Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am gandit la un hornet, ce zici merita ? :bounce:

 

 

Mai intrebi? Vinzi banditu, mai pui cat e nevoie si iei o motoreta calumea!

Azi am auzit un banc: "Cum iti dai seama de un motorist ca are honda? N-avea griji, iti zice el cat de repede poate!"

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 nou. orice lucru (asta in lumea normala) isi pierde 30% din valoare la simpla scoatere din ambalaj. n-as da ever banii aia si sint 100% convins ca n-o sa-i dea nimeni altcineva. cu 5000 iti iei o naveta spatiala de ultima generatie in stare perfecta.

 

PS: din cite-mi amintesc, arw a luat Evo (nici nu se pune problema de comparatie) cu 3500.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

600 nou. orice lucru (asta in lumea normala) isi pierde 30% din valoare la simpla scoatere din ambalaj. n-as da ever banii aia si sint 100% convins ca n-o sa-i dea nimeni altcineva. cu 5000 iti iei o naveta spatiala de ultima generatie in stare perfecta.

 

PS: din cite-mi amintesc, arw a luat Evo (nici nu se pune problema de comparatie) cu 3500.

 

 

Dracu stie? I-o fi adaugat si valoarea sentimentala vreo 2500 de euro :scratch: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tragind linie B12-ul nou a fost vreo 7-8 mii la vremea lui, daca prin deai o oferta il luai si mai ieftin. sa crezi ca vinzi motor de 8 ani, chiar si bine intretinut cu 75% din pretul de nou = ce fumezi, omule?

 

ma uitam ca idee cit mai e un B12 la noi si am dat peste asta.

 

PS: un motorist din Iasi, a vindut CBF600 luata de noua din reprezentanta cu 3500. din cite-mi amintesc a fost vreo 7000. nici cu 3500 n-o dadea daca nu i s-ar fi pus pata unui coleg de-al lui sa-si ia motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa purtam o discutie in contradictoriu aiurea .. dar uite, mie mi se pare ca banditrider isi vinde motorul ieftin! este un motor bun, nu neaparat al lui, in general banditul are motoare super ok, este un naked de referinta, modificabil cum vrei .. ar merita mai mult.

 

acum, un motor nu trebuie sa fie in pretul pietii, ci sa fie un motor bun. multi prefera (ca si mine) sa dau un ban dar sa iau ceva BUN decat sa dau pretul pietii si apoi sa bag bani inutili :).

 

cat priveste sistemul de bagaje, eu caut unul de juma de an. scorurile sunt astronomice, de la 200 euro un givi maxxia pana la 350 2 laterale keyless givi. astea sunt niste lucruri care nu respecta principiul tau, Calin, aia cu 30%. am incercat sa negociez cu cativa, raspunsul a fost foarte sec: vrei bine, nu .. asta e! si alternative nu prea ai. mai ales la sistem de bagaje complet!

 

eu mi-l fac din bucati. am luat un givi wingrack sh, din romania, un givi maxxia 2 din romania si pana acum am dar 200 euro! fara alte 200 nu iau 2 laterale. asadar...400 euro, dar asa, zgarceala pe fata :laugh:

 

revenind .. un motor de 8 ani nu e un motor vechi daca e un motor bun. eu am spre exemplu Katana de 1987 si e foarte ok. Motorul merge si merge bine si banii pe care i-am dat nu au fost multi deloc! Asadar .. banii ii face motorul si nu piata sau faptul ca un prieten avea Busa sau Hornet si o dadea cu 200 euro :laugh:

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revenind .. un motor de 8 ani nu e un motor vechi daca e un motor bun. eu am spre exemplu Katana de 1987 si e foarte ok. Motorul merge si merge bine si banii pe care i-am dat nu au fost multi deloc! Asadar .. banii ii face motorul si nu piata sau faptul ca un prieten avea Busa sau Hornet si o dadea cu 200 euro :laugh:

orice om normal se supune regulilor din jur, inclusiv ale pietei. stii foarte bine ca la CASCO, valoarea asigurata scade drastic la motoare de peste 10 ani (8+2), de nu merita. adica platesti o polita nu chiar neglijabila si e asigurat pe nimic. de ce-ar fi alte reguli la cumparat? de ce pret aproape dublu fata de cel al pietei? ca ce, ca nu are zgirieturi? nu stiu cum sa zic, dar o vopsire se face cu 400 de RON (nici 100 de euro) si iese ca din fabrica. si legat de ce e inauntru, ai de unde sa fii sigur? poti sa vii cu tata si cu mama mecanicilor si motorul ala sa aiba probleme. SH-ul e risc si sa dai o caruta de bani pe un risc e aberant.

