Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Explica cineva unde e asemanarea ca mai am putin si imi dau gaura in crestetul capului de atata scarpinat. :lol:

 

GSXR:

A modified version of the original oil/air cooled 1100 engine was used in the original 1157cc model of the Bandit 1200 motorcycle and taken to the biggest factory big-bore job in the hugely torque-laden GSX1400 up until 2008.,

Sursa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R1100

 

Bandit:

The 1200 cc models engine on the other hand is a bored out GSXR 1100 item.

Sursa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Bandit_Series

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw, da' se poate?

s-a mai scris: motorul de Bandit e derivat din cel de GSXR. aspectul e identic, chiar se poate pune motor de GSXR pe Bandit (si invers, evident) fara a umbla la prinderi. chiar se practica prin cercurile de pasionati de Bandit. multe piese din motor sint interschimbabile, unii pun de exemplu ax cu came de GSXR pe GSF. in rest probabil GSXR-ul e superior GSF-ului (suspensii, cadru, frine) dar Banditul ramine Bandit.

Mesaj completat

@nervOptik: n-am inteles exact ce-ti trebuie. vrei clemele de prindere a semighidoanelor sau ai pus jug de Bandit pt. conversie la ghidon dintr-o bucata si nu ai partile superioare ale clemelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw, da' se poate?

s-a mai scris: motorul de Bandit e derivat din cel de GSXR. aspectul e identic, chiar se poate pune motor de GSXR pe Bandit (si invers, evident) fara a umbla la prinderi. chiar se practica prin cercurile de pasionati de Bandit. multe piese din motor sint interschimbabile, unii pun de exemplu ax cu came de GSXR pe GSF. in rest probabil GSXR-ul e superior GSF-ului (suspensii, cadru, frine) dar Banditul ramine Bandit.

Mesaj completat

@nervOptik: n-am inteles exact ce-ti trebuie. vrei clemele de prindere a semighidoanelor sau ai pus jug de Bandit pt. conversie la ghidon dintr-o bucata si nu ai partile superioare ale clemelor?

 

multumesc in primul rand ca ai luminat scepticii fara cunostinte de istorie :lol: nu de alta dar gauritori de capete avem si prin guvern. O simpla privire la poza de profil si-si dadeau seama.

Revenind ... Pt ca oilerului ii sta bine dezbracat si pt ca suzuki are ce arata la motorul asta, l-am vrut naked, ba mai mult, incerc incet sa-l transform in streetfighter. Am trecut deja de la semighidoane la ghidon, dar clemele pe care le am acum sunt de la o comunista si nu am incredere in ele. Sunt un fel de tije care flambeaza la frana violenta.

Stiam ca la Bandit clemele (si inferioara si superioara) sunt montate cu prezoane pe tripla (jug superior) si nu turnate ca lq GS-urile mai noi. Ma intereseaza un set de astfel de cleme. Poate unii din voi lea-ti schimbat cu altele din motive ornamentale ;)

aici sunt cateva poze (vezi scepticii): /index.php?...t&p=2444716

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au, acuma am vazut poza de la profil. nu ti-e frica sa mergi cu saua aia? mi-aduce aminte de o faza misto de pe vremea cind mai mergeam cu bicicleta. aveam pus deasupra rotii din spate un portbagaj si citeodata ma dadeam jos de pe sa si-mi puneam fundul pe el, ca sa impresionez tipele mai mari, dintr-a 3-a. la un moment dat m-am gindit eu sa-mi fac bicla mai "streetfighter" si sa-i scot portbagajul. intr-o zi am vrut sa fac iar schema cu portbagajul dar am uitat ca l-am scos...

revenind. B6 are tripla turnata iar B12 cred ca o are prinse clemele cu suruburi dar nu-s sigur ca toate modelele. furcile sint de 43 mm? daca da, se potriveste tripla de B12 dar nu o sa gasesti usor. vezi daca nu gasesti de la alt motor, diametrul telescoapelor e destul de standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou la banditi!

Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc).

 

Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt.

 

Intrebare: unde gasesc de prin ele, ca semnalizare caut de o gramada de timp si nu am reusit sa gasesc nicaieri?!

 

P.S.: Bandit 650 SA 2006.

 

Multumesc celor care imi dau idei si dau o bere grasa la Cluj in weekend. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc).

 

Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt.

 

Intrebare: unde gasesc de prin ele, ca semnalizare caut de o gramada de timp si nu am reusit sa gasesc nicaieri?!

 

salutare si tie!!!

