Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva unde gasesc garnituri de etriere pt Bandita ?

In multe locuri. La BS Motors, la mine intr-o cutie... Din cite stiu, exista multe firme care fabrica garnituri, cauta la Vinzari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti bugspoiler ma lamuriti si pe mine cam cat de des il vopsiti? :bigstar: ieri am avut ghinionul sa-i prind pe muncitorii meseriasi de la drumuri la lucru si asfaltau o postiune de drum ...mai bine zis umpleau drumul de pietricele(astfaltarea aceea din tub).pe langa toate loviturile luate pe picior cand am ajuns acas buspoilerul era tot ciuruit de pietricele... :)

asa ca lea-m urat la respectivii "numai bine"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai tu pe acasa ?

 

Am gasit la 110 ron kitu spate si 240 kit fata ...WTF !!! e un cauciuc !!!

Am luat anul trecut (dar mi-au ajuns anul asta :finger: ) de la Bullshit Motors, pentru ca mi-a zis mecanicul cind mi-a schimbat lichidul de frina si verificat placutele ca o sa trebuiasca schimbate garniturile in scurt timp, apasau pistoanele pe discuri. Dar vad ca intre timp si-au revenit. Eu la BS am dat tot vreo 2 milioane si ceva. Tu unde ai gasit?

 

 

care aveti bugspoiler ma lamuriti si pe mine cam cat de des il vopsiti? :bigstar: ieri am avut ghinionul sa-i prind pe muncitorii meseriasi de la drumuri la lucru si asfaltau o postiune de drum ...mai bine zis umpleau drumul de pietricele(astfaltarea aceea din tub).pe langa toate loviturile luate pe picior cand am ajuns acas buspoilerul era tot ciuruit de pietricele... :)

asa ca lea-m urat la respectivii "numai bine"

Arta cere sacrificii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti bugspoiler ma lamuriti si pe mine cam cat de des il vopsiti? :bigstar: ieri am avut ghinionul sa-i prind pe muncitorii meseriasi de la drumuri la lucru si asfaltau o postiune de drum ...mai bine zis umpleau drumul de pietricele(astfaltarea aceea din tub).pe langa toate loviturile luate pe picior cand am ajuns acas buspoilerul era tot ciuruit de pietricele... :)

asa ca lea-m urat la respectivii "numai bine"

 

La 600 in 1 an si ceva doar s-a matuit, nu chiar ciuruit. L-am revosit la inceputul sezonului trecut pt ca revopsisem motoreta, nu pt ca ar fi fost muci. La 12 e inca prea fresh ca sa mi dau seama cum se va tine insa deja are urme usoare de matuire. Am reusit insa performanta sa-l zgarii putin la montarea plasei reising in cele doua gauri laterale.

O solutie, mie nesimpatica, e lipirea unei folii transparente antizgarieturi la ciocul plasticaraiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Banditilor!

 

De putin timp sunt posesorul unui Suzuki Bandit de 600 cc, an 2000, varianta S, importata din Italia si as dori sa va intreb cateva chestii punctuale referitoare la aceasta motoreta pt. ca acest topic are doar 274 pagini, eu ajungand doar pe la pag. 164, asa ca o sa imi cer scuze anticipat daca o sa repet anumite intrebari la care poate s-a dat deja raspunsul:

 

1. In manualul de reparatie HAYNES se recomanda reglajul jocului culbutor-supapa la 6000 km; voi ati efectuat aceasta operatie sau credeti ca este f. importanta?

 

2. Ulei Motul 10w40 sau Mobil 10W40?

 

3. personal motorul de Suzuki Bandit mi se pare un pic mai zgomotos decat la alte motorete (ma refer strict la motor si nu la sunetul produs de toba stok); punand aceasta intrebare unui amic mai cu experienta imi spune ca celelalte motorete cu racire pe apa, s-ar auzi mai fin datorita camasii de apa ce functioneaza ca un antifon ce mai atenueaza anumite zgomote; intrebarea mea: este mai zgomotos intradevar sau mi se pare mie?

 

post-16076-1240769325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ifconfig,

 

bun venit in radul banditilor. Sa ai parte de el fara nici o neplacere!

