mik a pus de 180 si a avut nevoie de o janta noua de b12. + O sa se schimbe modul in care se misca si se lasa asa cum spun si baietii mai sus, pentru ca nu au acelasi profil cele 2 anvelope(fata +spate ).

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca in mers te uiti tot timpul la cauciucul de pe spate. :)

 

ma mai uit la ea si cand sta pe loc de exemplu :lol:

 

Mersi de info cu 180-ul am sa incerc si eu daca nu un 170 sigur.

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Macke

Pai cand le omologhezi le omologhezi ca pereche, adica 160/60/17 si 120/60/17, nu poti numai una.

Eu am patit-o cu B6 cand mi-am facut ITP-ul odata, imi erau ambele variante omologate insa eu aveam 110/70/17 si 160/60/17 pe motor si m-au intors. I-am aratat talonul cum ca sunt omologate, a recunoscut, insa a zis ca doar in pereche, nu una de un fel si alta de altul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul lui bandit-mik este acum la mine si da asa este a schimbat si janta ca altfel nu prea incapea.Uite si o po

 

post-27379-1270047616_thumb.jpgMesaj completat[/b]

Si ceva poze din scurta plimbare pana la Paltinispost-27379-1270047951_thumb.jpgpost-27379-1270047968_thumb.jpgpost-27379-1270047991_thumb.jpgpost-27379-1270048021_thumb.jpg

post-27379-1270047778_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Macke

Pai cand le omologhezi le omologhezi ca pereche, adica 160/60/17 si 120/60/17, nu poti numai una.

 

Parfum, numai sa nu strambe aia din nas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macadam-ul este clasificat de Michelin ca fiind anvelopa de ORAS (Urban spun ei). Tine mai mult, dar nu e de aplecat. Asa ca mare grija cat de mult o apleci si cat de sportiv conduci. Eu am vrut sa imi iau Macadam si am renuntat din acest motiv :lol:. http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...900&lang=EN aici ai specificatii. Si 100-le tot cam pe aici se invarte. Dupa cum vezi sta bine doar la durabilitate si pret ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am un Bandit wva8 din 2001 de 600 , am pe spate 160 60 R17 si vrea sa-mi pun 180 50 R17 si 120 pe fata. Nu-mi place cum arata cu 160 de nici o culoare, prea mare motocicleta in comparatie cu cauciucul. Si as vrea sa o fac putin si mai de strada.

Revin cu amanunte dupa montare sapt viitoare :lol:

 

sunt curios cati km are motorul de ai schimbat discurile?arata bine discurile noi de frana dar...pt un 2001 numai daca ai circulat excesiv cu el ajungi sa le schimbi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cati km are motorul de ai schimbat discurile?arata bine discurile noi de frana dar...pt un 2001 numai daca ai circulat excesiv cu el ajungi sa le schimbi ...

 

au fost schimbate de curand , are 18.000 km.

se vede putin rugina unde nu calca placuta, tre sa le iau la smirghel :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost schimbate de curand , are 18.000 km.

se vede putin rugina unde nu calca placuta, tre sa le iau la smirghel :lol:

18000? eu pe banditul meu am discurile originale si are 62000km .... am toate facturile d cand a iesit din fabrica pana acum un an ... si nu apar discuri pe acolo

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde un pic si de noroc. Daca nimeresti niste placute proaste sau ai ghinionul sa intre o piatra la disc sa iti faca un sant de toata frumusetea, ajungi sa schimbi discurile mai devreme. Totodata, placutele stranse pe disc (cele care freaca peste limita admisa), jet de apa peste discuri incalzite si alte cauze te pot duce la schimbarea lor.

Acum, sa nu credeti ca daca aveti discurile originale sunt si bune!!! Puneti sublerul pe ele si masurati: min admisibil 4 mm. Ce e sub...altele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...