Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Daca tot suntem la partea de bagaje, daca pun bagaje laterale, e cam obligatoriu sa am si "rama" pentru ele, nu? Ca sa nu se frece de plastice! A incercat cineva fara? Salutare, Macke. Da, se poate, si inca cum.... Daca stii pe cineva pielar-cojocar, sa-ti faca "la comanda" genti din piele groasa (de vaca dau de cal -- nicidecum din porc, pt ca e mai moale si se lungeste). Si lasa frau liber imaginatiei.... poti sa le faci separate, dar se pot si legate, imbinate intre ele prin fata inferioara, asta fiind comuna, avand si un important rol de suport , -cam cum aveau "cauboii" din filme- stil sha-bagaj. Daca iti place mai mult sa fie separate, ar fi bine sa aiba o simpla bara (sau bat) de preferabil din inox (aici ai nevoie de o noua cunostinta, care le are cu sudura in inox). Si bine-nteles o adaptare "a la bunicu", trainica, la tzamburucu' de pe motor. Asta o face sudoru' in inox... Toate astea doar daca nu ai prejudecati de accesorii>>>de "genuine SUZUKI"-- chestii de-astea... Si eu mi-am facut genti din piele de vaca..... sunt bune, n-am probleme cu ele, in mers sau altcumva. N-are rost sa dai 'jde de sute de euroi pe originale Suzuki-Bandit, pentru ca -asa cum vedem-, hotii s-au specializat asa de tare, ca se fura si bagaje stiu, ca acu vreo sase ani, la cluj- s-au furat chiar si bagaje!!! ... stai 10 minute intr-o parcare, mananci la un han, si hopa... in zece minute ti le salta... Hai, numa bine si VINE VINE PRIIMAAVAARAA!! Apropo primavara: am ajuns acasuca pe 17, miercuri, si vineri am avut aici in Transilvania asfalt semi-uscat (75% uscat si vreme buna - soare, +10°C), nu m-am abtimut sa n-o ard de la Tg Mures la Gheorghieni sh-inapoi,,, a fost SUPEEERB, am dezmortzit un pic cilindrii, pistoanele, rulmentzii si tendoanele... Pentru RvsS Verifica mai temeinic firele si contactele si intrerupatoarele de siguranta de la furca si de la piciorusul lateral de reazam (nu stiu exact denumirile in limba noastra )), din preajma esapamentului. SIGUR nemernicii aia tzi-au facut stricaciuni suplimentare. Tzi-am spus eu.... SIGUR au smuls cateva fire, pe-acolo. Cred ca Suzi are senzor de CO2 (inainte de catalizator). E din 2007, daca-mi aduc bine aminte.... Verifica. Daca firul e smuls "din radacina", si disparut, n-ai cum sa vezi lipsa lui... O solutie pentru detectarea problemei tale e comparatia temeinica si riguroasa cu o alta banditoasa, cat mai apropiata ca model si an de fabricatie. Contact cu contact, senzor cu senzor, sarma cu sarma, etc... Spor la treaba si sa auzim ca ai reinviat-o pe Suzi! Mesaj completat Daca tot suntem la partea de bagaje, daca pun bagaje laterale, e cam obligatoriu sa am si "rama" pentru ele, nu? Ca sa nu se frece de plastice! A incercat cineva fara? Am uitat sa spun ca pielea naturala nu dauneaza plasticelor si lacului... Din contra, il face sa luceasca si mai tare... Pielea se muleaza pe carene si din doua-trei hartoape de inceput de drum isi gaseste o pozitie ca nu se mai freaca. Pielea e de-asemenea, rezistenta la caldura de proximitate a tobei... Bine-ntzeles, sa nu atinga toba.... Si inca odata, spun ca iti da un "aer de cauboi" Potzi sa asortezi si o palarie misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 palaria peste casca sau pe dedesubt?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 palaria peste casca sau pe dedesubt?? Macke, palaria o porti unde vor mushkii tai.... O singura chestie in legatura cu tema "bagaje pe motor": Eu folosesc bagaj pe rezervor (clasic, cu magneti) si bagaje laterale in spate. Nu-mi place cu bagaj mare, central, in spate. Ma enerveaza bagaju' spate-sus, ca-mi strica tinuta de drum si la viteze mari il simti aiurea. Simt ca-mi fuge fundu'... Vine, vine PRIIMAAVAARAAA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Banditosul argintiu, pune niste poze cu case-urile tale daca ai. Is curios cum o iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Pentru RvsSVerifica mai temeinic firele si contactele si intrerupatoarele de siguranta de la furca si de la piciorusul lateral de reazam (nu stiu exact denumirile in limba noastra )), din preajma esapamentului. SIGUR nemernicii aia tzi-au facut stricaciuni suplimentare. Tzi-am spus eu.... SIGUR au smuls cateva fire, pe-acolo. Cred ca Suzi are senzor de