Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

cu chestia asta cu mersul neregulat la relanti si scaderea de turatie cand apar consumatori este normal sa fie asa: ganditi-va ca aprinzi lunimile: pozitie 5w + 5w si faza scurta 55w. alternatorul ia din turatia moturului ca sa produca mai mult curent. la fel cand stai la relanti si dai din semnalizare apar 21+21w intermitent care se simt si la turatia de relanti si la intensitatea fazei scurte.

 

in mod ideal in situatia asta bateria ar trebui sa actioneze ca buffer si sa dea mai mult curent in sistem urmand ca in momentul in care turatia creste sa se incarce la loc. dar cum dupa un timp si bateria mai moare, nici regulatorul de tensiune nu mai este chiar perfect...

 

de cand cu injectia, calculatorul sesizeaza cresterea consumului (de curent) sau scaderea turatie si face corectiile necesare facnd fenomenul (aproape) insesizabil dar nici asa nu dispare de tot mai ales la motoarele mai obosite.

 

in alta ordine de idei: va ziceam de indicatorul de neutru... pe principiul romanesc "ce n-ai chef sa faci azi, lasa pe maine ca poate nu mai e nevoie..." scula a revenit la semtimente mai bune (probabil de frica sa nu-mi bag degetelele prin ea) si merge perfect! :moto:

 

si uite asa tot n-am aflat unde este senzorul ala nenorocit... :bounce:

 

enjoy!

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-a tot ros ideea sa-mi fac mini-parbriz iar. primul a iesit ca (cuvant urat), eu zic ca asta e ok. cost 0 lei.

ma gindesc sa vopsesc si cromul de la faruri in negru, ce ziceti?

post-24366-0-72697100-1336911061_thumb.jpg

post-24366-0-52552400-1336911074_thumb.jpg

post-24366-0-91685000-1336911077_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am cumparat si eu un BanditS de vreo 2 saptamani si nuprea reusesc sa ii dau de capat cu o problemutza! in relantiu imi variaza turatia si totodata si luminile! a mai patit cineva treaba asta? ce parere aveti? o fi de la bujii?

ieri am sincronizat carburatoarele, am crezut ca e de la ele si nimic...aceleasi figuri!

stima!

 

felicitari pt achitizitie.bine ai venit in randul"banditilor" .pune si niste poze te rog :D

asa se intampla si la mine:la relanti fluctua acul turometrului da nu foarte mult si flicareau putin si luminile(dar cand turatia trecea de 1500 nu se mai intampla).am schimbat acum 3 sapt bujiile-aveau 10k km(erau bujii denso) cu bujii NGK CR9E si se simte diferenta-la relanti sta mult mai stabil,cand se incalzeste motorul de la mersul prin oras turometrul nu mai sare de 1500 si se aude mai bine motorul,posibil sa scada si consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a tot ros ideea sa-mi fac mini-parbriz iar. primul a iesit ca (cuvant urat), eu zic ca asta e ok. cost 0 lei.

ma gindesc sa vopsesc si cromul de la faruri in negru, ce ziceti?

eu nu as vopsi farurile, le-as lasa asa cum sunt, pentru ca da bine contrastul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea despre miniparbriz e k... mai bine fara :disappointed: Nu-ti cunosc motocicleta, dar din poze cred k arata mai bad-ass fara, dar asta e parerea mea. Cat despre vopsit, poti face niste poze, le fotoshpuiesti, vezi cu ar arata virtual cu negru, si dupa iei decizia. Important este sa-ti placa tie.

 

Cat despre relanti, la mine este o mica poveste. Ideea este k atunci cand am cumparat-o (Italia, 16000 km - reali/nereali :scratch: ) relantiul era absolut impecabil cred k la 700 RPM (+/- 10-20, aqm nu mai stiu unde exact statea acul) FARA SE SE CLINTEASCA cam tot sezonul. Dupa ce a trecut prima iarna peste ea, ceva probleme cu bateria si altele, adica de 2 ani incoace se prezinta exact cum le descrieti si voi. O fi ceva in atmosfera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

700 rpm ???? manualul spunea 1250 parca ...

Probabil k e greseala mea, cred ke era vorba de 1100-1200.

 

Si inca o chestie. In speranta k imi permite timpul si vremea, vreau sa-mi schmib maneta de frana. E vreo inginerie s-o scoti de acolo si sa pui alta noua? In manual n-am gasit nimic, sper k e doar un surub si... mai ziceti voi ce altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wai, avind in vedere ca nu-ti place parbrizul meu improvizat, ar trebui sa nu-ti zic. da' hai...

