Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor, ma alatur si eu discutiilor voastre de acum, deoarece mi-am procurat un Bandit 250,]

Foarte frumos Banditutul, sa ai noroc la el. Nu ma pricep la mecanice si din alea, am decat o curiozitate. Zici ca ai avut GS, de ce ai ales acum 250 cc? Cum de nu ai ales Banditul de 600 sau macar cel de 400?

@CalinD Mai ho bre cu laude si multumiri ca ma rosesc. Hai cu el la Cluj la intrunirea lui Steh RC sa aud si io laiv toba aia si sa bem o bere linistita, ca la Brasov ai fugit de la masa noastra, te-o fi prins rusinea :wink:

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte frumos Banditutul, sa ai noroc la el. Nu ma pricep la mecanice si din alea, am decat o curiozitate. Zici ca ai avut GS, de ce ai ales acum 250 cc? Cum de nu ai ales Banditul de 600 sau macar cel de 400?

Salutare si multam de complimente. Trecerea a fost facuta din motive financiare si pt ca GS-ul era cam prea custom pentru mine (modificari estetice si mecanice) si as fi vrut ceva stock. Am avut de ales intre un VF 500 din 86 (pe care eram pornit) si am zarit in ultima clipa Bandit-ul, intr-un anunt, in 3 poze, prafuit, nepornit de 2 ani. Sa mai zic ca toata lumea stramba din nas cand aratam pozele? Eu am zis ca e un Suzuki frumos sub praful ala si a treia zi eram la vanzator, a patra zi moto era acasa. Dupa doua zile de lucru la el, a prins viata si acum parca sunt pe SS (a inceput mania vitezei nitel, dupa ce ma calmasem pe GS). Toba aia stock, care urla nitelus ..plus faptul ca sub 4000 nu trage neam (chiar da sa moara), am senzatia de viteza indiferent. Ce e un plus e ca merg cu a 6-a prin oras lejer, daca o tin peste 50.

Astept in continuare idei cu carburatia, pe langa faptul ca e posibil sa fie nevoie de un filtru de aer nou (pe ala nu l-am schimbat). Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa il stapanesti sanatos.

 

referitor la pornirea la cald, eu asa am citit prin manuale ca la pornire trebuie tras un pic de acceleratie. Daca tragi mai mult....e din gaz (prea putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Macke - Exact asa se comporta, trebuie sa trag nitel de acceleratie ca sa porneasca la cald. Venind si de pe bicilindru.. mai dureaza ceva pana ma obisnuiesc cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CalinD Mai ho bre cu laude si multumiri ca ma rosesc. Hai cu el la Cluj la intrunirea lui Steh RC sa aud si io laiv toba aia si sa bem o bere linistita, ca la Brasov ai fugit de la masa noastra, te-o fi prins rusinea :wink:

Faza e ca traiam cu impresia ca nu suna cine stie ce, auzind-o din sa. Dar cind am auzit de la distanta cum rage... :wink: Sint curios acuma sa compar cu/fara dB killer.

La Brasov n-am fugit, am plecat sa vorbesc cu niste ieseni de-ai mei si nu v-am mai gasit dupa aia. Las' ca recuperam. Anyway, intilnirea de la Brasoiv n-a fost tare fericita pt. mine, tot drumul am avut o durere de cap de numa-numa si berea n-a ajutat :laugh:

 

referitor la pornirea la cald, eu asa am citit prin manuale ca la pornire trebuie tras un pic de acceleratie. Daca tragi mai mult....e din gaz (prea putin).

Fix asa scrie in manual, si la mine porneste o tira mai greu daca nu-i dau gaz deloc (da' porneste, totusi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calin, fiindca mania e pe motor si nu pe forum :wink:

Eu credeam ca vrei sa zici "ce face lumea pe forum de Paste".

 

Aline, si sa mai vezi ce-mi place cum face pe frina de motor, acuma merg numa' intr-a doua-n oras pe la 5000 de ture, numa' ca sa-i dau frine de motor cit mai dese :laugh: Vai vai, cum se strica omu' de la o bucata de tabla... si eram baiet asa de bun, olimpic la chimie in clasa a 7-a (mentiune la faza judeteana) :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baa red_bandit... e la mare arta facut motoru tau. Bravo!

Ia zi acuma, la interogatoriu: :wink:

 

L-ai revopsit integral?

Cum ai polishat jantele?