 

nu te speria... nu esti singur!!! :wave: ... de obicei se intampla pe stanga (printr-un proces care apare prin uitarea punerii labei de gasca...). intardevar neplacuta senzatie sa-l vezi tavalit asa, de pe loc... ;)

 

acum pentru piese: exista varianta reprezentanta suzuki (piese originale dar scumpe: de exemplu un semnal este cam 150 lei, maneta de frana 220... carena? sa-ti mai zic? vreo 1600... :lol: ). varianta mai acceptabila este sa cauti pe ebay (mai ales pa ebay.de) unde poti gasi piese de la tovarasi care fac upgrade (isi schimba semnale cu unele cu leduri, dezmembreaza...) la preturi normale. ultima dar nu cea din urma : traiasca louis!!! calitate asa si asa, preturi asa si asa.

carena sincer nu prea merita schimbata la cat costa. dar se poate repara destul de bine, insa culoarea...

 

bafta si ... atentie la neatentie!

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e unul din cele mai mari dezavantaje la carenate .. numai daca o lasi sa stea pe o parte si crapi carenele, darmite sa mai si cazi ... lasa, bine ca nu ai patit nimic ... eu am scapat-o in gardul viu, dar am tinut-o sa nu se pravaleasca de tot :lol: si nu am avut pagube ;)

 

nervOptik: saua aia parca nu e de acolo...dar sa spunem ca ar merge. roata spate este cel mai mare minus. parca e de bicicleta .. pune o aripa deaia scurta, apropiata de cauciuc si pune un cauciuc mai lat. Ala e un 150 cred, nu? Pune un 170...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au, acuma am vazut poza de la profil. nu ti-e frica sa mergi cu saua aia? mi-aduce aminte de o faza misto de pe vremea cind mai mergeam cu bicicleta. aveam pus deasupra rotii din spate un portbagaj si citeodata ma dadeam jos de pe sa si-mi puneam fundul pe el, ca sa impresionez tipele mai mari, dintr-a 3-a. la un moment dat m-am gindit eu sa-mi fac bicla mai "streetfighter" si sa-i scot portbagajul. intr-o zi am vrut sa fac iar schema cu portbagajul dar am uitat ca l-am scos...

revenind. B6 are tripla turnata iar B12 cred ca o are prinse clemele cu suruburi dar nu-s sigur ca toate modelele. furcile sint de 43 mm? daca da, se potriveste tripla de B12 dar nu o sa gasesti usor. vezi daca nu gasesti de la alt motor, diametrul telescoapelor e destul de standard.

 

Shaua nu e terminata, incepe sa ma doara fundul si sa-mi alunece dupa primi km... trebuie sa gasesc un fel de burete mai tare, ceva cauciucat dar destul de moale sa-l croiesc pe sha, iar apoi sa-l imbrac in piele. Singurul inconvenient e ca e cam joasa ... si pozitia piciorelor pe scaritze e cam incomoda ... Am pus niste distantieri sa ridic shaua mai sus, dar se vede uratenia aia de cadru al coditzei. De-aia ziceam ca in viitor o sa tai cu totul cadrul coditzei si fac unul custom cu prindere pe suruburi. Cam toate fighterele pe care le-am vazut din modelul asta sunt asa.

Tripla nu mi se potriveste cu siguranta, ca eu am telescopele de 41. Singurul lucru pe care pot sa-l fac fara modificari este sa pun un USD de gsxr 750 91-95 ... dar costa prea mult pt moment. Asa ca inca mai caut cleme ...

Merci mult, sper sa gasesc ...

Asfalt uscat.

 

L.E. : Scz ... Acum am inteles ce ziceai de shaua ta de bicicleta si scoaterea portbagajului :lol:) ... tu ai vazut doar poza de profil, nu si linkul din postul anterior. Acum e o coditza de fighter din fibra. (/index.php?s=&showtopic=81327&view=findpost&p=2444716)

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto gixeru neroptik... apropos, gixxerul anilor '80 e o vitezanca ce-mi place mult si stock.

Cat despre modificari, eu as face un fighter asa: negru mat cu ruginiu, far clasic, sha de izh 56, aripa de cruiser scurta rau pe spate aproape lipita de un cauciuc gros, ceasuri vechi muuuuulte cabluri si furtune, INDUSTRIAL RAT! :lol:

 

a incercat odata un baiat sa faca ceva de genu' dintr-un VFR dar i-a iesit si nu prea

/index.php?...t&id=459653

/index.php?...t&id=459652

/index.php?...t&id=559158

/index.php?...t&id=559160

/index.php?...t&id=459658

 

 

si fiindca suntem pe banditmania, uitati si un bandit kult facut in genu asta (italia)

/index.php?...t&id=542074

/index.php?...t&id=542075

/index.php?...t&id=542062

 

il cam strica culoarea dar nah...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto gixeru neroptik... apropos, gixxerul anilor '80 e o vitezanca ce-mi place mult si stock.

