Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

inseamna ca nu te-ai dat niciodata pe unul mai mare de 600...unul care coboara inapoi de la 1000 la 600 il varzuieste..sa fim linistiti sunt o gramada care ti l-ar duce ala la limita si peste....

scuze are 120 de cai cel de 750 asa am gasit intro revista apoi aici pe net zice undeva 120 si undeva 106

si 90 cel de de 600..apoi la asta de 600 nu ii dau decat vreo 80 de cai maxim..

 

Intelege ca nu este vorba de cai.De dat cu miare m-am dat nu asta e problema, ca nu am avut unul personal e altceva.Am mers si cu 1200 nu am zis ca e fraier dar tot la GSR raman

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai na, mobrele le alegi pe criterii subiective asa ca te inteleg. pentru mine 1200 suna bine din cauza ca imi place marimea, forma, pozitia, mai tot. practic, 600le ma satisface complet. am mers in wk 650 de km cu un varadero si un fazer in grup si am fost maxim de omogeni, pe cheia aparent i-am lasat in urma(surprinzator, ziceam acu cateva pagini ca abia acu 2 wk mi-a dat un prieten jos chicken strips-urile).

mie personal gsr-ul nu-mi zice nimic din cauza ca nu e nici classic ca aspect si nici futurist, nici macar prin tehnologie. un gladius mai mare mi s-ar parea mai cool dar poate asta e din cauza ca-mi cam plac v2-urile. dar, din nou, la fiecare beculetele se aprind altfel inauntru, nu suntem sablonizati. te asteptam aici si dupa ce treci pe gsr.

sunt curios cati de pe aici ati stat langa sau chiar v-ati dat cu un gsx1400. banuiesc ca toti balim in secret la ele dar am impresia ca sunt un vis umed, scumpe, cam chinuite pentru oras, chinuite si afara ca-s naked samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bate un gand...ce ziceti?

O sa zici ca is magar, dar iti zic totusi: ia-ti unu cu motor gata vopsit adica de 1200.

Cel putin pe mine ( poate datorita banilor castigati, a prioritatilor, a crizei economice sau pur si simplu a modificarilor asteptarilor dpdv motociclistic )m-a impresionat MAXIM trecerea de la 6 la 12. Nu repet pt ca stiti ce e cu viata mea(de 7 ani ma dau km multi , in limita pretutlui benzinei , nicidecum in jurul blocului, cu o dragoste oarba pt bandit). Insa la inceput vroiam sa modific usurel B6-le. Am vazut ca imi permit usor B12, ei bine, inainte sa il am in curte il vedem in ochisori cum tre sa arate. Odata cu conjunctura asta economica nenorocita, toti banii i-am bagat in benzina si intretinere si nu imi pare rau. Singurele modificari aduse mobrei au fost usurele si ieftine ( un bugspoiler de 50 de euro si rim stripes de 10). Si nu imi pare rau. Daca investeam in ce imi propusesem ( aripa, ghidon, aerograf, undertail, toba, K&N, etc) ma dadeam cu el in jurul blocului, nu vedeam o parte din europa, poate nici nu aveam ultimele concedii si cel mai tare, nu aveam ocazia sa imi cer mandra de nevasta, departe de tara asta. Asa ca ,in conjunctura actuala, eu merg pe partea practica.

Stiu insa ca daca toti ati gandi ca mine, nu ar mai exista tunuing si streetfighter, si va rog frumos sa nu imi recomandati sa imi vand motorul si sa imi cumpar Logan, ca nu despre asta e vorba. Am jurat cu logodnica mea ( ce (cuvant urat) suna) ca nu vindem motorul nici daca ramanem fara bani de rata la apartament. E un lucru mare, mai alesw din partea ei care ma vrea asa dinainte de a-mi cumpara prima mobra. Va doresc la fel celor ce nu aveti parte de asa ceva.

Semnat, eu si cele 5 beri de pana acum.

 

 

 

 

 

 

And counting.

