Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

las bine ca esti intreg.

pe sofer l-as arde(legal prin justitie desii probabil vreo 2 ani o sa te tot plimbi pe la judecatorie) cat mai mult posibil sa tina minte ca nu e singur in trafic si strazile nu sunt nominale sunt pt toata lumea si se circula dupa reguli.ai cere si daune pe perioada cat e in service motorul ca nu am cu ce ma deplasa la lucru.

la partea cu asigurarea ,desi stiu pe pielea mea ca sunt niste cacati cu ochi, nu i-as lasa nici pe ei sa nu-mi plateasca integral toate pagubele inclusiv vatamarile(chiar daca sunt numai vanatai) dar partea cu bagat echipament in plus trebuie sa zic ca nu sunt de acord.nu trebuie sa ne coboram la nivelul lor....

acuma fiecare face cum crede si dupa cata rabdare stie ca are ;)

bien ca nu a fost mai rau orgoliu se reface si motorul se repara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echipament nu-mi pot lua decat de la firma de la care e actualul echipament... deci geaca streetfighter, casca AGV si manusi Shox

La geaca n-au decat doua feluri, din piele sau textila deci e simplu. la casca, am vorbit deja la Paula's Bikershop de pe DN1 si imi trimit pe mail o factura proforma pentru un AGV GP Series - Stealth SV :) iar la pantaloni am renuntat... aparent nu ma simt prea OK sa cer mai mult decat mi se cuvine. Maine ma duc la militie sa iau procesul verbal si apoi la firma de asigurari pentru a deschide dosarul de dauna. in doua-trei zile va veni un constatator pentru a nota daunele atat la echipament cat si la motoreta. Am vorbit deja cu cei de la Elf sa se uite foarte atent si sa verifici blocul motor pentru ca mi-a curs niste ulei si nu stiu de unde, si sa treaca tot ce trebuie pe asigurare. apoi... asteptarea acceptului de plata... cheers!!! sper sa am gata mobra pana la intrunirea din vara

 

In cazul in care firma de asigurari nu acopera toata dauna, voi recurge la un proces civil impotriva taxistului. daca firma de asigurari accepta suma totala la care se va ridica reparatia si echipamentul, nu cred ca mai are niciun sens sa ma chinui prin tribunale. voi ce parere aveti? Oricum, din ce am inteles, taxistu va ramane oricum fara permis pentru trei luni.

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 3 pozitii on , res si pri . Primele doua sunt : "auto explicative" ( iara am dat iama in google translate )--> cat timp motorul este pornit, datorita pompei vacuumetrice se face alimentarea la carburatoare. O sa vezi ca daca ai robinetul in primele 2 pozitii poti sa scoti furtunul din pompa de benzina, atunci cand nu merge motorul, si nu o sa curga benzina. Ca sa stii cand e imperativ sa bagi benzina, pentru ca nu ai indicator al nivelului, au facut faza cu Res - treci pe rezerva.

Pri - circuitul benzinei nu mai trece prin pompa vacuumetrica si curge liber ( daca scoti furtunul din pompa cand motorul nu merge o sa curga benzina ). Pozitia asta o folosesti in momentul in care nu a mai fost alimentat de mult (?!), nu stii daca ajunge benzina...ok .. nu prea stiu cand o folosesti , dar te-ai prins de idee sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu am pe fata pirelli dragon super corsa si pe spate michelin pilot road ! ( amandoua sh-uri ) Asta vreau sa-mi iau (noi ).

Thoughts ?

+

Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ?

 

 

 

In legatura cu pana - da.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oarecum aia cu pana. eu cred ca daca o lasi pe pri benzina va curge necontrolat in carburatoare, facand amestecul prea bogat si automat consum mare, randament scazut, bujii negre, etc. daca mai pui ca unul din cuiurile pontou nu inchid bine, toata benzina se scurge in motor :lol:

 

pana la urma tot la pana se ajunge, dar nu asa dintr-o data. tot va trebui consumata cumva, indiferent ca e randament scazut al motorului sau nu. totusi, in cazul in care un cui potou nu inchide, intr-o seara poti ramane fara cateva kile de benzina in rezervor, dar daca o tii o saptamana sigur toata benzina e in motor :)

 

 

La cauciucuri lucrurile sunt complicate. Eu am ITP anul asta si nu ma risc sa pun alte marimi. Ba mai mult Calin a avut meciuri la ITP cu cauciucul spate. Chiar daca 120/60 e echivalent de 110/70, eu as pune ce e in carte (cea de identitate). Cat priveste modelul ales, e super ok. Eu insa, dupa o gramada de review-uri de pe net, inclusv teste de strada, aleg ContiRoadAttack. Acum am PilotRoad pe spate (nou) si un BT010 pe fata (sh). Cand il schimb o sa vedem, dar cel mai probabil va fi un Conti. Calin are deja, astept sa imi spuna impresii :)

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu am pe fata pirelli dragon super corsa si pe spate michelin pilot road ! ( amandoua sh-uri ) Asta vreau sa-mi iau (noi ).

Thoughts ?

+

Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ?

