Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

-am citit pe topic la sv ca asta e o problema a lor..

-nu stiam ca la voi trb sa dai rezervorul jos pt a scoate bujia, la bine bagi mana (_+cheia) si gata ;)

stai c-ai inteles gresit. la SV trebuie scos rezervoru si radiatoru'.

 

Mesaj completat

pozi.

Mesaj completat

aaa... Macke, am uitat ceva :P pina la primul plin am scos cel mai pensionaresc consum din viata mea: 5 la suta. asta din cauza ca nu mai mersesem toti in grup si s-a mers foarte incet de test (~90 la ora). in rest 5,5-6 si ceva.

post-24366-1280747865_thumb.jpg

post-24366-1280747881_thumb.jpg

post-24366-1280747898_thumb.jpg

post-24366-1280747910_thumb.jpg

post-24366-1280747918_thumb.jpg

post-24366-1280747922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Virago: s-a intimplat ceva cu tobele si au devebit brusc mai zgomotoase si a cersut top speed-ul la 140 de la 110 (!); posibil sa fi dfost limitat din evacuare si sa se fi busit limitarea

Transalp: lant mult prea intins (a mers asa Iasi-Risnov); efectiv era struna chiar si fara pasager pe ea; l-am rezolvat dar e posibil sa se i se fi tras lantului ala de la asta

ti-am zis eu cu viroaga : P numai ca acum a crescut si consumul

ca veni vorba de lant.

3 problem:

 

1. Mesterind la mai multe motociclete, la unele (Honda, Kawasaki, Yamaha) in manualele de intretinere jocul lantului se masura cu tot cu lant. La bandit nu, se masoara fara lant, dar nu-i o problema pt ca intodeauna l-am reglat la punctul strans maxim dar catre 35 mm, deci ar veni aproape 25, ceea ce e ok. Si acum trecem la punctul 2.

 

2. Ultima oara cand am intins lantul, nu stium cum dracu am facut ca nu eram la cel mai strans punct al lantului (stiti ca lantul se uzeaza neuniform, in unele locul e mai strans, in altele mai slab, trebuie reglat masurand unde e mai strans) si inloc de 25-35 mm la cel mai strans punct, nu era chiar tambal, dar aveam cam 15-20 mm. Problema e ca mi-am dat seama doar 300 km mai tarziu, dupa ce am spalat lantul, ca "roncanea" cand dadeam cu spatele... si se auzea cam ciudat in mers...pana atunci, smecleul de pe lant amortizase aceste sunete.

Ori mi se pare mie, ori a devenit "loop"-ul ala de uzare al lantului mai mare...de asemenea am imprsia ca are putin "wobble" stanga-dreapta, sa se fi ovalizat pinioanele?. Sa fi fuutut kitul sau chiar axul pinionului de atac? :D mie mi se pare putin probabil pt ca lantul n-a fost niciodata tzambal, intotdeauna a avut joc chiar daca unpic mai mic decat trebuia. Kitul e abia la jumate si ma gandeam sa-l schimb la primavara....

Acum e reglat exact cum trebuie, 28 mm la cel mai strans punct, distanta joc la limitele interioare ale lantului, nu exterioare ca la alte mobre. :P

3. In manual vad ca-n poza piulita axului de spate e pe stanga....eh, la mine e pe dreapta! sa fi bagat italienii axul invers? daca da, cu ce dauneaza asta?...daca dauneaza (De cand am luat-o nu i-am scos roata spate deloc)

 

 

Dezbatere pe tema "cu ce ungem lantul?" ;)

La mine in manual zice ca "After cleaning and drying the chain, oil it with a heavyweight motor oil."

ULEI:

Avantaje:

- se curata usor, nu-i nevoie de motorina

- nu se imbacseste ca spray-ul, NU retine tot nispiul/pietricelele/praful/jegul ca spray-ul.

- se aplica relativ usor

- la aplicare nu sar vapori pe alte parti

- surplulusul sarit pe janta/mobra se curata doar cu-m servetel.