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot gandit si eu in cazul in care va crapa motorul,nu vand Banditu' ci imi cumpar alt motor de 600,acuma intrebare este daca pot sa cumpar un motor de 1200 si sa-l pun sus,stiu ca b12 si b6 au acelasi cadru deci in principiu ar incapea,din ce am mai vazut motorul de 1200 este un pic mai inalt decat cel de 600. Daca s-ar putea schimba ce ar mai tb schimbat in afara de carburatoare?probabil o sa trebuiasca un amortizor mai bun/tare pe spate pe care il am(cel de pe 1200),tb modificate franele?furca? Imi puteti raspunde la intrebare cei care stiti sigur daca se poate si cei care stiti si ce mai tb schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot gandit si eu in cazul in care va crapa motorul,nu vand Banditu' ci imi cumpar alt motor de 600,acuma intrebare este daca pot sa cumpar un motor de 1200 si sa-l pun sus,stiu ca b12 si b6 au acelasi cadru deci in principiu ar incapea,din ce am mai vazut motorul de 1200 este un pic mai inalt decat cel de 600. Daca s-ar putea schimba ce ar mai tb schimbat in afara de carburatoare?probabil o sa trebuiasca un amortizor mai bun/tare pe spate pe care il am(cel de pe 1200),tb modificate franele?furca? Imi puteti raspunde la intrebare cei care stiti sigur daca se poate si cei care stiti si ce mai tb schimbat

Nu cunosc in detaliu diferentele, insa din ce mi-am dat seama e diferenta uriasa la frane ( cel putin intre B6 Kult si B12 POP, inclusiv nr de pistoane in etrieri), suspensii ( nu cred ca cele de pe 600 ar face fata motorului de 1200), ambreiajul este hidraulic la 1200. De suspensii stiu exact ca la 12 pop fata e reglabila si spatele este muuult mai tare decat la 600. La kilele mele, cu amortizorul pus pe 5 din 7 (rulez cu pasagera mult), cand ies singur si il incord e naravas rau din pricina asta.

Bafta, insa sugestia mea e daca ai ajunge acolo, ar trebui sa iti faci niste calcule inainte sa pui in practica proiectul.

P.S. Difera si radiatorul, dar asta cred ca stiai deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ce placute de frana recomandati pentru fata? Merg incet, fara franari violente. Zic casta fiindca stiu ca pentru orice stil de mers se potrivesc alte placute... Evident vreau bune si ieftine... dar pana una-alta astept sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice bine alin, degeaba ne atasam de banditu de acum si ne gandim la mii de modificari cand de fapt fericirea absoluta si cea mai simpla este sa treci la b12. deja am vazut 2 pe bursa la bani de 600.. dureros rau dar personal nu cred ca am nevoie de b12 inca si deci si la mine apar ganduri de modificat la mobra. cel mai mult, deja probabil v-ati saturat de cate ori am zis asta, vreau sa scap de bazaitul din carena sau de carena cu totul. choices choices...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc in detaliu diferentele, insa din ce mi-am dat seama e diferenta uriasa la frane ( cel putin intre B6 Kult si B12 POP, inclusiv nr de pistoane in etrieri), suspensii ( nu cred ca cele de pe 600 ar face fata motorului de 1200), ambreiajul este hidraulic la 1200. De suspensii stiu exact ca la 12 pop fata e reglabila si spatele este muuult mai tare decat la 600. La kilele mele, cu amortizorul pus pe 5 din 7 (rulez cu pasagera mult), cand ies singur si il incord e naravas rau din pricina asta.

Bafta, insa sugestia mea e daca ai ajunge acolo, ar trebui sa iti faci niste calcule inainte sa pui in practica proiectul.

P.S. Difera si radiatorul, dar asta cred ca stiai deja.

 

Amortizor de 1200 am,ma gandeam ca tb schimbate franele,deci asta ar insemna sa schimb furca cu totul,ca din cate am inteles etrierii de 1200 nu se potrivesc pe furca de 600 decat cu anumite prinderi care nu se gasesc usor,ca daca gaseam le schimbam acum ca oricum am un etrier blocat,si cu furca ma gandeam sa pun arcuri progresive Wirth,astfel intarind-o. Radiatorul oricum aveam de gand cam de juma de an sa il schimb cu unu de 1200 sau radiator mai mare sa vad ce se potriveste.oricum din ce mam uitat pe ebay,un motor de 1200 merge spre 1000 euro plus carburatoare inca vreo 200,+ ca tb schimbate si frane + altele mai repede il iau intreg b12.

