Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

sa vedeti ce frumos e sa ai capace polishate si sa le speli cu spuma activa...

iuiiiiiiiiiiiiii

Nasty

Am vazut un B12 visiniu de SM cu capace polishate belite de spuma, parca ai varsa super glue pe ele

Naspa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam Cosmin! :)

Inca doua chestii:

- se modifica mersul cu pasager in vreun fel notabil?

- unghiul (<) facut de sa - genunchi - scarita se modifica in vreun fel "simtitor"?

 

@ spuma activa

Am spalat-o de vreo 3 ori cu spuma activa si nu am avut probleme. Din cate stiu concentatia prea mare poate cauza probleme. De obicei o spal cu Pur.

 

Nu stiu daca se modifica situatia cu pasager (i-m a solo rider).

Nu o sa simti o mare diferenta intr-o prima faza. cu timpul vei observa ca te strecori un pic mai usor, o apleci pe viraj un pic mai usor. Eu vorbesc aici de diferente foarte foarte subtile.... eu aproape ca nu am simtit nimic la 50 mm... la 35 mm chiar nu cred ca o sa simiti vreo diferenta...

 

cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il spalam la spalatorie dar am incetat tot de cind au bagat nu stiu ce porcarie care a afectat aluminiul. de atunci ma descurc si-n fata blocului, folosesc cel mai ieftin sampon auto si n-am avut probleme.

am uitat sa va mai povestesc ceva. pin'la urma mi-am comandat un compresmetru de pe Louis. am masurat intii la rece (stiu ca e irelevant dar vroiam sa stiu daca la cald compresia creste sau scade). si rezultatul e ca pina la urma creste. rezultatele la cald: la primul cilindru am obtinut 125 psi (limita data de Haynes e 124). am pus si 50 ml de ulei in cilindru sa vad daca creste -> nu creste, deci e probabil de la supape sau garnitura de chiulasa, nu de la segmenti. acum intrebarea e de ce nu va dau si rezultatele pentru restul cilindrilor... deoarece minunatul compresmetru Moto Detail are atasat un furtun de cauciuc care e la fel de termorezistent ca degetele mele (care acum sint pline de besici). cind l-am scos la a doua masuratoare avea o frumusete de gilma pe el, se inmuiase de la caldura si se dilatase. deoarece masuratoarea se face la cald ma asteptam sa se gindeasca sa puna un furtun terorezistent, da' de unde... sau macar sa puna un adaptor metalic (adica o teava) pe care sa-l bagi in locul bujiei, sa nu fii obligat sa atingi furtunul de motorul cald. mda. acum trebuie sa umblu sa caut pe cineva care sa-mi faca un adaptor...

ce am mai observat cu ocazia asta. la citeva minute dupa ce am turnat in cilindrul 1 uleiul, am observat jos, dedesubtul motorului o baltita. initial am crezut ca a curs pe la evacuare, n-o fi etansata perfect de garnitura, dar m-am uitat mai bine si scurgerea nu era de acolo, ci parea sa fie din zona garniturii de chiulasa. totusi mi se pare greu de crezut, pentru ca nu vad cum ar putea sa fie atit de varza garnitura de chiulasa incit sa permita trecerea unei cantitati atit de mari de ulei intr-un timp atit de scurt, si totusi in timpul functionarii normale a motorului sa nu se observe deloc ceva pe acolo. e drept ca foarte mult ulei nici nu ajunge acolo (daca ajunge), dar totusi mi se pare normal sa-mi pun intrebari.

asta iarna cind am scos capacul ca sa verific supapele am remarcat un miros detul de puternic care semana cu cel de chibrituri arse si m-am intrebat ce-o fi. am intrebat pe citiva mai priceputi dar nu mi-au spus nimic concret, asa ca am ignorat. oare cum miroase o garnitura de chiulasa arsa?

ca sa-mi dau seama daca e de acolo ma gindesc la un test cu apa cu sapun in zona respectiva, ca la tevile de gaz.

ce parere aveti?

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti incerca faza cu apa si sapun dar la temperatura care o are motorul cald, cred ca se usuca destul de repede. mai poti incerca o chestie, dar nu stiu cat de buna este: cu motorul cald, dar oprit, si in treapta 1 incearca sa impingi motocicleta. daca o poti inpinge usor e clar ca scapa pe undeva compresie. poate gresesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e relevant testul. pentru ca daca scapa doar un cilindru si restul au compresie nu e mare diferenta. oricum am incercat si asta si nu pot s-o clintesc nici 1 centimetru.

testul nu trebuie facut cu motorul cald, daca scapa la cald foarte posibil sa scape si la rece (nu neaparat, poate conteaza si dilatarile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Cosmin! :)

Inca doua chestii:

- se modifica mersul cu pasager in vreun fel notabil?

