Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Ia ziceti dragilor: ce-ati mai facut, pe unde v-atzi mai plimbat. Vara a inceput de ceva timp. Cat v-au consumat banditii la drum lung. Eu am o surpriza la capitolul asta, dar las putin suspans :) . Vreau sa va aud intai pe voi :).

Asfalt uscat si o vara plina de km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot timpul e un loc in plus :)

 

Deci, ora 16:00 la arc, apoi plimbarica pana la o terasa cu bere rece

 

Bai ... poate vin si eu. Dar sigur nu ajung la arc ...

Ziceti-mi unde e celalalt Biker's. Am inltes ca pe la Iancului .. sau asa ceva, da' nu stiu exact si pe net nu-l gasesc.

Bagati o strada, o harta ... ceva.

Sarumana !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... poate vin si eu. Dar sigur nu ajung la arc ...

Ziceti-mi unde e celalalt Biker's. Am inltes ca pe la Iancului .. sau asa ceva, da' nu stiu exact si pe net nu-l gasesc.

Bagati o strada, o harta ... ceva.

Sarumana !

http://wikimapia.org/3874321/ro/Biker-s-Bar-la-Ursu

http://www.sapteseri.ro/ro/detalii-loc/bik...-bar/bucuresti/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... poate vin si eu. Dar sigur nu ajung la arc ...

Ziceti-mi unde e celalalt Biker's. Am inltes ca pe la Iancului .. sau asa ceva, da' nu stiu exact si pe net nu-l gasesc.

Bagati o strada, o harta ... ceva.

Sarumana !

 

cum vii dinspre obor spre iancului treci de intersectia mare de la iancului si la urmatoarea faci dreapta, mergi inainte vreo 100 m si o sa vezi pe dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info.

Inca sunt acasa ... am ratat ieaseala.

Treaba de serviciu ca am concediu toata sapt viitoare ... si m-au frecat acum cat m-au mai prins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si eu...am intrat pe forum abea pe la 18 ...

in alta ordine de idei am rezolvat cu ambreiajul , merge super acum

dureaza putin pana ma familiarizez cu noua mobra :)

multumesc pentru sugestii baieti

maine ma duc la amcart , sau cum draq ii zice , cu un gsr si un vfr...daca doriti ne vedem la arc la 10.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si eu...am intrat pe forum abea pe la 18 ...

in alta ordine de idei am rezolvat cu ambreiajul , merge super acum

dureaza putin pana ma familiarizez cu noua mobra :)

multumesc pentru sugestii baieti

maine ma duc la amcart , sau cum draq ii zice , cu un gsr si un vfr...daca doriti ne vedem la arc la 10.00

Cum e pretu la amkart ? Cat e ora ... ?

A mai fost cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahhh..as fi mers si eu la intrunirea de hoti, dar ma dor salele de cat parchet am pus azi :)

Si calculatorul abia acum l-am instalat la locul lui :)

poate data viitoare..pacat ca sunt multi banditi in bucuresti care nu intra pe forum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, intai pun aici ca nu se stie, poate trebuie cuiva. Am de vanzare suport (placa de prindere) universal pentru: Givi, Kappa si alte.

 

http://www.louis.de/_40ef9ed31c21b48ddab20...;TITLE=10025873

idprodus 10025873

 

L-am luat sa il potrivesc la un case si nu se nimereste, desi case-ul este Kappa dar un model mai vechi. Suportul NU a fost niciodata montat. Cutie originala, toate prinderile incluse, exact ca in descrierea de pe Louis.

Nu vreau sa iau pe el exact pretul de la Louis, dar nici la juma de pret nu-l dau, ca deh, e NOU!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am intors de pe Transfagarasan. un mic preview si o bere pentru cel care ghiceste ce se intiompla acolo :)

cert e ca vreo doi insi fac pe cricul central...pana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nea.

adevarul e ca SV-ul ala are radiatorul lovit, dar asa a fost cumparat. radiatorul statea asa pt. ca era demontat in momentul pozei, atirna in furtunuri. am prins ploaie de la Gheorghieni pina dupa Bicaz si a intrat apa la fisa de la bujie big time, de mergea intr-un cilindru. omul a scos bujia in parcare (nu e ca la Bandit, tre' scos rezervorul si radiatorul). dar cind ne-am uitat in adincitura in care se baga bujia ne-am speriat: plina de noroi. problema e ca a ajuns noroi pina si pe buza de etansare pe care calca garnitura bujiei si nu avea cum s-o puna asa inapoi. asa ca omu' a luat un PET de 0,5, un furtun (nu ma intrebati de unde l-a scos), a dat o gaura-n capac, a bagat furtunul in ea si a turnat benzina-n cilindru, dupa care noi am ridicat motorul de spate ca sa curga benzina jos, antrenind mizeria. a functionat perfect.

 

acuma sa va fac un rezumat si sa trag niste concluzii. fiecare motor a avut cite o problema pe drum:

 

eu: am scapat-o pe jos in parcare de pe loc chiar la plecare. damage zero, nici nu se observa.

