Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

mie mi-a zis cineva , si e drept ca n-am verificat , ca are niste santuri de scurgere a apei care s-ar strange pe la bujie pe acolo , (deci acele santuri sunt special facute sa nu ramana apa) si ca ar face atingere la fisa...

Eu ma gandesc la alta varianta..sunt niste gaurele in cauciucul de la fise, poate ca se evapora pe acolo apa..tinand cont de temperatura motorului..Si ca tot veni vorba de partea aia, tot timpul gasesc pietricele de nisip pe motor, intre fise..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Banditosul argintiu

Salutare toti Banditi si Banditosi.

 

Am fost disparut 2 luni. Serviciul e de vina. Si n-aveam internet, doar radio pe unde lungi si scurte....

In jungla. Dar nu in Congo (... unde am dori toti sa emigram :baldy: °?, vorba lu' nu stiu cine, ci in Coasta de Fildes).

 

à propos de mers pe ploaie:

Cu actuala (racita cu lichid) am mers pe torentiala, pe autostrada in Germania, si in Austria, si n-am simtit nici o schimbare in functionarea motorului.

Intr-adevar, cu cea veche, racita cu aer, se simtea ca si cum ar n-ar fi incalzita destul.

Dar nu mare diferenta... doar un milimetru, colo'ncoace...

 

Numa' bine acolo, acasa, in Romanica noastra.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as banui racirea! Racirea se modifica dar nu intr-atat incat sa modifice mersul motorului. Mai degraba as pune-o pe faptul ca aerul este cu umiditate mare si modifica arderea in piston!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis cineva , si e drept ca n-am verificat , ca are niste santuri de scurgere a apei care s-ar strange pe la bujie pe acolo , (deci acele santuri sunt special facute sa nu ramana apa) si ca ar face atingere la fisa...

Santurile alea sunt asa de mici incat pot zice ca la toti banditii sunt infundate. Scurgerea lor este undeva sub motor(se infunda si acolo)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce ziceti voi dar eu nu am probleme dastea, la mine chiar sta belite in sus capacelele alea 2 din mijloc :baldy:

Mesaj completat

nu stiu ce ziceti voi dar eu nu am probleme dastea, la mine chiar stau belite in sus capacelele alea 2 din mijloc ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce ziceti voi dar eu nu am probleme dastea, la mine chiar sta belite in sus capacelele alea 2 din mijloc ;)

Mesaj completat

 

cred ca ar trebui sa ne belim si noi capacele alea din mijloc!!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Santurile alea sunt asa de mici incat pot zice ca la toti banditii sunt infundate. Scurgerea lor este undeva sub motor(se infunda si acolo)

ahaaaa...deci exista...hmmm...las ca bag io okiu pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o chestie???

Vreau sa-mi confectionez un suport de topcase si nu stiu exact ce imi trebuie si cum sa-l fac. Poate sa-mi dea si mie cineva o idee sau nishte poze cu ce sisteme aveti voi pe acolo...??

Si sincer, nu vreau sa starnesc din nou o intrega discutie pe forum intre voi: "care e mai bun cel facut sau cel cumparat" ;)) ( no offense). Am posibilitatea de a-l face profesional, si nu am posibilitatea de a cumpara unul. Pe de alta parte, unul second-hand :baldy: .

Oriqm, astept si eu propuneri, solutii, variante, ce ziceti voi.

 

Ride safe si asfalt uscat !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele de frana sunt toate la fel, adica fata/spate ?

Sau cele de spate sunt diferite ?

Etrierii sunt diferiti fata/spate, dci si placutele la fel

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o chestie???

Vreau sa-mi confectionez un suport de topcase si nu stiu exact ce imi trebuie si cum sa-l fac. Poate sa-mi dea si mie cineva o idee sau nishte poze cu ce sisteme aveti voi pe acolo...??

Si sincer, nu vreau sa starnesc din nou o intrega discutie pe forum intre voi: "care e mai bun cel facut sau cel cumparat" :D) ( no offense). Am posibilitatea de a-l face profesional, si nu am posibilitatea de a cumpara unul. Pe de alta parte, unul second-hand ;) .

Oriqm, astept si eu propuneri, solutii, variante, ce ziceti voi.

 

Ride safe si asfalt uscat !!!!