- unghiul (<) facut de sa - genunchi - scarita se modifica in vreun fel "simtitor"?

 

@ spuma activa

Am spalat-o de vreo 3 ori cu spuma activa si nu am avut probleme. Din cate stiu concentatia prea mare poate cauza probleme. De obicei o spal cu Pur.

 

-unghiul facut de sa, scarita, genunchi ramane la fel. practic se coboara roata din spate cu ansamblul cu bascula cu tot.

dar scaritele, seaua raman exact unde au fost adica prinse de cadru si nu de bascula.

 

- mersul cu pasager se modifica in sensul in care pasagerul se va muta un pic mai sus si la orice frana va avea tendinta sa alunece mai usor peste tine.

 

in principiu kitul asta ii imbunatateste ciclistica. eu am pus kit de inaltare pe 2 motociclete pana acum. dar diferenta cu adevarat notabila am observat-o pe un cbr. ala parca se inclina singur in curbe tata dupa ce l-am inaltat.

si banditul se va simti mai bine fara indoiala.

eu i-am pus kit de 5.5 cm.

de aratat arata oricum mai bine :crack:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar un plan... ce am trecut eu aci pe harta, era traseul teoretic pe care vroiam eu sa-l urmez anul trecut. din diverse motive am fost nevoit sa aman plimbarea si azi la bere am discutat ca vara asta sa iesim la o tura de cateva zile...

 

post-35709-1273340837_thumb.jpg

 

No bun,

 

Hai ca propun o varianta modificata.

 

Bucuresti // Targoviste // Sinaia // Brasov // Targu Secuiesc // Onesti // Piatra Neamt // Vatra Dornei // Bistrita // Dej // Gherla // Cluj Napoca // Alba Iulia // Sebes // Hateg // Sarmisegetuza // Caransebes // Orsova // Drobreta Turnu Severin // Craiova // Alexandria /// Bucuresti.

 

~ 1500km, leg-uri de 230 - 250 km / zi, 5 nopti oprite (sfantu gheorghe // vatra dornei // cluj napoca // deva // craiova).

 

Iese careva pe la 5 la Arc la un cico ? Poate discutam si de traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No bun,

 

Hai ca propun o varianta modificata.

 

Bucuresti // Targoviste // Sinaia // Brasov // Targu Secuiesc // Onesti // Piatra Neamt // Vatra Dornei // Bistrita // Dej // Gherla // Cluj Napoca // Alba Iulia // Sebes // Hateg // Sarmisegetuza // Caransebes // Orsova // Drobreta Turnu Severin // Craiova // Alexandria /// Bucuresti.

 

~ 1500km, leg-uri de 230 - 250 km / zi, 5 nopti oprite (sfantu gheorghe // vatra dornei // cluj napoca // deva // craiova).

 

Iese careva pe la 5 la Arc la un cico ? Poate discutam si de traseu.

 

Suna foarte bine traseul. Eu cred ca saptamana viitoare imi iau cauciucuri. Mai am de facut un schimb de ulei si de placute de frana, apoi, doar timp si bani imi mai trebe. Cred ca prin iulie ar fi o perioada favorabila mie pentru o astel de iesire. La arc n-am cum sa ajung pentru ca sunt la serviciu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu il spalam la spalatorie dar am incetat tot de cind au bagat nu stiu ce porcarie care a afectat aluminiul. de atunci ma descurc si-n fata blocului, folosesc cel mai ieftin sampon auto si n-am avut probleme.

am uitat sa va mai povestesc ceva. pin'la urma mi-am comandat un compresmetru de pe Louis. am masurat intii la rece (stiu ca e irelevant dar vroiam sa stiu daca la cald compresia creste sau scade). si rezultatul e ca pina la urma creste. rezultatele la cald: la primul cilindru am obtinut 125 psi (limita data de Haynes e 124). am pus si 50 ml de ulei in cilindru sa vad daca creste -> nu creste, deci e probabil de la supape sau garnitura de chiulasa, nu de la segmenti. acum intrebarea e de ce nu va dau si rezultatele pentru restul cilindrilor... deoarece minunatul compresmetru Moto Detail are atasat un furtun de cauciuc care e la fel de termorezistent ca degetele mele (care acum sint pline de besici). cind l-am scos la a doua masuratoare avea o frumusete de gilma pe el, se inmuiase de la caldura si se dilatase. deoarece masuratoarea se face la cald ma asteptam sa se gindeasca sa puna un furtun terorezistent, da' de unde... sau macar sa puna un adaptor metalic (adica o teava) pe care sa-l bagi in locul bujiei, sa nu fii obligat sa atingi furtunul de motorul cald. mda. acum trebuie sa umblu sa caut pe cineva care sa-mi faca un adaptor...