 

 

 

In legatura cu pana - da.

 

Prea mica diferenta. N-o sa se strice ciclistica. Stai linistit. V a papa putin mai mult pt ca vei avea o aderenta mai mare la sol(cauciuc mail lat). Ele vin din fabrica mai inguste pt ca nu sunt motoate folosite pt circuit. Is motoare de touring in care te intereseaza consumul si lejeritatea in luatul cvurbelor. La un cauciuc mai lat tre s o apleci nitel mai tare(s-o culci cum se zice printre @raisari@), asa cu roti de bicicleta imediat o-nclini. Da ciclistica n o modifici stai linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa foc. Stapanita sanatos si relanti fix.

@Stefan_Sv650sf - multam pentru informatie.

Imi place ca pot sa o aplec usurel ( cel putin cu 110 si 150 asa era, si din pdv-ul meu asta e cea mai tare chestie la bandit, ca poti sa intarzii foarte mult un viraj ) . Nu conteaza consumul ( acum mi-am dat si eu seama ) , conteaza sa se adere la asfalt "like white on rice or shit on velcro".

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dark_lord: acum vad, cauciucul ala pe fata ce e? E un Michellin Hi Sport sau un Macadam?! Nu prea e ok de fata. Ar trebui tot un pilot road sau ceva mai bun decat pilot road!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una bucata intrebare - pe bratul de la roata din spate am un sticker pe care scrie ca tre sa am 110/70-17 pe fata si 150-70-17 pe spate. -sa-mi pun 120/60 - 17 cu 160/60 - 17 ? O sa se strice ciclistica , nu ?

 

 

Salut,

 

Eu am un Bandit wva8 din 2001 de 600 , am pe spate 160 60 R17 si vrea sa-mi pun 180 50 R17 si 120 pe fata. Nu-mi place cum arata cu 160 de nici o culoare, prea mare motocicleta in comparatie cu cauciucul. Si as vrea sa o fac putin si mai de strada.

Revin cu amanunte dupa montare sapt viitoare :lol:

 

 

Mesaj completat

Iata si mobra...

 

post-41784-1270042171_thumb.jpgpost-41784-1270042181_thumb.jpg

post-41784-1270042283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu gumele, la itp se leaga clar, tre sa corespunda cu cele din carte. Mie la B6 mi-au trecut din oficiu si 160/60/17 respectiv 120/60/17, insa la altii din zona nu, decat cele din fabrica. DAR daca vreti neaparat sa nu aveti stresuri, puteti merge sa le omologati si pe astea, janta le accepta , deci sunt obligati sa dea ok-ul. Un amic a facut asta fara probleme, costurile omologarii nu le stiu.

Legat de 180 pe spate la B6 nu stiu ce sa zic, nu vreau sa gresesc insa nu prea te lasa janta, cunosc un caz in Zalau cu un B6 din 2000 (POP) si arata de parca nu e sarit de tot cauciucul pe janta, parca e o buba in spate. Cel putin pe janta spate de la B6 95-2000 nu incape, parca nici tija de la etrierul spate nu te lasa.

Ma rog, cum credeti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat eu la RAR daca imi omologheaza 120/60R17 pe fata ca pe spate nu prea ma interesa. Si au zis ca nu :lol: insa trebuie sa vorbesc cu cine trebuie ... va anunt daca e ceva, inca nu pot ca trebuie sa scot motorul, ca ma duc cu ea direct la RAR si-l caut pe nenea care se ocupa de moto. Poate poate ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord alin. Parca bandit_mik a pus de 180 si a avut nevoie de o janta noua de b12. + O sa se schimbe modul in care se misca si se lasa asa cum spun si baietii mai sus, pentru ca nu au acelasi profil cele 2 anvelope(fata +spate ).

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca in mers te uiti tot timpul la cauciucul de pe spate. :)

 

ma mai uit la ea si cand sta pe loc de exemplu :lol:

 

Mersi de info cu 180-ul am sa incerc si eu daca nu un 170 sigur.

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Macke

Pai cand le omologhezi le omologhezi ca pereche, adica 160/60/17 si 120/60/17, nu poti numai una.

Eu am patit-o cu B6 cand mi-am facut ITP-ul odata, imi erau ambele variante omologate insa eu aveam 110/70/17 si 160/60/17 pe motor si m-au intors. I-am aratat talonul cum ca sunt omologate, a recunoscut, insa a zis ca doar in pereche, nu una de un fel si alta de altul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul lui bandit-mik este acum la mine si da asa este a schimbat si janta ca altfel nu prea incapea.Uite si o po

 

post-27379-1270047616_thumb.jpgMesaj completat[/b]

Si ceva poze din scurta plimbare pana la Paltinispost-27379-1270047951_thumb.jpgpost-27379-1270047968_thumb.jpgpost-27379-1270047991_thumb.jpgpost-27379-1270048021_thumb.jpg

post-27379-1270047778_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Macke

Pai cand le omologhezi le omologhezi ca pereche, adica 160/60/17 si 120/60/17, nu poti numai una.

 

Parfum, numai sa nu strambe aia din nas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...