 

Oricum cand o sa ma satur de 600 si cand o sa fiu pe banii mei planuiesc sa imi iau gsf 1250 gt sau gsx1250 fa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizor de 1200 am,ma gandeam ca tb schimbate franele,deci asta ar insemna sa schimb furca cu totul,ca din cate am inteles etrierii de 1200 nu se potrivesc pe furca de 600 decat cu anumite prinderi care nu se gasesc usor,ca daca gaseam le schimbam acum ca oricum am un etrier blocat,si cu furca ma gandeam sa pun arcuri progresive Wirth,astfel intarind-o. Radiatorul oricum aveam de gand cam de juma de an sa il schimb cu unu de 1200 sau radiator mai mare sa vad ce se potriveste.oricum din ce mam uitat pe ebay,un motor de 1200 merge spre 1000 euro plus carburatoare inca vreo 200,+ ca tb schimbate si frane + altele mai repede il iau intreg b12.

 

Oricum cand o sa ma satur de 600 si cand o sa fiu pe banii mei planuiesc sa imi iau gsf 1250 gt sau gsx1250 fa

nu merge sa schimbi motorul...e diferenta mare..si plus de aia n-are rost..il vinzi sau il dai la schimb...oricum la urma urmei...iubitorii de bandit vor avea la urma un 1200..e prea bun ca sa nul ai...asculta tot ce ii spui..asta pana la 6000rpm...apoi eurofighter typhoon 10 kgforta se deslantuie..:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce gand ;)

so-o vopsesc cum arata in dreapta, nu sa-i pun motor de B12 :P

 

O sa zici ca is magar, dar iti zic totusi: ia-ti unu cu motor gata vopsit adica de 1200.

alin, nu merita investitia, desi cadru e acelasi, pe langa motorul de 1200, mai trebe, bateria de carburi si cdi/aprinderi (de astea nu-s sigur), furca fata + roata (sau guma daca sunt aceleasi jante), amortizor spate si alt kit de lant.

la cat se aduna...mai bine vand B6-ele, mai pun niste bani si imi iau B12 POP...

 

mai degraba merita sa pun motor de 650 (2005) ca si ala e negru, dar nici asa nu are rost, ca motoru' meu merge brici si n-am de ce sa-l schimb inca ceva ani d-acum incolo.

sau poate il fur p-al lu' cosmin si gata :laugh:

 

 

Salut!

Ce placute de frana recomandati pentru fata? Merg incet, fara franari violente. Zic casta fiindca stiu ca pentru orice stil de mers se potrivesc alte placute... Evident vreau bune si ieftine... dar pana una-alta astept sfaturi!

 

Goldfren AD

 

Vopsitu' cum am pus in pozele alea e 'investitie' minima...3 spray-uri, 3 litri de diluant, cativa metri de glaspapir si cateva role de scoci + multe ziare.

Mana de lucru va fi personala si poate frate-miu la aruncat cu sprayu ca lui ii iese flaw-less...zici ca e facuta din fabrica, la mine mai ies mici defecte.

Ce ma seaca e surubareala.... tre' sa dau jos roata fata + jambe, far + instrumente, manete frana/ambreiaj, ghidon, rezervor, codita+undertray+cutie baterie, capace laterale airbox, scarite si pedale, roata spate, toba, crashhbar.

Restul vin mascate bine pe rand....

Alta problema e locul si timpul unde sa o fac....n-am garaj incalzit nici o camera buna pt vopsit iarna, asa ca tre' sa astept primavera.

 

Am mai facut odata chestia asta cu prima mobra (viroaga) si aia a iesit tzutz...dar la aia mi-a luat mult pt ca am re-vopsit/re-cromat aproape tot inafara de cateva bucati de cadru.

Eh, atunci m-am jurat ca n-o sa ma mai revopsesc/reconditionez nicio mobra in viata mea... lumea se dadea cu mobrele si eu cu frate-miu mergeam la tara sa surubarim la troace...si ganditi-va la 2 mobre asemanatoare dezmembrate intr-o camera de 3.5 x 2,5 metri, in care toata iarna am inspirat praf, vapori de diluant si vopsea...etc + ca a trebuit sa zugravim camera la sfarsit, ca arata ca un service de cartier :laugh:

D-aia zic...e gand relativ indepartat, cam pe toamna viitoare, sau se le iau pe rand, azi faru, peste 3 zile instrumentele...si tot asa pana cand dupa un an ajunge cum vreau.

 

Oricum, in iarna asta Banditu' meu pupa un ghidon de enduro/cross si poate un parbriz d-ala mediu sa-l montez cand mai iau jarva dupa mine...

chiar, daca auziti de un bagster de POP pe negru care sa nu coste o caruta de bani, dati de stire.

