mianmar23 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Salut pe toata lumea! Asa cum am promis, iata cateva poze cu Bandit-ul meu, din pacate facute in garaj, pregatita pentru I.T.P. si poate pentru ...vanzare. Are in plus toba cea noua de care sunt foarte incantat si protectia de radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 frumoasa protectia de radiator.. si crashbaru.. sa-l porti degeaba cat timp il mai porti . Fata in fata cu alt bandit observ, dragut. Cum merge parbrizul ala ? Facusi 350 km ieri.. ma doare poponeata si acu. scaunul ala trebuie sa plece.. sa-si gaseasca alta curva pe al carei poponeata sa-l batatoreasca. primul lucru la primavara. dumb shit .. rezerva incepe la 7 litrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Stiti pe cineva prin bucuresti care lucreaza in metal ? Vreau sa-mi confectioneze un link pipe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) ma...facui. facusi e persoana a doua singular. ce facusi ieri? se spune... PS: am stat in Craiova vreo 12 ani adunati din cati am Editat August 1, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Salutare! dupa o absenta destul de mare pe aici, ma mai bag si eu in seama... am facut o plimbarica scurta de doua zile, Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Sighisoara-Medias-Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti. Banditu a mers impecabil cu toate ca de la Medias pana la Rm Valcea a plouat torential intr-una. Mi-a consumat aprox 5%, consum de care sunt foarte mandru. Peste doua saptamani urmeaza o plimbare mai lunga, de patru zile in care voi include si Timisoara si Cluj. Cheers Editat August 1, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 @razvanusv - utilizatorul Rados @macke- imi fac ikebana @cosmin - la mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Bai bratilor, voua nu va amorteste mana pe acceleratie la drum lung ? Acceleratorul asta ajuta la ceva ? http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/447 cum se foloseste ? cu podul palmei ? Later Edit: Cosmin, misto pozele..ai fost singur(ca un adevarat bandit) ?? Editat August 1, 2011 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Bai bratilor, voua nu va amorteste mana pe acceleratie la drum lung ? Acceleratorul asta ajuta la ceva ? http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/447 cum se foloseste ? cu podul palmei ? Later Edit: Cosmin, misto pozele..ai fost singur(ca un adevarat bandit) ?? Da. pai a fost o plimbare foarte spontana. m-am trezit joi dimineata, un pic mahmur si am zis: am chef sa plec. si am plecat fara nicio destinatie prestabilita. am zis doar ca ma duc prin munti sa ma racoresc un pic. a fost una dintre cele mai frumoasa plimbari de pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 frumoasa protectia de radiator.. si crashbaru.. sa-l porti degeaba cat timp il mai porti . Fata in fata cu alt bandit observ, dragut. Cum merge parbrizul ala ? Facusi 350 km ieri.. ma doare poponeata si acu. scaunul ala trebuie sa plece.. sa-si gaseasca alta curva pe al carei poponeata sa-l batatoreasca. primul lucru la primavara. dumb shit .. rezerva incepe la 7 litrii. Multumesc si sa dea Domnul ca toata lumea sa n-aiba probleme! In ce priveste parbrizul eu zic ca este ceva mai bine decat fara. Parerea mea este ca peste 100Km/h vantul face ravagii, adica este foarte puternic si pilotarea mobrei devine destul de stresanta. Eu acum nici nu stiu daca l-am montat foarte corect. Am citit undeva ca montarea defectuasa a unui parbriz este una din cazele aparitiei voblajului. Pana acum n-am avut probleme, dar nici nu merg prea tare. In ce priveste saua, si eu am observat ca dupa cateva zeci de minute apare o durere in partea posterioara a corpului, sau poponeata zis corect, destul de evidenta si suparatoare. Sunt curios daca este buna perna aia cu gel de la Louis. In ce