Zven Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 ai nevoie de ajutor...dai semn. si eu ma pregatesc sa desfac releul ... macke merci de ajutor anticipat dar eu sunt in buc si tu in bacau. Mai mult timp pierdem pe drum decat sa fac testul. O sa vad eu cum rezolv pe aci prin bucuresti. am avut si eu pb ta in trecut(din gresala mea),imi dadea in baterie cu pana la 18,8v si din ce mai tin eu minte valoarea maxima normala era in jur de 13,8(dar nu sunt sigur) si asta e piesa care facea pb...numai ca din ce stiam eu ii zice regulator de tensiune,sau cel putin asa ii zic eu... Pic; http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSF-600-V-Bandit-Naked-1997-Regulator-/180825704557 ...DAR la mine motorul mergea bine(nu se balbaia) numai ca mirosea a sulf ca la balamuc..si cand m-am uitat la baterie arata mai degraba rotunda decat forma ei ) .Daca nu gasesti fix de bandit sau nu ai bani,Cred ca se poate adapta si altceva in loc(pe traseu)de la alte modele..numai sa identifici culorile firelor si sa citesti putin despre celelalte modele.(eu testatem experimental cu unu degsxr750 si mergea). Atentie: la valori mai mari se poate arde CDI-ul dupa baterie(eu cred ca am avut noroc ca nu aveam CDI-ul stock). Bafta Lordgrec: in carte scrie 13,5 la modele 95-99. acuma nu cred ca am dece sa ma sperii daca mi`ar da si pana in 14 pt ca nu cred ca este mult. Despre releu(regulator ca asa ii zic ei) m-am gandit si eu la 2-3 rute ocolitoare(sincer mi se pare prea mult 140 de lire). O sa incerc sa caut ceva asemanator pt ca din ce vezi acolo in poza doar partea aia metalica e importanta, restu fiind suport. Daca nu gasesc o sa incerc sa-l pun pe direct in alternator si sa ii pun alt releu pe iesire. Merci de sugestii si dupa ce o rezolv anunt ca sa stiti cum se poate rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 exista solutii cu mult mai ieftine (se pare ca si mai bune, adica mai fiabile) http://www.ebay.de/itm/Regler-Lichtmaschine-GSF-600-Bandit-GSF600-95-2005-NEU-/150616395044?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item23116fcd24 daca e, incearca si la adalmotors. pt gsx-ul meu au VICMA, livrare cam 3 saptamani. merita la ~200 lei bucata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 exista solutii cu mult mai ieftine (se pare ca si mai bune, adica mai fiabile) http://www.ebay.de/itm/Regler-Lichtmaschine-GSF-600-Bandit-GSF600-95-2005-NEU-/150616395044?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item23116fcd24 daca e, incearca si la adalmotors. pt gsx-ul meu au VICMA, livrare cam 3 saptamani. merita la ~200 lei bucata ... si tu zici ca chestia aia inlocuieste releul din alternator. hmm am gasit la baietii de la adalmotors cu ~200 de lei. Tocmai ce le-am dat mail. Sper sapt asta sa rezolv mai multe. cred ca ti-e am sa`ti dau o bere, iete acuma s-au facut 2,3,4 .... numa sa ne vedem si sa avemt timp sa le pupam pi toati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 cum sa nu inlolcuiasca?! Daca nu crezi, uite aici http://www.tommotec.de/regler-lichtmaschine-gsf-600-bandit-1995-2005/a-1069/ vezi ca mai jos are PDF cu instructiuni de instalare, tot. Exact cu pozitie si tot ce vrei ... PS: tu chiar crezi ca-ti recomandam ceva aiurea? Pai si eu tot de-ala iau .. adica mi-as sapa singur groapa. ... si-apoi, banditii sunt banditi (in sensul bun al cuvantului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 duamne fereasca ... da cum sa crezi ca te invinuiesc pe tine ca dai sfaturi rele ... ptiu ptiu ptiu ... mi`am mai adaugat o lada de bere la tine ... sincer, mi se parea aiurea ca o chestia asa mica sa faca tata triaba(dar deh tehnologia), dar dupa niste cautari mai atente am descoperit america. oricum sper pana sapt viitoare sa il fac ca sa ma pot duce si la itp cu el si sa fie gata de 1 mai=mareeeeeee ... acuma te mai intreb ceva, daca tot ai zis ca tot de ala iti pui si tu, la alternator ii trebe garnitura. aia