gn77b Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) gindeste-te la o treaba. daca nu conta, de ce n-au facut Suzuki din prima surubul ala asa? de ce or fi lasat doar acei vreo 3 mm de carne in "turnulet"? probabil pt. ca is calculati la limita. daca nu erau calculati la limita, nu-l faceau asa subtire, ca nu incurca nimic acolo si nu-ti ia 0,000001 pe circuit greutatea aia. nu sint de specialitate, nu stiu cit efort radial e acolo si daca poate ceda inainte sa se strice iar filetul. oricum ai majora, iei min 1 mm din aliaj. eu zic sa deschizi un topic la service, nu te costa nimic si oricum nu cred ca te grabesti f tare. o sa fie niste 'sto-uri, o sa fie bagare-n seama, o sa te-ntrebe ce te-a mincat sa-ti faci supapele dar asa e pe forum, mai suportam si bobirnace. sint si oameni de specialitate care ar avea ceva de zis. Editat Noiembrie 7, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) Eu cred ca nu au vrut sa complice procesul de fabricare,gandind ca e de ajuns filetul de aluminiu. Am citit pe forumuri din afara ca multe pers cand isi cumpara motocicleta asta e primul lucru care il fac adica sa intareasca fileturile...si mai erau 2 pers care ziceau ca au lucrat 35 de ani la avioane cica cu helicoil si timesert si cica nu au avut probleme sa cedeze vreodata. ..daca imi iau kitul mai scap si cv colegi de la batai de cap Editat Noiembrie 7, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 stiu ca Helicoil is folosite in aviatie, dar una e cind il montezi in aluminiu 7075 si ai ditai bucata, alta cind il montezi in brinza aia din care e facuta chiulasa, mai ales ca nu ai mult material in jur. eu zic ca nu strica sa intrebi la service, poate gasesti chiar in Bucuresti pe cineva care a mai facut si poate sa te ajute, daca doar cu o recomandare. poate chiar scapi si mai ieftin. LE: mai gindeste-te la o faza, la mina e imposibil sa centrezi perfect bormasina si tarodul. nu zic ca n-o sa mearga, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Salutare frati Banditi! De ceva vreme ma intereseaza achizitia unei comuniste, dar fara sa ies din randul Banditilor.Astfel, cautand si cautand am gasit ceva, cred foarte interesant. As vrea o parere pro/contra, daca aveti placerea http://www.bikepics.com/pictures/451452/ Cum va pare aceasta idee? Se merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Arata bine acum depinde daca se si conduce bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Arata bine acum depinde daca se si conduce bine Ma gandesc ca sigur se schimba tot, nu mai esti singur, elimini partea cu lasatul pe o parte-mergi"drept", problemele ar fi : 1. Se poate omologa, home made sau trebuie sa montezi atasul la o firma specializata si sa-ti dea ceva documente? 2. Poate Banditul sa traga langa el sa zicem..200kg? 3. Sistemul de prindere-ma uit la Banditul meu si nu prea imi dau seama de unde sa agat; 4. Sistemul de franare-banuiesc ca se poate sa montezi o roata cu disc si etrier de la o moto similara si sa racordezi sistemul de franare la cel existent; Am vazut pe youtube ca sunt mai multe , dar de 1250. Ala sigur poate duce acesta sarcina, dar asta mic de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Pai gandestete ca sunt motociclete cu atas de 250 400cc nu cred ca asta ar fi o problema...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Salutare frati Banditi! De ceva vreme ma intereseaza achizitia unei comuniste, dar fara sa ies din randul Banditilor.Astfel, cautand si cautand am gasit ceva, cred foarte interesant. As vrea o parere pro/contra, daca aveti placerea http://www.bikepics.com/pictures/451452/ Cum va pare aceasta idee? Se merita? de ce intrebi niste straini ce sa-ti placa? dar... nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salutare oameni buni! Ma uit pe geam si ma gandesc ca-i timpul sa trag motoreta pe dreapta in curand dar nu prea am multe variante unde s-o las peste iarna. As vrea sa stiu daca