priveste consumul, am gasit in revista "Univers Moto" nr. 3 din 2007, asta: Consum de benzina: la 130 Km/h.....5,6 litri/100Km. Consum mediu, pe sosea..................5,0 litri/100Km Din calculele mele, la o viteza medie de 80 km/h mi-a dat peste 7 litri consum. Din alte surse...8L/100Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Sunt curios daca este buna perna aia cu gel de la Louis. am citit ca seile moi sint mai rele decit cele tari. in caz ca mai e cineva interesat, am aflat ce contine kitul Holeshot: jicloare principale de 100 si 102 (102 pt. cilindrii din interior, ca sa mearga mai reci), saibe pt. acele de dozaj (probabil de 0.5 mm fiecare, ramine sa aflu), rotor de aprindere cu avans de 5 grade si filtru K&N high-flow. suruburile pilot la 2-2,5 ture. saibele cica tre' sa fie 1 sau 2 (experimentat). azi ma hotarasc daca-mi comand sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 @bandit rider - corect cu podu palmei , nu l-am folosit dar am fost cu cineva care foloseste si zice ca e ok. @mianmar - cifrele mele 6% la 140 pe autostrada , 5% la mers drum lung orase si dn-uri - 80-100 , 8%-9% mers oras semi-infipt . @Calin - de ce sunt seile moi mai rele ? probleme la prostata ? In locul tau Caline, stiind ca o sa-mi iau motor nou si stiind ca imi place sa surubaresc sa gasesc rahat la sectia de constipati , si cu bani , io mi-as lua instant.. nu as mai sta la comentarii. Pana la urma asta este minusul pe care eu nu cred ca o sa-l pot omora vreodata , sa pot sa surubaresc in voie .. si mie imi place dar sunt antitalent si lenes si prefer sa nu gafez oripilant gen sa mi se desfaca un surub sau ceva in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 @Calin - de ce sunt seile moi mai rele ? probleme la prostata ? In locul tau Caline, stiind ca o sa-mi iau motor nou si stiind ca imi place sa surubaresc sa gasesc rahat la sectia de constipati , si cu bani , io mi-as lua instant.. nu as mai sta la comentarii. Pana la urma asta este minusul pe care eu nu cred ca o sa-l pot omora vreodata , sa pot sa surubaresc in voie .. si mie imi place dar sunt antitalent si lenes si prefer sa nu gafez oripilant gen sa mi se desfaca un surub sau ceva in mers. daca as avea motor luat de nou nu m-as atinge de el, l-as lasa 100% stock. de exemplu intr-un Evo nu m-as baga, prea multa electronica, deja e naveta spatiala pe linga Kult. sei moi vs. tari: incearca la bicicleta, you'll know. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) sei moi vs. tari: incearca la bicicleta, you'll know. asta e tare eu cred ca e vorba de obisnuinta . daca mergi numai in oras si faci o singura iesire pe an de 200 km te doare curu pt ca nu esti obinuit, aceiasi chestie si la bicicleta. si pe scaun te doare dc stai 3 ore fara sa te ridici daca nu esti obisnuit. daca vreti un confort sporit normal ca poti sa iti faci saua mai moale etc . ca idee , nu cred ca sunteti mai multi de 3 banditi care sa faceti mai mult de 10 000 km pe an (evident cei de aici care postati pe forum) Editat August 2, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 asta e tare eu cred ca e vorba de obisnuinta . daca mergi numai in oras si faci o singura iesire pe an de 200 km te doare curu pt ca nu esti obinuit, aceiasi chestie si la bicicleta. si pe scaun te doare dc stai 3 ore fara sa te ridici daca nu esti obisnuit. daca vreti un confort sporit normal ca poti sa iti faci saua mai moale etc . ca idee , nu cred ca sunteti mai multi de 3 banditi care sa faceti mai mult de 10 000 km pe an (evident cei de aici care postati pe forum) Eu am facut 5000 km anul trecut.. Ma gandesc tot mai serios la schimbatul ghidonului cu unul mai lat..As vrea sa stiu daca este vreo problema cu asta ? Daca mai trebuie modificat ceva ? Sa nu fie probleme gen: sa nu ajunga cablurile de acceleratie, etc.. Este posibil sa bag banditul la vanzare in iarna..As