Cat despre modificari, eu as face un fighter asa: negru mat cu ruginiu, far clasic, sha de izh 56, aripa de cruiser scurta rau pe spate aproape lipita de un cauciuc gros, ceasuri vechi muuuuulte cabluri si furtune, INDUSTRIAL RAT! ;)

 

a incercat odata un baiat sa faca ceva de genu' dintr-un VFR dar i-a iesit si nu prea

/index.php?...t&id=459653

/index.php?...t&id=459652

/index.php?...t&id=559158

/index.php?...t&id=559160

/index.php?...t&id=459658

 

 

si fiindca suntem pe banditmania, uitati si un bandit kult facut in genu asta (italia)

/index.php?...t&id=542074

/index.php?...t&id=542075

/index.php?...t&id=542062

 

il cam strica culoarea dar nah...

 

Arata interesant ratbike ... imi place sunetul motorului de VFR ... in ceea ce priveste aspectul ... exista o vorba: "nu poti sa te caci in gustul omului" ... Sincer, parerea mea, e ca a abuzat de furtunele alea de irigatie, cu diametrul mult prea mare fata de cele pe care a vrut sa le acopere (apa), imi place stopul ...si ca e zvelta. Nu-mi permit sa fiu critic cu munca omului ... sincer, in general, apreciez mai mult utilitatea motorului si puterea lui decat aspectul.

Eu sunt o fire mai ... fighter asa, de-aia nu am vrut ratbike :wave: e o chestiune de gust ...

 

Mesaj completat

Care sunteti prin bucuresti, aveti program fexibil si aveti chef si cunostintele necesare sa ma ajutati/invatati si pe mine sa-mi schimb lichidu de frana? :lol:

Dude ... cu franele tocmai am terminat si eu. Am un muschi in podu' palmei acum de sparg nuci de la cate "pedale" am facut :kiss:

Te pot ajuta ... dar nu azi. Maine daca vrei, sau duminica. Da-mi PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunteti prin bucuresti, aveti program fexibil si aveti chef si cunostintele necesare sa ma ajutati/invatati si pe mine sa-mi schimb lichidu de frana? :lol:

sunt din buc , am timp dar nu am cunostinte ;)

dc il schimbi ?nu imi zice ca asa trebuie sau ca scrie undeva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei nu scrie degeaba.

da in manual scrie ca se schimba la 2 ani.

lichidul de frana e higrosopic (are propietatea de a absorbi umiditatea), deci eficienta lui se pierde o data cu timpul, plus ca devine coroziv pentru instalatie (din cate stiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt din buc , am timp dar nu am cunostinte :lol:

dc il schimbi ?nu imi zice ca asa trebuie sau ca scrie undeva..

 

Vreau sa-l schimb pentru ca maneta de frana fata s-a inmuiat extrem de mult... acum, cand franez trag de ea pana la capat...ca aia de ambreiaj. nici cu placutele nu stau foarte bine, insa deocamdata n-am bani de placute si ii schimb doar lichidu. faza e ca e acelasi lichid de frana de vreo 2 ani si ceva. adica eu nu l-am schimbat, si nici fostul proprietar. parerea mea e ca e un must.

 

Am fost acu in plimbare pana la kawa motors, aia de la razoare, si mi-ar lua 15 lei pe etrier...adica schimbul de lichid de frana 45 de lei... mie imi pare un pret foarte mare pentru aceasta operatiune. teoretic stiu s-o fac si eu, doar ca im mintea mea pasii pe care tre sa-i urmez nu sunt in ordinea buna si am impresia ca-mi lipseste un pas sau doi... d-asta am apelat la cunostintele si timpul vostru ;) (procesul de schimbare de lichid va fi acompaniat de o bere rece n/a)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum trebuie sa fiti 2, ca singur nu poti. Teoretic eu l-as schimba asa:

1. desurubez aerisitorul si cuplez un furtun intr-o galetusa ceva, cam de 3-400 ml;

2. scot capacul la rezervorul de lichid frana;