ce am mai observat cu ocazia asta. la citeva minute dupa ce am turnat in cilindrul 1 uleiul, am observat jos, dedesubtul motorului o baltita. initial am crezut ca a curs pe la evacuare, n-o fi etansata perfect de garnitura, dar m-am uitat mai bine si scurgerea nu era de acolo, ci parea sa fie din zona garniturii de chiulasa. totusi mi se pare greu de crezut, pentru ca nu vad cum ar putea sa fie atit de varza garnitura de chiulasa incit sa permita trecerea unei cantitati atit de mari de ulei intr-un timp atit de scurt, si totusi in timpul functionarii normale a motorului sa nu se observe deloc ceva pe acolo. e drept ca foarte mult ulei nici nu ajunge acolo (daca ajunge), dar totusi mi se pare normal sa-mi pun intrebari.

asta iarna cind am scos capacul ca sa verific supapele am remarcat un miros detul de puternic care semana cu cel de chibrituri arse si m-am intrebat ce-o fi. am intrebat pe citiva mai priceputi dar nu mi-au spus nimic concret, asa ca am ignorat. oare cum miroase o garnitura de chiulasa arsa?

ca sa-mi dau seama daca e de acolo ma gindesc la un test cu apa cu sapun in zona respectiva, ca la tevile de gaz.

ce parere aveti?

 

1. vis-a-vis de testul de compresie... o idee.. sper ca ai tinut acceleratia deschisa la maxim.

2. Scurgerea de ulei se datoreaza acelor 50 de grame pe care le-ai turnat... in dreptul canalului pentru bujie exista mici scurgeri pentru a prevenii acumularile de apa. In alta ordine de idei, nu are ce sa caute ulei in camera de ardere :) iar prin chiulasa uleiul nu este sub o presiune foarte mare ... dat fiind ca ulei cu presiune ajunge in chiulasa prin tevi exterioare.

3. mirosul ala este sulf... uleiurile sunt pline de sulfiti cum sunt eu plin de datorii :crack:. Daca dai pe la Baile Herculane ai se recunosti imediat mirosul.

4. para rau pentru compresmetrul tau ... ideea este ca la testul de compresie si la echilibrarea carburatoarelor nu se face cu motorul in regim termic ..trebuie doar un pic caldutz.. caci segmentii si supapele se incalzesc foarte repede ..sunt direct in frontul de flacara ... nu trebuie sa incingi in disperare motorul.

Pentru reductii si alte chestii de genul asta sunt sigur ca gasesti un nene strungar care face pe o bere asa ceva... daca nu ... DIY :crack: eu mi-am facut un holender la GPZ singurel .. cu filiera si burghiu si o bormasina....sa nu mai zic de rolele de la fray ... facute din bucati de gard luat cu smirghel si cu arc de la un pix .... si merge merci bine si acum gpz-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Dan 06 - Crash-urile alea arata intr-un super mare fel. Foarte tare . Sa nu ai nevoie de ele.

Mesaj completat

+Suna foarte bine traseul propus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vis-a-vis de testul de compresie... o idee.. sper ca ai tinut acceleratia deschisa la maxim.

2. Scurgerea de ulei se datoreaza acelor 50 de grame pe care le-ai turnat... in dreptul canalului pentru bujie exista mici scurgeri pentru a prevenii acumularile de apa. In alta ordine de idei, nu are ce sa caute ulei in camera de ardere :) iar prin chiulasa uleiul nu este sub o presiune foarte mare ... dat fiind ca ulei cu presiune ajunge in chiulasa prin tevi exterioare.

3. mirosul ala este sulf... uleiurile sunt pline de sulfiti cum sunt eu plin de datorii :crack:. Daca dai pe la Baile Herculane ai se recunosti imediat mirosul.

4. para rau pentru compresmetrul tau ... ideea este ca la testul de compresie si la echilibrarea carburatoarelor nu se face cu motorul in regim termic ..trebuie doar un pic caldutz.. caci segmentii si supapele se incalzesc foarte repede ..sunt direct in frontul de flacara ... nu trebuie sa incingi in disperare motorul.

