Zven Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 tu esti ok? inafara de cablu mai ai si alte belele? Spor si ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 da sunt bine am avut o pasagera grabita,i.am explicat cum sa se comporte in mers da am uitat sa.i spun sa nu se urce inainte sa ii spun eu si s.a urcat chiar cand am tras cricul lateral si m.a tras jos...oricum greseala a fost a mea dar asa inveti bn ca nu a patit nimeni nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 carenele cum au tinut? ce "protectii" ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 s.a zgariat putin aripa spate da pun un sticker si protecti mi.am luat imediat dupa ce am cumparat motorul pt ca stiam ca o sa se ajunga la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 sa stii ca sunt bune alea. foarte bune, ai facut o alegere buna cand ti le-ai luat. eu tot de alea am si si-au facut treaba cu succes. Despre scapat pe jos ai grija ca e greu banditu si pe loc e mai anevoios de umblat cu el. Eu am reusit performanta sa-l scap si pe o parte si pe alta de vreo 3-4 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 da ai perfecta dreptate si nici nu iti prinzi piciorul intre motor si asfalt,acum ma gandesc sa imi iau ceva sa protejeze aripa spate gen suport de cutie dar dupa ambreiaj schimb ulei si toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 cateva poze cu seaua monopost la care am lucrat in ultimul timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 hmm... intersant. Din ce vad eu ai facuto direct pe saua veche. Adica ai lipit fibra pe plasticul de la sea? As vrea sa-mi fac si eu un capac de monopost dar vrea sa-l fac peste sea, adica sa-l pot da jos si sa am si spatiul pt pasager. @alexdx90: la o cautare mai amanuntita am mai gasit si asta: http://www.wemoto.ro/bikes/suzuki/gsf_600_s_t_v_bandit_-_gn77a/95-97/picture/clutch_friction_plate_set_-_ebc/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) am avut o a doua sea pe care am construit de la 0 ,luand liniile coditei,am inceput cu spuma poliuretanica,dupa care am mai ajustat pe ici pe colo cu kit poliesteric,dupa care i-am dat mai multe straturi de fibra de sticla,ulterior ajustand unde era nevoie Editat Mai 1, 2013 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Foarte tare! Bravo Paul. O sa arate super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Salut, spuneti-mi va rog care a folosit macar unul dintre cele trei uleiuri, vreau sa stiu pe ce motoare, intervalul de timp si cum s-a comportat cutia de viteze. Au un pret bun per litru si vreau sa le incerc. .......................28 RON.........................35 RON.............................30 RON............ Editat Mai 1, 2013 de nano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 nu cred ca conteaza atat de mult uleiul daca il schimbi la timp sau mai devreme,mecanicul meu mi.a recomandat valvoline ca ulei,pt vara a zis ca merge un 20w50 semisintetic...a zis ca nu crede in uleiurile scumpe eu cred ca o sa incerc motul 5100 15w50 l.am gasit la 130ron 4 l e tot semisintetic si o sa.l schimb cu 10w40 cand o bag la iernat ms zven oricum dupa paste o sa le iau pe astea, daca se duc pana la toamna asta e o sa va spun sa nu va luati si voi ) http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSF600-CLUTCH-PLATES-95-04-SET-OF-8-FRICTION-PLATES-GOOD-QUALITY-/281044299266?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item416f8bae02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 eu am pus in al meu belray 10w50 full sintetic ester. E scumput dar cel care mi l-a recomandat are experienta extrem de multa. din alea 3 de sus nu am folosit nimic pana acuma. sincer 20w50 mi se pare cam mult. Tu pui ce vrei in el si vezi cum merge, si daca se comporta bine mergi cu el asa. @Alexdx09: pt ce pui 10w40 la iarna in el daca nu mergi cu ea. Lasal tot pe ala si il schimbi in primavara cu unul nou si gata. Pierzi bani si timp aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) cine ma poate ajuta cu suportul de etrier spate de bandit 600 pana in 98? am cumparat unul de pe ebay si vanzatorul nu a fost prea serios, este de bandit 1200 cred.... Editat Mai 1, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 am citit pe undeva ca e mai bn sa.i schimbi uleiul toamna pt ca vechiul ulei ar contine acizi plus ca ma gandesc sa-i mai dau o cheie peste iarna, sa.l folosec primavara cand e mai frig iar in mai i.l schimb din nou cu ceva putin mai gros s@rpe incearca si tu aici /index.php?