danny_vlad Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 printre altele...(e si un topic pe forum deschis in acest sens): - porneste motorul la RECE; daca a fost inainte incalzit, poate ascunde ceva; - asculta zgomote la motor; - roaga-l sa te ia in spate si sa schimbe TOATE treptele 1->6 si invers; - roaga-l sa accelereze un pic mai tare cu treapta 5 sau 6 (uzura ambreiaj); - verifica TOT ce are pe ea: butoane, becuri..etc; - uzura cauciucuri, DOT; - ulei si cand l-a schimbat/completat ultima oara; - orice urma externa pe motor (dar mai ales sasiu); - de ce a schimbat piese care par NOI? (dac are); si..nu mai stiu... Macke.. intotdeuna punctual si gata sa dea un sfat bun...dupa ce imi iau banditul tare as vrea sa ne intalnim , chiar si inainte, dar nu prea am drumuri la bacau. Multam pt toate sfaturile de pana acum ( inclusiv acesta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 No hai ca trecand peste rautati om incerca sa iti raspundem si tie. Eu initial nu ti-am vazut postul de care scrii aici pana acum. Pai probleme ascuse nu stiu sa aiba niciu model ( ma refer strict la 1200, desi nici 1250 nu stiu sa aiba ceva). Eu am modelul al doilea, asa numitul POP (2001-2006) varianta N. NU STIU SA AIBA NIMIC RAU, adica e motorul perfect . Acuma serios, e un model fabricat de atatia amar de ani si nu stiu sa se fii plans nimeni de ceva anume. Am auzit de unele modele de motociclete care au erori de proiectare sau piese care cedeaza prematur, insa nu e cazul aici. La varianta 1200 din 2001 am inteles ca ar fi fost totusi rechemate in service insa nu stiu de ce. Astea nu sunt doar presupuneri de-ale mele ci chestii citite pe forumuri dedicate motocicletei Bandit, indiferent de cilindree. La achizitionarea uneia SH nu tre sa cauti mai departe de cat si unde ai cauta daca ai achizitiona orice alt model, suspensii, directie, discuri de frana, garnituri la motor etc , avand deja motor banuiesc ca le stii. Despre ce face si cum poate nu scriu nimic pt ca as fii subiectiv, plus de asta nu stiu ce preferinte ai, ce astepti de la un motor, daca iti place cuplul ( ai cacalau) sau viteza maxima, astea sunt alte discutii. E un allrounder construit as fie ieftin, foarte fiabil si potent. Raspunsul meu e la fel de general ca si intrebarea ta, adic nu am despicat firul in 4 sa scriu despre fiecare generatie in parte, deoarece si tu ai scris sau intrebat de bandit 1200, nespecificand care generatie te atrage sau care ti-ai permite-o. Diferente ar fii putine insa destul de importante , adica au evoluat franele, suspensiile, pe langa design. Mai multe daca vrei cu placere, insa fii mai explicit te rog. Legat de bagatul in seama am raspuns asa fiindca ( nevazand ca si tu ai intrebat ceva fara sa ti se raspunda) ma miram ce naiba scrii tu in numele celui care intreba de consum, credeam ca esti avocatul poporului. Hai sa traiesti, daca vrei motorul asta i-al ca nu o sa regreti. @Kmihai Buna asta Posibil sa fie cam generala intrebarea mea, apropo's de probleme ascunse la Bandit12, insa nu am stiut punctual ce sa intreb. Bineanteles, o inspectie generala inainte de achizitionarea unui SH ar trebuii sa stie toata lumea sa faca, dar na .... Daca ma intreba cineva la ce trebuie sa caste ochii inainte sa-si ia un KTM950Adv., i-as spune dintr-un foc: ,,... verifica cilindul receptor al ambreiajului si pompa de benzina !" probleme stiute de orice posesor de astfel de fier. Probleme cu care nu sa confruntat decat cel ce sa dat cu capul de ele, insa cine nu a avut asa ceva e' clar ca nici nu sa strezat prea mult ! Cam asta asteptam si din partea voastra, sa-mi spuna cineva ,,... vezi ca se intampla des sa ii crape asta si la o perioada de x ani trebuie inlocuita cealalta pentru ca cedeaza nervos !" ... dar cum Banditul de 1200 este un fel de bulletproof ... ce sa mai zic ??? Ma apuc sa caut asa ceva ... Altfel, sanatate si noroc ! ... si multumesc de consiliere ! acuma vad ca esti din Alexandria....aveti net acolo? Da Mihai, ai scris ceva specific acestui forum ! ... altfel la ce dracu ne mai plangem ? Ne-o facem cu mana noastra ! (dreapta /stanga ... nu conteaza !