ursu272r Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 am facut ieri pana prostului Macke, ai mai investigat modificarea cu indicatorul de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 NU, ca stau prost cu banii. De fapt PROST e putin zis, dezastruos Totusi, intrebarea e de ai facut pana? Ai uitat sa comuti de pe RES pe ON?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 fiind taran merg tot timpul pe RES nu ma intreba de ce ca nici eu nu pricep. am facut eu asa in capu' meu un calcul ca avind 6l in rezervor pot sa fac mult mai mult de 80 km, dar tot matematica a avut dreptate. cam asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru posesori: - cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 fiind taran merg tot timpul pe RES nu ma intreba de ce ca nici eu nu pricep. am facut eu asa in capu' meu un calcul ca avind 6l in rezervor pot sa fac mult mai mult de 80 km, dar tot matematica a avut dreptate. cam asta e. recunosc ca si eu sunt mai tantalau cateodata si uit sa schimb pe ON dupa ce alimentez. norocul meu a fost ca mam prins la timp. dar... nu trebuie sa iti faci probleme, totul e sa fii in oras. daca te prinde pe camp sa vezi ce misto e... mda...deci, mi-am luat cauciuc, ca am itp acush...si mi-e frica de aia ca nu mi-l dau ca nu am cauciuc standard (am 120 pe fata). in plus am luat si cauciuc nou pe fata, mai e si intalnirea de la Bacau, vine Predeal si Radauti unde vreau sa merg...na, cheltuieli. Asa ca... am amanat, pentru moment faza cu indicatorul de gaz. Si inca ceva..vezi ca rezerva e de 5 litri, nu de 6. Eu am mers pe ea 40 km si mai aveam ceva gaz in rezervor, insa nu pot aproxima cat. Mesaj completat Am si eu cateva intrebari pentru posesori:- cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Eu am 1.8 m si vreo 85 kile si nu ma simt mare pe langa el, ba chiar stau bine. Iar nevasta-mea are 1.7 m si are si ea vreo 60 kile. Merge bine, chiar are si zvac. Nico chiar imi mai spune sa nu mai accelerez asa brusc, sa nu ne dam cu roatele in sus. Consum...5% e cam minim cu pasager, ieu am scos cam 5.5 cu Nico si bauleto in care car cate ceva prin el. PS: 10000 km din 99-2001? cam multi km aia, nu crezi? eu as lua POP, adica dupa 2001 (inclusiv). sau de 1200 Kult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Eu am 1.8 m si vreo 85 kile si nu ma simt mare pe langa el, ba chiar stau bine. Iar nevasta-mea are 1.7 m si are si ea vreo 60 kile. Merge bine, chiar are si zvac. Nico chiar imi mai spune sa nu mai accelerez asa brusc, sa nu ne dam cu roatele in sus. Consum...5% e cam minim cu pasager, ieu am scos cam 5.5 cu Nico si bauleto in care car cate ceva prin el. PS: 10000 km din 99-2001? cam multi km aia, nu crezi? eu as lua POP, adica dupa 2001 (inclusiv). sau de 1200 Kult Daca zici ca-i ok ca marime este super. Pana acum pe street-uri m-am dat doar pe Diversion si SV650. Diversion-ul era suportabil maxim 300km/zi, iar pe SV mai mult de 20km n-am rezistat. La 1200 ma sperie consumul. Bani sunt 2000-2200euro, ma cam incadrez la 2001+. Multam' de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 mai asteapta si alte raspunsuri, uite RvsS nu e multimit...sau mai bine zis NU asa multumit. Si are bandit de 650. Cred ca tine mult si de gust si de asteptari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru posesori:- cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Salut, Eu am POP, 1,87 si 85kg. NU pot sa zic ca stau ghemuit, dar cateodata la ture mai lungi ma dor genunchii. Posibil sa se traga de la alte nebunii facute in tinerete (mers pe munte, ploaie, viscol, dormit in zapada etc). Dupa 300-400km imi cam amorteste si fundul. Tocmai ce mi-am dat saua la modificat ..posibil sa rezolv ambele aspecte (fundul si genunchii). Sotia mea are tot vreo 1.70 si sta f bine in spate. Consumul cam cum ti-a spus Make. La sfarsitul lunii o sa fac o tura de vreo 2000km cu bagaje, nevasta si pe noua sa. O sa pot veni cu impresii mai proaspete dupa. Cam asta, Toate bune, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Nu mai stiu cine spunea ca e nemultumit de cum trage banditul de 650... RvsS