/topic/597847-piese-dezmembrari-moto-furcicarenefarurirotimotoare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Salut, spuneti-mi va rog care a folosit macar unul dintre cele trei uleiuri, vreau sa stiu pe ce motoare, intervalul de timp si cum s-a comportat cutia de viteze. Au un pret bun per litru si vreau sa le incerc. .......................28 RON.........................35 RON.............................30 RON............ Un singur lucru it izic.........uita de rahatul ala de Mobil. Din anul 2005 pana prin 2008 nu aveam alternativa la jegul ala de ulei, il bagam in Banditul de 600. Dupa 3000 de km maxim incepea simfonia supapelor, a lantului de distributie si a cutiei de viteze. Am trecut la Castrol cu acelasi motor si acelasi stil de condus si parca am schimbat motorul cu totul. Fara batai, fara croncaneli. Mobilul ala infect e ulei de uns gardurile nu de bagat in motor. Am bagat de atunci si altceva (procycle de exemplu) si cu niciunul nu am mai auzit sunetele alea nici in motorul dinainte nici in acesta de acum. Valvoline 10W40 semisintetic i-am vandut unui amic cu GSX750, o sa pot spune ce si cum peste vreo 5000 de km. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Nu recomand Valvoline, ala la 35lei, am bagat si a mers foarte prost, adica, dupa vreo 2000-2500km a inceput sa croncane cutia si se simtea ca 10w-40, e prea putin vascos, acum am bagat Motul 5100- 15w-50 si pot spune ca nu se mai aud zgomotele dinainte si cutia merge foarte bine, pana acum am facut 1000km pe el si e bine.... asta am incercat si asa s-a comportat motorul, acum fiecare baga ce vrea. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 discutia cu uleiurile e interminabila. pune unul .. daca merge bine si nu face figuri, ala e! eu am pus in bandit 1 data 7100 10w-40, sper ok, si 1 data Castrol de pe louis 10w-40. si ala ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Vorba lui Make, asta poate tine o iarna. Incercati va rog cand vine vorba de subiecte delicate cum e cel al uleiului sa dati exemple concrete din experienta proprie si la schimburi intregi , nu la modul "ala a fost naspa, asta de acum de care nu am mai pus in veci si cu care am 50 de km e foarte bun, recomand cu incredere". Desi inteleg perfect sentimentul cand schimbi un ulei naspa cu care auzi batai in motor, cu un ulei proaspat cu care dispar sunetele nedorite. Nu numai marca de ulei conteaza ci cel putin in aceeasi masura tre tinut cont si de turatiile la care e exploatat motorul si de cum este sau nu incalzit inainte de a lua pacanele pe toba sau 14 000 de ture la liber. Editat Mai 1, 2013 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 de unde fac si eu rost (contra cost binenteles) de un ghidon stock si maneta ambreaj cam repede asa, banditu e din 96. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 cred ca am eu ghidon stock de gsf650 05 dar putin indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 folositi cu incredere 15w50. personal il folosesc de cativa ani. am bagat si motul 5100 si motorex. merge brici. abia dupa 6000km cutia incepe sa se balbaie, iar de zgomot de lant ditrubutie sau supape nici nu se pune problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Ideea este ca si eu cu ceva timp in urma ( 2008 ) luasem un cbr 600 f3 din 97 si la recomandarea primului mecanic intalnit am pus Motul 5100 15w50 ca, cica la vechimea lui (pe ceas arata aproximativ 24.0000) motor vechi, uzat bla bla bla iar dupa vreo 1000 km a inceput sa agate a 2-ua, am mai tras vreo 1000 km de el ca poate isi revine dar nimic si din lipsa de bani am luat de pe Louis.de cel mai ieftin Castrol 10w40 la bidon de 4l si surpriza a fost ceas pana la urmatorul schimb (aproximativ 6000 km) de atunci nu mai folosesc Motul. Am mai bagat in acelasi CBR Motorex top speed 10w40 si valvoline 10w40 si nu am mai avut probleme, asta rezulta ca cei care lauda anumite uleiuri au avut norocul sa cumpere ceva de calitate iar ceilalti uleiuri facute de " smenari " de aceea nu o sa inceteze niciodata discutia despre ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 singura problema e ca ai tras concluzia ca motul e prost insa tu ai pus alt indicativ ..eram curios sa imi spui cu un 10w-40. Eu sunt sigur ca daca pui 15w-50 de la alta marca in timp vei avea aceleasi probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Eu folosesc Motul 10w40 de 3 ani. E ok pana la 6-7000km. Recomandarea este sa se schimbe la 5000km sau la 1an. Producatorul (Suzuki) recomanda 10w40 semisintetic. Credeti ca-s nebuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.