- Unge mai bine imbinarile, lantul se aude mai "uns"

- Lantul e mai curat si aratos :P

Dezavantaje:

- daca te prinde ploaia, dupa ce se opreste, tre sa te opresti si tu sa ungi lantul

- se foloseste ceva mai des...la cate ~300 km "sau ori de cate ori e nevoie"

- dupa primele turi exista posibilitatea sa gastesti 2-3 picaturi de ulei sub mobra (surplus)

 

SPRAY:

Avantaje:

- sta ceva mai mult pe lant.

- se foloseste la ~500 km

- relativ rezistent la apa

- se aplica usor la drum lung.

Dezavantaje:

- nu unge lantul bine, adica il unge, dar nu atat de bine ca uleiul, nu ajunge asa de bine "acolo"

- se incarca la greu cu jeg, praf, nisip... mai ales pe ploaie.

- se curata greu (motorina)

- surplusul se strange impreuna cu mizeria in capacul pinionului de atac/suprplusul sarit pe mobra se curata greu

- tre sa stai 1 ora dupa ce l-ai aplicat pana sa pleci.

- lipiciziotatea face spalarea lantuului neaparata (la ulei, daca e murdar, dai cu mai mult ulei...nisipul sare odata cu uleiul in surplus)

 

O sa trec o perioada pe ulei, chiar daca necestita ceva mai multa frecventa, unge mai bine lantul, si asta e bine... mai ales acum cand mi l-am uzat prematur si tre sa mai trag de kitul asta pana in aprilie/mai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O tusit toba aia a ta la consumul ala :P

 

Cred ca nu am mai vazut grup mai pestrit ca asta ;), dar, e bine ca v-ati inteles!!

De curiozitate, SV-ul cat a scos consumul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV-ul vreo 4 si ceva parca.

 

tipul cu Virago a zis despre consum "hai sa zic ca maninca 3, ca sa nu fiti invidiosi" ;)

 

atentie mare la lanturi. eu am rupt unul. nu stiu daca a fost de la intins, dar pe principiul "cine s-a fript cu ciorba sufla si-n iaurt" si dupa multe investigatii am decis sa fac ce rezomanda cineva pe un forum. am pus motorul pe cric, scos bratele de legatura astfel incit bascula sa se miste liber, neimpedicata de amortizor si am determinat care e punctul in care lantul e cel mai intins. am reglat astfelincti jocul in acel punct sa fie cam 1 cm. asta se traduce in joc 4-4,5 cm cind e pe cricul central.

jocul lateral e normal. chiar am verificat asta cind am descoperit ca TA-ul avea lantul struna, ca tot asa mi s-a parut si mie prea mare jocul lateral. dar toate motoarele aveau acel joc.

legat de ungere, am experimentat o vreme un fel de clona de Scott Oiler. mergea f bine dar arata ca un poponeata si m-am saturat sa tot trebuiasca sa umplu cu ulei. lubrifierea asta constanta cu ulei e cea mai buna, cu tot marketingul pentru sprayuri cu teflon de 50 de RON si alte Motul de genul. doar ca arata ca naiba si daca se poate sa ajunga ulei pe roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SPRAY:

Avantaje:

- sta ceva mai mult pe lant.

- se foloseste la ~500 km - mai mult sau mai putin in functie de locurile prin care ai mers.

- relativ rezistent la apa - aha , dar nu iti imagina ca nu trebuie sa il ungi dupa ce te-a plouat

- se aplica usor la drum lung.

Dezavantaje:

- nu unge lantul bine, adica il unge, dar nu atat de bine ca uleiul, nu ajunge asa de bine "acolo" - bullshit consumerist - la fiecare 3 rotatii de lant sprayul pe care l-ai dat sa zicem pe interior ajunge peste tot pentru ca se rotesc tuburile alea.

- se incarca la greu cu jeg, praf, nisip... mai ales pe ploaie. - bullshit , nu ai incercat ce trebuie, sau ai avut tu bafta. sper ca aici nu facem comparatie cu uleiul ca pica din prima .

- se curata greu (motorina) - asta pentru ca : relativ rezistent la apa - nu e greu daca iti iei un rahat din ala de curata lantu de 90 de ron , si pe viata vei fi rapid in curatarea lantului..cat timp ai crick central

- surplusul se strange impreuna cu mizeria in capacul pinionului de atac/suprplusul sarit pe mobra se curata greu - am facut >15000 km, l-am curatat o data la 12000 , a fost usor, motorina si pensula.