Cum e saua (confort)?

Aia de pe plasticele negre e folie carbon-look?

 

Multumesc mult "Emppu", dupa atata truda .......

si acum raspunsurile:

1. nu am revopsit moto ci doar l-am polishat;

2. jantele au fost polishate profesionist impreuna cu telescoapele fata cu ajutorul unui mare artist din Bacau :wink: ;

3. super confort, la drum lung inca nu am probat-o, dar oricum stau mai bine si sunt convins ca si pasagera;

4. este folie carbon-look negru aplicata termic;

5. placutele de frana sunt super profi, sau pasuit imediat si nu scartie deloc;

6. gumele mai late imi confera o "priza" mai buna la sosea;

7. xenonul face minuni in trafic si inca nu l-am probat noaptea;

8. gripurile Rizoma nu transmit vibratii deloc si au o aderenta maxima;

 

mai multe poze pe " bikepics.com" la Suzuki Bandit 600 - 1996

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, ma alatur si eu discutiilor voastre de acum, deoarece mi-am procurat un Bandit 250, an 89

 

Salut si sa te bucuri de noua jucarie ca e frumusica. :wink:

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si sa te bucuri de noua jucarie ca e frumusica. :wink:

Numai bine,

Alex

Multumesc de urari, sper sa ma pot bucura de ea.

 

Inca nu reusesc sa imi dau seama de pozitiile butonului de benzina (PRI-RES-ON) pentru ca una scrie in manualul care l-am gasit, alta scrie pe plasticul din jurul butonului (am inteles de la fostul proprietar ca ar fi plasticul de pe banditul 400).. si din comportamentul lui real, nu imi dau seama deloc. Sper sa ii dau de cap, ca la carburatoare din ce m-am mai documentat, se pare ca le-am reglat bine, doar sa le fac o sincronizare buna. Cred ca pana imi dau seama care e ON si care RES, o sa raman fara benzina. Sper totusi sa nu :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari, sper sa ma pot bucura de ea.

 

Inca nu reusesc sa imi dau seama de pozitiile butonului de benzina (PRI-RES-ON) pentru ca una scrie in manualul care l-am gasit, alta scrie pe plasticul din jurul butonului (am inteles de la fostul proprietar ca ar fi plasticul de pe banditul 400).. si din comportamentul lui real, nu imi dau seama deloc. Sper sa ii dau de cap, ca la carburatoare din ce m-am mai documentat, se pare ca le-am reglat bine, doar sa le fac o sincronizare buna. Cred ca pana imi dau seama care e ON si care RES, o sa raman fara benzina. Sper totusi sa nu :wink:

Vezi sa nu fie montat gresit minerul de la robinet (nush daca se poate, da' uita-te si tu).

Daca vrei sa te prinzi unde e ON si RES, scoate benzina din rezervor cu un furtun (vezi sa nu iei o dusca, eu am mai gustat asa din cind in cind), cit sa ramina doar putina, si incerci pe rind sa vezi ce se intimpla pe toate cele 3 pozitii. O lasi sa mearga o tira, eventual o si turezi oleaca, sa se termine benzina din carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prieten bun care pe un shadow de 600 a uitat sa comute de pe rezerva si a mers pana s-au uscat si ai intrat in putrefactie carburile :wink:

 

Verifica care si cum sunt sa nu patesti si tu la fel!

 

la mine e asa:

ON - rezervor normal;

RES - rezerva (cam 3,5 litri)

PRI - este o optiune de inundare a carburilor daca motorul a stat mult pe margine si carburile s-au "uscat"

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult "Emppu", dupa atata truda .......

si acum raspunsurile:

1. nu am revopsit moto ci doar l-am polishat;

2. jantele au fost polishate profesionist impreuna cu telescoapele fata cu ajutorul unui mare artist din Bacau :wink: ;

3. super confort, la drum lung inca nu am probat-o, dar oricum stau mai bine si sunt convins ca si pasagera;

4. este folie carbon-look negru aplicata termic;

5. placutele de frana sunt super profi, sau pasuit imediat si nu scartie deloc;

6. gumele mai late imi confera o "priza" mai buna la sosea;

7. xenonul face minuni in trafic si inca nu l-am probat noaptea;

8. gripurile Rizoma nu transmit vibratii deloc si au o aderenta maxima;

 

mai multe poze pe " bikepics.com" la Suzuki Bandit 600 - 1996

Placutele sint EBC parca, nu? Gripurile cit au costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele sint EBC parca, nu? Gripurile cit au costat?