 

 

Daca ai bandit pop te pot ajuta eu cu unul. inca nu sunt sigur daca il dau dar chiar si asa pot sa ti-l imprumut sa iti construiesti dupa el. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti ca eu sunt mai nou printre talhari

acum: cine are timp si kef sa-mi explice si mie in 2-3 cuvinte diferenta intre pop , kult si care mai e>

ani fabricatie , carburatie , injectie etc

pentru ca tot citesc pe aici si ma uit ca matza-n calendar :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai scris de 20 ori, dar nu mai gasesc unde, asa ca copy/paste

 

Modellbezeichnungen [bearbeiten]

 

Bezeichnungen fĂźr die Baureihen in Liebhaberkreisen:

 

* Kult (GN77) fĂźr die Baujahre 1995 bis 1999

* Pop (WVA8) fĂźr die Baujahre 2000 bis 2004

* NEO fĂźr die Baujahre 2005 und 2006

* EVO fĂźr die Baujahre 2007 und 2008

 

Modellentwicklung [bearbeiten]

 

* 1995 (Modelljahr S): Name und Styling der Bandit wurden von der GSF 400 weitgehend Ăźbernommen. Der Motor war grĂśĂtenteils baugleich mit dem der GSX 600. Farben: rot und grĂźn.

* 1996 (Modelljahr T): Dazu zählte ebenfalls die ab November 1995 eingefĂźhrte halbverkleidete Version GSF 600 S. Neben ihrer Halbverkleidung hatte die S-Version einen Hauptständer und Beifahrergriffe. Die GSF 600 N (naked) wurde ohne wesentliche Ănderungen weitergefĂźhrt. Farben: rot, grĂźn und blau.

* 1997 (Modelljahr V): In den Sicherheitsstromkreis des elektrischen Anlassers beider Bandit-Modelle wird ein Kupplungsschalter integriert. Zudem werden einige Modelle mit einer Vergaserheizung ausgeliefert. Farben: rot, grĂźn und schwarz.

* 1998 (Modelljahr W): Die unverkleidete Bandit N erhält Beifahrergriffe. Die halbverkleidete Bandit S wird unverändert weitergebaut. Farben: blau, schwarz und orange.

* 1999 (Modelljahr X): Beide Bandit-Modelle erhalten ein neues Federbein. Damit ist eine Einstellung der Zug- und Druckstufe mĂśglich. Farben: blau, schwarz und rot.

* 2000 (Modelljahr Y): Beide Modellvarianten erhalten einen Ăźberarbeiteten Rahmen samt Anbauteilen. Ab sofort gibt es eine vollelektronische Instrumententafel mit LED-Lampen. Es werden neue Vergaser mit Drosselklappensensor, ein zusätzlicher Kraftstofffilter, Tokico- anstatt Nissin-Bremssättel, eine stärkere Lichtmaschine, andere Reifen und ein vergrĂśĂerter Tank (20 Liter) verbaut. Der S-Version wird zudem eine neue Halbverkleidung mit zwei Doppelscheinwerfern spendiert. Farben: blau, schwarz und rot.

* 2001 (Modelljahr K1): Beide Modelle werden ohne wesentliche Ănderungen weitergebaut. Farben: blau, schwarz und rot.

* 2002 (Modelljahr K2): Die Bandits werden mit einer Tankanzeige ausgestattet. Es werden zudem verbesserte ZĂźndboxen verbaut. Farben: rot, schwarz, blau und silber.

* 2003 (Modelljahr K3): Die Lenkkopflager beider Versionen werden von Käfig-Kugellager auf Kegelrollenlager umgerßstet. Der Lichtschalter an beiden Modellen entfällt (Dauerlichtschaltung), stattdessen wird ein Warnblinkschalter integriert. Farben: gelb, schwarz, blau und silber.

* 2004 (Modelljahr K4): Es finden keine signifikanten Ănderungen an den Modellen statt. Farben: schwarz, blau und silber.