 

1. La B6 Pop, adica ce ai tu, adica '00-'04, verificarea/reglarea supapelor se face la interval de 12.000 km si sa NU cumva sa ignori aceasta indicatie.

 

2. Motul.

 

3. Motoarele racire cu aer sau ulei/aer sunt mai zgomotoase decat cele racite pe lichid. E vorba de jocuri si tolerante mai mari intre piese care la un zgomot de functionare mai ridicat.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emppu: La kult e la 6000? Spune-mi, cu cineva priceput, care nu e mecanic, putem face treaba asta noi?

Macke, da'mai citeste si tu ce scriu pe-aici :)

 

din ce arat in manualul haynes nu e mare lucru dar iti trebuie garnituri noi(la suruburi si la capac)

Acuma vreo 2 luni am demontat singur sa verific supapele. Demontatul pina ajungi la ele e fix plix (scos codita, scos rezervor, scos capac supape). Insa reglatul in sine e migalos si cere multa rabdare. Ai 16 supape, e oleaca de chin sa umbli la toate. La mine erau in interval toate (e drept ca aproape de limita lui inferioara), si n-am umblat decit pe la vreo 2. Recomand o cheie dinamometrica, sa nu risti sa f*ti filetul de la suruburile de reglare, daca n-ai mina formata incit sa stii cam cit sa stringi (o cheie dinamometrica buna costa citeva milioane, cel putin 1.5-2 daca o iei SH).

Nu trebuie schimbate nici un fel de garnituri. De cind am umblat la supape am facut citeva sute de km cu motorul, mers si in turatii mari si nu curge o picatura de ulei pe nicaieri.

Ce mai e de notat e ca trebuie mare atentie cu suruburile de la capac, blocul motor e din aluminiu si fileturile se strica repede. Si mai e de retinut ca nu trebuie umblat inutil la ele, orice filet in aluminiu moare cite putin la fiecare stringere.

Cit despre facut treaba asta la mecanic... cred ca stim toti ca unii mecanici se pot descurca sa strice un motor la fel de bine ca un amator. Totusi eu zic ca nu ajuta deloc sa ai 2 miini stingi si e nevoie de rabdare, ca altfel mai bine il lasi asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emppu: La kult e la 6000? Spune-mi, cu cineva priceput, care nu e mecanic, putem face treaba asta noi?

Da, la Kult 600 e 6 mii. La 12 e 12 mii.

 

CalinD o zis bine. Io le am facut totusi la mecanic, nu m-am bagat desi am 3 manuale. Nu am dinamometrica, nu am lere, nu am chef sa f&t motoreta.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, da'mai citeste si tu ce scriu pe-aici :)

 

Stiam ca ai scris despre asta, dar nu am avut rabdarea sa caut :bigstar:.

Merci de raspuns, ma apuc de treaba ... va zic cum a iesit, numai ca dupa 1 mai! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca ai scris despre asta, dar nu am avut rabdarea sa caut :finger:.

Merci de raspuns, ma apuc de treaba ... va zic cum a iesit, numai ca dupa 1 mai! :D

 

Inteleg ca o sa te ghidezi dupa Haynes...

In caz ca da, am citeva sfaturi, lucruri care s-ar putea sa nu fie scrise acolo.

 

1. Nu scoate capacul de la magnetou (cel mic din dreapta, pe care scrie Suzuki). Nu de alta, dar o sa curga ulei si o sa trebuiasca si sa inlocuiesti garnitura capacului. Nu are sens. Pe rotorul magnetoului e un marcaj de referinta, pentru a aduce vilbrochenul si implicit camele in pozitiile acceptabila pentru reglat. E suficient sa te ghidezi dupa marcajele de pe axele cu came pentru a sti poztia respectiva.

