Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

vezi codurile pe cmsnl.com, daca sint identice, sint identice. la a doua generatie lantul e mai lung cu 2 zale (stiu asta sigur), nu stiu daca e din bascula sau din cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WOW. "BANDITA" arata tzipla. Ce i-ai facut. Incredibil cum poate sa arate o motocicleta ingrijita.

Ca tot veni vorba de "dezmembrai" stiti pe cineva care ar avea de oferit o galerie de evacuare (cu sau fara toba finala) ??? Va rog mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti. Cineva stiutor sa ma lamureasca si pe mine, va rog. Am un Bandit din 97 fara acte si am gasit un cadru cu acte in regula. Ideea e ca pe Banditul meu tipul de cadru e GN77B, in timp ca cadrul pe care l-am gasit de cumparat este tip GN77A. Pot face transferul de piese de pe cadrul meu pe celalalt? La aspect (din poze) nu vad sa fie mari diferente intre cele 2 cadre. Sunt identice?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.: Ce sa intamplat cu "batranii" forumului (Calin, Eliadar, si altii) ????

 

Batranii forumului .. .pai eu sunt mai batran (la varsta ca el - Calin) :laugh: si ce termen urat...batrani .. babaciuni suna mai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti. Cineva stiutor sa ma lamureasca si pe mine, va rog. Am un Bandit din 97 fara acte si am gasit un cadru cu acte in regula. Ideea e ca pe Banditul meu tipul de cadru e GN77B, in timp ca cadrul pe care l-am gasit de cumparat este tip GN77A. Pot face transferul de piese de pe cadrul meu pe celalalt? La aspect (din poze) nu vad sa fie mari diferente intre cele 2 cadre. Sunt identice?

 

Merci.

 

Eu zic ca merge fara probleme. Diferente in structura cadrului nu cred ca sunt. Si chiar daca sunt, vor fi insesizabile. De exemplu incape motor de pe bandit kult(95-99) pe bandit pop(2000-2004), chiar si 600 cu 1200 e interschimbabil. Deci cred ca e fezabil.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am gn77a si nu mi cred ca sunt diferente de tip structural. dupa niste sapaturi pe net se pare ca diferenta principala este faptul ca cele cu gn77a sunt pentru partea vestica a europei de vest si restu pentru partea estica tot a europei de vest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce intelesesem de la Emppu doar o problema de noxe ar fi de la gn77a la b :) scrie pe undeva unde au fost vandute. a mea era de italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o dilema, ma gandesc daca sa achizitionez sau nu acest bandit (cam vechi si cu motor mai mic decat mi-as fi dorit, dar ireprosabil tehnic si estetic.) Ce spune-ti despre categoria asta 400 cm, daca ii fiabil, consum, viitoare probleme si viteza? aa da si comfortul in sa, eu am 1.78 (si alte sfaturi sua opinii is binevenite) multumesc.

Precizez ca am avut o honda CB de 500 din 97 insa din cauza ca mi-am luat masina a trebuit sa o vand. Nu is neaparat incantat ca "regresez" in loc sa progresez la o categorie mai mare (gen hornet sau Bandit 600) dar acum atatia banii am si imi trebuie motor.

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20bandit%20400-din-1991-521337.html

Editat de sanduionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o dilema, ma gandesc daca sa achizitionez sau nu acest bandit (cam vechi si cu motor mai mic decat mi-as fi dorit, dar ireprosabil tehnic si estetic.) Ce spune-ti despre categoria asta 400 cm, daca ii fiabil, consum, viitoare probleme si viteza? aa da si comfortul in sa, eu am 1.78 (si alte sfaturi sua opinii is binevenite) multumesc.

Precizez ca am avut o honda CB de 500 din 97 insa din cauza ca mi-am luat masina a trebuit sa o vand. Nu is neaparat incantat ca "regresez" in loc sa progresez la o categorie mai mare (gen hornet sau Bandit 600) dar acum atatia banii am si imi trebuie motor.

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsf%20bandit%20400-din-1991-521337.html

SI TIE iti spunem sa NU.

Ia 600 ca nu simti diferenta la bani, nu e o tragedie. SI nu de fiabilitate neaparat, pe cat de comfort, putere etc etc etc

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sanduionut> dupa cum zicea Alin, mai bine cauti ceva de 600 cc,

dar din poze motocicleta asta pare foarte ingrijita, probabil ca si merge bine;

fiabilitatea cred ca te priveste raportat la nr. de km. Una este sa mergi zilnic alta este sa o scoti in weekend cate 50 de km.

