Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

tu vb de uleiuri de masina..e cu totul altceva...de ce la motul e mai scump 15w si 20w50 decat 10w40..pt ca e mai bun...asta e plin de detergenti si esteri care mentin motorul curat...in 2000 nu cred ca se discuta despre semisintetic sau ful sintetic...si producatorul...dupa clasa API SE SF sau SG....care cred foarte clar ca se refera la ce le place piesaraielor din interiorul..acum sunt alte motoare...alte valve tot mai complicate si alte cimentatii pe piesele aflate in miscare..

DESPRE ULEIURILE DE MOTOCICLETĂ

Lichidul de bază sintetic din care sunt produse uleiurile sintetice are punctul de aprindere la temperatură mult mai ridicată decât la uleiul mineral.Pe scurt, punctul de aprindere al unui ulei este punctul în care el începe să se vaporizeze. Cu cât acesta e mai mare, cu atât uleiul va rezista mai bine la temperaturi înalte. În plus, deoarece uleiurile sintetice sunt formate din particule de mărime uniformă, ele au o “fricțiune internă” mai mică decât cele minerale (care sunt formate din particule de mărimi foarte diferite). Acest lucru micÂşorează temperatura uleiului, îmbunătățind astfel proprietățile de răcire ale uleiului. Desigur, rezultatul final va fi un motor cu temperatură mai mică de funcționare. În al doilea rând, uleiurile sintetice nu cauzează “efectul de pătură” pe care uleiurile minerale îl au. Deoarece uleiurile minerale sunt formate din particule de mărimi diferite, cele foarte mici tind să circule liber prin centrul curentului de ulei iar particulele mari tind să fie împinse spre exteriorul curentului de ulei-chiar lângă componentele motorului. O mare parte a acestor particule mari, rămân acolo Âşi nu mai distribuie căldura de la componentele motorului, înapoi la ulei.

Se Âştie că uleiurile minerale lasă în urmă mâl, grăsimi Âşi alte depozite, dar cele sintetice nu. Lichidul de bază, pe bază de petrol, conține multe impurități direct din fabricație. Asta se întâmplă deoarece uleiul mineral este un produs rafinat. Procesul de rafinare trebuie să elimine impuritățile. TotuÂşi, nici o rafinare nu este 100% completă, Âşi pentru a atinge un nivel de rafinare atât de mare, uleiul devine foarte scump. Rezultatul final este un lichid de bază „destul de curat”. Cu toate acestea, un număr de impurități sunt încă prezente in uleiul mineral.

Pe scurt, între uleiurile sintetice Âşi cele minerale pentru motociclete, totul se reduce la următoarele. Dacă nu sunteți pregătiți să folosiți intens motocicleta dumneavoastră, timp de cățiva ani, uleiul mineral va fi bun. TotuÂşi, dacă intenționați să păstrați motocicleta pentru o lungă perioadă cu aceleaÂşi caracteristici de performanță, atunci, cu siguranță veți alege uleiul sintetic. Dar, numai un ulei sintetic de calitate poate garanta o performanță si o protecție adecvată. Uleiurile minerale, pur Âşi simplu, nu vor face față în această situație.

Producătorii de motociclete au găsit o cale foarte isteață de a evita noile standarde API (care sunt mai stricte), ca să-Âşi vândă uleiul „specific pentru motociclete”, drept lubrifiant tip premium. Majoritatea uleiurilor specifice pentru motociclete nu au fost testate la noile standarde API, în ultimii 10 ani. Ele sunt, încă de tip SF sau SG, care, după cum recomandă producătorii Âşi vânzătorii de motociclete, sunt mai bune. De multe ori, ei vor ajunge să vă anuleze garanția motocicletei, dacă folosiți un ulei tip SH sau SJ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E cu dus si intors cu uleiulire..eu practic am constatat ca imi mergea mult mai bine cutia cu ulei mineral(2000km) decat cu cel full sintetic pe care nu-l recomand la bandit(f-ute ambreiajul) eu am patit-o de restul componentelor din motor nu ma pronunt(aveau uzuri egale)e vb de 2 motoare diferite de bandit cu relativ aceeasi km...nu-i sigura nici treaba cu km pe la noi si broscari dar...

pe unul am folosit numai 300v factory si de la 2 schimburi deja patina ambreiajul in ture mari...iar pe celalalt mineral schimbat la 2000km

Si eu sunt de aceeasi parere ca pe vremea banditului nu exista full sintetic...deci...