 

2. Fii atent sa nu pierzi O-ring-urile de la furtunele de ulei.

 

3. Nu scoate bujiile decit la sfirsit, dupa ce ai scos si capacul motorului, pentru ca risti sa scapi un surub sau mai stiu eu ce in cilindri. Nu zi ca n-are cum sa se intimple, o fractiune de secunda de neatentie e destul :)

 

4. Daca ai de unde imprumuta sau nu e o problema sa cumperi o cheie dinamometrica de cuplu mic (5-30 Nm), fa-o. It's money well spent. Proxxon fac scule bune si relativ ieftine: http://www.proxxon.ro/ Mai e o firma poloneza, Yato, care face scule dupa parerea mea bune si cam printre cele mai ieftine. Eu am tubulare, inbus-uri, combinate si o dinamometrica de cuplu mare de la ei, si nu am avut probleme pina acum. Se gasesc in bazarul din Iasi. http://www.yato.pl/

 

5. Ia un set de lere de precizie, da o cautare de genul pe Google: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8

Eu am avut (le-am pierdut) niste lere cu blaturi de 0.05, 0.1, 0.15, 0.20 dar ar fi bine sa ai un set de precizie mai mare, cu pas mai mic intre blaturi. Ca sa intelegi de ce: intervalul admis pentru jocul pe evacuare e de 0.18-0.23, daca-mi amintesc bine.

 

6. Inainte de a desuruba contrapiulitele, verifica jocurile, poate nu e nevoie de umblat.

 

7. Capetele suruburilor de reglare au sectiunea patrata, pentru a tine contra (vezi poza atasata). Nu stiu ce latime are acel patrat (apreciez 3 mm), daca gasesti o cheie speciala cumpara, e mai greu de tinut contra cu un cleste.

 

8. Daca nu esti sigur in legatura cu jocul, e mai bine sa fie prea mare decit prea mic. Tine cont si de faptul ca jocul va scadea cind vei stringe contrapiulita. Cine a reglat vreodata conurile la o bicicleta stie despre ce-i vorba :bigstar:

 

9. Incepe cu o supapa, care vrei tu, si incearca sa vezi cit de greu e de adus jocul in norma. Daca nu reusesti si exercitiul ti se pare frustrant, pune totul inapoi si cauta un mecanic. Un mecanic bun.

 

 

Presupun ca restul procedurii il stii, daca nu... Haynes.

post-24366-1240823985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumana de sfaturi, super super bune. Cat priveste pct. 6 de obicei nu desfac si apoi masor, ci verific si apoi desfac. Merg la cineva care a facut un Suzuki cap coada. Al meu cand a fost adus era 3/5 desfacut. El l-a facut. Stiu, la motor lucrurile difera mult, insa nu e prima data cand regleaza jocul la supape. Am sa il intreb de lere si de cheie daca are, daca nu rezolv si cumpar.

 

Merci :)

 

 

PS: Daca scoti bujiile, motorul se invarte relativ usor (tragi de lant sau de pinioane) ... ca sa il aduci la punct.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Daca scoti bujiile, motorul se invarte relativ usor (tragi de lant sau de pinioane) ... ca sa il aduci la punct.

Evident ca trebuie sa le scoti la un moment dat, numai ca ziceam ca e mai bine sa le scoti la sfirsit pt. a evita accidentele. Cu bujiile puse s-ar putea sa nu reusesti deloc sa invirti roata, poate nici intr-a 6-a.

 

Supape admisie: 0.10-0.15

Supape evacuare: 0.18-0.23

 

Cuplu la piulitele de reglare: 10 Nm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei - Bucuresti - Constanta pe autostrada destul de tare a consumat 14 litri. Am facut plinul la iesirea din Bucuresti si in C-ta deja eram "pe bec". Avand in vedere ca au intrat doar 14 si se presupune ca are rezervor de peste 20, ma gandesc ca avertizarea incepe cand ai cel putin 5-6 litri efectiv.

Rezervorul este de 19 litri, este in manualul oficial. De asemenea, greutatea nu este de 240 kg cum e trecut in talon, ci de 218 Kg (probabil un pic mai mult pentru ca are si ABS).

 

Daca este cineva interesat de asocierea litri ramasi in rezervor-liniute de pe display am atasat din manual.

 

Stie cineva de unde se poate lua o sa cu gel ? http://www.topsellerie.com au la 289 eur, mi se pare exagerat.

post-21822-1240828621_thumb.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut banditi,

 

Ce se intreprinde de 1 MAI ??

