Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ajuta foarte mult sa franezi cu ambele frane fata-spate,daca ai observat cand franezi cu spatele motorul nu se opreste asa repede,mai degraba prima data iti ia din avant ca zic asa,si daca ajuti cu fraba fata oprirea e mai eficienta si in mai putini metri,am avut momente in care nu aveam frana spate si am oprit de urgenta numai cu fata,oprindu-ma la cativa cm de bara din spate a unuia cu masina,in clipa aia daca aveam frana spate era alta treaba,nu ma mai crispam atat, ideal ar fi ca atunci cand franezi de urgenta sa folosesti si ambreajul+frana fata+frana spate in proportie 60-70%fata -30-40% spatele

 

Eu din reflex si din obisnuita la frane de urgenta trag si ambreajul, frana spate nu mi se pare ok la franari gen obiect in fata iminent pt ca din reflex apesi mai tare frana de picior si esti poc jos, ca si teste este ceva pe youtube despre frane si normal cea de fata este nr1.Diferenta intre frana fata+spate si numai fata este foarte mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa cu frana spate,la apasare puternica sa fii pe jos,cei drept si eu la inceput eram cu frica in mine sa nu care cumva sa blochez spatele ca ala sunt,da in timp am invatat sa dozez si fata si spatele,intradevar fata e pe primul loc,dar incearca sa opresti de la viteze mari,peste 140-150 doar cu fata si apoi cu ambele frane si o sa vezi ca e o diferenta mare,frana fata daca o blochezi sa fii sigur ca te aduni de pe jos(am patit-o,dar in subconstientul meu am avut de ales intre a intra in plin intr-un sant in curba<incepator 2 sapt+viteza 70km/h+noapte> sau sa ma imprastii pe asfalt blocand fata,evident am ales blocatu franei fata), in schimb spatele daca il blochezi il poti controla foarte usor si la viteze destul de mari peste 100,asta cu conditia sa nu ai motocicleta inclinata. In timp daca o sa tot blochezi spatele intentionat o sa incepi sa il controlezi,eu prima data cand am blocat spatele zdravan pe vreo 20-30 m era pe ploaie cu cauciucul gata aproape pe sarme.

 

Uita-te la teste si te vei convinge singur.

 

Vreau sa pun ulei Motul 5100 in bandit a mai pus cineva? e ok? probleme ambreaj,schimbare viteze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai or fi teste da eu itit zic din proprie experienta,ca si eu in mare parte franez cu fata,doar in caz de urgenta le folosesc pe amandoua,ca fapt divers de cand am motoru am schimbat 4 seturi de placute pe fata si pe spate inca il am pe cel cu care l-am cumparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu am vazut si eu testele respective am crezut la fel ca si spatele ajuta enorm sa franezi, logic si tehnic asa ar trebuii, diferenta este foarte mica chiar daca tu ai feelingul ca te opresti mai repede.Nu mai gasesc linku ala de la mcn cu franarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni :))... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine frana ii exact ca la voi maneta tare frana ciuciu, intradevar si eu folosesc si frana de pe spate tot mai des petru ca am observat ca ii mult mai eficienta franarea, de 2 ori am blocat roata de pe spate din coincidenta la aceasi trecere de pietoni :))... dar mi sa parut distractiv, am facut un derapaj controlat asa vreo 3-5 metri si un sunet care la pus pe pieton pe fuga :P

 

Nu e frana ciuciu, franeaza doar ca nu este asa sensibila si agresiva in atingere ca si la alte modele, pompa este una simpla nu una radiala sa ne intelegem, Banditu pana la urma nu este SS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu sunt multumit de frana de la bandit. Bine nici nu am calarit alta fieratanie, dar pt un incepator cred ca ar fi mai indicat sa ai o frana care sa nu se blocheze repede, ca de s-a blocat fata nu e bine. Cat despre folositul si franii spate mi se pare foarte buna in oras pt ca ajuta la franare(chiar se simte diferenta). Eu nu apas tare pe pedala, doar o pisc putin si cand pun si fata e alta treaba.