- tre sa stai 1 ora dupa ce l-ai aplicat pana sa pleci. - 10-15 min

- lipiciziotatea face spalarea lantuului neaparata (la ulei, daca e murdar, dai cu mai mult ulei...nisipul sare odata cu uleiul in surplus) - nu inteleg si daca as intelege ce n-am inteles din ce ai zis tu, io zic ca nu e corect, ori il speli, ori la gara fie el ulei fie el spray.

 

O sa trec o perioada pe ulei, chiar daca necestita ceva mai multa frecventa, unge mai bine lantul, si asta e bine... mai ales acum cand mi l-am uzat prematur si tre sa mai trag de kitul asta pana in aprilie/mai ;)

 

 

Io am probleme aici, le-am notat.

Nu te mai ameti cu zece mii de optiuni. Daca e >= cu ce zice in manual atunci io zic ca poti sa il folosesti fericit. Se recomanda pentru o-ring, tu ai o-ring, atunci pune si gata , ce atata ameteala. Si rahatu' cu o-ring x-ring si y-ring e o mare chestie de marketing. ( asta ca chestie in plus care ma enerveaza :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, eu nu vad/inteleg cum statea motoreta aia asa in aer , tipul in negru cu plete din dreapta O tinea singur ????

 

in legatura cu lantu, sa il ia dracu ca m-am chinuit si eu 40 de minute sa il strang, chiar daca e usoara treaba si am facut-o de mnulte ori , mie imi place cand e strans (adica cum scrie in carte ) zici ca e alta motocicleta ;)

eu in ung seara sa se prinda bine vaselina aia de el sa nu mai sara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar povesti nemuritoare ;)

Eu in 2 ani de cand am mobra, a trebuit doar odata sa il intind pana saptamana trecuta, sunt un adevarat maniac cu el. Motorina e sfanta, il curat calumea, il ung cu spray si apoi curat surplusul de spray de pe butucul ala de la pinion si de pe janta/cauciuc.

Problema e alta la mine. Cum ziceam si cand am povestit faza din concediu cand s-a intins la maxim dintr-o data IN MERS, l-am largit , apoi ma rog, dupa cateva zile am ajuns acasa.

Nedumerirea mea este: am incercat sa il strang inapoi, era umpic cam larg. Slabesc putin surubul de la ax, sigurantele de la intinzatoare, apoi incep sa il strang. Indiferent daca motorul e pe cric, pe picior, cu pasager sau fara, strang lantul pana trebuie, masor sa fie egal stanga/dreapta, strang sigurantele, insa dupa ce strang surubul de la ax, P.la, lantul se strange beton. Ii dau apoi drumul la ochi, se intareste fata de cum era, insa dupa martori (liniutele alea de pe bascula) pare sa fie exact unde era inainte de a-l intinde.

Sa ma f.ta Benone daca mai inteleg.

L-am strans, l-am destrans, acuma e bine, insa e exact acolo ca si cand am adus motorul din Italia.

Si da, nu fiti lupi moralisti, masor jocul lantului unde trebuie, ba mai mult, pe toata lungimea sa in partea de jos.

Deci, CUM tre sa fie motorul cand umblii la lant? Pe cric, pe picior, gol, sau cu pasager ( avand in vedere ca rulez mult cu madam in spate, tre sa tin cont de greutatea ei cand intind lantul, mai ales ca sta in spate, deci influenteaza)?

