alin_barburas Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Tot eu scriu. Am intrebat asta si mai demult, nu am primit raspuns sau l-am uitat, nu stiu, ideea e ca revin. Cum mortii si cristosii aflu eu unde se incadreaza motorul meu aici: CODE COUNTRY or AREA E-02 England (UK) E-03 USA E-19 European markets E-24 Australia E-28 Canada E-33 California (USA) E-54 Israel Nu e ceva mega important, de viata si de moarte, insa am cautat de cateva ori si neavand succes, ma urmareste si ma bantuie chestia asta. O sa imi repar probabil azi problema cu faza lunga de care scriam zilele trecute si tre sa imi printez schema electrica insa in manual am vreo 3, dieferentiate dupa E-ul mamii dracului. Acuma iarasi, daca vad ce cablu e intrerupt, stiind din start unde sa caut, pot rezolva si fara schema, insa MA ERNERVEAZA LA CULME. Am incercat pe motor, am incercat in manualul utilizatorului, am incercat in manualul de service, nimic. Am gasit doar ce am copiat mai sus, ce cod corespunde carei tari sau zone. Am gasit pe toba un e14, insa nu se regaseste mai sus si e un e mic de mana, nu E. Daca mi s-a raspuns inainte si nu am eu tinere de minte imi cer scuze anticipat. Una peste alta, ieri, spalandu-l, am observat din nou cum drumurile din romanica iti distruge si imbatraneste un motor intr-un an cat un drum european in 15. Adica a inceput sa mi se f.ta vopseaua de pe blocul motor din cauza pietrelor, galeriile de la tobe (in ciuda faptului ca le spal cu Cif cam de 2 ori pe an) s-au innegrit si s-au patat, bugspoilerul e ciuruit de pietricele etc. Mi se strange inima. Acum 3 zile am fost 25 de km dus si inca atata intors pana in Jibou, un orasel din Salaj. Deci tot drumul e razalit sau plin de galme din alea rotunde in drum. E un drum din placi de beton pe care s-a turnat in scarba asfalt de 3 cm care din cauza traficului greu foarte des s-a dus dracului. Asa jocuri stanga-dreapta cu ghidonul nu mi s-a mai dat sa simt in veci. Am fost aproape sa il pierd de cateva ori, la 60-70 la ora. Sa nu mai zic de suspensii, cat patimesc saracele si ele. In incheiere , vreau sa lansez un flamem : ce parere aveti despre mega-teapa cu benzina e10? Ma refer in special la noi, muritorii cu B4, B6 si B12, adica cei cu motoare cu carburatie. Cei cu variante pe injectie, spuneti dar va rugam sa nu radeti Baftalo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 pai unde a fost prima inmatriculare, are trebui sa corespunda si tara. nu e sigur 100% dar iti poti face o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 ala nu cumva e codul de pe cadru? nu mai stiu cit era la mine ca am scos stickerul dar aveam o poza acasa. eu nu cred ca are vreo treaba benzina asta cu etanol si orice protest e inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) A fost inmatriculat in Italia prima data, si eu m-am gandit la asta , insa nu am gasit niciun martor concret. Nu cred ca e cazul la al meu, insa mai sunt si care vin din alte parti ale lumii. In Zalau sunt motociclete aduse si din UK si chiar din SUA vreo 5-6 bucati. Insa se vad diferente daca stii unde sa te uiti, in primul rand prin prezenta pe jambele furcilor a unor "ochi de pisica" galbeni, obligatorii in USA. Cat despre benzina, cica ar fi naspa pt motoarele pe carburatie si poate cauza neplaceri motorului, dar sunt convins ca ati citit astea, nu vreau sa scriu ce se stie deja. Frustrant e ca daca e sa fie adevarat, ma simt nedreptatit deoarece am ales motorul asta pentru faptul ca de-alungul anilor s-a dovedit foarte rezistent si fiabil, deci l-am cumparat in ideea ca ani muuuulti de aici incolo nu l-as schimba cu altul. Si acum, din 2013 , conform informatiilor care circula acum, nu as avea cu ce sa il alimentez fara a-l f.te. Faza e ca se fabrica pana in 2006 inclusiv. Un om care si-a luat un 2006 de nou, pana acum poate are un 30-40 000 de km (in regim normal de folosire, nu maniacal, adica presupunand ca ar avea si masina acasa), ori motorul asta trece linstit de 100 de mii de km. A investit in el vreo 6-7000 de euroci cu gandul ca il tine pana in 2020. E corect sa i se taie? Nu prea. Ganditi-va cat de nesimtit vor scadea preturile la motoarele pe carburatie, indiferent daca e sau nu adevarat ca benzina asta ar fi mai a dracului. Eu personal insa tot cred ca vom gasi solutia castigatoare, la fel cum inca circula pe drum motoare care functionau cu benzina cu plumb. Insa ca strategie de piata sau cum