CO2 (inainte de catalizator). E din 2007, daca-mi aduc bine aminte.... Verifica. Multumesc, ma voi uita. Astept rezolvarea cu asigurarea si voi duce in service pentru revizie si verificarea tuturor problemelor. Va voi informa ce s-a intamplat, ca si curiozitate macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Ceaules frati banditi, Am o intrebare si o rugaminte la voi. Ieri am facut o constatare generala la motor si am observat ca legturile alea de cauciuc dintre carburatoare si blocul motor, sunt un pic cam vechi si crapate si ma tem sa nu crape si sa-mi traga aer fals. Intrebarea mea e urmatoarea: stiti pe cineva care dezmembreaza un bandit sau poate are asa ceva aruncat printr-un garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 (editat) Dublu post. My bad. Editat Februarie 23, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Eu am vazut ca acele garnituri nu sunt doar din cauciuc ci au insertie de metal, deci eu nu mi-as face griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditt Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Eu am vazut ca acele garnituri nu sunt doar din cauciuc ci au insertie de metal, deci eu nu mi-as face griji salut din nou. mi-am recuperat permisul dupa muuuuuuulte luni si trebuie sa ma ocup de mobra. stie cineva unde gasesc un parbriz de 600S din '95? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Care ati iesit cu motoarele zilele astea? In Bacau au inceput sa bazaie de ieri Aseara la 6 jumate erau pe centru. Erau 8 grade Pana una alta, spuneti-mi daca sunteti familiari cu un bec la bord, cu inscriptia S. Are cineva idee ce ar putea fi? (de la Honda, nu de la Suzuki, dar poate stie cineva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Care ati iesit cu motoarele zilele astea? In Bacau au inceput sa bazaie de ieri Aseara la 6 jumate erau pe centru. Erau 8 grade Pana una alta, spuneti-mi daca sunteti familiari cu un bec la bord, cu inscriptia S. Are cineva idee ce ar putea fi? (de la Honda, nu de la Suzuki, dar poate stie cineva) Nu e de la "side stand"? Sau ceva de genul asta. Unele Honde au senzor care detecteaza cand e inclinat mortorul si nu pornesc numai cand le ridici piciorul . Cred. Am iesit si in partea asta de tara saptamana asta, de vreo 3 ori la ture scurte dupa amiaza, dupa servici. Acum ploua marunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) AJUTOOOR LUME.Am un bandit de 400 din 1995 (GK75A cred ca si asta conteaza)si l-am dus la un service ca nu voia sa mai porneasca,dupa ce am bagat vreo 1000 de ron aceasi figura face ca inainte cand da scanteie cand nu,zice mecanicul ca e CDI ul de vina dar un CDI nou costa o avere si nu imi permit,Are cineva de vanzare asa ceva sau ma poate ajuta cineva ..... Editat Martie 1, 2010 de bandit25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 AJUTOOOR LUME.Am un bandit de 400 din 1995 (GK75A cred ca si asta conteaza)si l-am dus la un service ca nu voia sa mai porneasca,dupa ce am bagat vreo 1000 de ron aceasi figura face ca inainte cand da scanteie cand nu,zice mecanicul ca e CDI ul de vina dar un CDI nou costa o avere si nu imi permit,Are cineva de vanzare asa ceva sau ma poate ajuta cineva ..... salut vezi ca unul din "race brothers" din ghiroda avea parca un bandit de 400 la dezmembrat poate ai noroc si mai are cdi-ul. userul lui era parca ovi... doar de curiozitate in ce service ai fost cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) LA Tunderbikes stii unde e?Cum mergi spre dumbravita un service mare . Unde mai exact e tipul cu dezmebrarile ca nu prea am inteles? Editat Martie 1, 2010 de bandit25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 LA Tunderbikes stii unde e?Cum mergi spre dumbravita un service mare .Unde mai exact e tipul cu dezmebrarile ca nu prea am inteles? Salut, Ovi e din TM si are un B250 la dezmembrat, pe langa altele. Sfatul meu e sa te inarmezi cu rabdare, manualul si un dispozitiv de masura. Iei fiecare fir, de la cititor, relee, cdi, bobine... si compari valorile citite cu cele din manual. Asa poate o sa iti fie mai usor si muult mai ieftin sa ii dai de cap. Numai bine, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Am scimbat deja cititorul m-a costat 350 de ron e nou nout ca in principiu cica cititorul era de vina acuma rezulta ca si CDI ul,Dar faza