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 mai Petrica, uite, eu de exemplu eram foarte interesat sa stiu cind se mai intilnesc baietii la Arc, si tu iar ii dai cu offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 nu as crede....la ce foame e pe acolo ... Asta e chiar gratuita, crezi ca meritam sa scrii asta ? Dar, ma rog ... te caracterizezi singur ! mai Petrica, uite, eu de exemplu eram foarte interesat sa stiu cind se mai intilnesc baietii la Arc, si tu iar ii dai cu offtopic Scuza-ma, te rog ! Promit ca nu mai scriu ! La Arc, intalnirile se fac in fiecare miercuri, incepand cu ora 17.00 ! O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Scuza-ma, te rog ! Promit ca nu mai scriu ! La Arc, intalnirile se fac in fiecare miercuri, incepand cu ora 17.00 ! O zi buna ! stai linistit, era sarcasm la adresa celor care maninca ca vezi-Doamne e prea mult OT pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci Editat Mai 27, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci Uai, asta-i chineza cu dialect swahilian si influenta Quechua pt mine. EU stiu start, Christos, bujia jos, peria de sarma.......injectii si din alea niet. Am plecat la intrunire, ne rescriem duminica. Uichend cald la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 In curand discutiile despre Bandit vor fi off-topic. Sa pun si eu o intrebare pana nu se-ntampla: stiti de vreo metoda de derestrictionare a banditului? Si nu ma refer la cazul unui motor restrictionat pentru incepatori ci la restrictionarea facuta la motor prin ecu. Adica la cateva trepte se aplica o restrictionare de putere din injectie. Va intreb pentru ca am dat peste un indicator de treapta, care ar avea si un derestrictor ce pacaleste ecu ca ar fi permanent in treapta a-4-a! Aici un alt model, fara indicator de treapta: http://www.nikkoracing.com/gpack_index.htm Daca stiti mai multe sau cum s-ar face in regim DIY, merci si mai completez: exista pe motoreta, langa schimbatorul de viteze un "Gear Position Switch" si ma gandesc ca manarit sa indice aceeasi treapta permanent ar putea fi o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 in ultimul timp mi-a crescut turatia la relanti cand era motoru incins,era undeva pe la 1500rpm,si am zis sa-l reglez.L-am reglat la 1200 cum zice in manual.cand e cald daca opresc luminile sta turatia la 1200rpm, dar daca aprind si scurta si lunga scade turatia undeva la 900-1000rpm.e normal sa se intample asta?culmea e ca pana acum n-am observat schimbarea asta. si la mine crestea turatia in periada in care se incalzea afara , dar faza cu luminile nu o pricep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 asa se intampla si la mine, numai ca eu am patit invers.. aveam relanti reglat pe la 1500 rpm si ma uit la semnafor si vad 2000 rpm... aprind luminile, dau faza lunga(ziua merg cu faza lunga) si scade inapoi la 1500 rpm. faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 si cum e normal?cu luminile aprinse sa fie la 1200 sau cu ele stinse?ca in manual nu zice nimic de asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 faza cu luminile se intampla exact ca la masini cu aerul conditionat. creste consumul si alternatorul e mai solicitat. cand e solicitat opune o anumita forta la rotatie. Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa. Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie. Apropo de fanii Z750-ului. M-am tot dat cu unu de mai multe ori. Motorul intr-adevar raspunde mai bine la acceleratie, dar pozitia si manevrabilitatea dupa parerea mea sunt sub bandit. Eu unu nu mi-as schimba banditul pe un Zet. Cand iei curba, mi se pare prea scurta si am senzatia ca vrea sa ma tranteasca intentionat. Statul in sha se lasa cu durere de oo. Shaua te impinge in fata tare de tot iar coarnele te dau inapoi. E o senzatie de incordare permanenta. Am stat si pe sportive si mi se pare mai incomod Zetul. Asa ca daca nu ati incercat si va place doar din review-uri si din poze, va sfatuiesc sa vedeti cum va simti pe el. Pe mine unul m-a dezamagit. Un uichiend fara precipitatii si vorba lui alin, sa ni se arda buca de la sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Corect! E o variatie de vreo 100 de ture cu lumina aprinsa / stinsa. Azi am luat ITP-ul. Care sunteti din Bucuresti recomand cu caldura la pod Fundeni. Nu ii cunosc nu vreau sa le fac reclama dar nenea patronu e fost motorist si astia pe 2 roti au tratament preferential. Mie mi-era frica de cauciucuri ca is mai mari la talon si roata pe spate e mai lata. Acu 2 ani iar durere la palarie. eu acolo am facut scoala de A cand am vrut sa fac si eu itp anul trecut tot acolo m am dus dar nu avea rampa daia de care se cerea , e bine ca acum face si e f bine de stiu omul e f de treaba dupa cum ziceai si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? hehe..mi-a ajuns kitul de lant Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) Foaia de la roata: Esjot Pinionul de la motor: JT sprockets -------------------------------- Pret: 500 lei Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 depine de care filtru vrei sa pui... daca vrei sa pui spor nu prea se merita. daca pui "normal' se spune ca investitia ti-o scoti in timp pt ca te tine o viata si trebuie sa il cureti mult mai rar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 exact kitul ala l-am pus si eu acelasi lant, aceleasi pinioane. Super super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Cand spuneati ca ne intalnim la arc ? hehe..mi-a ajuns kitul de lant Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) Foaia de la roata: Esjot Pinionul de la motor: JT sprockets -------------------------------- Pret: 500 lei Cand mi-a adus cutia, am crezut ca mi-a adus o pizza Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? eu cand mi-am luat motorul mi-a venit cu filtru de aer K&N.cand am fost la mecanic sa-mi faca carburatia,imediat ce l-a vazut m-a intrebat daca am filtru stock.cu cateva pagini in urma zicea parca Kmihai ca daca pui filtru sport, trebuie neaparat sa schimbi si evacuarea si sa ai Dynojet kit pentru a simti o diferenta de putere.si am mai intrebat si al mecanic daca are rost sa pun filtrul sport dar mi-a zis ca nu.eu acum am filtu k&n in cutie si nu stiui ce sa fac,daca sa-l vand sau sa-l pastrez pentru a-i face un upgrade Banditului in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 bai eu stiu ca predic in desert, da' na... la carburatoare NU se poate regla aproape nimic. daca te duci la un mecanic care invirte suruburile de amestec si-ti zice "gata sefu', ti-am facut-o", nu te mai intoarce niciodata la el. unii maninca cu "teorie de pe net", dar faptele ramin fapte indiferent ca-s invatate de pe net sau cu "practica" in vreun service fantoma (vezi mai sus) si in cazul asta e fapt e ca un carburator nu se poate regla. ca sa-l ADAPTEZI tre' kit (Dynojet, Factory Pro) si niste oameni