Trebuie sa te gandesti si la an 1991... 22 de ani; oricat de fiabila a fost noua a cam imbatrnit...

Desi nu este f fiabila, eu cred ca merita cei 900 de euro; Daca te hotarasti sa o vinzi cred ca gasesti repede cumparori la ea, pierzand maxim 100 - 150 euro.

 

PS Ai vazut ce vinde Alin? (vad ca ultimul pret este 1000 euro) si e in Cluj...

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de CB-ul de 500 vei simti diferenta. 4L trage bine, chiar daca ca putere e sub CB-u. Neajunsul este faptul ca motorul trage bine insa te obisnuiesti rapid cu el si se trage rau pentru a-si depasi conditia. Ori aici lucrurile se schimba in rau. Mai intervine si faptul ca piesele sunt ceva mai rare si ai o reteta completa a unui posibil dezastru.

Cauta un Bandit de 600 sau daca iti place categoria Naked, GSX-ul de 750 Inazuma.

 

PS: ei bandit de 400 as lua doar daca l-as cunoaste foarte bine pe proprietar, insa si-atunci as avea rezerve ... (sunt prea multe cazute, adica cu motorul facut praf)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai auzit si eu, modelul de 400 sufera la piese. Mi-a fost destul de greu sa inlocuiesc amortizorul spate la un POP, care nu sunt chiar rare pe soselel patriei. Nu cred k aveam mai multe sanse la unu de 400 care... nu-mi amintesc sa fi vazut mai mult de una la vreo intrunire. Sunt rare. Si vorba la baieti, dak e vorba de bani, au ajuns SH-urile de ras... puii mei. Pentru 100-200E in plus gasesti ceva sa te satisfaca pe termen mediu - lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni (pentru ca asa va consider acuma),

Va multumesc pentru interesul acordat si apreciez enorm. Eu dispun de o suma limitata insa decat sa visez la 600 ieftin si in care sa mai bag banii fie in consumabile ( nu vb de kit lant servisat furca sau alte probleme "frecvente"), fie in inmatriculare (200 euro) as prefera cva mai in genu de sus dar perfect tehnic si pus la punct. Cat despre motorul lui Alin efectiv nu ma potrivesc, mie imi trebe cva naked si sa nu fie S ci simplu curat. (ori as opta pentru CBR f3 in caz de okazie :)))) Cat despre piese cred ca pe louis.de ar fi pentru toata lumea.. nu mai vb de amazon sau ebay... dar repet nu is cu gandul sa bag banii si nu ii ceva pe termen lung. Pentru ca pe termen lung clar o sa aleg unu de 600 (fie Bandit, Hornet, ori Monster). Cat despre pret is convins ca din aia 900 ii mai pot taia minim 150 -200 de euro daca ma activez la negociat:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut, daca vrei neaparat si motorul e in stare FOARTE buna .. na, facem o concesie! Eu prima data as face un test de compresie la un 400 si nu l-as lua daca sunt probleme. Discul fata si amortizorul sa fie in regula si carburile NEumblate. Na, cam multe pretentii dar cand ma gandesc la piese ... e nasol! Si da, poti rupe 100 de euro lejer. Teoretic se poate negocia la motoare cu mici chichite, la cele bune nu lasa! Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macke, 1) cum ii fac testul de compresie ?, 2) la telefon mi-a spus ca furca ii servisata recent (dust cover + semeringuri si ulei) cat despre disc fata nu am intrebat nimic, poate placutele ar trebui schimbate...) 3 datorita conditiei tehnice ma atrage: kit lant nou cu ambele pinioane schimbat, releu tensiune, ulei si filtre. Faptul ca nu ascunde nimic si pune chiar si un video optional ma face sa cred ca nu ii "viniitura" :)) cat despre cablurile electrice am sa ma uit. Oricum nu ii obligatoriu sa il iau ascesta dar dat fiind faptul ca ii relativ langa mine (140 km) as putea sa dau o fuga. App incap in shaua aia ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Testul de compresie se face cu tester special destinat. Motorul fiind mic si cu racire pe lichid este dependent de racire. Orice fierbere a motorului = belea. Ce nu se vede in film este cat de cald este motorul :) Un motor la cald porneste de obicei mai usor ..

Placutele sunt ieftine atat timp cand discul e bun. Altfel un disc e cel putin 100 euro ...

Cauciucurile nu-mi dau seama daca sunt ok sau nu si nu vorbesc doar de rizuri ci si de DOT!

Nu am spus nimic de cabluri electrice ci de carburi = carburatoare :D

 

LE: vazut filmuletul...la cum sta relantiul motorul e CALD!