e de unica folosinta(daca il desfac tre sa ii pun alta noua sau pot sa o pun tot pe aia). PS: toati respectele pt tini ... se vede ca esti moldovean. las ca vin eu acas si stam noi la bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 aia cu garnitura e o problema NErezolvata. Am sa vad la fata locului. Tu ai un avantaj de cativa ani buni buni, daca nu mai bine de 10 ani .. (nu la varsta, la motoare). La tine garnitura ar trebui sa fie ok. Acum, in BC exista o firma care vinde rulmenti si ... garnituri O sa verific acolo daca nu au ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Nu va faceti griji in privinta garniturilor,nu imbatranesc asa usor ca sunt ferite de uv si au mereu ulei pe ele...eu am folosit acelas alternator si starter pe 3 motoare diferite si nu am schimbat niciodata garniturile care sunt rotunde asemanatoare celor de la filtrele de ulei...(asta daca nu a bagat vre-un dorel surubelnita pe acolo inaintea voastra). Sfat; Cand strangeti cele 3 suruburi ale alternatorului sa le strangeti concomitent(cate 1-2 ture la fiecare)ca sa intre drept si sa feriti garnitura de pb. Sa aveti spor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salut , vand kit coborare bandit , ---150 ron --- 0724263446 Cristi a fost pe un bandit din 2006 coboara aproape 4cm( alea negre ) si o poza cu banditul cu kitul pe el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Va salut, domnilor! M-am tot invartit pe forumul asta pentru a ma decide asupra unei frumoase pentru inceput de drum. Am luat A-ul de aproape 1 an, am reusit sa fac praf bruma buget ce-mi alocasem sezonul trecut, iar acum am luat-o de la inceput. Pentru moment imi completez echipamentul si, cu putin noroc, nu m-or arunca in strada astia de la firma lunile urmatoare. Initial, ma fixasem pe un CB500 sau o viespe. Frumoase, pareau fiabile, consum mic, cb-ul dadea bine si pe hartie, putin cam populare, ce-i drept, un fel de passaturi ale lumii moto, dar nu ma deranja asta. Problema a aparut cand mi-a zis unul "Nu-ti lua, ma, ca-i 'onda!". N-am inteles in prima instanta si nici n-am insistat pe subiect, mai ales dupa ce tipul a dat atoatestiutor din cap drept raspuns la "pai ce-are"-ul meu. Dupa el, au mai aparut cativa cu sfaturi asemanatoare, bazate tot pe mitul ala. Nu-s mare fan al prejudecatilor, dar oamenii erau motoristi cu experienta, printre care si un fost posesor de Honda, asa ca am mers pe principiul "asa of fi, tata, stiu ei mai bine" si am renuntat. Dupa esecul asta, m-am inamorat de Monsterul de 600, generatii '98 - 2002 si mi-am petrecut o perioada urmarindu-i pe baietii de pe Monster Lounge. Oameni pasionati ca ei mai rar gasesti, doar ca toata pasiunea aia n-a fost suficienta pentru a contrabalansa consensul aproape general cum ca italienii de la Ducati n-ar fi chiar cei mai competenti ingineri. Asa ca am aterizat printre voi. Intotdeauna m-a atras generatia '96 a banditilor vostri, robuste, furioase, exact cum ar trebui sa arate un naked dupa mintea mea, poate putin cam prea salbatice pentru mine (incepator, 1.80m, 75 de kile inainte de hibernare), dar oi reusi sa-mblanzesc una. Iar generatia 2000 e atractiva si ca dotari, din categoria "sufletul conteaza", si m-a facut sa inclin spre ea. Singurul impediment, la nivelul meu de cunostinte adica (undeva intre 0-0,5% din ce-ar trebui stiut), e consumul deosebit de ridicat. Am auzit 6, 7, 8, chiar mai sus de-atat, de mi s-a mai taiat avantul ca n-am de gand sa o bag la arat. M-am uitat apoi spre surioara mai mica, GSF-ul de 400, despre care n-am aflat mare lucru. E frumusica, pare mai putin pretentioasa, doar ca pare micuta pt. mine (vedeti asl-ul intr-o paranteza mai sus). Aici interveniti voi si bunavointa voastra, in calitate de posesori, impatimiti si cunoscatori. Gresesc mai sus? Banditul de 600 e chiar atat de infometat? Cel de 400 cum sta la capitolul asta? Pe partea de piese si accesorii de care ar trebui sa