Intrebare intrebatoare pt banditi. Se potrivesc jugurile de la modelul kult la pop?(99-00/00-05 parca) Am un amic care a avut un mic eveniment si se pare ca i s-a strambat si jugul inferior. Ideea era ca sa stim de la ce model sa cautam. merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu sunt multumit de frana de la bandit. Bine nici nu am calarit alta fieratanie, dar pt un incepator cred ca ar fi mai indicat sa ai o frana care sa nu se blocheze repede, ca de s-a blocat fata nu e bine. Cat despre folositul si franii spate mi se pare foarte buna in oras pt ca ajuta la franare(chiar se simte diferenta). Eu nu apas tare pe pedala, doar o pisc putin si cand pun si fata e alta treaba.

Intrebare intrebatoare pt banditi. Se potrivesc jugurile de la modelul kult la pop?(99-00/00-05 parca) Am un amic care a avut un mic eveniment si se pare ca i s-a strambat si jugul inferior. Ideea era ca sa stim de la ce model sa cautam. merci.

 

Ca si grosime da, cred ca sunt la fel dar nu vreo sa iti spun 100% cel mai bine vezi amandoua modele sau pe cineva care a schimbat.S-au cauta un catalog de piese suzuki si vezi daca e acelasi cod.

 

Din pacate de Luni nu voi mai fii bandit, Furia rosie e aproape vanduta, sper ca pana in primava sa pot strange ceva iepuroi sa iau altceva.Vreau sa spun ca banditul mi-a placut cel mai mult dintre toate trotinetele ce le-am avut.

 

Sanatate Banditilor.:peace:

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si grosime da, cred ca sunt la fel dar nu vreo sa iti spun 100% cel mai bine vezi amandoua modele sau pe cineva care a schimbat.S-au cauta un catalog de piese suzuki si vezi daca e acelasi cod.

 

Din pacate de Luni nu voi mai fii bandit, Furia rosie e aproape vanduta, sper ca pana in primava sa pot strange ceva iepuroi sa iau altceva.Vreau sa spun ca banditul mi-a placut cel mai mult dintre toate trotinetele ce le-am avut.

 

Sanatate Banditilor.:peace:

sa ai bafta de noua motocicleta...dar tine minte ca banditul motocicleta n-ai sa mai prinzi...eventual alta..:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si deci, de ce nu te bagi la un 1200?

sigur obtii ceva mai mult decat ce-ti ofera gsr-ul si la un pret mai decent. am vazut cred ca vreo 3 pop-uri la ~2000 de euro. foarte decent as zice.

gsr-ul nici cel nou de 750 nu va oferii ce ofera baditul de 1200..cu toate ca are 130 de cai si banditul 100...dar cuplul dintrantaia si a doua il face unic...ridicari intro roata doar din acceleratie....ce sa mai e'' gascan mare''..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si deci, de ce nu te bagi la un 1200?

sigur obtii ceva mai mult decat ce-ti ofera gsr-ul si la un pret mai decent. am vazut cred ca vreo 3 pop-uri la ~2000 de euro. foarte decent as zice.

 

Nu e vorba de performanta, e vorba de look si mie unul imi place gsrul la nebunie.100 cai sunt suficienti.Cand imi va spune cineva ca a dus si un 600 la limite acela minte sau e chiar pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de performanta, e vorba de look si mie unul imi place gsrul la nebunie.100 cai sunt suficienti.Cand imi va spune cineva ca a dus si un 600 la limite acela minte sau e chiar pilot.

inseamna ca nu te-ai dat niciodata pe unul mai mare de 600...unul care coboara inapoi de la 1000 la 600 il varzuieste..sa fim linistiti sunt o gramada care ti l-ar duce ala la limita si peste....

scuze are 120 de cai cel de 750 asa am gasit intro revista apoi aici pe net zice undeva 120 si undeva 106

si 90 cel de de 600..apoi la asta de 600 nu ii dau decat vreo 80 de cai maxim..

Editat de ciprinhio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...