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

calin, eu nu vad/inteleg cum statea motoreta aia asa in aer , tipul in negru cu plete din dreapta O tinea singur ????

da, si inca cum, cu degetu' mic ;)

mai e un tip pe partea cealalta si eu in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki GSF 600S Bandit.An fabricatie:1997;Km:61000;Putere:78 CP

Motocicleta e in stare buna.Schimbul de ulei facut recent(Castrol),schimbat placute frana spate(noi),placute fata uzate 40%.Starea cauciucurilor buna,uzate in proportie de 40%,semeringuri noi.Verificarea tehnica facuta in primavara

Pret 1750 EUR neg.

post-38683-1280759509_thumb.jpg

post-38683-1280759528_thumb.jpg

post-38683-1280759534_thumb.jpg

post-38683-1280759539_thumb.jpg

post-38683-1280759543_thumb.jpg

post-38683-1280759547_thumb.jpg

post-38683-1280759551_thumb.jpg

post-38683-1280759555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce v-am zis c-o sa muriti de ras....eh bine, eu asta folosesc pt uns lantul. 6.5 lei bucata in Kaufland, la raionul de ...biciclete ;)

 

Fara probleme pana acum, din punctul meu de vedere face banii!

 

Traducerea de pe tub in Ro scrie:

"Vaselina de lant bicicleta, cu vascozitate redusa (-- comentariu: va asigur eu ca vaselina nu e)

Pentru lanturi de transmisie cu viteza mare. Cu aditiv de aderenta. Protectie impotriva coroziunii."

post-18065-1280767355_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o rugaminte: daca detine cineva manual de reparatii in orice format ar fi ,sa-mi dea si mie un buzzz... dau o bere rece! ca nu se stie cand am nevoie si dau din colt in colt...ms! am cautat pe diverse site-uri si e cu plata sau te plimba de colo- colo ...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am reparat Banditul.. Conectorii de la fisele de bujii erau oxidati.. I-am curatat.. A pornit ca de obicei.. La sfert.. ;)

Maine ma duc sa fac ITP-ul la Voluntari insa tocmai mi-am dat seama ca am schimbat vara trecuta cauciucurile.. Iar astea nu au aceleasi dimensiuni ca cele trecute in talon.. O sa am probleme din cauza asta? Cel de pe spate este de 160 in loc de 150, iar ambele sunt mai mici in talon (adica sunt mai scunde ca sa ajung mai bine jos).. Ceva sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am reparat Banditul.. Conectorii de la fisele de bujii erau oxidati.. I-am curatat.. A pornit ca de obicei.. La sfert.. ;)

Maine ma duc sa fac ITP-ul la Voluntari insa tocmai mi-am dat seama ca am schimbat vara trecuta cauciucurile.. Iar astea nu au aceleasi dimensiuni ca cele trecute in talon.. O sa am probleme din cauza asta? Cel de pe spate este de 160 in loc de 150, iar ambele sunt mai mici in talon (adica sunt mai scunde ca sa ajung mai bine jos).. Ceva sfaturi?

Sfatul meu e sa ceri rotile la careva bandit din zona, adica genti plus cauciucuri. SIGUR nu treci itp-ul asa. E printre foarte putinele lucrurui pe care CHIAR le verifica. Tre sa corespunda si sa fie cat de cat ok ca uzura.

Asa mergi degeaba , parerea mea.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa am probleme din cauza asta?

pe scurt? da. prostanacii aia n-au stand de frine da' se leaga de dimensiunile cauciucurilor, cind nici in Germania nu e o problema.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar povesti nemuritoare :P

Eu in 2 ani de cand am mobra, a trebuit doar odata sa il intind pana saptamana trecuta, sunt un adevarat maniac cu el. Motorina e sfanta, il curat calumea, il ung cu spray si apoi curat surplusul de spray de pe butucul ala de la pinion si de pe janta/cauciuc.

Problema e alta la mine. Cum ziceam si cand am povestit faza din concediu cand s-a intins la maxim dintr-o data IN MERS, l-am largit , apoi ma rog, dupa cateva zile am ajuns acasa.

Nedumerirea mea este: am incercat sa il strang inapoi, era umpic cam larg. Slabesc putin surubul de la ax, sigurantele de la intinzatoare, apoi incep sa il strang. Indiferent daca motorul e pe cric, pe picior, cu pasager sau fara, strang lantul pana trebuie, masor sa fie egal stanga/dreapta, strang sigurantele, insa dupa ce strang surubul de la ax, P.la, lantul se strange beton. Ii dau apoi drumul la ochi, se intareste fata de cum era, insa dupa martori (liniutele alea de pe bascula) pare sa fie exact unde era inainte de a-l intinde.