3. dau la mana pana cand lichidul scade din rezervor intr-atat incat sa NU ajunga pe uscat (deci sa ramana pe fundul rezervorului);

4. completez cu lichid nou de frana (culoarea difera, deci atunci cand se va schimba culoarea si la etrier voi sti ca noul lichid i-a luat locul);

repet 3 si 4 pana cand se ajunge la ce am scris anterior referitor la culoare;

5. strang aerisitorul si dau drumul la celelalt etrier la aerisitor, tot cu furtun si vas de expansiune;

6. dau la mana (de data asta mult mai putin, ca am de scos doar ce lichid este in etrier si un pic pe furtun) pana isi schimba culoarea;

7. nu uit sa completez daca scade lichidul pana la nivelul desris la pct.3 (preferabil e sa completez progresiv si sa nu mai las sa scada lichidul asa mult);

8. cand si-a schimbat total culoarea, strang aerisitorul si completez rezervorul de lichid de frana, apoi pun capcacul la rezervor;

9. aerisesc franele conform procedurii standard :lol:.

 

cateva completari:

 

ziceam ca e nevoie de 2 oameni pentru ca, daca pe masura ce dau la mana sa iasa lichidul nu trebuie sa las maneta libera. desi forta gravitoationala isi face efectul, exista riscul ca sa intre aer in etrier. Motiv pentru care unul da la mana (mai schimba si mana) iar celalalt are grija sa tot completeze. Preferabil e ca primele exercitii de dat la mana sa se faca pana la limita de la pct 3, ca cea mai mare parte a lichidului de frana vechi sa se duca pe furtune, apoi pe masura ce se goleste sa completez progresiv. De asemenea, cand ai terminat de scos vechiul lichid, unul trebuie sa stea cu cheia in mana (preferabil o inelara ceva, nu fixa, ca sa ai grip bun) si sa stranga rapid aerisitorul. Analog la aerisire!

Eu m-am chinuit rau la Cb-u cand am facut asta singur data trecuta, am facut aerisire de 2 ori pana cand mi-a iesit buna frana! In 2 era parfum, dar aveam si eu gargaunii mei si nici la prieteni nu puteam apela ca nu aveam foarte multi la dispozitie ;)

 

PS: sper din suflet sa nu fi scapat ceva, daca da imi cer scuze, este FARA intentie.

 

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu schimbatul lichidului de frana/placute e destul de simplista si rapida...(i.e. pot sa o fac si eu ...dupa ce am vazut o data ).

Uite si bucata din manual ... from mdi to tif to jpg piracy has it ways.

 

post-46846-1275047344_thumb.jpg

 

sau.. cum a zis Macke.. sunt intarziat azi :lol:

 

Si intrebarea de necunoscator - Ce se intampla pe termen lung daca relantiul este mai jos decat 1200-le de rotatii din manual ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum trebuie sa fiti 2, ca singur nu poti. Teoretic eu l-as schimba asa:

1. desurubez aerisitorul si cuplez un furtun intr-o galetusa ceva, cam de 3-400 ml;

2. scot capacul la rezervorul de lichid frana;

3. dau la mana pana cand lichidul scade din rezervor intr-atat incat sa NU ajunga pe uscat (deci sa ramana pe fundul rezervorului);

4. completez cu lichid nou de frana (culoarea difera, deci atunci cand se va schimba culoarea si la etrier voi sti ca noul lichid i-a luat locul);

repet 3 si 4 pana cand se ajunge la ce am scris anterior referitor la culoare;

5. strang aerisitorul si dau drumul la celelalt etrier la aerisitor, tot cu furtun si vas de expansiune;

6. dau la mana (de data asta mult mai putin, ca am de scos doar ce lichid este in etrier si un pic pe furtun) pana isi schimba culoarea;

7. nu uit sa completez daca scade lichidul pana la nivelul desris la pct.3 (preferabil e sa completez progresiv si sa nu mai las sa scada lichidul asa mult);

8. cand si-a schimbat total culoarea, strang aerisitorul si completez rezervorul de lichid de frana, apoi pun capcacul la rezervor;

9. aerisesc franele conform procedurii standard ;).

