Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

LMA! celor vinovati :(

 

Si-a pus careva filtru de aer K&N pe Bandit 650?

Cum se simte? Ceva extraordinar? Merita doar daca ai evac aftermarchet?

 

Ma apropii de 12mii km si ma gandesc la niscai cadouri pentru Bandit.

- Filtru aer K&N;

- bujii NGK Iridium;

si daca Iepurasul se indura,

- o evacuare Leo Vince :D))

 

Inca odata LMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arpopos de astea.... am pus ochii pe cadrul din setul din care face parte si alurackul pe care l-am luat anu' trecut.

 

nou e 200 euro, dar stiu niste baieti pe prelungirea ghencea care lucreaza frumos cu sudura in argon, daca mi-l fac dupa schitele astuia pana in 100 euro il iau de la ei, daca nu....il iau nou.

 

Salut vreau si eu sa fac la "baietii tai" partea din dreapta pentru Alu Rack. Stii cumva cat ar costa sau cum putem sa facem ? Eventual daca ai nevoie il pot oferi pe al meu complet drept model pentru a fi copiat de baieti (daca ajuta cu ceva). Mie imi trebuie doar cel din dreapta, doar fierul. Importatnt e sa fie de aceeasi grosime pentru ca altfel nu se prind bine lateralele Givi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

LMA! celor vinovati :(

 

Si-a pus careva filtru de aer K&N pe Bandit 650?

Cum se simte? Ceva extraordinar? Merita doar daca ai evac aftermarchet?

 

Inca odata LMA!

 

 

Salutare!

 

Eu am filtru de aer DNA, adica tot sport, un fel de k&n. Ce pot sa zic este ca la rece motoreta trage ca scuterul, in schimb se schimba sunetul daca ai toba aftermarket (yoshimura in cazul meu :D ). Daca se incalzeste pe la 50 de grade trage normal, ba mai mult, am observat o usoara imbunatatire in plaja 7k - 12k ture (sau mi s-o parea mie).

 

kmihai recomanda dyno jet stage kit la toata afacerea (evacuare sport -> filtru sport -> stage kit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut vreau si eu sa fac la "baietii tai" partea din dreapta pentru Alu Rack. Stii cumva cat ar costa sau cum putem sa facem ? Eventual daca ai nevoie il pot oferi pe al meu complet drept model pentru a fi copiat de baieti (daca ajuta cu ceva). Mie imi trebuie doar cel din dreapta, doar fierul. Importatnt e sa fie de aceeasi grosime pentru ca altfel nu se prind bine lateralele Givi.

 

Salve! Nu mi-au dat pretul ot ca nu le-am dat schita, tre sa ma duc acolo cu schita printata si cu mobra.

Ar fi perfect daca ai cumva side-carrierul, chiar daca e doare unul. Dar ce s-a intamplat cu celalalt? E SW-Motech si al tau nu?

 

PS: daca imi zic ca face mai mult de 100 de euro mi le iau din magazin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai se poate si fara dynojet stage 1 numai ca o sa-si dea in bot la turatii pana in 5.000....

 

 

Mie-mi da in bot intre 4500 si 5000, dar numai cand e uleiul pana in 50 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

LMA! celor vinovati :(

 

Si-a pus careva filtru de aer K&N pe Bandit 650?

Cum se simte? Ceva extraordinar? Merita doar daca ai evac aftermarchet?

 

 

 

Inca odata LMA!

eu am pus pe al meu, nu se simte , avantajul e ca il dai jos il speli cu apa si sapun si in cateva ore il pui la loc ca nou,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

again WRONG!!! uleiul de filtru de aer nu se spala cu apa si sapun...se da jos cu ceva spray degresant dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat dar nu la soarre, dupa care se unge din nou cu elei de filtru de aer

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

again WRONG!!! uleiul de filtru de aer nu se spala cu apa si sapun...se da jos cu ceva spray degresant dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat dar nu la soarre, dupa care se unge din nou cu elei de filtru de aer

:(

 

Eu nu am K&N, am BMC si de fiecare data cand l-am curatat, am folosit un kit de la K&N. Il curatam cu unul din spray-uri, il bagam in chiuveta la clatit, il lasam cateva ore la uscat in cada si apoi il ungeam cu un alt spray din acelasi kit...

Mesaj completat

again WRONG!!! uleiul de filtru de aer nu se spala cu apa si sapun...se da jos cu ceva spray degresant dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat dar nu la soarre, dupa care se unge din nou cu elei de filtru de aer

:D

 

Eu nu am K&N, am BMC si de fiecare data cand l-am curatat, am folosit un kit de la K&N. Il curatam cu unul din spray-uri, il bagam in chiuveta la clatit, il lasam cateva ore la uscat in cada si apoi il ungeam cu un alt spray din acelasi kit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu am filtru de aer DNA, adica tot sport, un fel de k&n. Ce pot sa zic este ca la rece motoreta trage ca scuterul, in schimb se schimba sunetul daca ai toba aftermarket (yoshimura in cazul meu :D )

 

Se poate un filmulet cu toba ? as vrea sa aud cum canta ciocarlia ta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate un filmulet cu toba ? as vrea sa aud cum canta ciocarlia ta :D

 

 

Nu am un filmulet, dar cu prima ocazie, voi face si-l voi posta.

 

L-am gasit p-asta care se apropie de adevar!