putea sa-l bag de acum la vanzare, dar simt o senzatie ciudata, parca nu as vrea sa-l dau..nu stiu de ce Eu tot caut un moto care sa mi se potriveasca, as vrea ceva in 2 cilindrii, dar nu gasesc ceva care sa-mi placa.. Ar mai fi o idee un ktm lc4(cu roti de super moto), dar asta nu stiu cat de bun e pt. drumuri mai lungi.. Cred ca o sa urmez vorba prietenei mele, un Neo sau poate chiar un evo.. Daca imi voi achizitiona tot un bandit, fiti sigur ca acela va avea un mare "N" la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Sunt destui care se plimba urmaresc si forumul dar nu le place sa scrie posturi gen mirc sau mess doar asa sa se adune si sa conteze la nr. si sa-i faca astia de pe motosticlism moderatori. Si eu am lasat-o mai moale cu plimbarile(pe bandit) in ultima vreme datorita modificarilor care imi vin mereu in minte si nu ma pot abtine sa nu-i mai fac cate ceva si evident ca tre' sa stea cate putin pe bara si in al doilea rand consumul(cam mare)...dar in primii 2 ani de bandit am facut vro 43mii daca s-ar fi putut as fi mers si la buda pe el...ca iesiri din tara nu am facut...poate doar o data sau de 2 ori la bulgari. Banditrider daca pe bandit te plangi de confort pe lc4 crede'ma ca o sa te vaiti...si nu-ti zic cum te zboara vantul de pe sosea cu el,pe langa faptul ca-l cam omori la drum intins sa zicem autostrada...pt oras e genial(mai putin daca te gandesti cat de usor este si cat de repede se poate urca in papuc) Editat August 2, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Eu am facut 5000 km anul trecut.. Ma gandesc tot mai serios la schimbatul ghidonului cu unul mai lat..As vrea sa stiu daca este vreo problema cu asta ? Daca mai trebuie modificat ceva ? Sa nu fie probleme gen: sa nu ajunga cablurile de acceleratie, etc.. Nu trebuie modificat nimic, ghidonul meu are aproape un metru in deschidere si sunt aproape la limita de intindere a cablurilor si ce mai e pe acolo. Dar e foarte tare, chiar daca iti ia ceva timp sa te obisnuiesti cu noua pozitie. Apropo, daca e interesat vreounu de ghidon stock de bandit, dati de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Eu am facut 5000 km anul trecut.. Ma gandesc tot mai serios la schimbatul ghidonului cu unul mai lat..As vrea sa stiu daca este vreo problema cu asta ? Daca mai trebuie modificat ceva ? Sa nu fie probleme gen: sa nu ajunga cablurile de acceleratie, etc.. Este posibil sa bag banditul la vanzare in iarna..As putea sa-l bag de acum la vanzare, dar simt o senzatie ciudata, parca nu as vrea sa-l dau..nu stiu de ce Eu tot caut un moto care sa mi se potriveasca, as vrea ceva in 2 cilindrii, dar nu gasesc ceva care sa-mi placa.. Ar mai fi o idee un ktm lc4(cu roti de super moto), dar asta nu stiu cat de bun e pt. drumuri mai lungi.. Cred ca o sa urmez vorba prietenei mele, un Neo sau poate chiar un evo.. Daca imi voi achizitiona tot un bandit, fiti sigur ca acela va avea un mare "N" la urma Si eu mi-am schimbat acum doi ani ghidonul stock cu unul enduro... cu cablurile n-am avut nicio problema. insa, nu stiu (pentru ca nu imi mai amintesc) daca e mai bine sau mai rau cu acest ghidon la drum lung. eu chiar nu am avut nicio problema cu el (ca pozitie si rezistenta la vant) insa chiar nu-mi mai aduc aminte cum era cel original )). oricum, parerea mea, ca un ghidon un pic mai lat iti ofera un plus mic la manevrabilitate... cel putin asta a fost prima diferenta pe care am sesizat-o in momentul in care am facut schimbul. Editat August 2, 2011 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Ok, multumesc pt. reply-uri..Intreb de ghidon, pentru ca am auzit la cineva care si-a schimbat ghidonul pe un BMW, ca a trebuit sa schimbe traiectoria cablurilor..si chiar si asa, tot erau undeva la maxim intinse.. Trebuie sa mai am ceva in vedere cand aleg un astfel de ghidon ? Inafara de grosimea