Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

uleiul nu are cum sa fie atit de naspa incit sa patineze in halul in care zici tu.

s-o luam pe rind.

 

1. cind cablul de ambreiaj e tensionat jocul in maneta scade foarte mult fata de pozitia in care e relaxat. regleaza un joc de 1 cm in capatul manetei cind ghidonul e drept, apoi da ghidonul la stinga maxim si vezi ce joc ai -> o sa fie aproape zero. deci daca ar fi bine sa-l reglezi ceva mai mare. manualul recomanda 10-15 mm de joc la capatul manetei.

 

2. ai reglat la capacelul de cauciuc cum zice la manual? adica desfiletezi piulita de 10, stringi surubul central pina simti o minima rezistenta, apoi il desfiletezi un sfer pina la jumatate de tura, dupa care tii surubul cu o surubelnita si stringi piulita cu inelara. astea ar trebui sa le faci cu jocul cablului dat la maxim de sus de la maneta, ca sa fii sigur ca sistemul de actionare nu apasa deja pe tija.

 

3. cind motorul se incalzeste jocul cablului creste mult fata de cind e rece, cu aproape 1 cm. deci daca reglezi la cald un joc de sa zicem 1 cm cu ghidon drept (worst case), o sa constati ca la ghidon maxim stinga si motor rece deja ambreiajul o sa fie apasat putin si posibil sa patineze.

 

eu am reglat sa am joc 15 mm cu ghidonul maxim stinga si motor rece. un avantaj adaugat e ca ambreiajul tine mai jos si astfel nu trebuie sa te chinui atit cu el. cred ca e mult mai rau sa nu ai joc in maneta decit sa-l ai prea mare.

mda...trebuie sa recunosc ca ai mare dreptate...nu am luat in calcul ca apar diferente la cablu de la cald la rece si l-am reglat exact cum ai specificat la punctul 3...am venit , saltata pe cric , evident motorul cald , cu ghidon drept si nici n-am verificat cum e cu el max stanga...in rest am procedat corect si la capacelul de cauciuc si sus la reglajul manetei...uneori mici detalii te dau peste cap....of...o iau de la capat ;)...multumesc frumos! m-am mai linistit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fain motor cel putin in poze si pret bun. Daca pui trasnportul din Italia la un altul mai ieftin cu 2-300 de euro decat asta, iesi mai scump sa il aduci, plus ca nici nu il vezi sau incerci. Ce e fain iara la asta e ghidonul , fata nu ma incanta, nu stiu oglinzi daca are si semnale pe fata. Cu km aia e dubios, o fi uitat prima cifra?

Nu fac reclama , nu cunosc motoru, atata doar ca imi place cum arata. Il stiti careva?

P.S. Asa cum ati vazut 2-3 pagini mainainte, fostul meu B6 e de vanzare, daca stiti vreun potential client dati un semn ;)

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am comandat topcase Givi mare (incap 2 casti). gata cu gentile si prostioarele care duc la chin de dragul look-ului.

 

acum sa va fac un mic review la Bandit Pop modificat vs. al meu. cu alte cuvinte cineva si-a reparat motorul si si-a facut ITP-ul, doar pe OTV cu cauciucul fata pus in sensul corect (don't ask) ;) modificarile la Pop constau in furca de B12 Kult, etriere de B12 Kult, discuri aftermarket (posibil chinezesti, dupa pret) si amortizor de B12 Pop. m-am plimbat azi cu el prin oras toata ziulica si pot sa zic ca mi-am facut o imagine destul de clara.

 

1. amortizorul de B12 e LEMN. si asta pe cea mai moale pretensionare a arcului. efectiv rupe spatele.

 

2. furca la fel. denivelari pe care cu al meu nici nu le iau in seama (arcuri progresive Wurth pe fata si amortizor spate de GSXR 600 2007) cu Pop-ul devin probleme mari.

 

3. ciclistica NET diferita, e efectiv alt motor. in curbe se misca ghidonul singur si imi creeaza senzatia ca nu vrea sa se aplece, trebuie sa muncesc mult mai mult cu s-o aplec, la un moment dat m-am trezit pe contrasens la o curba banala. la viteze mici devine instabil si imi da senzatia ca in orice secunda ghidonul o s-o ia aiurea de capul lui. nu pot inca sa-mi dau seama daca e mai bine sau mai rau, dar e clar net diferit. mentionez ca are rulmentii de la ghidon si de la roata proaspat schimbati.

 

4. schimba vitezele mult mai usor si cursiv decit a mea. e o placere efectiv. e drept ca i-am si reglat ambreiajul ieri, dar nu stiu daca e numai asta. si-mi pare ca are rapoartele de transmisie diferite fata de Kult, chiar o sa caut date pe net sa vad daca e doar o impresie.