 

Merge careva la Veliko Tarnovo?? Am vazut cateva posturi si mi s-a parut interesant oraselul.

 

Salutare

Eu s-ar putea sa merg la Veliko. Suntem un grup mai mare. Daca vrei sa ne insotesti iti dau un PM cu detaliile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Eu s-ar putea sa merg la Veliko. Suntem un grup mai mare. Daca vrei sa ne insotesti iti dau un PM cu detaliile.

daca vreti niste indicii pe unde se poate manca va pot da ca am stat 4 luni in veliko...e destul de fain orasu, e oras universitar... :)

 

 

Rezervorul este de 19 litri, este in manualul oficial. De asemenea, greutatea nu este de 240 kg cum e trecut in talon, ci de 218 Kg (probabil un pic mai mult pentru ca are si ABS).

 

Daca este cineva interesat de asocierea litri ramasi in rezervor-liniute de pe display am atasat din manual.

 

Stie cineva de unde se poate lua o sa cu gel ? http://www.topsellerie.com au la 289 eur, mi se pare exagerat.

si pretul acela e daca trimiti tu shaua ta si o prelucreaza,daca iei una gata e mai mult.....inca o data incearca ebay-ul din fr si co.uk :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vreti niste indicii pe unde se poate manca va pot da ca am stat 4 luni in veliko...e destul de fain orasu, e oras universitar... :)

 

Poti sa imi zici unde s-ar putea manca si in special unde se poate dormi/caza in orasul ala :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam zilele trecute la un CBF 600 si mi se parea ca are cauciuc de 180 pe spate, dar de fapt avea alt profil, era mai plat. Care sint avantajele si dezavantajele unui profil mai plat (cu raza de curbura mai mare)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa imi zici unde s-ar putea manca si in special unde se poate dormi/caza in orasul ala :bigstar:

pai de mancat sunt cateva locuri fainute....ultima data cand am fost acolo acum vreo 2 ani jumate se manca bine si la Tempo (dar am auzit ca s-a cam stricat treaba pe acolo,trebuie verificat)mai e un restaurant cum mergi pe centru(dinspre ruse spre cetate) la un momendat drumul se curbeaza si pe partea dreapta e un restaurant fain cu vedere la ceva monument(e chiar pe marginea versantului) si mai sunt vreo doua restaurante mici dar alea e cam greu sa-ti explic pe unde se ajunge.o sa vad daca mai este vreun coleg pe acolo si poate vb cu el sa va ajute.

de cazat in oras nu prea e nimic lesne dar la vreo 4 km de veliko e o statiune(una destul de tare din bg urci pe drumul de la cetate in sus) unde avea o resedinta si raposatul lor dictator si acolo poti gasii sa stai la localnici.in acea statiune mai e si un restaurant fain(aveau mese pe gazon si animale de padure prin curte).revenind la cazare...eu cand am stat acolo am avut un ap inchiriat dar mai veneau colegi din alte orase si se cazau in statiunea aceea la o preoteasca acasa in regim de pensiune....daca intrebati pe acolo sigur o sa gasiti....tare mi-a placut acolo ..m-as mai duce o tura.atasez o poza cu vederea de la restaurantul din curba...

imi pare f rau dar a fost demult si era o perioada cu mult acohol deci cam greu cu memoria din acea vreme :finger:

 

Ma uitam zilele trecute la un CBF 600 si mi se parea ca are cauciuc de 180 pe spate, dar de fapt avea alt profil, era mai plat. Care sint avantajele si dezavantajele unui profil mai plat (cu raza de curbura mai mare)?

pai cele mai curbate iti dau stabilitate superioara in curbe iar cele mai plate iti dau stabilitate superioara la drum drept.eu am optat pt un metzeler sportec M1 din gama "mai curbate" pt ca in romania oricum nu prea ai unde sa-i dai asa ca macar sa ma distrez cand ocolesc gropile :)

post-32502-1240860034_thumb.jpg

post-32502-1240860080_thumb.jpg

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...