parca... dar mie, la banditu 650 din 2005, imi trage nerv incepand de pe la 3000-3500 rpm. si asa imi trage de cand am cumparat-o (mai putin luna trecuta in care a inceput sa se simta imbacsirea filtrului de aer original). Eu sunt super multumit de banditu meu. ture lungi n-am facut decat Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Brasov si sincer, la 1,90 cat am eu, m-am simtit extraordinar, chiar daca am varinata N. Ce-i drept, amortesc un pic bucile, insa, daca retapitezi saua sigur se rezolva acest inconvenient. Cum zicea si Macke... pentru o astfel de tura, cred ca se preteaza mult mai bine un B12, dar tu-ti cunosti finantele, planurile si posibilitatile. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am si eu cateva intrebari pentru posesori:- cum se simte banditul la touring pentru persoane de 1.80-1.90? banuiesc ca se sta ghemuit, dar ajuta o sa modificata si un ghidon "de supermoto" ? - in spate, are loc o pasagera, de ex. 1.70 inaltime? - cum sta la consum, incarcat dar la mers lejer si legal? Intreb astea pt ca acum caut un motor pentru o tura destul de lunga, de aproximativ 10mii km pe asfalt si conteaza pozitia si consumul. Intrebarile sunt pt banditul din 99-01, de 600cc. Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul, sigur s-a discutat. Este imens si nici search-ul nu este stralucit... Vrei sa faci o tura de 10 000 KM? Daca nu e secret, ne poti spune pe unde? Mai mult de 5000 km nu am putut sa merg intr-o tura si am batut toata Europa, insa drept, poate trebuie sa o iau mai in cerc - Nu pot sa iti spun din pacate, nu sunt atat de mare - Da, sta foarte bine, mai ales daca modifici saua la Darian, dar nu este o conditie, si cea stoc e ok. - cel pe injectie pe care il am eu, din 2007, pe 5000 km incarcat full cu laterale si topcase grele + pasager a scos daca nu ma insel cam 5 l/100 km, mers legal, mai mult pe autostrazi. Din pacate, nu te pot ajuta cu mai multe informatii despre modelul dorit de tine, 99-01. Si da, mie mi se pare ca nu trage asa cum mi-as dori pana in 5000 rpm, iar cu pasager deja sub 5000 rpm nu mai e fun. Ok, accelereaza, nu este chiar puturoasa, dar nu asa cum as dori. La depasiri nu m-as baga sub 5000 rpm cu pasager decat daca as avea mult loc liber. Peste 5000 insa mi se pare ok, in aproape orice conditii de incarcare. Peste 8000 deja e foarte bine (toate acestea se refera la modelul pe injectie, dupa 2007). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Va multumesc pentru pareri. Tura o voi face la anu', Timisoara-Nordkapp, vreo 10mii km dus-intors, poate chiar mai mult daca mai o lungesc la site-seeing. Vreau sa merg lejer, fara autostrazi prea multe, la plimbare vreo 3-4 saptamani. In tura asta lunga, voi fi singur pe motor. Intrebam de pasager pt ca ma voi mai plimba cu prietena in spate prin tara, chiar cateva sute bune de km/zi cateodata. Din ce-mi spuneti, suna bine talharul. Mie tot la monocilindre imi sta capul, dar ar fi foarte neinspirat sa fac o asemenea tura pe un XT 600 de ex. Nu ma deranjeaza deloc ca-i lenes, eu sunt super multumit de cei 49 cai care ii are XTZ-ul de acum. 70 si ceva de cai sunt mai mult decat am nevoie. Am avut vreo 15mii km o Yamaha Diversion si eram multumit de performante, la doar 61 cai. As fi ales Diversion-ul, dar il cunosc si este putin prea mic pt mine. Acum sa-mi vand motorul si cand am $$$ ma duc sa incalec un bandit, sa vedem cum ne intelegem. Un bandit 2001-2002 pus la punct + scottoiler + un topcase solid si sigur de aluminiu ajung pt o tura ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) x86, inalt esti, daca mai esti si chel cu cioc te integrezi perfect la aspectul stapanului de talhar chei inainti cu cioc mana sus! ontopic, daca va modificati saua prin scobire s-ar putea sa stati mai inghesuiti... eu sunt maniac cu seile cu treapta adianca dar la bandit n-as schimba-o! Editat Iunie 8, 2010 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) Cioc am, cu chelia mai greu ca nu prea am timp sa ajung la frizer Editat Iunie 8, 2010 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 x86, inalt esti, daca mai esti