Am uitat sa specific mers majoritatea prin oras turatie cam pe rosu primele 2-3 trepte(ambele cazuri)

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

iar am o problema si va cer ajutorul...

Problema: nu se aprinde stopul de frana cand pun frana de picior. Cand pun frana de mana merge bine.

Eu zic asa: ori este senzorul stricat, ala de langa pedala, ori nu ajunge semnalul pana la bec... adica e o mufa nebagata bine sau un fir intrerupt.

 

In far sunt multe mufe... am vazut asta cand am desfacut farul acum o saptamana sa schimb becul (ziceam si mai sus in acelasi topic ca mi-am pus un bec Philips +30% lumina). Este posibil sa fie de la o mufa de acolo? Intreb sa nu desfac farul degeaba.

 

Daca e de la senzor cum ajung la el? Trebuie sa desfac cele 4 suruburi incercuite cu rosu sa dau jos tot ansamblul de frana?

 

Senzorul se schimba sau e suficient niste smirghel?

 

 

PS Pentru cine nu stie, firul care vine de la senzor este marcat cu verde...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cu dus si intors cu uleiulire..eu practic am constatat ca imi mergea mult mai bine cutia cu ulei mineral(2000km) decat cu cel full sintetic pe care nu-l recomand la bandit(f-ute ambreiajul) eu am patit-o de restul componentelor din motor nu ma pronunt(aveau uzuri egale)e vb de 2 motoare diferite de bandit cu relativ aceeasi km...nu-i sigura nici treaba cu km pe la noi si broscari dar...

pe unul am folosit numai 300v factory si de la 2 schimburi deja patina ambreiajul in ture mari...iar pe celalalt mineral schimbat la 2000km

Si eu sunt de aceeasi parere ca pe vremea banditului nu exista full sintetic...deci...

Am uitat sa specific mers majoritatea prin oras turatie cam pe rosu primele 2-3 trepte(ambele cazuri)

ai dreptate cu ambreajul mi-a mai spus cineva ca a patit treaba....deci eu o sa scot afara 7100 pt 3000 ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

iar am o problema si va cer ajutorul...

Problema: nu se aprinde stopul de frana cand pun frana de picior. Cand pun frana de mana merge bine.

Eu zic asa: ori este senzorul stricat, ala de langa pedala, ori nu ajunge semnalul pana la bec... adica e o mufa nebagata bine sau un fir intrerupt.

 

In far sunt multe mufe... am vazut asta cand am desfacut farul acum o saptamana sa schimb becul (ziceam si mai sus in acelasi topic ca mi-am pus un bec Philips +30% lumina). Este posibil sa fie de la o mufa de acolo? Intreb sa nu desfac farul degeaba.

 

Daca e de la senzor cum ajung la el? Trebuie sa desfac cele 4 suruburi incercuite cu rosu sa dau jos tot ansamblul de frana?

 

Senzorul se schimba sau e suficient niste smirghel?

 

 

PS Pentru cine nu stie, firul care vine de la senzor este marcat cu verde...

 

Am gasit si o schema in cartea tehnica. Intrebarile de mai sus inca sunt de actualitate.

Scuze pentru atatea posturi.

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate cu ambreajul mi-a mai spus cineva ca a patit treaba....deci eu o sa scot afara 7100 pt 3000 ..

 

7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri)

-de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

blabla senzor senzor bla

Senzorul se desface foarte usor. Nu trebuie sa dai suportul de scarita jos. Pune ochiul la contributie(si mana <- :) ) si desfileteaza-l din locul lui dupa ce scoti mufa de pe el. Poate face un contact imperfect. E simplu, spor

Editat de razvanusv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cu dus si intors cu uleiulire..eu practic am constatat ca imi mergea mult mai bine cutia cu ulei mineral(2000km) decat cu cel full sintetic pe care nu-l recomand la bandit(f-ute ambreiajul) eu am patit-o de restul componentelor din motor nu ma pronunt(aveau uzuri egale)e vb de 2 motoare diferite de bandit cu relativ aceeasi km...nu-i sigura nici treaba cu km pe la noi si broscari dar...

pe unul am folosit numai 300v factory si de la 2 schimburi deja patina ambreiajul in ture mari...iar pe celalalt mineral schimbat la 2000km

Si eu sunt de aceeasi parere ca pe vremea banditului nu exista full sintetic...deci...