vreti sa o catalogati, e de o nesimtire uriasa legea asta, iesita cu gandul sa stimuleze probabil vanzarea masinilor care vor iesi din fabrica cu indicatii clare asupra folosirii acestui tip de combustibil si foarte putin spre a innoi parcurile auto din tarile UE. Dar gandind la nivelul uniunii europene exista in folosinta inca multe multe multe multe masini si motociclete care nu ar fi compatibile cu benzina asta, plus ca la motociclete e mai nedreapta legea, adica la masini este de ceva vreme euro5, la motoare este abia euro 3 sau cat, deci motoare de tehnologie "invechita" se fabricau pana destul de recent (cazul banditului). Noi sa fim sanatosi, om folosi motoarele pentru cuibar de gaini sau piese de muzeu si ne-om deplasa cu bicicleta sau pe jos, ca si asa majoritatea identifica imaginea motociclistilor cu burtosi care au nevoie de miscare. Editat Noiembrie 15, 2010 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Aline, fara sa fi citit prea mult despre benzina asta, daca ar fi sa zic asa la intimplare as zice ca n-o sa crape motorul. si uite de ce evit sa ma apuc sa citesc: e plin de alarmisti (ar fi mai plictisitoare viata fara ei, nu-i asa?). n-am chef sa sap prin mormanul de pseudoinformatie ca sa gasesc si ceva bazat pe studii stiintifice. mai ales ca-n vremurile noastre sint multe "prestigioase universitati britanice", if you know what I mean. cita vreme o sa fie si din asta "chioara", o sa pun din asta pe ideea "works, don't fix it". cind n-o sa mai fie o sa pun cu etanol. cind o sa crape motorul... na, iau altul, ca nu scrie undeva ca trebuie sa-l las mostenire la nepoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 A fost inmatriculat in Italia prima data, si eu m-am gandit la asta , insa nu am gasit niciun martor concret. Nu cred ca e cazul la al meu, insa mai sunt si care vin din alte parti ale lumii. In Zalau sunt motociclete aduse si din UK si chiar din SUA vreo 5-6 bucati. Insa se vad diferente daca stii unde sa te uiti, in primul rand prin prezenta pe jambele furcilor a unor "ochi de pisica" galbeni, obligatorii in USA.Cat despre benzina, cica ar fi naspa pt motoarele pe carburatie si poate cauza neplaceri motorului, dar sunt convins ca ati citit astea, nu vreau sa scriu ce se stie deja. Frustrant e ca daca e sa fie adevarat, ma simt nedreptatit deoarece am ales motorul asta pentru faptul ca de-alungul anilor s-a dovedit foarte rezistent si fiabil, deci l-am cumparat in ideea ca ani muuuulti de aici incolo nu l-as schimba cu altul. Si acum, din 2013 , conform informatiilor care circula acum, nu as avea cu ce sa il alimentez fara a-l f.te. Faza e ca se fabrica pana in 2006 inclusiv. Un om care si-a luat un 2006 de nou, pana acum poate are un 30-40 000 de km (in regim normal de folosire, nu maniacal, adica presupunand ca ar avea si masina acasa), ori motorul asta trece linstit de 100 de mii de km. A investit in el vreo 6-7000 de euroci cu gandul ca il tine pana in 2020. E corect sa i se taie? Nu prea. Ganditi-va cat de nesimtit vor scadea preturile la motoarele pe carburatie, indiferent daca e sau nu adevarat ca benzina asta ar fi mai a dracului. Eu personal insa tot cred ca vom gasi solutia castigatoare, la fel cum inca circula pe drum motoare care functionau cu benzina cu plumb. Insa ca strategie de piata sau cum vreti sa o catalogati, e de o nesimtire uriasa legea asta, iesita cu gandul sa stimuleze probabil vanzarea masinilor care vor iesi din fabrica cu indicatii clare asupra folosirii acestui tip de combustibil si foarte putin spre a innoi parcurile auto din tarile UE. Dar gandind la nivelul uniunii europene exista in folosinta inca multe multe multe multe masini si motociclete care nu ar fi compatibile cu benzina asta, plus ca la motociclete e mai nedreapta legea, adica la masini este de ceva vreme euro5, la motoare este abia euro 3 sau cat, deci motoare de tehnologie "invechita" se fabricau pana destul de recent (cazul banditului). Noi sa fim sanatosi, om folosi motoarele pentru cuibar de gaini sau piese de muzeu si ne-om deplasa cu bicicleta sau pe jos, ca si asa majoritatea identifica imaginea motociclistilor cu burtosi care au nevoie de miscare. eu nu cred ca daca baga benzina daia gata nu mai merg motoarele noastre, am citit si eu articolul ala insa nu cred ca are vreo importanta , sunt tare curios... @iceman , cum bagi motoreta la iernat pe vremea asta?? care e faza ? ). daca tine vremea