MotoRocker Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 leaga-le si tu intre ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 ma, o greseala pe care am acut-o si eu a fost sa tin motorul la loc ferit, pe ideea ca-l vad mai putini. p.ula, e suficient sa-l vada unul daca e cine nu trebuie. plus ca daca e ferit, e numai bine de "lucrat" la el in liniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 de la ultima iesire din oras...altfel, abia cu drumuri lungi de 3 km, spre munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) vad ca s-au saturat de plasticate si au inceput sa aibe si jigodiile gusturi, sau a dat criza prea tare in ei...dar nici in zona prea populata nu e bine cum erau ale mele pt ca m-am plictisit de coborat la toti drogatii,tarani care isi puneau boraci pe mobra sa le faca poza,mini aurolaci... si gaseam mereu urme de zgarieturi noi,urme de noroi in dreptul rezervorului/coditei de la aia mici...odata am gasit-o pe cea de enduro(care e usurica) sprijinita pe aripa masinii de langa si cu ghidonul infipt in capota..."norocul" a fost ca masina era tot a mea ca altfel nu stiu cum explicam pe la asigurari treaba. Am mai auzit de cazuri de furturi din garaj(din curtea omului) unde au bagat masina si au furat 2 mobre(plasticate ce-i drept) wtf...Si daca ii prinzi langa mobra (fara sa se vada semne de umblat la ea) si ii omori in bataie tot e posibil sa iti pierzi timpul prin tribunale ceva timp(credeti-ma pe cuvant...invoiri de la serv...etc) Editat Octombrie 16, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Salutare.... am o oferta buna la un telescop spate dar din pacate este de pe un suzuki gsx750r din 2001... am inteles k ar fi o sansa sa potriveasca.... aveti vreo informatie despre compatibilitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=12827 si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Mersi calindD pentru raspunsul rapid dar pe mine mai tare ma intereseaza daca potriveste prinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Mersi calindD pentru raspunsul rapid dar pe mine mai tare ma intereseaza daca potriveste prinderea pai spunei tipului de la care il iei sa-ti dea o poza cu prinderea si vezi daca seamana cu ce ai tu pe bandit. Asta in cazul in care nu esti in aceeasi localitate cu omu. Spor la modificari acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Ma poate ajuta vreun bandit de prin Bucuresti care stie un atelier de strungari,,vreau sa cumpar un tarod pe stanga metric 7..NU CONTEAZA PASUL...mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 poate te ajuta asta: http://sculediverse.ro/tarod-din-371-aschiere-pe-stanga-clone.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 poate te ajuta asta: http://sculediverse....anga-clone.html mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) mai baieti, voua vi se incinge discul de pe spate de la toba? am pus mana pe el de cateva ori si am observat ca e mult mai fierbinte decat alea de pe fata. initial am zis ca-i de la mine, ca-mi place sa franez mult cu spatele dar azi am mers cam 10km fara sa ating frana spate si surpriza, la fel de fierbinte, in schimb de data asta erau fierbinti si alea de pe fata. roata nu e infranata deloc. toba e un mivv carbon. am pus mana si pe janta dar nu e fierbinte, chiar eram 100% convins ca placutele il freaca. alea vechi au o uzura ciudata pe ele, le-am aruncat acum vreo 2 saptamani cand le-am schimbat deci nu pot sa fac o poza... posibil sa atinga placutele atat de putin cat sa nu infraneze dar suficient cat sa incinga discul? Editat Octombrie 19, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 daca ai schimbat placutele ai si aerisit? din contra, acum daca grosimea placutelor e mai mare fata de cele vechi ar trebui sa frece mai mult...aeriseste. eventual ridica spatele si roteste roata, vezi daca freaca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 sau incerca sa mergi fara etrierul pe spate la un mic test... PS - la mine discul e ca gheata... cu toba originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cellallallt Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 daca ai schimbat placutele ai si aerisit? din contra, acum daca grosimea placutelor e mai mare fata de cele vechi ar trebui sa frece mai mult...aeriseste. eventual ridica spatele si roteste roata, vezi daca freaca! schimbat placute, aerisit si aerisit inca o data cu tot cu fatza. roata nu e deloc infranata.. o sa dau jos etrierul pentru o tura scurta ca nu-mi place sa merg fara frana spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 (editat) schimbat placute, aerisit si aerisit inca o data cu tot cu fatza. roata