Am uitat sa specific mers majoritatea prin oras turatie cam pe rosu primele 2-3 trepte(ambele cazuri)

1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca.

2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). :)

3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta.

4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. :P Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit si o schema in cartea tehnica. Intrebarile de mai sus inca sunt de actualitate.

Scuze pentru atatea posturi.

 

vezi ca poate doar au oxidat cracii de la mufa ca se mai intampla si nu tre sa mai demontezi nimic..trage in sus de bucata acoperita de membrana de cauciuc sub ea sunt niste pini cu papuci parca tin eu minte...poate sunt doar oxidati...desi daca ai umblat in far si de atunci a inceput pb ai facut vro ghidusie pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri)

-de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult.

:cheers:

si eu sunt de acord cu tine..il schimbi la jumate adica 3000de km ca eu zic ca duce atata...da sa ii placa sucul banditului...

 

1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca.

2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). :)

3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta.

4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. :P Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau...

nu e mai scump fratica e undeva la 120 de lei..spre deosebire de 5100 150 si 7100 170..

 

7100 din ce stiu eu nu-i full sintetic(e doar pt reclama)asa am auzit nu-i sigur(nu am citit nimic in domeniu doar am vb cu diversi dealeri de uleiuri)

-de 3000 nu stiu nimic...ideea e cel mineral simteai ca-si pierde proprietatile mult mai repede si am preferat sa schimb la 2000km(60-65ron) decat sa schimb la 5000km(140-150 ron)la b6 i-a placut mai mult.

:cheers:

daca 7100 nu e sintetic nici la MACDONALDS nu gasesti produse sintetice....miroase a parfum de iti vine sa-l dai pe tine...e chiar full sintetic..si dupa 2000de km tot asa miroase...foarte fain...parca si gazele ce le da pe toba bat tot in genul ala...n-are nici gram de natural in el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ambreiajul se poate f-ute si din alte motive, cel mai probabil mers mult timp cu el patinat, cum se si specifica in carte sa nu se faca.

2. Sigur pe vremea banditului Terente nu era ulei sintetic(1920). :)

3. Uleiul mineral, deci si 20w50 de la Motul este mai scump, nu pentru ca este mai bun, ci pentru ca se obtine din petrol,care intamplator este scummp si care necesita distilari, filtrari, procese costisitoare cu consum mare de energie si de aici rezulta si pretul mare. Sper sa vada si Ciprinho asta.

4. Peste tot unde am citit se vorbeste despre superioritatea uleiurilor sintetice in fata celor minerale. Ce alt argument sa va aduc? de unde am luat eu mobra, B&S Motors, mi s-a spus ca Suzuki recomanda Motul, Iar Motul recomanda 5100, 7100 ambele 10W40 si 300V...Daca mi se f-ute ceva din cauza uleiului, ii dau in judecata. :P Acum daca voi sunteti genul..."pixelul albastru, rusine Dinu Patriciu!", ma predau...

Ai perfectă dreptate în privinta uleiurilor sintetice sunt cele mai bune mai ales pentru motoarele de turatie.Eu folosesc POWER SYNT 4T 10W/60

Fully synthetic high-performance 4-stroke engine oil, specially developed for demanding use in hypersport motorcycles with powerfus engines, gearboxes and clutches with optimum protection over the entire range of applications.

 

aggressive power development

optimum wear protection

ideal for wet multi-disc clutches (JASO MA approval)

 

Specification:

JASO MA T903:2006; API SJ, SH, SG

Aveți grijă cu Motulul,am un prieten care lucrează în distrbuție care mi-a spus că ar fi apărut Motul contrafăcut pe piață.

 

Motorex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveți grijă cu Motulul,am un prieten care lucrează în distrbuție care mi-a spus că ar fi apărut Motul contrafăcut pe piață.

 

Motorex

 

O fi ala pe care-l cumpar eu de la MyMoto mult mai ieftin decat de la inmportatorul oficial Motul din Berceni. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! asta este noua mea achizitie Bandit de 600 din 2001... :D :banana:

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

Poate intereseaza pe cineva o toba sport, pentru bandit:

/index.php?/topic/668547-toba-sport-leo-vince/

salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash :D.

post-39683-0-96781800-1316417568_thumb.jpg

post-39683-0-99014900-1316417703_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

 

salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash :D.

ok, pai sa-mi spui cand vii..eu o am inca montata pe bandit, pentru cine vrea sa o auda..