ma feresc? Cum se comporta in curbe, la drum lung, etc? Va pleca vreodata Jijel de la Steaua? Intrebari fara raspuns pentru mine in momentul asta. Va multumesc anticipat & asfalt uscat! Am eu un 600 de vanzare ....cu ceva posturi mai inainte, dar cred ca l-ai vazut deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 am de cativa ani bandit de 600 din 97. in medie in oras al meu consuma pana in 6, nu sare de 6, la drum intins 130-170 km/h se duce pana in 6.4, iar daca o tin 120-130 maxxxx 5.5. depinde si de benzina am observat. de multe ori cand ma asteptam sa consume peste 6 am avut supriza sa consume sub 5 (4.7-4.8). dar in fiecare an in februarie-martie fac carburatia, bujii noi, schimburi filtre +ulei, reglat colbutori supape! si tot din experienta cu alte motoare avute, carburatia mai ceas ca la emil nu exista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 In cazul meu ca si posesor de GSF 400, am un mecanic ce lucreaza cu BIHR si Suzuki si nu am nici o problema la gasirea pieselor doar ca intradevar unele se gasesc doar la producator si au preturile cam umflate. Deci se gasesc piese doar ca am putea spune ca in unele cazuri lipseste varianta mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salutare.de astazi intru si eu in randul vostru.am achitionat un bandit din 97.sunt incepator si va rog sa imi dezvaluiti si mie cate ceva din "tainele"banditului 600n,binenteles,daca sunt.cu stima si asfalt uscat. salut "banditilor".are cineva o carte tehnica pentru un bandit 600N din 1997? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salut.uite aici. http://www.hotfiles.ro/download/service_repair_manual_suzuki_gsf_600s_bandit.pdf/846376 daca nu merge imi trimiti e-mailul tau si il trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Donez comanda lumini cu buton start pentru Bandit600. Se poate ridica in Bucuresti, nu trimit in tara din lipsa de timp! Ma puteti suna la numarul din semnatura daca aveti nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Are careva habar la cati km e recomandat sa schimbi distributia la Banditul de 1200? Eu in manualul service nu am gasit, doar simptome si daca acestea sunt naspa, recoomanda sa schimbi distributia. Insa nu am gasit din start la cat recomanda schimbul fara a avea probleme in prealabil.. Ceva de genul cum e recomandat la masinile diesel la 60000 km de exemplu (cele pe curea). P.S. Nu ati citit niciunul postul meu anterior in care intrebam daca se mai fabrica sau nu Banditii? Sau e TABU? Editat Aprilie 5, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 din ce vad eu pe siteurile de romania si global la suzuki se pare ca inca mai au banditi de vanzare. Nu cred ca au oprit productia. Macke, am vb cu baietii de la adal si mi-au zis ca in listele lor pt suzuki nu se gaseste releul respectiv. Eu am facut comanda si daca nu merge cum trebuie o sa`l returnez(au zis ca se poate). Sincer cred ca e ceea ce trebuie pt am vazut pe mai multe site-uri ca se foloseste la banditi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) daca nu, ebay! nu era diferenta majora! cred ca si putem intreba pe vanzator. uite http://www.tommotec.de/regler-lichtmaschine-gsx-1100-f-gv72-1988-1996-neu/a-792/ Eu am gasit pt bandit sau o katana mica, de 600 si am intrebat daca il cumpar, pot sa-l pun la katana mea? si mi-a dat direct link catre ce-mi trebuie mie (mai sus). Refuz sa cred ca facea recomandari in NEcunostinta de cauza. Eu azi ajung la motor, s-a mai rarefiat cerul de plooi si frig si desfac alternatorul sa-l iau in casa. Ramane o singura dilema: de unde fac rost de o sursa variabila de tensiune DC Bafta PS: http://www.motomike.eu/autonet/category/29900000000/vehicle/31883/article/466728 si negociaza cu ei...e scump 345. daca ti-l da pe la 270-280 e bine! Editat Aprilie 5, 2013 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Va salut baieti, am banditu de aproape un an, am facut pana acum 2 schimburi de ulei si am pus Valvoline 10w40 si nu sunt multumit de el, acum a venit momentu sa schimb iar uleiul si am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si am primit urmatoarele recomandari, sa bag in ea: 10w-60 sau 15w-50. Va intreb si pe voi, ce imi recomandati din cele doua? Nu as mai baga 10w-40 ca isi schimba prea repede proprietatile, dupa vreo 2000km de rulaj deja se simte in cutia de viteze la temperaturi mai mari, as inclina spre 15w-50, tinanad cont ca temperaturi afara o sa creasca in viitorul apropiat...si ce marca/productie recomandati?