Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

again WRONG!!! uleiul de filtru de aer nu se spala cu apa si sapun...se da jos cu ceva spray degresant dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat dar nu la soarre, dupa care se unge din nou cu elei de filtru de aer

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

again WRONG!!! uleiul de filtru de aer nu se spala cu apa si sapun...se da jos cu ceva spray degresant dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat dar nu la soarre, dupa care se unge din nou cu elei de filtru de aer

:(

 

Eu nu am K&N, am BMC si de fiecare data cand l-am curatat, am folosit un kit de la K&N. Il curatam cu unul din spray-uri, il bagam in chiuveta la clatit, il lasam cateva ore la uscat in cada si apoi il ungeam cu un alt spray din acelasi kit...

Mesaj completat

again WRONG!!! uleiul de filtru de aer nu se spala cu apa si sapun...se da jos cu ceva spray degresant dupa care se clateste cu apa si se lasa la uscat dar nu la soarre, dupa care se unge din nou cu elei de filtru de aer

:D

 

Eu nu am K&N, am BMC si de fiecare data cand l-am curatat, am folosit un kit de la K&N. Il curatam cu unul din spray-uri, il bagam in chiuveta la clatit, il lasam cateva ore la uscat in cada si apoi il ungeam cu un alt spray din acelasi kit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu am filtru de aer DNA, adica tot sport, un fel de k&n. Ce pot sa zic este ca la rece motoreta trage ca scuterul, in schimb se schimba sunetul daca ai toba aftermarket (yoshimura in cazul meu :D )

 

Se poate un filmulet cu toba ? as vrea sa aud cum canta ciocarlia ta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate un filmulet cu toba ? as vrea sa aud cum canta ciocarlia ta :D

 

 

Nu am un filmulet, dar cu prima ocazie, voi face si-l voi posta.

 

L-am gasit p-asta care se apropie de adevar!

 

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ncii Beowulf nu-s rele. initial mi se parea ca suna cam aiurea, auzind-o doar de pe motor dar dupa ce am auzit-o de la distanta mi-am schimbat parerea, chiar suna mai bine decit multe tobe de fitze.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe tobe mai "obscure" care suna de jdemii de ori mai bine decat tobele promovate. mai sunt unele care au o sigla cu o flacara albastra... poate chiar Bleu Flame se numesc, nu sunt sigur, care iar suna foarte bine... dar depinde foarte mult de gusturi... sunetul e o alegere subiectiva :( eu stiu sigur pentru ce optez cand oi avea resursele financiare necesara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am un filmulet, dar cu prima ocazie, voi face si-l voi posta.

 

L-am gasit p-asta care se apropie de adevar!

 

:(

 

suna ok, a mea suna cam asa:

 

Prima oara cand am schimbat toba stock, ma simteam cam rusinat, mi se parea ca se aude prea tare, dar e vorba de obisnuinta..Acum mi se pare ca se aude prea incet :D

 

Si Micron imi place cum suna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce efect ai bagat pe video.... "my bandit bring my camera to life" =))))))))))) suna bine toba...

 

Pai nu e facut de mine, dar asta e cam singura care se aude identic cu a mea :(

 

Cred ca am confundat tobele, vroiam sa zic de Devil ca se aude bine, in loc de Micron :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Nu mi-au dat pretul ot ca nu le-am dat schita, tre sa ma duc acolo cu schita printata si cu mobra.

Ar fi perfect daca ai cumva side-carrierul, chiar daca e doare unul. Dar ce s-a intamplat cu celalalt? E SW-Motech si al tau nu?

 

PS: daca imi zic ca face mai mult de 100 de euro mi le iau din magazin

Sunt SW Motech originale. Le am pe ambele, nu s-a intamplat nimic cu ele, vreau sa mai fac unul pe dreapta. Ti le pun la dispozitie pe toate, da-mi un PM cand vrei. Poate daca facem mai multe iese mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu am filtru de aer DNA, adica tot sport, un fel de k&n. Ce pot sa zic este ca la rece motoreta trage ca scuterul, in schimb se schimba sunetul daca ai toba aftermarket (yoshimura in cazul meu :D ). Daca se incalzeste pe la 50 de grade trage normal, ba mai mult, am observat o usoara imbunatatire in plaja 7k - 12k ture (sau mi s-o parea mie).