nu e deloc infranata.. o sa dau jos etrierul pentru o tura scurta ca nu-mi place sa merg fara frana spate. Eu am patit la banditul de 600 sa imi ramana infranata roata spate in asa fel incat discul se incingea tare insa la mana sau pe cric cu motorul pornit daca invarteam roata, mi se parea normal totul, adica nu dadea semne de infranare. Asemenea situatie apare de obicei cand placutele spate sunt montate de mult timp (nu neaparat km). In momentul in care schimbi placutele, cele noi, logic, mai groase freaca usor discul din cauza ca pistonul etrierului nu se retrage cat ar trebui, de cele mai multe ori cauza fiind spanul si/sau jegul intrat la etrier. Solutia ar fi sa desfaci etrierul si sa scoti pistonasul ala sa il cureti bine de tot cu ceva solvent (cu grija la garnituri), eu asa am scapat de problema. Din cauza tobei nu am auzit sa se intample asa ceva. Spor Editat Octombrie 21, 2012 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 sustin ce spune alin mai sus. urmatoarea chestie as fi spus sa verifici daca pinii pe care culiseaza placutele sunt curati si imediat dupa de desfacut etrierul. cu ocazia asta schimbi si lichidul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand? Ia legatura cu ba'al - /index.php?/topic/683923-dezmembrez-suzuki-bandit-600-n/&do=findComment&comment=3229280 Eu am patit la banditul de 600 sa imi ramana infranata roata spate in asa fel incat discul se incingea tare insa la mana sau pe cric cu motorul pornit daca invarteam roata, mi se parea normal totul, adica nu dadea semne de infranare. Asemenea situatie apare de obicei cand placutele spate sunt montate de mult timp (nu neaparat km). In momentul in care schimbi placutele, cele noi, logic, mai groase freaca usor discul din cauza ca pistonul etrierului nu se retrage cat ar trebui, de cele mai multe ori cauza fiind spanul si/sau jegul intrat la etrier. Solutia ar fi sa desfaci etrierul si sa scoti pistonasul ala sa il cureti bine de tot cu ceva solvent (cu grija la garnituri), eu asa am scapat de problema. Din cauza tobei nu am auzit sa se intample asa ceva. Spor Si eu sustin aceeasi chestie. Curata cu spray special de curatat franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 Mna ca am scapat motocicleta pe jos :| si capacul de pe dreapta mi varza... nu are careva un capac dreapta second hand? incearca si aici: http://piesemoto.ro/ro/index.php?req=shop&shoplang=ro&categoria=36&showctg=4&titlul=Capace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 mai baieti, voua vi se incinge discul de pe spate de la toba? am pus mana pe el de cateva ori si am observat ca e mult mai fierbinte decat alea de pe fata. initial am zis ca-i de la mine, ca-mi place sa franez mult cu spatele dar azi am mers cam 10km fara sa ating frana spate si surpriza, la fel de fierbinte, in schimb de data asta erau fierbinti si alea de pe fata. roata nu e infranata deloc. toba e un mivv carbon. am pus mana si pe janta dar nu e fierbinte, chiar eram 100% convins ca placutele il freaca. alea vechi au o uzura ciudata pe ele, le-am aruncat acum vreo 2 saptamani cand le-am schimbat deci nu pot sa fac o poza... posibil sa atinga placutele atat de putin cat sa nu infraneze dar suficient cat sa incinga discul? Discul nu se incinge de la toba. problema poate fi etrierul sau discul de frana descentrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 vineri o sa trec pe la ambulanta sa-l desfac cu patrick ca tot vreau sa iau iar carena la bibilit sa incerc sa scap de zbarnait.. cum verific discul descentrat? ochiometric? desfac si montez la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 mobra mea sta pe bara de cateva saptamani, mi-a expirat asigurarea...si nici ca-i mai fac pana in primavara, asa ca tre' sa merg la peco sa-i fac plinul, sa-i scot bateria....si s-o invelesc de noapte buna. naspa ca nu exista varianta RCA-ului pe 3 luni, macar pt mobre.... Intre timp, mi-am gasit ce fac iarna, pana se face de mobra: airsoft . daca e unu printre voi care participa, lemme know, poate ne luam in catare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 io o sa arunc banii pe alte chestii legate de mobra pana la primavara. o sa intreb si aici ca am mai tot intrebat airsoftistii.. nu te enerveaza ca pustile alea extrem de realiste au raza de 50-100 de metri maxim? si nu cu precizie ca precizia am vazut ca de pe la 40-50 de metri incepe s-o ia razna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) pentru concursuri de tir sunt bune... distanta tintei este "între 9,1 metri si 50,29 metri" (http://www.airsoft-r...get-pentru.html) Editat Octombrie 24, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.