Sa ma f.ta Benone daca mai inteleg.

L-am strans, l-am destrans, acuma e bine, insa e exact acolo ca si cand am adus motorul din Italia.

Si da, nu fiti lupi moralisti, masor jocul lantului unde trebuie, ba mai mult, pe toata lungimea sa in partea de jos.

Deci, CUM tre sa fie motorul cand umblii la lant? Pe cric, pe picior, gol, sau cu pasager ( avand in vedere ca rulez mult cu madam in spate, tre sa tin cont de greutatea ei cand intind lantul, mai ales ca sta in spate, deci influenteaza)?

Saritorilor ce sunteti............

Nu va mai jucati cu mine?

Sa plec la blocul meu?

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saritorilor ce sunteti............

Nu va mai jucati cu mine?

Sa plec la blocul meu?

;)

pe cricul lateral, asa zice la B6 POP in manual.

 

Dupa ce am cautat enspe poze pe net cu B6 POP vad ca DA, piulita axului tre sa fie pe stanga (cum e scris in manual) nu pe dreapta, cum o am eu, deci italienii pisdii au bagat axul invers la bandit. Intreb pe astia care ati mesterit mai mult la banditi, influenteaza cu ceva ca axul a fost bagat din stanga in dr si nu invers? sa-l scot si sa-l bag la loc cum trebe? (mi-e sila de reglatul lantului din nou) sau e aceeasi marie si daca-l las asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe scurt? da. prostanacii aia n-au stand de frine da' se leaga de dimensiunile cauciucurilor, cind nici in Germania nu e o problema.

Fuck! Noroc ca am pastrat vechile cauciucuri.. Acum tre sa fug repede acasa sa dezmembrez banditul ca sa ii pun vechile cauciucuri.. Si ce incantat eram de cauciucurile astea.. Michelin Pilot Power noi productie 2009.. 140KM/h pe autostrada pe ploaie torentiala- se tineau foarte bine.. Pe uscat 240km/h.. Sunt mai ascutite decat cele obisnuite.. Se schimba toata motocicleta.. Recomand cu incredere! Pacat totusi ca RAR-ul nu le aproba.. ROmanica..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am cautat enspe poze pe net cu B6 POP vad ca DA, piulita axului tre sa fie pe stanga (cum e scris in manual) nu pe dreapta, cum o am eu, deci italienii pisdii au bagat axul invers la bandit. Intreb pe astia care ati mesterit mai mult la banditi, influenteaza cu ceva ca axul a fost bagat din stanga in dr si nu invers? sa-l scot si sa-l bag la loc cum trebe? (mi-e sila de reglatul lantului din nou) sau e aceeasi marie si daca-l las asa?

 

 

In mod normal, daca ai asezat bine distantierele, nu ar trebui sa ai probleme!

 

PS: pe crick-ul central pun si eu motorul cand reglez lantul. Sau pe "cavaleto", pana am avut cric ;)

 

Care va sa zica, daca nu ati ras de vaselina mea de biciclete, inseamna ca e ok. Marfa, ca totcmai ce mi-am refacut stocul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavaleto ?

Mesaj completat

si

oare scaritele astea se potrivesc si pe spate la 1996 b6 ?

Sa ma ia boala de gasesc SH. + un crick central nu ar face rau daca i-as lua. ( i.e. aveti ? )

Mesaj completat

daca se potrivesc pe spate , asta e intrebare , nu daca se potrivesc pe fata ! ;) scuze de neintelegere. edit-ul nu functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stand de ala de roti pentru spate. Nu stiu cum sa ii zic, si daca italianul tot mi-a facut capul tare cu cavalleto lui...a ramas asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragi colegi, ieri am fost si eu cu talharu in service si acum am ghidon nou, mansoane noi si crashbar nou... impreuna cu rezervoru si codita schimbate in primavara, banditu arata ca nou. maine imi vine si cauciucul spate (in sfarsit scap de drifturile involuntare provocate de linoleumul pe care il am acum pe post de pneu), il montez si pe 14 dimineata o intind spre litoral, prin dobrogea de sud. cheers! Poate ne strangem sambata pe la ora 16 la arc, la o bere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...