 

cateva completari:

 

ziceam ca e nevoie de 2 oameni pentru ca, daca pe masura ce dau la mana sa iasa lichidul nu trebuie sa las maneta libera. desi forta gravitoationala isi face efectul, exista riscul ca sa intre aer in etrier. Motiv pentru care unul da la mana (mai schimba si mana) iar celalalt are grija sa tot completeze. Preferabil e ca primele exercitii de dat la mana sa se faca pana la limita de la pct 3, ca cea mai mare parte a lichidului de frana vechi sa se duca pe furtune, apoi pe masura ce se goleste sa completez progresiv. De asemenea, cand ai terminat de scos vechiul lichid, unul trebuie sa stea cu cheia in mana (preferabil o inelara ceva, nu fixa, ca sa ai grip bun) si sa stranga rapid aerisitorul. Analog la aerisire!

Eu m-am chinuit rau la Cb-u cand am facut asta singur data trecuta, am facut aerisire de 2 ori pana cand mi-a iesit buna frana! In 2 era parfum, dar aveam si eu gargaunii mei si nici la prieteni nu puteam apela ca nu aveam foarte multi la dispozitie :wave:

 

PS: sper din suflet sa nu fi scapat ceva, daca da imi cer scuze, este FARA intentie.

 

BAFTA

Make ... eu intentionam sa-i propun lui cosminst sa-l dea de tot afara pe cel vechi. Eu asa am facut si la mine. Daca banditu' are ca la mine furtun comun pana in distribuitor si de acolo 2 la etrieri, sigur se va amesteca cu cel vechi. Vezi pe topicul de lichid de frana ... am scris si eu acolo ce am patit ... cu lichid NOU care a tras umezeala din cauza unei fisuri la recipient. E ca si cum ai avea aer in toata instalatia. A fost total compromis. E pacat sa nu-l scoata pe cel vechi de tot ... pt ca aerisirea nu e chiar complicat de facut.

Eu consider ca daca se pune peste ... in furtune tot dinala vechi iti ramane si se va amesteca cu cel nou ... pana "se schimba culoarea". Nu te scuteste decat de aerisire ...

O sa ma consult si eu cu el maine si o sa vedem cum vrea sa faca.

Mesaj completat

Chestia asta cu schimbatul lichidului de frana/placute e destul de simplista si rapida...(i.e. pot sa o fac si eu ...dupa ce am vazut o data ).

Uite si bucata din manual ... from mdi to tif to jpg piracy has it ways.

 

post-46846-1275047344_thumb.jpg

 

sau.. cum a zis Macke.. sunt intarziat azi :lol:

 

Si intrebarea de necunoscator - Ce se intampla pe termen lung daca relantiul este mai jos decat 1200-le de rotatii din manual ?

 

Pe scurt ... nu incarca alternatorul si soliciti bateria mai mult cand o lasi la ralanti. Pe termen lung ... solicitarile chimice repetate din baterie s-ar putea sa-i scurteze viata.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, poti face si asa. Haynes spune ca jobul se lungeste, intrucat cu aer in instalatie faci mai multe aerisiri :lol:.

 

PS: din fericire gradul de amestecare a celor 2 lichide nu este foarte mare intrucat nu sta in contact pe o suprafata mare si nici pentru mult timp. De-aia am zis ca prima data trebuie dat afara aproape tot rezervorul de lichid. Apoi, suprafata de contact intre cele 2 lichide se rezuma la un diametru de furtun ... in mare. Dar..este si varianta ta una buna de luat in seama ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan relantiul e la 1100 la hot-hot. Merge si sta teapan acolo.. Asa am luat-o de la mecanic. Eu am intrebat pentru ca suspectam altceva, si anume .. fiind sub limita impusa de manual, daca se incalzeste bine, la liber, cand trag de acceleratie sa plec de pe loc are un delay in ridicarea in turatii. In mers nu se simte nimic.

 

Baieti, eu cred ca exagerati. E inginerie, nu matematica. Pana la urma schimba lichidul de frana nu calibreaza un laser haotic. :lol: Just sayin'.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam varianta pe care a explicat-o Macke si stiu ca asa am schimbat lichidu de frana si la BMW... tot asa vreau sa fac si la bandit. Sincer am auzit o gramada de povesti mai putin placute despre situatii in care a ramas aer in instalatie... parca nu vreau sa risc nimic... stiu ca asta e cea mai sigura varianta. sa impingi lichidul vechi afara cu ajutorul celui nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam varianta pe care a explicat-o Macke si stiu ca asa am schimbat lichidu de frana si la BMW... tot asa vreau sa fac si la bandit. Sincer am auzit o gramada de povesti mai putin placute despre situatii in care a ramas aer in instalatie... parca nu vreau sa risc nimic... stiu ca asta e cea mai sigura varianta. sa impingi lichidul vechi afara cu ajutorul celui nou.

S-a zis ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...