 

Sursa: http://de.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSF_600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti ca eu sunt mai nou printre talhari

acum: cine are timp si kef sa-mi explice si mie in 2-3 cuvinte diferenta intre pop , kult si care mai e>

ani fabricatie , carburatie , injectie etc

pentru ca tot citesc pe aici si ma uit ca matza-n calendar :laugh:

 

 

Am inteles ca franele de pop (tokiko) ar fi mai bune decat alea de kult (nissin). Eu nu am apucat sa testez. Arcurile ar putea fi diferente din ce am mai citit pe aici in favoarea pop-ului, ambele au carburatie. Kultul am inteles ca are cauciucul standard pe spate 150 iar pop 160 (nu stiu daca la toate kultele). Aspectul ar mai fi de adaugat :drink: . De sha se mai plangeau kultii ca ar aluneca si ca oole ar sta cam aiurea pe rezervor. Eu la pop imi lipesc bilele tare de rezervor cand am pasager indisciplinat.

Cam astea imi vin acum in minte.

 

Poate e cineva care le-a testat o vreme pe-amandoua si te lamureste mai bine.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ma mai bag si eu in vorba ca trecut ceva timp de cand n-am mai scris p-aci :) pot spune ca la Neo au "reparat" suspensia, saua/pozitia riderului, franele, cuplul, puterea si estetica :laugh:))) trebuia sa comentez si eu un pic... nu dati cu pietre :drink:))))

 

Cheers!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca franele de pop (tokiko) ar fi mai bune decat alea de kult (nissin). Eu nu am apucat sa testez. Arcurile ar putea fi diferente din ce am mai citit pe aici in favoarea pop-ului, ambele au carburatie. Kultul am inteles ca are cauciucul standard pe spate 150 iar pop 160 (nu stiu daca la toate kultele). Aspectul ar mai fi de adaugat :laugh: . De sha se mai plangeau kultii ca ar aluneca si ca oole ar sta cam aiurea pe rezervor. Eu la pop imi lipesc bilele tare de rezervor cand am pasager indisciplinat.

Cam astea imi vin acum in minte.

 

Poate e cineva care le-a testat o vreme pe-amandoua si te lamureste mai bine.

 

Bafta!

 

e vina pasagerului/pasagerei. iti spun din proprie experienta. pasagerul nu stie sa mearga pe post de pasager.addica pasagerul trebuie sa isi gaseasca puncte de sprijin astfel incat sa limiteze alunecarea in fata la frane.cu toate acestea poti aduce modificarii formei sheii si materialului cu care este acoperit pt a limita alunecarea

in alta ordine de idee in ultimele 9734891273 pagini am vazut numai discutii care pe mine cel putin nu ma captiveaza.

as fi curios sa mai vad ce modificari/investitii a mai facut fiecare in motorul lui...pana la urma la asta cred ca se refera topicul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am dat placutele de frana jos..pe fata am terminat destul de repede, pe spate mi-am cam blestemat zilele..asta pt. ca nu sunt un prea bun mecanic :laugh:) Etrierul este prins cu inca un brat de fier(cam incapatanat) a trebuit sa desfac si surubul de la toba, dar am reusit intr-un final..

Ce eram eu curios, placutele de spate, nu trebuie sa aiba un sant ca sa prezinte uzura, sau sunt ale mele prea polizate ?

Am uploadat si o poza cu ele(spalate :drink:)

P130810_2007_01.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cele spate nu au martor de uzura.

 

Inseamna ca pot sa le mai folosesc..mie mi se pare ca mai au inca destul pe ele, pana sa ajunga la metal..

Si din cele de fata cred ca pot sa aleg doua bucati, care sunt mai bune si schimb doar placutele pe un singur disc..

Stiu ca imi zicea cineva sa nu inlocuiesc placutele de frana intre ele, are ceva daca fac asta ? Totusi e criza si nu vreau sa le schimb, doar de dragul de a le schimba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...something...

Banditrider, o fi criza, dar nu te juca cand e vorba de frane. Un set(adica 2 seturi) pentru discurile fata te ajunge un pic peste 150ron - asta fiind cam cea mai ieftina varianta pe langa cea in care pui picioarele pe jos ca sa te opresti(flinstone style).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditrider, o fi criza, dar nu te juca cand e vorba de frane. Un set(adica 2 seturi) pentru discurile fata te ajunge un pic peste 150ron - asta fiind cam cea mai ieftina varianta pe langa cea in care pui picioarele pe jos ca sa te opresti(flinstone style).

 

Pai nu stiu unde ai gasit tu cu atat, ca eu am gasit cu 120 ron X 2 discuri(pt. fata) = 240 ron

Poate e vorba de calitate, nu stiu ce sa zic :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...