 

kmihai recomanda dyno jet stage kit la toata afacerea (evacuare sport -> filtru sport -> stage kit)

 

dyno jet stage kit nu este un set de jiglere sau te referi la power comander?

 

Merci de raspunsuri, facind o medie, imi dau seama ca fara evacuare full si power comandere nu merita deranjul, bashka ca mai sunt si satul de spalat filtre de pe vremea KTM-ului. O sa zic pas, mai stau pe hartie o vreme.

Merci Gabi88, cred ca raspunsul tau e cel castigator :(

 

STiti fro sursa de conducte de frana racing in Buc?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dyno jet stage kit nu este un set de jiglere sau te referi la power comander?

 

Merci de raspunsuri, facind o medie, imi dau seama ca fara evacuare full si power comandere nu merita deranjul, bashka ca mai sunt si satul de spalat filtre de pe vremea KTM-ului. O sa zic pas, mai stau pe hartie o vreme.

Merci Gabi88, cred ca raspunsul tau e cel castigator :(

 

STiti fro sursa de conducte de frana racing in Buc?

Merci

 

 

Ba da, este un set de jiglere mai permisive cu benzina ca sa faca fata la fluxul marit de aer de la filtrul sport. A, si apropo de asta probabil ca se mareste si consumul cu stage kit.

 

Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici, desi tre sa recunosc ca fara yoshimura mi-ar fi foarte greu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arpopos de astea.... am pus ochii pe cadrul din setul din care face parte si alurackul pe care l-am luat anu' trecut.

 

nou e 200 euro, dar stiu niste baieti pe prelungirea ghencea care lucreaza frumos cu sudura in argon, daca mi-l fac dupa schitele astuia pana in 100 euro il iau de la ei, daca nu....il iau nou.

 

cutii - frate-miu cand si-a cumparat choappera avea niste cutii Givi E21 pe ea care merg binisor pe care le-a dat jos si inca nu le-a vandut. Imi mai trebuie si-o placa pt topcase Givi care sa mearga pe rackul meu si un topcase Givi SH si gata! Alti bani, alta distractie, alt motiv de strans din buci :(

 

Ideea e ca vreau sa scap de grija furtului, a ploii si mai ales a legaturilor de facut in fiecare dimineata pentru excursia din vara si oricat nu inghit eu cutiile de plastic nu pot sa neg cat de utile si superioare sunt coburilor textile + ca cutiile astea sun subtirele si nu fac banditul sa arate ca un magar in afganistan.

 

si poze cu sistemul si cutiile montate pe banditi

 

[

 

Poti sa-mi dai un contact al baietilor? Am un set de cutii H&B Junior de pe KTM. Sunt de 30-40L si as vrea sa incerc sa le montez pe bandit. Faza e ca sunt pentru toba pe stanga si ma gandeam sa le intorc/rasucesc ca sa pice pe toba pe dreapta!

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, este un set de jiglere mai permisive cu benzina ca sa faca fata la fluxul marit de aer de la filtrul sport. A, si apropo de asta probabil ca se mareste si consumul cu stage kit.