 

Placutele , DA - EBC made in SUA - super calitate = 420 ron pentru toata moto;

Gripuri , DA - RIZOMA made in italy - super calitate = 210 ron -10% ca a fost promotie;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica intrebare pentru Baditii de 600 cu undertail montat :

 

Va atinge cumva roata in capatul de langa amortizorul spate ? am avut senzatia asta cand am mers cu pasager si am trecut peste o denivelare . M-am uitat dupa si intr-adevar era vopsea stearsa pe capat .

 

Este din cauza arcului ca e prea slab sau ar trebuii taiat un pik undertailu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva un radiator maltratat de B6 Kult? Il fac cadou. E fisurat (pentru cei care nu mi-au urmarit aventurile), am incercat sa-l repar si n-a mers. Ma gindeam sa-l donez decit sa-l arunc.

 

Si mai am o toba stock, cu tot cu mid-pipe. A suferit o cazatura dar nu e botita, doar zgiriiata. Ca pret nu stiu ce sa zic, astept o oferta de la cine e interesat. Revin cu poze (nu e la mine acasa).

 

Si o intrebare, pentru cei care au termometru de ulei: cam la cit timp de mers "omenesc" ajunge uleiul la temperatura constanta, sa zicem la un 25 de grade afara? Adica ceva de genul "merg x minute la y grade temperatura aerului, pe la z ture, pina cind ajunge uleiul la t grade si ramine acolo". Ca sa stiu si eu cind e safe de dat mai tare-n el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva un radiator maltratat de B6 Kult? Il fac cadou. E fisurat (pentru cei care nu mi-au urmarit aventurile), am incercat sa-l repar si n-a mers. Ma gindeam sa-l donez decit sa-l arunc.

 

Si mai am o toba stock, cu tot cu mid-pipe. A suferit o cazatura dar nu e botita, doar zgiriiata. Ca pret nu stiu ce sa zic, astept o oferta de la cine e interesat. Revin cu poze (nu e la mine acasa).

 

Si o intrebare, pentru cei care au termometru de ulei: cam la cit timp de mers "omenesc" ajunge uleiul la temperatura constanta, sa zicem la un 25 de grade afara? Adica ceva de genul "merg x minute la y grade temperatura aerului, pe la z ture, pina cind ajunge uleiul la t grade si ramine acolo". Ca sa stiu si eu cind e safe de dat mai tare-n el.

Ai primit ceva acte la Beowulf-ul ala? Sa poti arata RAR-ului ca ii noua si respecata norme and stuff, in caz ca mergi sa o omologhezi. Io unu as pastra si toba stock, la ce vremuri tulburi sunt acum.....nu stii cand te opresc pe strada si se leaga de zgomot, sau poate chiar la ITP. Daca ai ceva acte la ea, o poti omologa .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai primit ceva acte la Beowulf-ul ala? Sa poti arata RAR-ului ca ii noua si respecata norme and stuff, in caz ca mergi sa o omologhezi. Io unu as pastra si toba stock, la ce vremuri tulburi sunt acum.....nu stii cand te opresc pe strada si se leaga de zgomot, sau poate chiar la ITP. Daca ai ceva acte la ea, o poti omologa .

Bafta

Am doar un certificat de garantie sau ceva de genul, nu m-am uitat exact pe el. Are totusi si dB killer. Initial ziceam si eu s-o pastrez, dar ma gindesc ca daca-mi zic la RAR ca nu e buna, o scot de tot, nu? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doar un certificat de garantie sau ceva de genul, nu m-am uitat exact pe el. Are totusi si dB killer. Initial ziceam si eu s-o pastrez, dar ma gindesc ca daca-mi zic la RAR ca nu e buna, o scot de tot, nu? :wink:

Tu stii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smaeb sambata?

DSC01565.jpg

alex mama ce furca usd ai tu acolo?de la ce motor si ce an?ce implica montarea unei astfel de furci?ce trebe schimbati afar de etrieri?discuri,roata?

hai ca-s cu ochii pe o furca usd de la un gsxr din 06-07 si vreau sa stiu daca mere.. :wink: si la ce ma bag..sa nu ajung sa dublez valoarea motorului :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...