Pentru reductii si alte chestii de genul asta sunt sigur ca gasesti un nene strungar care face pe o bere asa ceva... daca nu ... DIY :crack: eu mi-am facut un holender la GPZ singurel .. cu filiera si burghiu si o bormasina....sa nu mai zic de rolele de la fray ... facute din bucati de gard luat cu smirghel si cu arc de la un pix .... si merge merci bine si acum gpz-ul.

prima data si eu m-am gindit la canalul de scurgere, stiu ca exista dar nu aveam idee unde e partea de jos. ce m-a intrigat a fost faptul ca parea sa vina chiar de linga garnitura de chiulasa scurgerea, dar probabil e si gaura de scurgere pe acolo. oricum ar fi cam culmea sa curga intr-asa un hal pe la garnitura si totusi sa aiba compresie cilindrul.

deci faza cu mirosul face parte dintr-un sir de coincidente care m-a facut sa ma gindesc la varianta cu garnitura... probabil n-a ajuns ulei deloc in cilindru, s-a scurs tot si masuratoarea trebuie repetata.

pt. comprestester o sa fac un adaptor dintr-o bujie veche la care o sa-mi sudeze cineva o tevusca. comprestesterul nu e compromis, a fost arsa doar camasa exterioara, are un furtun interior acoperit de ranforsare, peste care e o camasa exterioara subtire, din cauciuc. oricum, ar fi fost de bun simt sa-i faca un adaptor metalic lung, ca sa eviti situatiile de genul.

legat de incalzirea motorului, exact asa am rationat si eu, dar ce m-a facut sa incalzesc motorul pina la 90 de grade a fost faptul ca nu eram convins ca supapele, culbutorii si axele cu came se dilata suficient daca il incalzesc doar putin, si vroiam sa am o idee si daca scapa pe la admisie/evacuare.

acum daca stau si ma gindesc mai mult ai dreptate, pina la urma urmei e mai important sa stii starea segmentilor decit daca inchid sau nu supapele perfect, m-as mira sa am probleme de supape nasparlite.

ce-i ala fray?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i ala fray?

 

pe romaneste "cuplaj unisens". Este smecheria aia pe post de bendix... permite electromotorului sa invarta motorul dar nu si invers. Il gasesti cel mai comun in butucul la bicicleta si... la anumite alternatoare auto maricele...cred ca vine din germana :) ca din franceza nu vine sigur ... ma gandesc ca e ceva gen "free" in engleza ..sau o derivata :crack: nush exact ca nu vorbesc o boaba de germana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Dan 06 - Crash-urile alea arata intr-un super mare fel. Foarte tare . Sa nu ai nevoie de ele.

 

Multumesc pentru urare.

 

Eu nu prea vroiam crash-baruri in primul rand din cauza aspectului si tot nu am fost convins pana cand nu le-am vazut montate pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine merge cineva la arc? eu voi fi acolo pe la 7...6:30- 7

haideti

sa ne strangem mai multi la arc azi...

Mesaj completat

Maine merge cineva la arc? eu voi fi acolo pe la 7...6:30- 7

haideti

sa ne strangem mai multi la arc azi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai la Arc, hai la Arc, hai la Arc

La Gilau la Seth on Fire vine careva? :lol:

Pana acuma

eu,

fostul meu bandit

alti 2 din Zalau.

Emppu

Altii?

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai la Arc, hai la Arc, hai la Arc

La Gilau la Seth on Fire vine careva? :lol:

Pana acuma

eu,

fostul meu bandit

alti 2 din Zalau.

Emppu

Altii?

 

Cum ai dat-o cu Gilaul, cum nu a mai scris nimeni... ;)

 

Am trecut si eu pe la arc mai pe seara, dar nu mai era nici un bandit...

decat o gasca de gixeristi...

400 si ceva km nu e mult, ideea e de timp...

Ca idee, in jur de 400 ron uleiul, bujiile si placutele...cu manopera acasa :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi banditi ... ma pot considera si eu frate "de sange" cu voi, ca am un gsxr din 88 de 1100 ... un oiler.

L-am modificat un pic in streetfighter, cat am reusit, dar nu gasesc (inafara de Louis) niste amarate de cleme de ghidon. Cele care prind ghidonul de jug.

Are cineva asa ceva de vanzare ? Second ... sau facute la strung ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...