 

5. toba silentioasa, o da! abia acum realizez ce obositor e sa mergi cu o toba zgomotoasa. cu Pop-ul ajungeam la 90 fara sa mi se para mare lucru chiar daca o turam pina pe la 8000 dar cu a mea daca o turez efectul psihic de la zgomot si vibratii e ca am 100 cind de fapt am 60.

 

6. porneste mai usor, asta e posbil sa fie tot de la toba.

 

7. frinele de B12 sint clar mai bune ca cele de B6, dar nu cu mult, surprinzator. aerisirea a fost proaspat facuta, lichidul nou, placute Ferodo organice pe care le-am dat oleaca pe smirghel ca sa se duca santurile de la discurile vechi (eu am tot organice), discuri cu rodajul facut (au peste 300 km), dar... nu e o diferenta colosala. nu "musca". e ciudat, avind in vedere ca etrierele de B12 sint fixe cu 4 pistoane. ceea ce ne face sa aflam ca incilcite sint caile frinelor...

 

si niste poze, fara acceptul apropitarului, da' poate nu s-o supara pe mine :P

post-24366-1280944920_thumb.jpg

post-24366-1280944929_thumb.jpg

post-24366-1280944934_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, daca proprietarul punea si frane (etriere) de 12 Pop vedeai dieferenta uriasa, te asigur. Si fata de cele de B12 Kult, dar mai ales fata de cele de pe B6

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca este de B12 POP si etrieri de B12 kult... ;)

care oricum nu au mers chiar cum au spus anumiti, da' treaca de la noi :P

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Gigi daca nu sti sa pui niste etrieri pe furca cu aceeasi prinderi eu zic sa te lasi de practica pe mobrele altora si sa continui pe a ta...nu de alta dar s-ar putea ca unora sa li se para tiganeli inventiile tale (gen de uns lantul... si poate au mai fost si altele dar de atunci am inceput sa sar peste nenumaratele tale posturi de "calitate" ) ;)

Spor la practica... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Gigi daca nu sti sa pui niste etrieri pe furca cu aceeasi prinderi eu zic sa te lasi de practica pe mobrele altora si sa continui pe a ta...nu de alta dar s-ar putea ca unora sa li se para tiganeli inventiile tale (gen de uns lantul... si poate au mai fost si altele dar de atunci am inceput sa sar peste nenumaratele tale posturi de "calitate" ) ;)

Spor la practica... :P

pai, mai Bula, ca sa nu zici altfel, nu intru in detalii pentru ca nu e vorba de mobra mea. Vishco n-a zis nimic din politete, dar daca-i trece politetea poa' sa zica :) faptul ca te legi de niste lucruri care nu au NICI O LEGATURA cu subiectul demonstreaza ca stiai tu de niste chestii cu trestii care nu merg pe acolo. oricum problema nu are nici o legatura cu etrierii, asa ca te-ai excitat degeaba, "lordule" :D eu am fost politicos si nu te-am facut in nici un fel, sa se noteze asta. daca taceai, filozof ramineai. si faptul ca sari peste posturile mele sa stii ca ma face foarte trist, pentru ca parerea ta inseamna mult pentru mine. daca taceai, filozof ramineai...

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) sti vb ai mi-ai zis-o de mi-ai.... cred ca deaia scriu la fel de mult si ai' mai vechi...in locul tau mi-as gandi mai mult posturile(chiar daca nu as avea ce sa fac toata ziua pe la munca :P asta asa ca frendly advice) cat despre mecanica...cred ca deaia iti sare din mana ghidonul ca nu sunt presati ca la carte noii rulmenti de pe ax...dar ce-ti zic eu tie asta ca tu sti mai bine....by the way daca ai mers vrodata cu ceva usd ti-ai fi dat seama care-i varianta buna...dar ai viata inainte...

Abia astept si alte comentarii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai decit sa astepti ;) eu cred ca esti baiat bun da' in seara asta ai baut prea multe beri, ca altfel nu vad de ce scrii de USD cind n-are nici o legatura si de ce ai scris alea 3 rinduri in 20 de minute. asa ca nu-mi bat capu' da' sa stii ca nici miine cind te trezesti nu cred ca o sa am chef de discutii cu tine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai oameni buni, nu are rost sa va certati. fiecare face ce vrea, pe banii lui, pe barba lui.

ps: eu imi ung lantul cu vaselina de bicicleta. e adevarat ca e de lant uleiul ala ;) daca il stric, e treaba mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una alta Calin pleaca in concediu cateva zile ... asa ca pe el nu stiu daca sa-l mai intreb, dar va intreb pe voi. Careva la Radauti in 20-22 august?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, cu orice motor, oricat de naspa/modificat/mucificat/etc. puteai lua curba aia daca foloseai constient countersteeringul.