care sa stie sa-ti regleze motorul, si mai ales sa aiba cu ce: scule si know how. kitul Dynojet nu e ieftin si o sesiune de stand (daca ai de unde sa-l iei) nu e nici aia moka. voi chiar va imaginati ca in motorul asta zac zeci de cai putere ascunsi si care pot fi dezlantuiti cu 70 de RON cit costa un filtru si invirtit 4 suruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Daca puneti un filtru sport automat trebuie umblat la aer (nu va merge cum trebuie) se va simtii imediat cand trageti de gaz am vazut la un alt bandit nu la al meu.Si da un filtru sport nu tine cat unul standard mai ales ca suntem in Ro tara cu cel mai mult praf dupa tarile Africane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Daca vrea careva sa mearga diseara in Ploiesti la intrunirea moto Choppers Academy, ne vedem la 5 la Arc si plecam de acolo. Eu mai sunt cu niste prieteni. Cheers!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Salutare, am un set de rulmenti saito pt jug luat in urma cu un an de pe Louis.Nici nu i-am desfacut din ambalaj. Eu am dat 220lei si observ ca acum sunt 40 euro. Sunt de vanzare cu 100lei. Graba strica treaba. Sunt pt 1200 intre 1996-2006 si 600 1995-2005. Editat Mai 28, 2011 de spn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 @Banditrider: Lant: D.I.D X-ring(nu stiu exact care e diferenta dintre o-ring si x-ring, cert este ca asta cica e mai bun ) O-Ringul, asa cum ii spune si numele este un simplu cerculet de cauciuc ce are forma de O in sectiune. De aici si cuvantul in romana "oring" si el impiedica frecarea zalelor una de alta, mentinand si lubrifiant in fiecare legatura. Acum, lantuirle cu O-Ringuri au fost un pas inainte mai ales pentru motoretele de strada, lungind viata lantului prin retinerea lubrifiantului in o-ringuri si un alt plus fiind reducerea zgomotului. Un dezavantaj existand totusi, un indice de frecare mai mare fata de lanturile fara oringuri, pentru ca oringul era presat intre zale, cea ce le face pe cele fara oringuri preferatele celor ce-si doresc performata pe circuit. Pasul urmator in evolutie a fost X-ring-ul. De data aceasta ringul de cauciuc avan sectiunea, evident, in forma de X. Statisticile spun ca acest ring are un coeficient de frecare mai mic decat O-ringuri [acestea nu sunt presate contra zalele lantului ci adera la acestea datorita lubrifiantului, "sigiland" in 2 puncte fata de unul singur la oring] si mai are avantajul retinerii si eliberari treptate a lubrifiantului datorita formei cea ce ii prelungeste viata tinand mizeria departte de lant mai bine decat Oringurile. Dezavantaje cunoscute sunt, pretul mai mare de productie de aici si costurile la detaliu. Sa-l stapanesti sanatos lantul, e scula. Sa-l ungi si cureti periodic si ar trebui sa te tina mult si bine. Aici un link cu info interesante despre marci de lanturi: http://www.quality-cycle.com/truth_about_motorcycle_chains.htm Si de la RK Japan: http://www.rk-japan.co.jp/global/chain/chain_application.pdf @Banditrider: "Si inca ceva, ca sa schimbi filtrul de aer cu unul K&N, ce implica asta ? Doar reglarea carburatiei, sau mai trebuie facut ceva ? Care sunt avantajele/dezavantajele unui asemenea filtru ? Se merita investitia ? " Nici eu nu recomand filtrele gen K&N. Dar discutia e lunga si interminabila. Am vrut sa fac si eu aceasta schimbare si am tot cautat niste argumente puternice pe net, pe la niscai amici motociclisti non-romani, pe la mecanici si pe la amatorii de circuit. Concluzia mea a fost: nu K&N, da filtru Hartie. Eu merg zilnic in Buc., oras mizer si plin de praf. Filtrul K&N are avantajul unui debit de aer mai mare dar asta in conditi racing / strazi curate occidentale. Filtrul