un 1250 nou e vreo 8000 de euro daca nu ma-nsel si nu cred ca se poate compara cu Pop-ul ala. sa-ti zic o vorba pe care mi-a zis-o cineva odata: omu' intr-un fel gindeste cind nu are banii in buzunar si tot timpul altfel cind ii are. adica, daca ar fi ai acum 5000 de euro de motor, tare mi-e ca toata teoria asta s-ar intoarce pe dos si ori ai lua tot la 2500 sau nou.

 

pe ideea ta, omu' de care ziceam mai sus, cu CBF-ul tipla, cit trebuie sa stea cu el la vinzare? asa, la vreo 5-6 ani? deja statuse mai bine de-un an si s-a dat mai mult printr-o intimplare, in timpul ala primise ceva gen 2 telefoane.

 

iar legat de topcase, poti sa iei de la Roby si suporturi se fac. in nici un caz nu ajungi la 200 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus ca nu vreau sa incep o discutie inutila .. asa ca nu o voi continua. fiecare lucru are pretul lui, nu tin partea nici a vanzatorului si nici a cumparatorului, doar ca simplu fapt ca ceva se vinde mai scump nu-l face prost!

 

suportii se fac daca ai unde, eu nu ma duc la roby ca sa fac suporti, iar pe desene de pe google SIGUR nu merge! asta e insa o alta discutie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima chestie despre preturi aberante: amicul cu CBF-ul a luat V-strom cu 7000 km la bord tipla, ca scos din reprezentanta, (l-am vazut de-aproape) cu 4000 ;) astea-s preturile man, cine nu se conformeaza pietei sta cu lucrul nevindut dar cu orgoliul intact :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima chestie despre preturi aberante: amicul cu CBF-ul a luat V-strom cu 7000 km la bord tipla, ca scos din reprezentanta, (l-am vazut de-aproape) cu 4000 ;) astea-s preturile man, cine nu se conformeaza pietei sta cu lucrul nevindut dar cu orgoliul intact :bounce:

 

V-strom-ul e de 1000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il suspectez ca vrea sa isi ia hornet :crack: !

 

:cheers:

Nu poate omu sa faca nimic de voi, ca imediat cu carcoteli :disappointed:

Nu m-am hotarat ce sa-mi iau, stiu doar ca va fi ceva mai nou si pe injectie..

Intradevar, mi se pare aiurea sa dau banditul asa de ieftin, dar vad ca astea sunt preturile..pai numai pe kitul de lant am dat peste 100 de euro..

In fine, cine il va cumpara, cu siguranta nu-si va lua teapa.. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face fetele?

iaca nu m-am putut abtine si am facut modificarea cu 5 grade in plus la avans. nu mi-am luat rotor de aprindere nou ci am facut-o marind gaurile de fixare ale senzorului cu ~2,5 mm astfel incit sa-l pot roti. rezultatul?

imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. adevarat, am de vreo 2 ani problema cu pornire ceva mai grea la cald dar daca o las cam un minut in pace o ia din prima tot timpul. in schimb ieri si azi, mergind cu modificarea facuta am crezut ca descarc bateria si ma intorc pe jos. a fost aproape ca si cu problemele la pornirea de dupa hibernare. da-i la automat, pirtz pirtz, asteapta, da-i, pirtz etc. erau numai cristosi si dumnezei la gura mea.

si cind te gindesti ca exista rotoare de aprindere de-a gata la aproape 100 de euro. bine ca m-am abtinut anul trecut, cind era cit pe ce sa cumpar un rahat din asta.

cit despre putere, tot o p.ula. daca exista vreo diferenta e infima si nu-s convins ca nu a fost pentru ca n-am mers eu mai atent la comportamentul motorului decit deobicei.

cu ocazia asta totusi am observat ceva. un fost proprietar a umblat acolo. unul din cele 3 suruburi de prindere de la senzor e lipsa dar totusi pe piesa se vede urma ca in trecut a fost.

miine ma intorc la standard.