Dar nu e problema, se demonteaza repede..sau daca vrei sa o montezi pe banditul tau pe loc, am toate sculele necesare..

Eu simteam furnicaturi in burta prima oara cand am montat-o :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

 

salut.eu as fi interesat.as veni personal in B pt ea dar sa vad zilele astea cum rezolv prob de cash :D.

e superb banditul lui banditrider :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plimbare? cineva?

 

:cheers:

 

Eu s-ar putea sa plec vineri pe Transalpina cu retur in aceiasi zi. din pacate plec in interes de serviciu si nu voi merge cu banditul. voi "incerca" altceva ;) (cine stie, cunoaste! :))))

 

Daca esti dispus sa vii vineri la 5 dimineata in bucuresti si sa plecam spre transalpina unde ne vom invarti un pic pe viraje, da un semn si eventual un nr de tel pe pm. Dar, ia in calcul ca eu vineri seara ma intorc acasa. nu dorm p-acolo.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.frumoasa "jucaria" :)sa o stapanesti sanatos. crash-bar-urile se monteaza pe cadru.eu am un bandit din 96 si am comandat protectiile de pe romimoto-piese.ro(http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/41909/article/85850?show=gallery)(oricum acolo scrie si modelele la care se potrivesc).asa arata:

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-27379-0-52525700-1316508351_thumb.jpgAm fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit din cauza asfaltului care era naspa rau. Traseu Sibiu-Valcea-Novaci-Obarsia Lotrului- Sugag- Sebes-Sibiu, in total vreo 400 km. Daca data trecuta erau doar 3 km de asfalt rupt si in lucru dintr-un total de 130 km,acum erau vreo 20km+ca se asfalta la greu deci implicit nisip+pietris pe curbe pe o portiune de vreo 5-10 km.

 

In rest s-a comportat bine motoru' am facut un pic si de offroad pana la un anumit punct de care nu puteam trece nici cum,am alunecat cu spatele de vreo 3 ori pe o portiune de 4 m,asta cu frana fata blocata.

 

Poze:post-27379-0-03198800-1316507608_thumb.jpg post-27379-0-30154100-1316507635_thumb.jpg post-27379-0-58694700-1316507780_thumb.jpg

Ce pot face doi oameni cu un motor pe-un munte?:))post-27379-0-41081000-1316507806_thumb.jpg

post-27379-0-31739600-1316507901_thumb.jpg post-27379-0-89970600-1316507937_thumb.jpg

 

post-27379-0-90405200-1316508019_thumb.jpg post-27379-0-69939400-1316508035_thumb.jpg post-27379-0-78262500-1316508056_thumb.jpg

 

post-27379-0-71889400-1316508184_thumb.jpg post-27379-0-70050600-1316508219_thumb.jpg post-27379-0-12682200-1316508255_thumb.jpg post-27379-0-99063800-1316508283_thumb.jpg post-27379-0-70816200-1316508312_thumb.jpg post-27379-0-40780200-1316508331_thumb.jpg post-27379-0-52525700-1316508351_thumb.jpg

 

post-27379-0-56471100-1316508588_thumb.jpg post-27379-0-70953800-1316508658_thumb.jpg

post-27379-0-50596200-1316508461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul se desface foarte usor. Nu trebuie sa dai suportul de scarita jos. Pune ochiul la contributie(si mana <- :) ) si desfileteaza-l din locul lui dupa ce scoti mufa de pe el. Poate face un contact imperfect. E simplu, spor

 

 

Multumesc de sfat!

Intr-adevar era un contact imperfect. Am desurubat putin senzorul si acum merge brici.

Multumesc inca o data!

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost din nou pe Transalpina, cam dezamagit

of, cand vad soselele astea, cica "asfaltate", mi se face rau. A naibii ea de tara, nimic nu se face fara a se fura la greu. Eu nu pot sa cred ca soseaua aia are in plan "santuri de pietris" si "fara marcaj - vopsea".

 

In Bucuresti la fel: se asfalteaza si se pun borduri la greu, sunt terminate de 2-3 luni si inca nu au marcaj... si m-am prefacut nesimtit zilele astea si am intors pe unde ar fi trebuit sa fie dubla linie continua, cu politaiul la 30m.

 

Va invidiez pentru timpul liber in care puteti sa alergati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...