 

Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici, desi tre sa recunosc ca fara yoshimura mi-ar fi foarte greu :D

 

Pai da, dar eu am 650, cu injectie :(

 

Oricum, e adevarat ce zici cu pitici. Si tot adevarat, o toba tot mi-oi lua la un moment dat... macar ca mai scap de neste kile si tot merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :D

:(

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!! este cu totul alta curba de putere dupa modificarea admisiei,carburatiei si evacuarii...

cuplul incepe sa fie simtit de la turatii mai joase si curba de putere este mult mai lina.

castigul este cam de 7HP la 600le pop si consumul creste cu max 0.4l/100km

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

 

Pai eu nu am zis ca iti creste consumul cu 400 de litri pe metru cub. Am zis probabil creste si asa cum zici si tu, creste cu 0,4/ suta. Iar chestia cu piticii mi-o sustin. Ia pune tu de banii de stage kit si de filtru sport neshte arcuri mai bune pe fata si mai iei un amortizor de geseixer pe spate. Fac pariu ca scoti un timp mai bun pe strada decat cu stage kit (ca pana la urma tu vrei sa zici ca se justifica investitia).

Parerea mea.

 

Mesaj completat

Pai da, dar eu am 650, cu injectie :D

 

Oricum, e adevarat ce zici cu pitici. Si tot adevarat, o toba tot mi-oi lua la un moment dat... macar ca mai scap de neste kile si tot merita!

 

 

La tine mi se pare ca e power comander

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte bine zis :(

ai incercat undeva?

Mesaj completat

Pai eu nu am zis ca iti creste consumul cu 400 de litri pe metru cub. Am zis probabil creste si asa cum zici si tu, creste cu 0,4/ suta. Iar chestia cu piticii mi-o sustin. Ia pune tu de banii de stage kit si de filtru sport neshte arcuri mai bune pe fata si mai iei un amortizor de geseixer pe spate. Fac pariu ca scoti un timp mai bun pe strada decat cu stage kit (ca pana la urma tu vrei sa zici ca se justifica investitia).

Parerea mea.

nu am zis ca e o alternativa la alte modificari...daca o luam asa atunci si sa investeti in niste gume moi e mai bine...ideea e ca fiecare modificare se face pt a imbunatatii ceva...suspensia pt ahndling,gumele pt aderenta,carburatie/injectie pt maparea cuplului dupa doleanta fiecaruia..cat despre un soc nou de gsxr si arcuri noi pe fata cred ca sare cu mult kit-ul de dynijet +filtru sport+ ca daca vrei sa scoti timpi pe strada ca slaparii aia e problema fiecaruia..vrei sa te dai te dai pe pista si iti iei motor sport nu touring.

si ca sa iti explic si tie...eu modificarea am facuto dupa cauciucuri,suspensie si multe altele...si nu vorbesc din auzite...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din nou un mare WRONG!!!

 

ca sa nu mai bagati in ceata colegii care nu stiu despre ce e vorba mai bine un mia vorbiti din auzite :(

 

1. Unde am gresit flagrant, asta e intrebarea mea?

2. Vorbesc si eu din auzite, pentru ca daca as fi avut vorbeam din experienta. Pana acum am filtru de aer si evacuare sport. Recomandarea am primit-o de la Bogdan Padure (o parte din cei din zona Bucurestiului stiu despre el cate ceva) referitoare la consum. Deci chiar daca nu am avut asa ceva pana acum imi permit sa spun ceva din unele auzuri mai fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Unde am gresit flagrant, asta e intrebarea mea?

2. Vorbesc si eu din auzite, pentru ca daca as fi avut vorbeam din experienta. Pana acum am filtru de aer si evacuare sport. Recomandarea am primit-o de la Bogdan Padure (o parte din cei din zona Bucurestiului stiu despre el cate ceva) referitoare la consum. Deci chiar daca nu am avut asa ceva pana acum imi permit sa spun ceva din unele auzuri mai fine.

"Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici" mie unul mi se pare chiar ok jet kit-ul, daca vrei sa ai cuplu de la turatii mai joase si curba de putere mai lina.da si tu un search dupa grafice de dynojet si o sa vezi despre ce vorbesc. daca tu te referi la castig de putere fantastic atunci chiar nu e cazul...castigul de putere e maxim 10% ceea ce nu e mare lucru

nu stiu cine e Bogdan Padure poate o fie chiar meserias omul...dar repet din auzite am auzit vrute si nevrute cu meseriasi care fac si dreg...eu prefer sa incerc inainte de a-mi da cu parerea.

si daca consumul marit cu 0,4l/100km ti se pare mult atunci ...consumul variaza cu cativa litri/100km in functie de starea motorului si tipul de pilotaj asa ca ...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Eu cred ca evacuarea, filtrul, stage kit-ul este mai mult o treaba de linistit niste pitici" mie unul mi se pare chiar ok jet kit-ul, daca vrei sa ai cuplu de la turatii mai joase si curba de putere mai lina.da si tu un search dupa grafice de dynojet si o sa vezi despre ce vorbesc. daca tu te referi la castig de putere fantastic atunci chiar nu e cazul...castigul de putere e maxim 10% ceea ce nu e mare lucru

nu stiu cine e Bogdan Padure poate o fie chiar meserias omul...dar repet din auzite am auzit vrute si nevrute cu meseriasi care fac si dreg...eu prefer sa incerc inainte de a-mi da cu parerea.

 

 

Decat sa bagi 57648376528 de euro in B6 mai bine iei B12 si ai cuplu bun de la 100 de ture. Iar eu mai bine discut inainte despre ceva inainte sa dau cateva milioane bune pe un accesoriu :( . Dar na, fiecare cu "piticii" lui.

La mine, care nu folosesc motorul doar pentru terasa (fac vreo 15000 pe an) se simte si 1 pahar la suta de km

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mah hai ca acum deja derivam in alt subiect...vb de dynojet nu de ce motor sa-ti iei...poate imi place sa ma dau pe curbe unde 600le e superior lui 1200...arunca si tu un ochi cat e un kit de dynojet stage 1 ca sa nu mia folosesti atatea cifre.inainte de a cumpara ceva te documentezi nu-ti dai cu parerea!!! cu parerea iti dai dupa ce incerci

oricum acum ca mi-ai zis ca faci 15000/an palaria jos. daca stai intr-un pahar de benzina atunci inseaman ca esti ca si cei care isi iau seria 5 nou si stau in chirie in garoniera :(

nu-ti permiti ,nu-ti lua....am auzit de scootere care consuma si 2l la 100km, de motoare nu..poate nu ar strica sa faci un downgrade ca sa poti sa faci 25.000km. eu am inchis subiectul.hai sanatate1

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine mah hai ca acum deja derivam in alt subiect...vb de dynojet nu de ce motor sa-ti iei...poate imi place sa ma dau pe curbe unde 600le e superior lui 1200...arunca si tu un ochi cat e un kit de dynojet stage 1 ca sa nu mia folosesti atatea cifre

oricum acum ca mi-ai zis ca faci 15000/an palaria jos. daca stai intr-un pahar de benzina atunci inseaman ca esti ca si cei care isi iau seria 5 nou si stau in chirie in garoniera :(

nu-ti permiti ,nu-ti lua....am auzit de scootere care consuma si 2l la 100km, de motoare nu..poate nu ar strica sa faci un downgrade ca sa poti sa faci 25.000km. eu am inchis subiectul.hai sanatate1

 

 

Ba mai mult, intr-o camera de camin, dar asta e fix problema mea cum imi cheltui banii: pe bandit, pe tricouri sau pe obiecte de colectie. Si nu cred ca poti compara un bandit de 2000 de euro cu un seria 5.

 

 

Aici este un forum in care cred ca poti sa iti spui o parere, personala de altfel si nu este nevoie sa fii luat de sus cu "nu mai dezinformati lumea din auzite". Dupa o discutie, fie ea si in contradictoriu pe o tema, multi vor trage o concluzie. Poate ai mult mai multa experienta ca mine poate n-ai. Important pe acest topic este sa despicam putin problemele si sa tragem anumite concluzii, nu sa zica cineva ceva si sa sara repede altul "nu mai vb din basme".

 

Sanatate si tie MAH (probabil regionalism din zona pentru pronume de politete)

 

Imi cer scuze daca am umplut pagina de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...