 

a. inca ceva. coincidenta face ca m-a rugat un concitadin, posesor de GSXR 750 2002, sa-l ajut sa-si faca un TRE (Timing Retard Eliminator) pt. mai sus mentionata motocicleta. adica ceva similar cu ce-am facut la a mea. similar, nu identic. la el chestia e numai din ECU, deci jucaria e electronica, se insereaza intre senzorul de treapta de viteza si ECU si se poate scoate oricind. i-am pus si-un comutator sa se poata intoarce la normal cind vrea. a dat omu' o tura si zice ca la el se simte diferenta.

interesant mi s-a parut sa ma holbez la motor cit l-a montat. frate, deci ma bucur ca am Bandit. Gixxerul mi se pare naveta spatiala. numai ca sa schimbi bujiile tre' desfacuta juma' de motocicleta. e complex, are sapte mii de fire, plin de electronica, motorase si nu stiu cite chestii care se pot strica. si care chiar se strica.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce face fetele?

iaca nu m-am putut abtine si am facut modificarea cu 5 grade in plus la avans. nu mi-am luat rotor de aprindere nou ci am facut-o marind gaurile de fixare ale senzorului cu ~2,5 mm astfel incit sa-l pot roti. rezultatul?

imi bag eu p.ula cit m-am chinuit s-o pornesc cu motorul cald. adevarat, am de vreo 2 ani problema cu pornire ceva mai grea la cald dar daca o las cam un minut in pace o ia din prima tot timpul. in schimb ieri si azi, mergind cu modificarea facuta am crezut ca descarc bateria si ma intorc pe jos. a fost aproape ca si cu problemele la pornirea de dupa hibernare. da-i la automat, pirtz pirtz, asteapta, da-i, pirtz etc. erau numai cristosi si dumnezei la gura mea.

si cind te gindesti ca exista rotoare de aprindere de-a gata la aproape 100 de euro. bine ca m-am abtinut anul trecut, cind era cit pe ce sa cumpar un rahat din asta.

cit despre putere, tot o p.ula. daca exista vreo diferenta e infima si nu-s convins ca nu a fost pentru ca n-am mers eu mai atent la comportamentul motorului decit deobicei.

cu ocazia asta totusi am observat ceva. un fost proprietar a umblat acolo. unul din cele 3 suruburi de prindere de la senzor e lipsa dar totusi pe piesa se vede urma ca in trecut a fost.

miine ma intorc la standard.

 

a. inca ceva. coincidenta face ca m-a rugat un concitadin, posesor de GSXR 750 2002, sa-l ajut sa-si faca un TRE (Timing Retard Eliminator) pt. mai sus mentionata motocicleta. adica ceva similar cu ce-am facut la a mea. similar, nu identic. la el chestia e numai din ECU, deci jucaria e electronica, se insereaza intre senzorul de treapta de viteza si ECU si se poate scoate oricind. i-am pus si-un comutator sa se poata intoarce la normal cind vrea. a dat omu' o tura si zice ca la el se simte diferenta.

interesant mi s-a parut sa ma holbez la motor cit l-a montat. frate, deci ma bucur ca am Bandit. Gixxerul mi se pare naveta spatiala. numai ca sa schimbi bujiile tre' desfacuta juma' de motocicleta. e complex, are sapte mii de fire, plin de electronica, motorase si nu stiu cite chestii care se pot strica. si care chiar se strica.

 

Si eu care vroiam sa ii cer mufele inapoi ca m-a stresat de m-a rupt pana i-am facut rost de ele si parca nu mai facea odata TRE-ul ala ... :grinbandit:

 

Nu e chiar asa complicat ... e chiar cel mai ok la capitolul tehnilogie/accesibilitate, ca sa ii zic asa ... sa vezi o Yamaha, ceva mai nou ... sa vezi acolo hristosi si mnezei ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...