a apelat pana acum careva la parcarile subterane sau daca e mai bine sa o lasi la anumite service-uri moto unde fac si storage...sau poate este o idee mai buna sa o lasi la unu in garaj..contra cost normal..altfel nu prea se poate pe la noi. Voi cum procedati ? PS: sunt deschis si unor oferte, normal Numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Salutare frati Banditi! De ceva vreme ma intereseaza achizitia unei comuniste, dar fara sa ies din randul Banditilor.Astfel, cautand si cautand am gasit ceva, cred foarte interesant. As vrea o parere pro/contra, daca aveti placerea http://www.bikepics.com/pictures/451452/ Cum va pare aceasta idee? Se merita? Eu am mers pe motociclete cu atas,nu cred ca ti-ar place foarte mult!In primul rand,nu mai esti "calaret" ci un fel de conservar cu ...conserva deschisa!Apoi,ca stil de conducere,cand accelerezi atasul te trage spre dreapta,la franare te impinge in stanga...ca sa iei o curba la dreapta trebuie sa intri mai incet si sa accelerezi usor ca motorul sa mearga mai repede,invers cand virezi stanga...Desigur,te vei obisnui destul de repede,totusi...pentru ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 eu sint convins ca nici el nu vrea, doar i se pare ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Eu am mers pe motociclete cu atas,nu cred ca ti-ar place foarte mult!In primul rand,nu mai esti "calaret" ci un fel de conservar cu ...conserva deschisa!Apoi,ca stil de conducere,cand accelerezi atasul te trage spre dreapta,la franare te impinge in stanga...ca sa iei o curba la dreapta trebuie sa intri mai incet si sa accelerezi usor ca motorul sa mearga mai repede,invers cand virezi stanga...Desigur,te vei obisnui destul de repede,totusi...pentru ce? Salut si mersi ca mi-ai impartasit din experienta ta. In primul rand sunt atras de ideea ca pot merge si cu sotia si cu copilul, in al doilea rand sunt curios cum se comporta pe coclauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 sunt atras de ideea ca pot merge si cu sotia si cu copilul, in al doilea rand sunt curios cum se comporta pe coclauri. masina! (nu ai B?...fa-ti un pustiu de bine si ia-l) un 4x4 mic daca vrei sa-i tragi prin noroi.... renunta la ideea de a cara copilul ...cum faceti de va vin ideile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 - in afara de mine nu mai repara nimeni nici un bandit pe aici? ce am mai facut la motocicleta: -am terminat de vopsit furcile si etrierii,a urmat servisarea furcilor:ulei nou,semeringuri noi+ ca atrebuit sa-mi fac o cheie de aia lunga pt interiorul tubului... -au urmat etrierii,garnituri,vaselina cuprata,garnituri,reasamblare.. -anvelopa roata fata + rimstripes am curatat suroabele de la discuri si le-am''cepuit'',deblocat inelele de la discurile frana,stiti voi alea de la floating disk... -am curatat toate suruburilre prindere motor ca erau varza... si m-am apucat de montat inapoi pe moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 (editat) Clar a venit frigul Si al meu e pe butuci...astept sa.i termin motorul(de reparat ) dupa care ma apuc de alte operatiuni in general ce este de curatat sau reglat...am gasit aici un meditator http://www.youtube.com/results?search_query=del+boy%27s+garage+gsf+600 Si vreau sa.i pun un ventilator pe radiatorul de ulei cu un contact pt ca se sta mult in traficul din bucuresti si ma mai gandeam sa.i montez asa ceva http://www.ebay.com/itm/NEW-DRAGON-2-52MM-TINTED-SMOKE-LEN-OIL-TEMP-TEMPERATURE-GAUGE-CAR-MOTOR-AUTO-/190912673983?