e ca cateodata porneste cateodata nu vrea nicicum.Cand porneste merge fara probleme dar cand nu vrea nu vrea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Am scimbat deja cititorul m-a costat 350 de ron e nou nout ca in principiu cica cititorul era de vina acuma rezulta ca si CDI ul,Dar faza e ca cateodata porneste cateodata nu vrea nicicum.Cand porneste merge fara probleme dar cand nu vrea nu vrea.. Aha,cam asa facea si al meu.Compresia ai verificat-o,carburatoare etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) pe ebay nimic? http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html...780&bkBtn=1 astea nu ajuta? cautam si pe ebay.de asta e de gk5b http://cgi.ebay.de/CDI-Suzuki-GSF-400-Band...=item518fcac4a9 Editat Martie 2, 2010 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am scimbat deja cititorul m-a costat 350 de ron e nou nout ca in principiu cica cititorul era de vina acuma rezulta ca si CDI ul,Dar faza e ca cateodata porneste cateodata nu vrea nicicum.Cand porneste merge fara probleme dar cand nu vrea nu vrea.. boala veche la suzuki 1 senzorul de la cric iti face figuri anuleaza`l provizoriu si vezi daca iti mai face probleme 2 comanda din stanga a agatat firul de la engine stop pe semighidon si da la masa daca mai ai nevoie de sfaturi 0764695094 Mesaj completat boala veche la suzuki 1 senzorul de la cric iti face figuri anuleaza`l provizoriu si vezi daca iti mai face probleme 2 comanda din stanga a agatat firul de la engine stop pe semighidon si da la masa daca mai ai nevoie de sfaturi 0764695094 am cititoare la promotie 50 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit25 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 boala veche la suzuki 1 senzorul de la cric iti face figuri anuleaza`l provizoriu si vezi daca iti mai face probleme 2 comanda din stanga a agatat firul de la engine stop pe semighidon si da la masa daca mai ai nevoie de sfaturi 0764695094 Mesaj completat am cititoare la promotie 50 lei Azi am fost la service si am facut rost rost de la cineva sa il probez un CDI identic ca al meu si rezulta ca nu merge nici cu ala deci nu mai stiu oamenii in service ce sa zica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 salut si bine v-am gasit . hop si eu cu 2 banditi . Unul bun de strada si unul de dezmembrat . Ambele de 600. Astept sa ies in curand pe strada :-). Am o intrebare daca stie cineva rezervorul de la Bandit 2004 de 600 potriveste la un Bandit din 2005 de 650 ? Dezmembrez BANDIT 2004 600cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salutare si bine v-am gasit.Sunt si eu proaspat posesor de bandit 600 s din 97 si am cateva intrebari.Unde pot face si eu un reglaj de supape si o carburatie la preturi mai de bun simt?Dupa ceva plimbari am observat ca se aude o bataie (zgomot metalic) la relanti,mai ales cand e cald motorul.Aceasta bataie nu se mai aude in mom in care o turez.Poate sa fie de la reglajul supapelor sau sa ma astept la altceva mai rau? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 tachetii nu bat, tacane tacaneala dispare odata cu incalzirea motorului, sau daca e prea mare, se reduce din intensitate. fa o verificare, bate si cu ambreiajul tras si cu cel lasat? ce turatie de relanti ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Multumesc pentru raspunsul ferm.Bate si cu ambreajul tras,turatia variaza intre 1300 si 1700(am marit eu relantiul la 1700 datorita variatiilor pana fac o carburatie).Problema e ca se aude bataia cand e motorul cald,nu cand este rece.La vechea motocicleta se auzea un zgomot metalic doar cand era rece,dupa ce se incalzea,el disparea.Sunt incepator in ce priveste motociclismul si apelez la sfaturile celor mai priceputi decat mine(mai ales la acest model de motocicleta),pentru ca imi place sa am o motocicleta pe care sa stiu ca ma pot baza.Deocamdata bugetul meu este alocat pentru inmatriculare si revizia de primavara si nu imi permit sa ma duc la service-urile de renume sa vad ce probleme are si incerc s-o bibilesc cum pot mai bine.Va multumesc pentru sfaturi. Editat Martie 3, 2010 de Silviu1977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Io-te ce de banditi apar. Parca-s ciupercile dupa ploa(i)e. Bine ati venit, everyone Editat Martie 3, 2010 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.