 

CBR-ul: indoit janta spate intr-o groapa intre Risnov si Sinca Noua. drumul e rupt in ultmiul hal, pina-n Fagaras luati-o pe DN1.

 

Virago: s-a intimplat ceva cu tobele si au devebit brusc mai zgomotoase si a cersut top speed-ul la 140 de la 110 (!); posibil sa fi dfost limitat din evacuare si sa se fi busit limitarea

 

Transalp: lant mult prea intins (a mers asa Iasi-Risnov); efectiv era struna chiar si fara pasager pe ea; l-am rezolvat dar e posibil sa se i se fi tras lantului ala de la asta

 

Savage: cazut pe Transfagarasan de la niste denivelari. rider cu vreo 2 vinatai (protectia de la genunchi s-a rupt la cazatura), scarita sarita din suport (s-a rezolvat), rezervorul se misca in prinderi, aripa fata putin indoita

 

SV: vezi mai sus

 

pe TF m-am intilnit cu un baiat cu un Evo N cu numar de Bucuresti si am vorbit oleaca. ce m-a surprins e ca motorul pare mult mai mic in realitate decit in poze.

 

concluzii.

nu are sens sa te zgircesti sa sa nu iei hard case(-uri) pt. drumuri lungi. au ris toti de mine cum ma chinuiam in fiecare zi sa prind gentile de motor cu coarde elastice. efectiv pierdere de vreme inutila, consum de nervi si risc (se mai rupe o coarda, nu le prinzi bine etc). imi iau case, chiar daca pe Bandit arata ca un c.ur.

misto tara, pacat ca e locuita. coborirea spre Curtea de Arges e rupta, mult mai rau decit imi imaginam. sint curbe pe care trebuie sa le iei din ghidon. atentie in special la tuneluri, sint gropi imense inauntru. in tunelul de la Vidraru am luat una in plin de am zis ca se rupe motorul in doua.

pe Transfagarasan in weekend parca se se muta toata tara. plin de bicliclisti, unii mergind doi paralel pe banda si f neatent, multi soferi care f.ute meciul complet samd. e de mers in timpul saptaminii daca vrei sa te dai cit de cit.

sa renunt la ergonomie pt. look e o prostie. cu amortizorul de GSXR motorul e mult prea ridicat pentru mine, de citeva ori era sa-l scap. iar dintr-un motiv pe care nu-l stiu, posibil sa fie forma ghidonului LSL de vina, am facut scurta la stinga de la tras ambreiajul. ma durea la un moment dat atit de tare un deget incit o portiune am schimbat fara ambreiaj. toba e prea zgomotoasa pentru drum lung, m-am saturat sa aud un avion cu reactie in continuu sub mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) asta cu avionul este exceptionala...

Poate ca nu neaparat hard case-uri, cat niste genti speciale de motor. Top case este cam obligatoriu! E naspa, cam pe orice motor, insa utilitatea lui face infinit mai mult.

 

PS: per ansamblu ... a meritat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a meritat, pentru ca vreau de 2 ani sa fac Transfagarasanul. dar a fost mult mai scurt decit m-as fi asteptat, oleaca cam sec cumva.

n-ar fi stricat ceva mai multa disciplina, adica plecat mai devreme ca sa avem mai mult timp de facut poze si admirat. per ansamblu a fost bine pt. ca s-a mers disciplinat, asta probabil din cauza ca ne stiam toti dinainte (mai mult sau mai pjutin unii).

ce-am mai remarcat, mai exact mi s-a confirmat: in Moldova sint cei mai nesimtit soferi din tara, nicaieri nu ni s-au dat flashuri din spate cum ni s-au dat in Moldova. ca sa nu mai zic de depasiri pe dreapta fara semnal...

un drum fain e din din Calimenesti pina-n Sibiu, asfalt f bun, curbe and stuff.

ar fi fost frumos sa fie ceva mai lunga si mai lejera tura, dar nu s-a putut din motive de concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a meritat, pentru ca vreau de 2 ani sa fac Transfagarasanul. dar a fost mult mai scurt decit m-as fi asteptat, oleaca cam sec cumva.

n-ar fi stricat ceva mai multa disciplina, adica plecat mai devreme ca sa avem mai mult timp de facut poze si admirat. per ansamblu a fost bine pt. ca s-a mers disciplinat, asta probabil din cauza ca ne stiam toti dinainte (mai mult sau mai pjutin unii).

ce-am mai remarcat, mai exact mi s-a confirmat: in Moldova sint cei mai nesimtit soferi din tara, nicaieri nu ni s-au dat flashuri din spate cum ni s-au dat in Moldova. ca sa nu mai zic de depasiri pe dreapta fara semnal...

un drum fain e din din Calimenesti pina-n Sibiu, asfalt f bun, curbe and stuff.

ar fi fost frumos sa fie ceva mai lunga si mai lejera tura, dar nu s-a putut din motive de concediu.

 

 

Stai linistit Caline ca de manelocrati e plina tara asta. Peste tot ii intalnesti pe fleshari. Ca deh... tu tre sa mergi pe aratura, el are masina tu ai moped ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...