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c734838bf&vxp=mtr da inca nu m.am hotarat Editat Noiembrie 16, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 1. In Romania NU se omologheaza atasul pe moto (decat cele ce au avut trecut in talon); 2. Nu se pune problema sa nu traga. De la 20 kw se poate monta atas fara probleme; 3. Se fac ceva modificari la "ciclistica" si obligatoriu un stabilizator hidraulic la directie; 4. Sistem de franare obligatoriu pe roata atas; Mai sunt japoneze cu atas adaptat in Romania (fara omologare) care merg foarte bine. . NU te gandii la teren accidentat cu Banditul si in configuratie de atas!!! Daca vrei asta cauta un URAL . Un mic exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Are cineva idee cum vin firele alea 2 la bobinele de inductie la prima e un fir alb si unul portocaliu cu dungi albe si la a2a e unul portocaliu cu dungi albe si unul negru cu dungi galbene ...le facusem poze cand le.am demontat da s.a bulit cardul si s.au dus si pozele...in manual nu zice clar firul asta sus si asta jos si nu as vrea sa bulesc ceva...ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Are cineva idee cum vin firele alea 2 la bobinele de inductie la prima e un fir alb si unul portocaliu cu dungi albe si la a2a e unul portocaliu cu dungi albe si unul negru cu dungi galbene ...le facusem poze cand le.am demontat da s.a bulit cardul si s.au dus si pozele...in manual nu zice clar firul asta sus si asta jos si nu as vrea sa bulesc ceva...ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Asta e... Multumesc muuuuulllt. Gata s.au montat toate piesele nu mi.au ramas in plus ba chiar a si pornit:)) la a 5a cheie ca era sa crap langa ea...firele la bobine au fost invers de cum e la tn adica cel negru cu cel portocaliu....le.am luat dupa murdaria dupa ele ca unu era curat si unu murdar si nu se potriveau cu murdaria dupa bobina:)). Ba chiar am tras si o tura de 50km la 9 dimineata pe ceata maxima de la tara la munca ,mers numai cu viziera deschisa ca inghetase si nu mai vedeam...cand m.au vazut colegii s.au inchinat si cu picioarele ca eram tot plin de gheata...acum ii mai fac maine plinul si in garaj la munca pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Salut, revin si eu cu o rugaminte la cine are un esapament demontat Trebuie sa stiu care este diamentrul tevii care pleaca catre toba de la "colector". Am pierdut colierul original si tot sufla pe acolo. Am incercat cu Gum-Gum, care a tinut foarte bine acest sezon, dar parca vreau ceva mai solid. Un mecanic de la service auto mi-a zis de coliere (ca in imagine) doar ca trebuie sa stiu exact diametrul. Va multumesc! Editat Decembrie 4, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Gata s.au montat toate piesele nu mi.au ramas in plus ba chiar a si pornit:)) . pai si-o poza ceva? Banditi, daca aveti, sau auziti pe cineva care are o toba aftermarket ce se potriveste la B6 POP (de preferat cu DBkilleru aferent) dati de stire...on the long run, ca doar n-o sa-mi cumpar toba inainte de Craciun Mobra mea sta nemiscata din Sept, de cand mi-a expirat asigurarea....e deja la iernat. I-am dat bateria jos dar din pacate anul asta n-am mai apucat sa-i fac plinul, poate o sa car cu bidonul, desi cre'ca-s slabe sanse sa rugineasca rezervorul (da-o-n spanac, ca nu-i IZH ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 daca mai ai macar jumate de rezervor e ok. daca nu incearca sa ii mai pui vreo 5 litri. eu is patit cu banditul, l-am lasat fara gaz(de tot) si a ruginit. s-a rezolvat cu eletroliza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Pai arata ca inainte sa.l demontez singurul lucru care arata altfel sunt piesele astea Toba eu am luat de la cnv care le face manual...singura treaba e ca trebuie taiata cea veche si sudata asta.De auzit (parerea mea) se aude perfect adica te aude lumea in trafic si la drum lung dupa 100 km/h nu o mai auzi ca bubuie mai tare casca de la vant Si daca nu ii faci plinul pune motorul pe cricul central si agital din cand in cand sa ajunga benzina si pe "tavanul" rezervorului. Editat Decembrie 5, 2013 de alexdx09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Incepe si a mea sa prinda o forma mai am putin,dar pana la primavara o termin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Arata fain! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.