 

maneta de frina se scoate cu un singur surub, tre' sa nimeresti doar nu-s ce treaba intr-o borta acolo (e sistemul ala cu arc) pt. jocul liber. nu mai stiu exact, ca n-am schimbat-o de mult, dar e treaba din aia care-n Haynes are o cheie din cinci, adica se descurca si-o blonda.

 

legat de parbriz, asta chiar imi place. chiar mi se pare mai ok decit de-alde cel de Speed Triple sau cele aftermarket, urite si cu preturi aberante. sint 100% hotarit sa-l las, mai cuget doar la vopsitul farurilor. motivul pt. care l-am pus e ca se vedeau sirmele de la bord, plus ca jugul stock de Bandit e inalt si creeaza o senzatie de spatiu exagerat de mare prin zona aia si cere sa fie umplut cumva.

si ca sa fie cocalareala pin'la capat, mai ales ca incep sa ma specializez pe aplicatul foliei, am pus autocolant si pe capacele cromate de la airbox. mi-am dat seama ca golanului ii sta mai bine-n negru, fara crom cocalaresc. doar imitatie cocalareasca de fibra :)

daca ar fi sa-l fac bad-ass, fara coada schimbata nu scapa da' dupa indelungi cugetari am decis ca-i o modificare pe care n-o s-o fac, chiar daca coada stock de Kult e jenibila.

 

parbriz de-a gata pt. faruri de tip "Dominator": http://www.simplychrome.com/headlights_dominator.htm la numai 50 ioro.

 

da' vaz ca-n rest e o plictiseala crincena pe-aici. 4 zile, 0 posturi. sa va fie rusine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand toba stock Suzuki GSF 1250 K8 Bandit, folosita 1800 Km. Are o "julitura" asa cum se poate vedea si in poze. In rest este in stare foarte buna. Pret 300 Ron cu tot cu transport prin FanCourier.

 

 

 

 

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

exact, asa si la mine.

parerea mea e ca-i posibil ca aceste probleme sa se poata remedia, dar sint atit de benigne incit nu merita timpul si nervii.

 

Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu reusesti sa rezolvi problema relantiului cand aprinzi farul iti dau premiul Nobel pentru pace.

ok, hai ca ma apuc de treaba.

 

m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

ok, hai ca ma apuc de treaba.

 

m-am razgindit. asta e, ramin fara Nobel.

 

Te-ai razgandit sau nu esti in stare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

vad ca stii sa-mi apesi butoanele, m-ai motivat sa-ti demonstrez ca pot. ma apuc de treaba.

 

Ai rezolvat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corleone, al meu b6 a fost o data asa , de nu clintea relantiul vro 2000 de km dupa ce l-am luat de la un mecanic din bucuresti, dupa care dupa aia 2000 de km si-a revenit . Deci se poate , dar n-are sens.

 

Intreb si eu: voi aveti probleme la viteze mari - vezi 120 in sus la curbe cu o miscare ciudata ca un fel de voblaj lent spate ? Interesat sunt de modelele 2005 in sus , ca la b6 le vechi sigur face asa. Nu stiu daca e de la amortizor sau din fabricatie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arw, fara sa pretind ca stiu raspunsul corect bag si eu niste concluzii bazate pe ce-am citit si pe ce-am simtit pe pielea mea.

 

1. cauciucul e critic si e responsabil pt. multe conportamente pe care in mod normal le atribui motocicletei. cauciucul are si rol de a amortiza diverse tendinte firesti de instabilitate, cum ar fi voblajul. btw, cica in mediul profesionist se face distinctie intre voblaj (tremurici la ghidon) si "weave", adica ceva gen ce descrii tu. nu stiu daca ai citit ce-am scris si nu ca ar avea neaparat legatura cu problema ta da' cica Conti Road Attack sint cunoscute ca generatoare de voblaj.

 

2. dpdv strict obiectiv pina si Evo e un motor bazat pe tehnologie cumva antica, datorita cadrului din tevi de otel, netriangularizat. cu alte cuvinte, cadrul e usor deformabil si e responsabil pt. "diverse". intr-o carte pe care am citit-o regent, GSX-ul (foarte asemanator cu Banditul) e dat ca exemplu negativ. e un comentariu in dreptul unei poze, ceva gen "inginerii de la Suzuki e posibil sa fie schizofrenici adoptind asa o tehnologie". i shit you not.

 

3. Banditul si-a pastrat traditia de motor "buget", deci nu ma astept sa aiba amortizoare high-end.

 

^ cei doi bani ai mei :)

 

PS: presiune in cauciucuri?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...