Ar merita 140 km de vazut...pierzi cel mult banii de gaz!

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki, pai nu ma costa mai mult de 50 ron sa dau o fuga pana acolo cu un microbuz sau iama nene :)) , cauciucurile intradevar par uzate in special ce-l de pe spate. Am vazut pe film ca in partea dreapta la cutie cred sau ma rog capacul ala rotund ce iese din bloc unde are si cva sigla pare sifonat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe film ca in partea dreapta la cutie cred sau ma rog capacul ala rotund ce iese din bloc unde are si cva sigla pare sifonat....

cauta tu motorul necazut. succes. personal stiu un singur om care n-a avut nici o cazatura.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki, pai nu ma costa mai mult de 50 ron sa dau o fuga pana acolo cu un microbuz sau iama nene :)) , cauciucurile intradevar par uzate in special ce-l de pe spate. Am vazut pe film ca in partea dreapta la cutie cred sau ma rog capacul ala rotund ce iese din bloc unde are si cva sigla pare sifonat....

Le multumesc baietilor ca fac reclama motorului pus de mine la vanzare , sincer, (desi nu e al meu, e al unui amic). Motorul ala chiar e chilipir la banii aia si e cat se poate de in regula. O sa ii vina si la ala client candva, pana atunci din pacate sta intr-un garaj.

Cat despre banditul de 400......nu ne intelege gresit....nu vrem sa iti schimbam tie gusturile insa incearca si tu sa pricepi ceva. Nu sunt de treaba. Am in garaj cu al meu unul la care a murit CDI-ul.....o gramada de bani. Mai cunosc unul care a avut probleme mari de compresie etc etc etc. Ideea e ca sunt vechi, da vechi rau. Pe langa faptul ca iti va ramane mic repede (poate ai sau daca nu ai va apare o domnisoara/doamna in spatele tau si sa vezi distractie....p.la frane, p.la suspensii, p.la ciclistica), va veni timpul cand vei vrea mai mult si nu ai de unde cere. Un 600 iarta la fel de mult unui incepator insa te plictisesti de el mai greu decat de cel de 400.

Apoi: la vechimea lor nu tre sa te uiti ca au gumele uzate sau kitul de lant nou, nici vorba. La alea te uiti la discuri, la ambreiaj, la compresie la chestii mai "grele" decat la un motor de 10-15 ani, adica in atatia ani (si implicit kilometrii) incep sa cedeze piese care nu sunt consumabile si alea costa al naibii.

Parerea mea e cadiferenta de pret merita intre 400 si 600, trebuie doar sa te convingi si tu si sa poti face efortul necesar.

P.S. NU incepe cu "si la 600 pot fi duse discurile" sau din astea, cred asta, insa ai sanse mai mari sa gasesti un motor de 600 cu mai putine defecte si ai sanse la fel de mari ca in caz de ceva bai, sa cumperi piese mult mai ieftine, atat noi cat si SH (piesele de pe 600 fiind prezente pe mai multe modele.

Bafta si sper sa faci alegerea potrivita tie, oricare ar fi asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu stiu un Bandit de 400 din Iasi. motor mai muci ca ala n-am vazut. fostul proprietar s-a gindit ca schimb de ulei = pus uleiul nou peste cel vechi. cica s-au scos vreo 5 litri din el si era negru ca smoala, nu acel maroniu inchis tipic pt. uleiul uzat. plus ca umblase la fisele de bujii si le inversase de suna a 2V, abia pornea, daca nu dadea din soc pe la vreo 3000 de ture murea motorul si naiba stie ce mai avea. ceva greu de descris. din cite stiu proprietarul a renuntat sa-l mai faca (asa-l luase).

 

e foarte corect ce zice Alin acolo. poti sa dai inca o data cei 900 de euro pe ambreiaj, distributie si eventuale alte maruntisuri. gen un racord crapat la carburi, o membrana si alte daraveri de-astea. nu-ti vine sa crezi dar daca le pui pe hirtie te sperii cit se aduna.

 

asta nu inseamna ca motorul nu poate sa fie bun, depinde prin mina cui a trecut.

 

dar, iti spun clar, cu toate ca e posibil sa ma contrazici. daca tu-ti imaginezi ca un motor cu capac lateral belit e de neluat iar unul cu capac intact e tipla pe dinauntru, te inseli. in cei 22 de ani de viata naiba stie pe la citi a trecut si de cite ori a fost schimbat acel capac, doar ca poate ultimul proprietar nu si-a batut capul sa-l schimbe.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...