Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

nu ma...avem MORSE.

chiar acum iti transmitem ceva - '' .... '' :makeout:

nu as crede....la ce foame e pe acolo fac pariu ca au furat sarma dar poti incerca cu fum...lasand gluma la o parte tonul amicului tau putea fi unul mai temperat ca in fond si la la urma urmei nu e obligat nimeni sa-i raspunda imediat... :rose:

trandafirul e cel pe care l-a gasit doctorul la control in fundul poponarului din banc... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu as crede....la ce foame e pe acolo fac pariu ca au furat sarma dar poti incerca cu fum...lasand gluma la o parte tonul amicului tau putea fi unul mai temperat ca in fond si la la urma urmei nu e obligat nimeni sa-i raspunda imediat... :rose:

trandafirul e cel pe care l-a gasit doctorul la control in fundul poponarului din banc... :D

foame cred ca e peste tot,nu doar la noi.

Si Timisul si Teleormanul sunt din Romnania,numai ca noi am fost ''binecuvantati'' cu ceva mai multi ''bronzati'' per metru patrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenim si noi la Discutii NORMALE?

 

Am si eu nevoie de un sfat: Cand ma duc sa vizionez un Bandit( N600: 2002-2004) spre cumparare, sunt ceva chestii dupa care trebuie sa ma uit (exceptand the usual stuff: discuri, placute, amortizoare....)

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens):

- porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva;

- asculta zgomote la motor;

- roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers;

- roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj);

- verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc;

- uzura cauciucuri, DOT;

- ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara;

- orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu);

- de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are);

 

si..nu mai stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens):

- porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva;

- asculta zgomote la motor;

- roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers;

- roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj);

- verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc;

- uzura cauciucuri, DOT;

- ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara;

- orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu);

- de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are);

 

si..nu mai stiu...

Macke.. intotdeuna punctual si gata sa dea un sfat bun...dupa ce imi iau banditul tare as vrea sa ne intalnim :friends:, chiar si inainte, dar nu prea am drumuri la bacau.

 

Multam pt toate sfaturile de pana acum ( inclusiv acesta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma, te rog ! Promit ca nu mai scriu !

 

La Arc, intalnirile se fac in fiecare miercuri, incepand cu ora 17.00 !

 

O zi buna !

stai linistit, era sarcasm la adresa celor care maninca ca vezi-Doamne e prea mult OT pe aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic.

 

Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului?

Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu.

Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta,

care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a!

 

Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm

 

Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic.

 

Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului?

Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu.

Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta,

care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a!

 

Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm

 

Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci

Uai, asta-i chineza cu dialect swahilian si influenta Quechua pt mine. EU stiu start, Christos, bujia jos, peria de sarma.......injectii si din alea niet.

Am plecat la intrunire, ne rescriem duminica.

Uichend cald la toti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic.

 

Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului?

Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu.

Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta,

care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a!

 

Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm

 

Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci

 

si mai completez: exista pe motoreta, langa schimbatorul de viteze un "Gear Position Switch" si ma gandesc ca manarit sa indice aceeasi treapta permanent ar putea fi o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta.

si la mine crestea turatia in periada in care se incalzea afara , dar faza cu luminile nu o pricep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa se intampla si la mine, numai ca eu am patit invers.. aveam relanti reglat pe la 1500 rpm si ma uit la semnafor si vad 2000 rpm... aprind luminile, dau faza lunga(ziua merg cu faza lunga) si scade inapoi la 1500 rpm.

 

faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie.

 

 

Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa.

 

Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie.

 

Apropo de fanii Z750-ului. M-am tot dat cu unu de mai multe ori. Motorul intr-adevar raspunde mai bine la acceleratie, dar pozitia si manevrabilitatea dupa parerea mea sunt sub bandit. Eu unu nu mi-as schimba banditul pe un Zet. Cand iei curba, mi se pare prea scurta si am senzatia ca vrea sa ma tranteasca intentionat. Statul in sha se lasa cu durere de oo. Shaua te impinge in fata tare de tot iar coarnele te dau inapoi. E o senzatie de incordare permanenta. Am stat si pe sportive si mi se pare mai incomod Zetul.

Asa ca daca nu ati incercat si va place doar din review-uri si din poze, va sfatuiesc sa vedeti cum va simti pe el. Pe mine unul m-a dezamagit.

 

Un uichiend fara precipitatii si vorba lui alin, sa ni se arda buca de la sha :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa.

 

Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie.

eu acolo am facut scoala de A :D

cand am vrut sa fac si eu itp anul trecut tot acolo m am dus dar nu avea rampa daia de care se cerea , e bine ca acum face si e f bine de stiu

omul e f de treaba dupa cum ziceai si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? :scratch:

 

hehe..mi-a ajuns kitul de lant

Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun :rolleyes: )

Foaia de la roata: Esjot

Pinionul de la motor: JT sprockets

--------------------------------

Pret: 500 lei

 

Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza :banana:

27052011705.jpg

 

Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ?

Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ?

Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ?

Se merita investitia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depine de care filtru vrei sa pui...

daca vrei sa pui spor nu prea se merita.

daca pui "normal' se spune ca investitia ti-o scoti in timp pt ca te tine o viata si trebuie sa il cureti mult mai rar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? :scratch:

 

hehe..mi-a ajuns kitul de lant

Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun :rolleyes: )

Foaia de la roata: Esjot

Pinionul de la motor: JT sprockets

--------------------------------

Pret: 500 lei

 

Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza :banana:

27052011705.jpg

 

Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ?

Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ?

Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ?

Se merita investitia ?

 

eu cand mi-am luat motorul mi-a venit cu filtru de aer K&N.cand am fost la mecanic sa-mi faca carburatia,imediat ce l-a vazut m-a intrebat daca am filtru stock.cu cateva pagini in urma zicea parca Kmihai ca daca pui filtru sport, trebuie neaparat sa schimbi si evacuarea si sa ai Dynojet kit pentru a simti o diferenta de putere.si am mai intrebat si al mecanic daca are rost sa pun filtrul sport dar mi-a zis ca nu.eu acum am filtu k&n in cutie si nu stiui ce sa fac,daca sa-l vand sau sa-l pastrez pentru a-i face un upgrade Banditului in viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai eu stiu ca predic in desert, da' na...

 

la carburatoare NU se poate regla aproape nimic. daca te duci la un mecanic care invirte suruburile de amestec si-ti zice "gata sefu', ti-am facut-o", nu te mai intoarce niciodata la el.

 

unii maninca cu "teorie de pe net", dar faptele ramin fapte indiferent ca-s invatate de pe net sau cu "practica" in vreun service fantoma (vezi mai sus) si in cazul asta e fapt e ca un carburator nu se poate regla.

ca sa-l ADAPTEZI tre' kit (Dynojet, Factory Pro) si niste oameni care sa stie sa-ti regleze motorul, si mai ales sa aiba cu ce: scule si know how.

 

kitul Dynojet nu e ieftin si o sesiune de stand (daca ai de unde sa-l iei) nu e nici aia moka. voi chiar va imaginati ca in motorul asta zac zeci de cai putere ascunsi si care pot fi dezlantuiti cu 70 de RON cit costa un filtru si invirtit 4 suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca puneti un filtru sport automat trebuie umblat la aer (nu va merge cum trebuie) se va simtii imediat cand trageti de gaz am vazut la un alt bandit nu la al meu.Si da un filtru sport nu tine cat unul standard mai ales ca suntem in Ro tara cu cel mai mult praf dupa tarile Africane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...