si chel cu cioc te integrezi perfect la aspectul stapanului de talhar chei inainti cu cioc mana sus! Promit ca imi las cioc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Chel sunt ... cioc n-am, dar fac rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cu caldurile astea am observat ca imi urcase relantiul aproape la 1500 (sau am dat peste rotita cand o spalam), si nu pot sa-l reglez la 1300 IOC! ori 1200, ori 1400... normal, dupa ochi la turometru, ca n-am aparat d-ala. PS: cioc am si io, chelie nu ca am impresia c-o sa arat f ciudat + ca ma bate fata, si-asa m-a luat la 3 cand mi-am taiat pleata lunga de peste umeri Oricum, cand am ajuns la arc, numai becuri(sau aproape becuri) cu barba erau pe acolo! REPET: vine careva la intrunirea de la mare in vikend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cioc am, cu chelia mai greu ca nu prea am timp sa ajung la frizer Esti multumit de Transformerul ala ? Si eu am tot dinasta, mi se pare super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Esti multumit de Transformerul ala ? Si eu am tot dinasta, mi se pare super ok. Is foarte multumit. O am din 2008 si am dat vreo 80 euro pe ea. De atunci o folosesc fara probleme. Este o casca grea, zgomotoasa, urata dar foarte sigura din cate am citit pe forumurile din afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cu ceva timp in urma KMIHAI isi schimbase aspectul farului. Ieri am efectuat si eu o operatiune asemanatoare. Am folosit un alt tip de leduri care din ce am observat degaja multa caldura, insa si mai multa lumina. Aseara dupa 40-50min sticla farului era destul de calda. Lumina la bord e in curs de schimbare, mai am de schimbat la turometru. eu mi-am pus smd-uri care nu degaja caldura(insesizabil) si lumineaza cel putin la fel de puternica ca si led-urile normale.nu prea imi dau seama cum s-a incalzit sticla far-ului de la led-uri dar sunt f curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Is foarte multumit. O am din 2008 si am dat vreo 80 euro pe ea. De atunci o folosesc fara probleme. Este o casca grea, zgomotoasa, urata dar foarte sigura din cate am citit pe forumurile din afara. Grea/zgomotoasa/urata ? Nu mi se pare ... Eu mai am un nolan n102 ... flip/up, aia e grea. Probabil din cauza mecanicii ... Dar despre zgomot ... nush ce sa zic, a mea nu suera ... iar urata, nu mi se pare sub nicio forma ... depinde de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 avind in vedere ca deja au venit caldurile de iad, ma gindeam sa trec pe 15W40. ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DariusB Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Neatentia se plateste. Am scos azi dimineata motorul in fata blocului si m-am dus dupa casca in garaj. Se pare ca nu era foarte stabil....asa ca l-am vazut cum cade . Care stie de unde pot sa fac rost pentru un bandit 400 de urmatoarele: 1) Maneta frana -> asta cred ca e generica...o gasesc la orice magazin 2) Stop Spate 3) Carena spate Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 avind in vedere ca deja au venit caldurile de iad, ma gindeam sa trec pe 15W40. ce parere aveti? 15w-40?!!? poate 15w-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 15W50, corect, 15W40 nici nu exista. azi in Iasi se anunta 34 de grade la umbra. aseara pe la 21:30 am iesit la o tura scurta si se infierbintase motoru' de ziceam ca iau foc si eu cu el, 110 grade la termometru. am de gind sa iau un ulei ieftin moto (ma intorc la cel moto ), vreun pont, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 15W50, corect, 15W40 nici nu exista. azi in Iasi se anunta 34 de grade la umbra. aseara pe la 21:30 am iesit la o tura scurta si se infierbintase motoru' de ziceam ca iau foc si eu cu el, 110 grade la termometru. am de gind sa iau un ulei ieftin moto (ma intorc la cel moto ), vreun pont, ceva? Te intorci la "cel moto" ? Cum adica? Acum ai ulei de masina / de gatit / de in / de masline ? Dude ... daca pui ulei de masina in motor ... cred ca e normal sa gafaie. Si mai ales ambreiajul iti aluneca. Cum sa faci asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.