asa este numai ca nu ai inteles despre ce e vorba. nu e vorba ca nu am putut lua curba aia, e vorba ca motorul reactioneaza net diferit. oricine e capabil sa fie obiectiv poate sa-si dea seama ca ce am vrut sa zic a fost doar ca motorul e foarte diferit ca ciclistica si nu in rau, probabil e chestie de obisnuinta.

chiar in drumul pe TF s-a facut schimb intre motoare (repet: Transalp, SV650, Virago, Savage, CBR600 si Bandit) si cel cu SV-ul a spus ca pe TA constientizeaza countersteeringul mult mai tare decit pe a lui. eu unul la curbe usoare il inclin doar din solduri, CS-ul il constientizez la unghiuri de inclinare mai mari. ei bine, in curba aia n-a vrut sa se incline din solduri asa cum al meu ar fi facut-o. dar, repet, nu asta e subiectul discutiei, poate urmeaza ca unii sa-mi zica ca de fapt amortizoarele nu sint tari de-ti rup spatele ci e o iluzie de-a mea. mai ales stiind ce drumuri sint prin tara asta m-as intoarce la amortizorul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai eu sincer nu stiu de la ce v-ati luat.

motorul negru e al meu, l-am reparat dupa ce m-a lovit un neatent cu majoritatea pieselor cumparate de la lordgrec. e drept ca am intalnit multe hopuri, multe dezamagiri in cursul repararii dar dupa cum se vede acum e gata si asta conteaza cel mai mult.

referitor la ce a spus calin de ciclistica: eu sunt obisnuit cu popul si mi se pare mult mai usor de condus si lasat pe curbe al meu decat kultul lui. intr-adevar mai trebuie umblat la rulmenti. din ce am citit dupa 500km cu rulmentii noi, jugul va fi verificat si strans putin mai tare.

diferente cu furca +amortizor spate de B12pop: motorul devine mai rigid, sta bine pe curbe dar te rupe la drum denivelat.

Editat de Vishco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avind in vedere ce drumuri ne asteapta poate ar trebui sa te gindesti si la varianta sa pui stock-ul de B6 inapoi. e drept ca asa motorul e mult mai precis, mi se pare ca reactioneaza mult mai prompt decit cu amortizoarele "barca" dar avind in vedere ca o sa aiba parte si de drumuri de iad... ala e amortizor de dat tare pe drumuri bune si foarte bune, nu de touring. vezi tu ce faci ;)

Mesaj completat

Sper sa fie uleiul. Cu schimbul anterior (tot 7100 motul) nu am avut probleme.

Eram curios ce parere aveti despre spalatul cutiei cu motorina/benzina. Mie mi s-a parut f. ciudata operatiunea, mai ales ca a si pornit motorul cateva minute.

atasaz o poza din Haynes si te las pe tine sa calculezi cam cita benzina/motorina ai acum in motor.

post-24366-1281003856_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, mi-am luat Bandit :crack:

 

De 650 din 2008, 2000 km, 3500 euro, inca in garantie.

 

Am mers cu cu 215 km/h pe autostrada soarelui pana la Fundulea si inapoi, poate mai mult dar vreau sa o iau incet.

 

Am fost si la service, s-au uitat tipii la ea si e super ok. Chiar a fost tinuta in garaj si plimbata foarte rar, uleiul e inca galben :)

 

E mare diferenta fata de Suzuki GS 500, dar simt ca folosesc multa experienta adunata de 3 ani pe GS500.

 

Daca incepeam pe Bandit aveam mari sanse sa o fac praf, poate si pe mine.

 

 

Voi aveti o intrunire a banditilor?

post-14239-1281023194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de amortizoare.

am reusit si mi-am schimbat amortizorul stock de pe banditul meu (kult) cu unul de suzuki de 400 cmc. nu stiu ce motor era exact dar amortizorul s-a potrivit la fix (un pic mai lung, cam cu 2 cm dar la prinderi este identic). este spira un pic mai groasa (cam cu 2-3 microni). in plus are reglaj de la 1-4. 1 este mai moale, 4 rupe kuru.

pot sa zic dupa un drum la vama cu pasager ca nu mai am aceeasi motocicleta. adica nu mai am barca aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai scos pret super-beton si probabil kilometrajul e pe bune. ce te-a decis sa nu te bagi la 1250?

 

Pretul super beton, bineinteles :crack: E un chilipir, zau. Azi in show-room la suzuki un Bandit de 650 nou nout e 6600 euro.

 

Un 1250 ar fi fost un pic cam mare de mine pe moment. Poate la anul. O simt cum smuceste daca nu o controlez cu finete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...