( motocicleta are aproape 50.000 km si e din 2001 ). Va mutumesc anticipat. Editat Aprilie 5, 2013 de bogdan g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Va salut baieti, am banditu de aproape un an, am facut pana acum 2 schimburi de ulei si am pus Valvoline 10w40 si nu sunt multumit de el, acum a venit momentu sa schimb iar uleiul si am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si am primit urmatoarele recomandari, sa bag in ea: 10w-60 sau 15w-50. Va intreb si pe voi, ce imi recomandati din cele doua? Nu as mai baga 10w-40 ca isi schimba prea repede proprietatile, dupa vreo 2000km de rulaj deja se simte in cutia de viteze la temperaturi mai mari, as inclina spre 15w-50, tinanad cont ca temperaturi afara o sa creasca in viitorul apropiat...si ce marca/productie recomandati?( motocicleta are aproape 50.000 km si e din 2001 ). Va mutumesc anticipat. Salut. Ti-ai dat foc la valiza cu intrebarea asta, serios. Lasand gluma, daca cei de la Suzuki recomanda 10W40 sau 10W50 de unde morti ai scos tu 10W60? Pe bune. Acuma na, daca nu in aceeasi Romanie, macar in aceeasi longitudine si latitudine cu noi te plimbi si tu, deci indiferent de uzura motorului tau, oricare din cele doua scrise de mine mai sus sunt perfecte. Sper ca gusti ironia si nu te superi, insa sincer, e cel putin ciudat ce vascozitati ai scris tu. Intrebam si eu cateva pagini mai inainte daca a folosit careva Valvoline. Desi esti singurul care scrie ca l-a folosit, e un motiv in plus sa cred ca necumparandu-l am facut alegerea buna. Sanatate si fa alegerea buna. Personal, in ideea ca umblu foarte putin in oras, la km tai as merge pe un ALT 10w40. Daca Valvoline a fost naspa, poate alte 10w40 ar fi ok. Am simtit diferente mari la aceeasi vascozitate intre Mobil (ca p.la) si Castrol sau Procycle. In caz ca nu vrei, baga 10W50, nu 15, nu are rost. Si vezi sa fie musai SEMIsintetic. Eu momentan am Castrol 10w40 de 4000 de km si nu am complectat gram. Urmatorul e din nou Procycle din cauza de bani, insa la fel de ok se comporta in motorul meu. Cel mai important (stii asta) e sa respecti intervalele de schimb la ulei, restul e cancan. Vara lunga Editat Aprilie 5, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 baga ce recomanda nea Suzuki adica 10W40. Eu am 55.000 km, tot 2001....si merg vara prin Bucale la 50 de grade...no problem. Eu folosex Motul 7100 10W40, care e full-sintetic...cica asta full-sintetic e mai rezistent (ca pelicula) si se 'evapora' mai greu la mobrele racite cu aer/ulei cum sunt ale noastre...la 5100 (semi-sintetic) am inteles ca mai tre' sa completezi din cand in cand, depinde de mobra si modul de exploatare... Ca firma tu poti sa bagi ce vrei, mobra n-o sa se strice, dar cred ca ii va fi mai bine cu: Motul, Bel-Ray, Motorex, Repsol sau Castrol Care ti-ai reglat singur supapele/tachetii? A fost greu, mai complicat decat cum se rglau la vechea dacie? garnitura capacului pp ca nu trebuie inlocuita, dar a fost ok? Cat v-a tinut reglaju' pana cand tachetii au inceput sa bata iar hora ca baietii? @alin, Cosmin tocmai ce si-a schimbat distributia la B65, la 80.000 km.... Cand am fost la Suka acu 2 ani, dupa ce mi-a ascultat si motorul, a zis ca n-am ce umbla la distributie pana la 60-65.000 km. (atunci aveam 43.000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Va salut baieti, am banditu de