asta asa pana la sf lui decembrie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 @iceman , cum bagi motoreta la iernat pe vremea asta?? care e faza ? ). daca tine vremea asta asa pana la sf lui decembrie ? pai, am mers cu ea pe canceru si ploile de acum cateva saptamani, deci nu de frig o bag. Ideea e urmatoarea: in 2-3 saptamani o sa se strice vremea rau, eu vreau sa strang niste bani, daca am mobra langa mine, minim 1 mil/saptamana intra in rezervorul ei... + ca deja a devenit stresant rulmentu' ala de la jug. Cu alte cuvinte, ducand mobra la 30 km distanta nu mai sunt ispitit sa cheltui bani cu ea, si pot sa strang pt diferite, inclusiv s-o fac pe ea gigea la primavara. La asta ma ajuta si faptul ca Dacia mea putrezeste in ograda bunicilor, am renuntat la ea ca i-a expirat ITP-ul si sigur nu-l mai ia + RCA. (la anu' vreau sa-mi iau un Ford KA SH, chiar, aveti careva? e buna masinuta asta?) Si-n afara de asta... nu stiu cand mai prind un week-end in care sa o pot spala bine fara sa-mi inghete mainile, si sa o pot duce pe asfalt uscat si curat pana acolo. Acu 2 ani am dus Viroaga tarziu, de m-a prins ploaia si am bagat-o la iernat plina de noroi (desi atunci nu-mi pasa, ca vroiam oricum s-o reconditionez asa ca am scos-o fresh fiindca am desfacut-o din toate suruburile si am revopsit-o/recromat-o) deci... e nevoie de o zi frumoasa s-o bagi la iernat. Anu trecut am patit-o, am tot amanat sa duc Vulcanu' la iernat si m-a prins zapada cu el in spatele blocului, si CB-ul pretinei la fel... si pana la prima topire (dupa revelion) le-am tinut in zapada de 50 cm (cu huse, normal) in spatele blocului alor mei, dupa care le-am mutat la blocul pretinei, unde am un semi-garaj langa geam (stam la parter) facut din plasa de rapit (ca sa tina departe cainii si pisicile) pe deasupra caruia am aruncat o prelata de camion din poliplan, deci...desi erau cat de cat ferite de elemente, tot in 'iarna' au stat pana la jumatea lu' Martie cand s-a topit zapada. PS: La anul nu mai hieberneaza banditul meu , preconizez c-o sa aiba cam 60.000 km pana atunci, si n-o sa-mi mai pese de aspect pt ca la 70-80.000 o sa fie revopsit in negru mat survival-rat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 benzina cu etanol: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=636417 citate de acolo: "junk science" "Ethanol threads are like oil threads, with bigger words." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Mi-a zis un baiat ca aduce cauciucuri SH si ulei Motul+filtre mai ieftine(nu stiu exact ce filtre) Cred ca o sa comand de la el uleiul, dar nu stiu de care sa iau, am inteles ca mai conteaza si daca mergi vara sau iarna cu el..eu merg atata timp cat e suportabil de frig afara.. Stiu ca s-a mai discutat despre filtre si uleiuri, dar ma intereseaza un cod ceva de la filtru si ce tip de ulei.. Diseara cred ca o sa ma plimb cu urmatoarea motocicleta, pe soseaua gatului: Am primit-o aseara si e inscrisa pe Portugalia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Mi-a zis un baiat ca aduce cauciucuri SH si ulei Motul+filtre mai ieftine(nu stiu exact ce filtre)Cred ca o sa comand de la el uleiul, dar nu stiu de care sa iau, am inteles ca mai conteaza si daca mergi vara sau iarna cu el..eu merg atata timp cat e suportabil de frig afara.. Stiu ca s-a mai discutat despre filtre si uleiuri, dar ma intereseaza un cod ceva de la filtru si ce tip de ulei.. Neincercad sa dam curs la chestia cu uleiurile, eu am mers de multa vreme pe motul 5100 semisintetic. Zice ca ar fi ok pt motoare mai vechiute si pt racirea pe aer si aer + ulei (aka bandit). Bogdan Padure zicea ceva si despre 300v dar daca e expoatat relativ omeneste eu zic ca si 5100 isi face treaba bine. Il schimb la 5000km iar filtru am incercat sa folosesc k&n (scump al dracu) pentru simpul fapt ca se poate desface usor cu o cheie tubulara. Acu nu mai am k&n pt ca de unde mi-am luat placutele mi-au dat gratis si un filtru de ulei. Daca ai gasit un pont bun la baiatul asta baga si mie un pm te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Cauciucuri SH - Eu nu as pune asa ceva pe Bandit. Ulei - Ca la carte. Daca este Motul atunci 5100 10W40 Filtre mai ieftine: Hiflofiltro si Champion (vezi si codurile acolo) Vezi ce faci pe soseaua aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 eu nu as pune cauciucuri sh nici pe masina ! eu gandesc altfel despre cauciucuri si sunt impotriva