de hartie are debitul mai mic dar retine muuult mai bine mizeria si ma refer la particule fine. Filtru ce foloseste ulei sprayat trebui verificat si intretinut periodic. Spalat si uns, o operatiune ce dureaza ceva timp si costa. Daca de lene sau din lipsa de timp amani acest proces, nu faci decat sa maresti cantitatea de microparticule ce intra in motor. Ai, n-ai chef tre s-o faci... si crede-ma ca eu sunt satul, am avut KTM cu filtru de burete si saptamanal spalam lant si filtru de are. Daca schimbi filtru stock si pui unul cu un debit mai mare, teoretic trebuie sa faci un rejeting. Tin minte de la KTM ca mi-am marit jiglerul pentru ca altfel vei avea un amestec mai sarac. pe langa asta se mai poate regla intr-o oarecare masura din surubul de amestec aer-benzina. Dar sigur, schimbarea filtrul de aer, nu-i mare branza fara rejeting si schimbarea galeriilor de evacuare si a finalei. Cum spunea cineva mai sus, nu-s multi cai ascunsi prin motor, asa cum vor producatorii de aftermarket sa credeti ci mai degraba e vorba de modificare felului cum motorul livreaza acesti cai putere. La ce turatii, cat de repede, etc... sunt elementele cu care inginerii si mecanicii pilotilor de cursa jongleaza, functie de circuit, conditii de pista, etc. Cam atat. Beam o bere si ma mancau degetele. Este parerea mea si poate fi contrazisa de oricine doreste, cu contraargumente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Cam atat. Beam o bere si ma mancau degetele. Este parerea mea si poate fi contrazisa de oricine doreste, cu contraargumente. Se pare ca nu poate fi contrazisa parerea ta, nici cu si nici fara argumente intr-o alta ordine de idei, mi-am curatat filtrul de aer (aspirat ) si pe cel de benzina (abia daca am gasit 3 "scame", deci era foarte curat) sambata. Nenororcul a fost ca la demontare am constatat cu stupoare ca una din urechiusele care tin carena laterala (cea care se prinde pe de-asupra cu suruburi de plastic, peste baterie) e rupta sau aproape rupta (se tinea intr-un fir de par). Asa ca mi-am dedicat 2 ore pentru reparatie: poxipol + 2 lamele metalice pentru intarire. PS: asta a fost din ciclul ce-am mai facut la motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Nici eu nu recomand filtrele gen K&N. Dar discutia e lunga si interminabila. Am vrut sa fac si eu aceasta schimbare si am tot cautat niste argumente puternice pe net, pe la niscai amici motociclisti non-romani, pe la mecanici si pe la amatorii de circuit. Concluzia mea a fost: nu K&N, da filtru Hartie. Eu merg zilnic in Buc., oras mizer si plin de praf. Filtrul K&N are avantajul unui debit de aer mai mare dar asta in conditi racing / strazi curate occidentale. Filtrul de hartie are debitul mai mic dar retine muuult mai bine mizeria si ma refer la particule fine. Pai eu cautam un motiv plauzibil, pt. a schimba filtrul original cu unul after market.. Concluzia mea este ca nu are rost un filtru sport pe un naked..Nu este motocicleta de viteza, iar cu stage kit, nu pare sa renteze, mai ales pe un motor de 600.. Azi am schimbat kitul de lant..pinionul vechi, prezinta ceva mai multa uzura decat foaia.. Am probat kitul de lant, iar sunetul acela de "harjait" in treptele 1 si 2, a disparut..(banuiesc ca harjaia si in restul treptelor, dar nu auzeam eu) Acum mi se pare ciudat, ba chiar un motiv de ingrijorare(nu intrebati de ce, ca nu stiu nici eu) ca nu se mai aude acel harjait.. Parca ceva nu mai este normal, parca e linistea de dinaintea furtunii.. -Si ca tot veni vorba de furtuna, m-a prins ploaia din cauza lui Cosmin, dar nu ma lasa el la greu glumesc ps. o poza cu vechiul kit: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.