barei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Ok, multumesc pt. reply-uri..Intreb de ghidon, pentru ca am auzit la cineva care si-a schimbat ghidonul pe un BMW, ca a trebuit sa schimbe traiectoria cablurilor..si chiar si asa, tot erau undeva la maxim intinse.. Trebuie sa mai am ceva in vedere cand aleg un astfel de ghidon ? Inafara de grosimea barei La ghidonul meu, de exemplu, diametrul interior este de 13,5 mm, in loc de 17 mm cat are unul normal. problema e ca nu am gasit capete de ghidon pe dimensiunea asta (nici nu am cautat in alta parte decat la vreo 5-6 magazine din bucuresti). Si vezi ca daca iti pui ghidon enduro, o sa ai niste probleme cu reglatul oglinzilor in asa fel incat sa ai manetele la indemana si sa si vezi ceva in oglinzi. oricum, ia in calcul si varinata in care, dupa montare, sa realizezi ca unul din cabluri trebuie schimbat cu unul mai lung. stiu cazuri in care si-au schimbat ghidonul, si in momentul in care bracau la maximum in stanga crestea turatia (cablul de soc era prea scurt pentru acel ghidon si fiind bracat complet stanga tragea de el si automat ca tura motorul). deci... cu aceasta in minte, iti urez shoping placut. eu zic ca nu o sa fi dezamagit de schimbarea pozitiei si a controlului oferit de un ghidon enduro. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Salutare. Cablurile au rezerva destula, cel mai important dupa parerea mea e sa incerci inainte sa cumperi un ghidon. E relativ simplu, sunt multi banditi cu ghidoane schimbate, gasesti cativa si langa tine. De ce? Deoarece sunt Nspe mii de ghidoane de dimensiuni si forme diferite (adica tre sa vezi care ti-e cel mai ok) si (foarte important) tre sa ai in vedere inaltimea ta, sau lungimea bratelor, cum vrei. CosminST la ai sai 5,3 m inaltime se poate simti minunat cu un anume ghidon, sa iti spuna ca parca ghidonul acela e prelungirea mainilor sale si are o pozitie de vis, pe cand unul de alta statura sa stea cu mainile intinse la maxim si sa apara prematur durerea la un drum sa zicem scurt. La precedentul bandit am avut ghidon after market si a fost in regula, stiu ca sunt plusuri binevenite, insa de aceea e piata plina de ghidoane digerite ca lungime si inaltime pt a-l alege pe cel mai potrivit. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 si atentie daca ai modificari la racordurile de frana( conducte racing..) tre sa masori bucata de la pompa pana in spliter pt masurile noului ghidon si sa fie masuratoarea facuta cu furca descarcata. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) Va cer si eu ajutorul fiindca sunteti mai actvi... Am pus o inrebare care ma macina aici. Multumesc! Editat August 2, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Va cer si eu ajutorul fiindca sunteti mai actvi... Am pus o inrebare care ma macina aici. Multumesc! A trebuie poate sa mergi sa ii dai in cap la ala care ti-a vopsit rezervorul, sau macar sa i-l dai sa ti-l curete. Sincer nu trebuie multa minte sa il vopsesti pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 mda... ce sa zic... nu era greu de astupat gaura... dar acum eu ma gandesc sa nu ajunga miezeria aia la filtru de benzina sa se infunde... Mentionez ca mizeria este de dimensiuni destul de mici (max 1 cm patrat). Acum vreau sa ma uit cu o lanterna (nu cu chibrit; prietenii stiu de ce ) pe fundul rezervorului sa vad daca s-a dezintegrat, poate scap asa de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) saua tare are avantajul unui control mai bun al pozitie pe motor, unde pui curu, acolo ramane. la drum lung si prost, cu gropi, e dezavantajos. saua moale e exact invers (mai bine zis cele pe care atasezi diverse sa se inmoaie). Sunt sigur ca pentru cei care se dau sport, un suport de-ala cu gel nu e deloc incantator .. sa te trezesti ca 'ti-a curu la vale aplecat pe curba Editat August 3, 2011 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.