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ncii Beowulf nu-s rele. initial mi se parea ca suna cam aiurea, auzind-o doar de pe motor dar dupa ce am auzit-o de la distanta mi-am schimbat parerea, chiar suna mai bine decit multe tobe de fitze.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe tobe mai "obscure" care suna de jdemii de ori mai bine decat tobele promovate. mai sunt unele care au o sigla cu o flacara albastra... poate chiar Bleu Flame se numesc, nu sunt sigur, care iar suna foarte bine... dar depinde foarte mult de gusturi... sunetul e o alegere subiectiva :( eu stiu sigur pentru ce optez cand oi avea resursele financiare necesara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am un filmulet, dar cu prima ocazie, voi face si-l voi posta.

 

L-am gasit p-asta care se apropie de adevar!

 

:(

 

suna ok, a mea suna cam asa:

 

Prima oara cand am schimbat toba stock, ma simteam cam rusinat, mi se parea ca se aude prea tare, dar e vorba de obisnuinta..Acum mi se pare ca se aude prea incet :D

 

Si Micron imi place cum suna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce efect ai bagat pe video.... "my bandit bring my camera to life" =))))))))))) suna bine toba...

 

Pai nu e facut de mine, dar asta e cam singura care se aude identic cu a mea :(

 

Cred ca am confundat tobele, vroiam sa zic de Devil ca se aude bine, in loc de Micron :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Nu mi-au dat pretul ot ca nu le-am dat schita, tre sa ma duc acolo cu schita printata si cu mobra.

Ar fi perfect daca ai cumva side-carrierul, chiar daca e doare unul. Dar ce s-a intamplat cu celalalt? E SW-Motech si al tau nu?

 

PS: daca imi zic ca face mai mult de 100 de euro mi le iau din magazin

Sunt SW Motech originale. Le am pe ambele, nu s-a intamplat nimic cu ele, vreau sa mai fac unul pe dreapta. Ti le pun la dispozitie pe toate, da-mi un PM cand vrei. Poate daca facem mai multe iese mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu am filtru de aer DNA, adica tot sport, un fel de k&n. Ce pot sa zic este ca la rece motoreta trage ca scuterul, in schimb se schimba sunetul daca ai toba aftermarket (yoshimura in cazul meu :D ). Daca se incalzeste pe la 50 de grade trage normal, ba mai mult, am observat o usoara imbunatatire in plaja 7k - 12k ture (sau mi s-o parea mie).

 

kmihai recomanda dyno jet stage kit la toata afacerea (evacuare sport -> filtru sport -> stage kit)

 

dyno jet stage kit nu este un set de jiglere sau te referi la power comander?

 

Merci de raspunsuri, facind o medie, imi dau seama ca fara evacuare full si power comandere nu merita deranjul, bashka ca mai sunt si satul de spalat filtre de pe vremea KTM-ului. O sa zic pas, mai stau pe hartie o vreme.

Merci Gabi88, cred ca raspunsul tau e cel castigator :(

 

STiti fro sursa de conducte de frana racing in Buc?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dyno jet stage kit nu este un set de jiglere sau te referi la power comander?

 

Merci de raspunsuri, facind o medie, imi dau seama ca fara evacuare full si power comandere nu merita deranjul, bashka ca mai sunt si satul de spalat filtre de pe vremea KTM-ului. O sa zic pas, mai stau pe hartie o vreme.

Merci Gabi88, cred ca raspunsul tau e cel castigator :(

 

STiti fro sursa de conducte de frana racing in Buc?

Merci

 

 

Ba da, este un set de jiglere mai permisive cu benzina ca sa faca fata la fluxul marit de aer de la filtrul sport. A, si apropo de asta probabil ca se mareste si consumul cu stage kit.

 

Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici, desi tre sa recunosc ca fara yoshimura mi-ar fi foarte greu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arpopos de astea.... am pus ochii pe cadrul din setul din care face parte si alurackul pe care l-am luat anu' trecut.

 

nou e 200 euro, dar stiu niste baieti pe prelungirea ghencea care lucreaza frumos cu sudura in argon, daca mi-l fac dupa schitele astuia pana in 100 euro il iau de la ei, daca nu....il iau nou.

 

cutii - frate-miu cand si-a cumparat choappera avea niste cutii Givi E21 pe ea care merg binisor pe care le-a dat jos si inca nu le-a vandut. Imi mai trebuie si-o placa pt topcase Givi care sa mearga pe rackul meu si un topcase Givi SH si gata! Alti bani, alta distractie, alt motiv de strans din buci :(

 

Ideea e ca vreau sa scap de grija furtului, a ploii si mai ales a legaturilor de facut in fiecare dimineata pentru excursia din vara si oricat nu inghit eu cutiile de plastic nu pot sa neg cat de utile si superioare sunt coburilor textile + ca cutiile astea sun subtirele si nu fac banditul sa arate ca un magar in afganistan.

 

si poze cu sistemul si cutiile montate pe banditi

 

[

 

Poti sa-mi dai un contact al baietilor? Am un set de cutii H&B Junior de pe KTM. Sunt de 30-40L si as vrea sa incerc sa le montez pe bandit. Faza e ca sunt pentru toba pe stanga si ma gandeam sa le intorc/rasucesc ca sa pice pe toba pe dreapta!

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, este un set de jiglere mai permisive cu benzina ca sa faca fata la fluxul marit de aer de la filtrul sport. A, si apropo de asta probabil ca se mareste si consumul cu stage kit.

 

Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici, desi tre sa recunosc ca fara yoshimura mi-ar fi foarte greu :D

 

Pai da, dar eu am 650, cu injectie :(

 

Oricum, e adevarat ce zici cu pitici. Si tot adevarat, o toba tot mi-oi lua la un moment dat... macar ca mai scap de neste kile si tot merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...