aproape un an, am facut pana acum 2 schimburi de ulei si am pus Valvoline 10w40 si nu sunt multumit de el, acum a venit momentu sa schimb iar uleiul si am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta si am primit urmatoarele recomandari, sa bag in ea: 10w-60 sau 15w-50. Va intreb si pe voi, ce imi recomandati din cele doua? Nu as mai baga 10w-40 ca isi schimba prea repede proprietatile, dupa vreo 2000km de rulaj deja se simte in cutia de viteze la temperaturi mai mari, as inclina spre 15w-50, tinanad cont ca temperaturi afara o sa creasca in viitorul apropiat...si ce marca/productie recomandati?( motocicleta are aproape 50.000 km si e din 2001 ). Va mutumesc anticipat. aceeasi broblema o am si eu. anu trecut am avut motorex 10w40 full sintetic. La temperaturi mai mari imi facea exact aceeasi buba la cutie. Anu asta o sa pun un belray 10w50, binenteles full sintetic, o sa incerc sa va tin la curent in timp de comportarea lui. @motorocker: cand te apuci de treaba aia da un semn ceva ca as veni si eu sa vad. ma gandesc ca ar trebui la le reglez si eu pe ale mele si as cam vrea sa incept sa il bijuteresc singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 @alin, Cosmin tocmai ce si-a schimbat distributia la B65, la 80.000 km.... Cand am fost la Suka acu 2 ani, dupa ce mi-a ascultat si motorul, a zis ca n-am ce umbla la distributie pana la 60-65.000 km. (atunci aveam 43.000) Am intrebat si eu cativa oameni intre timp si niciunul nu stie sa fie standardizat ca la masini, adica la x kilometri schimbi preventiv de musai. Deduc ca anunta prin zgomote cand incepe sa se slabeasca si din ce stiu lantul se poate si verifica , mai mult are si ceva distante maxime de uzura sau cum sa le numesc. Cand ajunge sa aibe mai mult de nustiucati cm intre 2 puncte e semn de uzura si ar trebui inlocuit. Ca preventie, probabil in functie de bani, de km si de stilul de condus, fiecare schimba distributia cand crede de cuviinta. Legat de ulei, fara sa fiu Calin 2 si fara sa isc polemici, va intreb pe toti ceva (nu cred ca am mai scris asta). Producatorul recomanda ulei semisintetic. Din ce am citit pe net, uleiul semisintetic e maxim 30% sintetic, restul de 70 fiind mineral. Daca tre sa fim mai destepti decat Suzuki, nu ar fi mai intelept sa apelam ca alternativa la uleiul mineral? Contrar la ce s-a scris pe aici, eu stiu ca pe cel full sintetic il papa mai iute si se subtiaza mai repede. Oricum raman NUMAI pe semisintetic, call me old-school dar asa sunt eu, respect ce au zis aia. Daca era marketing recomandau ei uleiul full care e mai scump. Daca nu e marketing, inseamna ca intradevar uleiul semi isi face mai bine treaba. De obicei , constructorii recomanda ce e mai bun schimbat cat mai des atunci cand vine vorba de piese si consumabile. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salutare. Am si eu o problemuta cu banditu meu din 96. Cand sta la relanti sta turat pe la 1000 rpm si oscileaza turatia, intre 1000 si 1400rpm. Pana am timp sa ma duc la un service,imi puteti zice cam ce credeti ca are? O bujie care nu face o ardere completa sau carburatoarele desincronizate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geografu Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salutare. Mi-am cumparat si eu kit de lant nou si m-am gandit sa mesteresc pana nu da caldura. M-am lovit de o problema. Nu pot desface surubu ala mare ce tine pinionu. Am incercat in fel si chip. A trecut careva prin asa ceva? doar cu pistol pneumatic nu am incercat pentru ca nu am si prin vecini nu are nimeni. imi puteti spune cei care au trecut prin asa ceva cum au rezolvat? Banditul e de 600 din 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 prea multe cauze ca sa ne dam cu parerea doar de la o simpla "nu sta la turatie". carburi nesincronizate, bujii, bobine, aer fals trage dupa carburi, etc....ia-le pe rand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.