 

 

PS:

 

vorbeati mai devreme despre CP?

 

degeaba ai CP, daca nu ai si Nm, cel putin in linie dreapta

 

http://www.youtube.com/watch?v=myGMlgk3PuI

 

uite si un clip misto facut de empu

 

http://www.youtube.com/watch?v=GZxh6bRwMWk

 

inca unu cu ce stie B6 POP Stock.

 

http://www.youtube.com/watch?v=DoEIL9AK5oI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca se discuta de modificari si eu abia acum descopar :P .Vroiam sa adaug si eu parerea mea: cadrul de b12 desi arata aproape identic nu este acelas(prinderea de sub motor+ o bara in plus in partea din fata si rigiditatea cadrului difera)Daca nu ma credeti va rog sa comparati sudurile cadrului in zona "gatului" sau sa le cantariti pe fiecare in parte ;) . In mod sigur va zic ca merge pus motor de b12 pe cadru de b6 si cred ca singura problema minora ar fi alinierea lantului.

Eu unul am mai facut ceva modificari la b6-le meu fiind prima mea dragoste achizitionata si imi cam pare rau pt ca daca ar fi sa vreau sa o vand nu cred ca s-ar incumeta cineva sa o cumpere.(pe langa cei peste 4-6mii investiti care se duc pe apa sambetei).

Cat despre arcurile progresive in furca de b6 mi se pare o investitie sesizabila daca ai pana in 75kg in rest este frectie(parerea mea),ca eu+pasagera tot ii dadeam capat pe franare+o gropita(neintentionata).

Deci va zic si voua ce imi zic si mie sa puneti banii deoparte pt alta mobra(eu nu am putut rezista,dar sper sa reusesc de acum incolo :D ) :cheers: to all za' gang

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ziceam mai de mult, la mine in furca erau arcuri progresive dar montate invers. am simtit ca nu ajung la capat ca inainte si e cumva mai rigida cand merg singur.

acum ma obsedeaza franele, sper sa abordez problema temperat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bandit 1200 an 2004

motocicleta a fost intreaga,functionala

 

s-a dat motor + instalatie.

In rest ... orice piesa se gaseste.

 

In stare foarte buna!

 

Poze la cerere.

 

Contact : Cosmin

0751860760

0765525872

0720667652

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pui o poza cu Banditu tau,cred ca l-am mai vazut postat dar pana stau sa caut imi iau un pic

 

Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau :D

Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge ;) .

post-9264-0-00631100-1347712148_thumb.jpg

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frankenbandit. imi place ca sunt numai modificari de functionalitate pe el, nu vad nimic care sa-l faca mai cul, doar mai bun. daca mai tii minte prin ce pagini ai povestit, daca ai povestit cum ai pus furca aia si de la ce mobra e, ma apuc sa citesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau :D

Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge ;) .

post-9264-0-00631100-1347712148_thumb.jpg

 

Doua intrebari am:

1. De ce ai ales bascula aia? E vreo imbunatatire notabila fata de bascula standard? se simte vreo diferenta in mers? daca da, care-i diferenta intre cele trei bascule de mai jos?

post-35709-0-64110300-1347721368_thumb.jpg

post-35709-0-72062200-1347721374_thumb.jpg

post-35709-0-98477600-1347721379_thumb.jpg

2. Filtrele de aer. Ai doua filtre de aer duble sau cate unu la fiecare carburator? Cum te descurci cu filtrele alea in tot praful si mizeria din Bucuresti?

post-35709-0-98816200-1347721105_thumb.jpg

post-35709-0-96380000-1347721111_thumb.jpg

Mersi.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca am pus poze pe aici decat prin 05-06 cand l-am cumparat,si nici nu intentionam ca am vazut ca aveam admiratori care ma copiau :D

Nu am poze recente cu b6-le dar am una din iarna lui 2011,am mai schimbat cate ceva de atunci si am mai stins din culorile spargatoare de retine. Nu dati cu parul in legatura cu modelul diferit al jantelor,am si perechea rotii spate numai ca nu pot sa o dau prea mult pe drumurile patriei ca se stramba/sparge ;) .

post-9264-0-00631100-1347712148_thumb.jpg

600 fara aibox...cum ai reusit sa reglezi carburatoarele?din ce stiu fara airbox nu prea poti regla carb-urile decat al 1200 cu staga3 jet kit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...