lor la mana a doua , cum aidca italianul le arunca si eu le cumpar tot pe alea ?! mai bine dau 2-3 mil in plus si ma tin de 20 de ori mai mult si etc cu muzica in urechi nu merg noaptea , cand e aglomerat , cand ma grabesc , cand sunt nervos , cand e ud pe jos, cand sunt in grup. la drum lung nu am incercat dar gand ajung pe cheia sigur le scot sa aud pistoanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Eu am cauciuc SH pe fata...daca va arat poze, jurati ca e nou. Nu pui chiar orice cauciuc sh ... pui un cauciuc pe care celalalt il da pentru ca nu e multumit de el. Cati dintre voi v-ati luat un cauciuc de care nu ati fost multumit!? se incalzea greu, aderenta nu pe gustul vostru...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Se pare ca a avut gabi88 un accident nasol.urat sfarsit de sezon.insanatosire grabnica gabi /index.php?...04227&st=10 Mesaj completat /index.php?...04227&st=10 insanatosire grabnica gabi.f nasol sa termini sezonul asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Se pare ca a avut gabi88 un accident nasol.urat sfarsit de sezon.insanatosire grabnica gabi/index.php?...04227&st=10 Mesaj completat /index.php?...04227&st=10 insanatosire grabnica gabi.f nasol sa termini sezonul asa FOARTE NASOL! am patit si eu o chestie similara acum 2 ani. am scapat cu rotula fisurata si gleznele luxate. de atunci nu mai depasesc pe stanga coloana de masini dacat cu viteza mica (max 20% peste viteaza coloanei) si cu ochii in patru si pantalonii maronii... depasirea coloanei pe linia tramvaiului cu viteza este foarte periculoasa din cauza soferilor neatenti care ies/intra din/in coloana absolut imprevizibil si fara semnal - linia continua nu este pentru ei evident! traficul devine din ce in ce mai imprevizibil... ( multa sanatate lui Gabi!!! sa se recupereze repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Imi pare rau sa aud asta. Multa sanatate Gabi si recuperare usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) Sunt prieten cu el si Gabi e la spitalul Floreasca. Este vorba de userul gabi88. Maine il opereaza. A avut mare noroc ca a apucat sa sara de pe motor si a scapat "doar" cu fractura de femur, altfel.... Motorul, din ce am inteles, este irecuperabil. E de bine...imi pare rau de eveniment, dar la cum arata motorul e de bine! Sanatate si recuperare rapida si sa te vedem printre noi aici .... Editat Noiembrie 16, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Daca are cineva cum sa dea de gabi88 sa posteze aici. Ca proaspat recuperat dintr-o patanie similara pot sa ii dau niste ajutor si sfaturi; si chiar si carje, de care sper sa nu mai am nevoie vreodata. Alex - 0744 364 692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 nasoala faza, bine ca e "doar" atit. vad ca e tipic scenariul cu conservar care intoarce de pe contrasens. am vazut ca a postat pe topicul cu accidentul cineva de pe userul lui, poate daca dati un MP va lasa un contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Alex, ia legatura cu Bogmad...postul e citat din topicul de accident, daca spune ca e prieten, te poate ajuta sa ajungi la el. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seagull Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) Daca are cineva cum sa dea de gabi88 sa posteze aici.Ca proaspat recuperat dintr-o patanie similara pot sa ii dau niste ajutor si sfaturi; si chiar si carje, de care sper sa nu mai am nevoie vreodata. Alex - 0744 364 692 Am vorbit eu cu Bogmad. I-am spus despre ce este vorba. Editat Noiembrie 16, 2010 de seagull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 http://videonews.antena3.ro/action/viewvid...os-Mihai-Bravu/ Un clip de la locul accidentului..cum tipa de durere, ti se face si pielea de gaina.. Totusi sper sa nu fie asa grav si sa-si revina cat mai repede.. Tine-te tare banditule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 femurul e un os mare, cand te ridica sa te puna pe targa sau orice miscare a corpului .. doare rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 mi s-a facut rau cand am vazut clipul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Pentru cei care au bagat motoarele la murat si nu numai, am uploadat mai multe poze cu banditi(in linkul de mai jos), mai mult sau mai putin modificati.. Poate va vor inspira, vizionare placuta ! http://www.sendspace.com/file/0c1yix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.